Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
26119346
Mykola Yershov
1 березня 2019, 21:23
Mykola, Kopenhagen, Denmark
Історія з цієї проблеми знову відтворюється. (https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/123436)
Приватбанк позначив, що питання вирішено і навіть не дав коментар стосовно.

Звернувся в чат із питанням, чи є історія зміни особистих даних.
Я задав Воскобойнікову Микиті 8 (ВІСІМ) прямих питань.
Він дав відповідь на пряме питання під номером 9. Чи його дійсно звати Микита. — Сказав так.
Після нього я спробував задати прямі питання іншому оператору: Сторчака. Формула приблизно така ж сама. Довелось назвати його тупим шлангом, щоб завершити розмову та спробувати щастя у іншого онлайн-помічника.

1. Приватбанк, це у вас посадові інструкції, що клієнт завжди баран і що йому не можна давати чіткі прямі відповіді на прямі питання?

Мені чудовий банківський працівник вирішила питання. (https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/123440/)
Я був записаний в графі російською мовою — англійськими буквами. Я мав 100% доступу до функцій приватбанку.
Тепер знову мене русифікували.

2. У вас є доступ до історії змін персональних даних російською мовою?

3. Буде вирішуватись питання кривої транслітерації? (https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/123438/). Чи питання закрили — проблема автоматично зникла?
Приватбанк
Відповідь банку
2 березня 2019, 9:12
Доброго дня!
Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою неприємною ситуацією і, окремо, приносимо вибачення за те, що після спілкування з нашим спеціалістом у Вас залишився неприємний осад. Ми, обов'язково, проведемо перевірку Вашого діалога з нашим співробітником. Дозвольте Вам повідомити, що Ваше питання вже розглядають наші спеціалісти. Ми докладемо максимум зусиль, щоб вирішити його в найближчий час. По вирішенню питання ми Вас, обов'язково, проінформуємо. Дякуємо за розуміння.
З повагою, ПриватБанк.

Коментарі - 1

+
0
Mykola Yershov
Mykola Yershov
2 березня 2019, 18:50
#
Приватбанк, я задав вам три питання. Дайте відповідь по кожному.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку