Мінфін - Курси валют України

Встановити

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Muzdar
Muzdar
7 грудня 2018, 18:39
Дарія, Київ
Доброго дня!
В мене таке питання: як і де мені коректно та ефективно поскаржитись на співробітника банку?
Суть питання: моя мама — пенсіонерка. клієнт вашого банку, ПІБ: Козярчук Галина Борисівна. Нещодавно вона придбала через Приват24 два квитки на автобус і мала намір роздрукувати їх у відідленні ПриватБанку, щоб їх мати вже при собі в роздрукованому варіанті. Звернулась в одне з відділень ПриватБанку в місті Умань, Черкаської області, здається, відділення за адресою вул. Європейська, 53, я ще уточню номер та адресу відділення. Це була приблизно 14:00 за часом, дата: 07.12.2018. Там моїй мамі спеціаліст сказав, щоб вона пішла до терміналу і роздрукувала там свої квитки. А на прохання про допомогу і зауваження про те, що вона не вміє цього робити і їй потрібна допомога, спеціаліст відповів: «Як це так, що така крута бабка замовила квитки через Інтернет, а терміналом користуватись не вміє? Йдіть до терміналу, якщо в мене знайдеться час, я до вас підійду і вам допоможу, бо в мене обід через 10 хвилин починається». Весело, правда? Звісно, що обід у спеціаліста почався раніше, ніж зявився час підійти до моєї мами і допомогти їй. Ось таке ставлення до клієнта, який придбав уже продукт і просто хоче його забрати. Мою маму страшенно образили. У вас працюють спеціалісти, яким треба цигарки та пиво в кіоску продавати, а не сидіти в відділенні головного банку країни. Я прошу, щоб моїй мамі передзвонили на її номер телефону і попросили пробачення за цей інцидент. Прошу покарати спеціаліста, який так з моєю мамою повівся. І я ще не в одному місці залишу відгук, а ще не пошкодую часу, сходжу в одне з ваших відділень, і поцікавлюсь в чергового вашого спеціаліста, де моя мама може залишити офіційну скаргу на розгляд керівництва про цей інцидент. Я цього так не полишу, і скаржитимусь до тих пір, поки на мої скарги не буде адекватної реакції. Вимагаю цього спеціаліста покарати, той спеціаліст — це просто сором якийсь для ПриватБанку, таким у вас не місце. Розберіться, б
Приватбанк
Відповідь банку
7 грудня 2018, 19:00
Шановний Автор!
Нам дуже шкода, що дана ситуація мала місце при обслуговуванні нашого клієнта.
Будь ласка, дозвольте нам розібратись в ситуації, для цього вкажіть в листі на пошту help@pb.ua деталі ситуації та контактні дані Вашої мами, котра зверталась до відділення.
З повагою, ПриватБанк.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.1 43.1
USD 39.5 40.1
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.1 43.1
USD 39.5 40.1
Всі курси банку