Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
YanaKusch07
YanaKusch07
3 квітня 2020, 18:02
Добрый день, сегодня осуществила пополнение карты (не своей) на сумму более 10 тысяч, через терминал приват банка в 15:00, деньги на счет получателю до сих пор не пришли
Какая может быть причина задержки средств, терминал показал что платеж отправлен в обработку, все как обычно
Приватбанк
Відповідь банку
3 квітня 2020, 18:26
Доброго вечора!
На жаль, через те, що даний канал звернень недостатньо захищений, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення інформації та вирішення питання Ви можете звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
spring2020
spring2020
3 квітня 2020, 16:25
Несколько дней пытаюсь дозвониться на 3700. Почему не работает обещанный callback?
Приватбанк
Відповідь банку
3 квітня 2020, 18:22
Доброго вечора!
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для уточнення деталей Вашого звернення та контактних даних, щоб ми могли детально перевірити інформацію.
0935424955
0935424955
3 квітня 2020, 15:13
Здравствуйте, а поступления детских уже было?
Приватбанк
Відповідь банку
3 квітня 2020, 15:28
Добрий день!
Клієнти ПриватБанку отримують соціальні виплати протягом години після зарахування коштів Держказначейством. Про надходження грошей на картку Вас буде проінформовано SMS-повідомленням. Також Ви можете самостійно перевірити наявність коштів на картці за допомогою системи Приват24 або будь-якого інструмента віддаленого банкінгу.
NataliaSvyryd
NataliaSvyryd
3 квітня 2020, 12:23
Свирид Наталія Володимирівна, Полтава
Доброго дня, 26 березня 2020 року звернулась до банку про відкриття рахунку в національній валюті новоствореному ТОВ, 31 березня 2020 року економіст банку повідомила про те що є зауваження до заяви щодо реальних прогнозованих оборотів по рахунку, 01 квітня 2020 року заявка в роботі, 02 квітня 2020 року відмовлено у відкритті рахунку, на питання щодо підстав відмови — повідомили, що заявка знову ще в роботі, 03 квітня 2020 року ситуація не змінилася. Я розумію що дуже важливо щоб по рахунку був рух коштів. На даному етапі роботи нашого тов, яке тільки починає свою діяльність, рахунок потрібен для виплати заробітної плати та податків, 6-го числа спливає термін по даній виплаті, сьогодні мені потрібно чітко знати відкриють рахунок чи ні.
Приватбанк
Відповідь банку
3 квітня 2020, 15:11
Добрий день!
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для уточнення Ваших контактних даних та перевірки інформації за Вашим зверненням.
AllaHrysha
AllaHrysha
3 квітня 2020, 12:15
Здравствуйте, и в кабинете с ПК и в приложении смартфона, выдаёт СЕРВЕР НЕ ОТВЕЧАЕТ
Подскажите, пожалуйста, причину. Спасибо.
Приватбанк
Відповідь банку
3 квітня 2020, 14:39
Добрий день!
На даний час Приват24 працює коректно.
У разі, якщо у Вас виникає помилка при використанні Приват24, повідомте, будь ласка, нас про це приватним повідомленням.
42946412
Marina Ermolina
3 квітня 2020, 12:14
Marina, Днепр
15 минут жду помощь онлайн… нет никого!!! у меня проблема, пропали карты из приложения… что делать?
Приватбанк
Відповідь банку
3 квітня 2020, 14:36
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такими труднощами, вочевидь, звернення припало на пікові навантаження.
На даний час Приват24 працює коректно.
У разі, якщо у Вас виникає помилка при використанні Приват24, повідомте, будь ласка, нас про це приватним повідомленням.
46099033
Юлия Сагиндикова
3 квітня 2020, 11:59
Юлия
Здравствуйте, почему у меня в приват 24 не отображается карта?!!!
Приватбанк
Відповідь банку
3 квітня 2020, 14:31
Добрий день!
На даний час Приват24 працює коректно.
У разі, якщо у Вас виникає помилка при використанні Приват24, повідомте, будь ласка, нас про це приватним повідомленням.
vova30063
vova30063
3 квітня 2020, 9:27
Здраствуйте! У меня срок действия картки до 0420, Могу ли я продлить действие своей картки онлайн во время карантина?
Приватбанк
Відповідь банку
3 квітня 2020, 10:45
Добрий день!
Термін дії всіх Карток для виплат, «Універсальна» та Юніора автоматично продовжено на 3 місяці.
Також, Ви можете перевипустити картку на Digital картку для використання віртуальної картки.
Для перевипуску картки на digital досить зайти в Приват24 https://next.privat24.ua, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку.
Після чого виберіть, будь ласка, платіжну систему картки і підтвердіть заявку.

Немає суттєвої різниці при обслуговуванні карток платіжних систем Visa і Mastercard в ПриватБанку.
З досвіду наших клієнтів, переваги найчастіше віддаються на основі пропозицій і акцій кожної з систем.
alyrsyikova26
alyrsyikova26
3 квітня 2020, 7:20
Лариса, Днепр
21.02.2020 я сняла с кредитной карты Голд 20 000 грн., уплатила комиссию 782,82, 11.03.2020.я положила на карту 16 000 грн. Полностью закрыть карту у до 25.03.2020 меня не получилось.На карте остался долг 5092,90 грн. А 1.04.2020 с меня списали 592.82 грн, с пояснением — за использование лимита. И это с долга 5092,90.Ведь большая часть суммы уже была погашена. Получается, что мне насчитали полностью проценты, со всей снятой суммы, и совсем не учли, что через 19 дней я вернула большую часть денег.Укажите мне конкретный пункт Договора, где говорится об этом., то в ваших разъяснениях указано — если уложиться в льготный период не удалось, то на карту необходимо будет ежемесячно вносить обязательный платеж для погашения кредита. Такой минимальный ежемесячный платеж составляет 5% от суммы задолженности, но не меньше 100 гривен.5092.90- это ведь больше 10% от оставшейся суммы.
Приватбанк
Відповідь банку
3 квітня 2020, 9:18
Добрий день!
Ознайомитись з інформацією про розрахунок відсотків за карткою Ви можете у пункті 2.1.1.3.3 Умов та правил надання банківських послуг.
Розрахунок відсотків за карткою проводиться за кожний календарний день використання кредитних коштів за формулою:

сума заборгованості кількість днів використання коштів 3,6% * 12 / 365

де:
• 365 – постійна величина (кількість днів у році);
• 3,6% – постійна величина (щомісячна процентна ставка згідно з тарифами);
• 12 – постійна величина (кількість місяців у році).

Розрахунок проводиться окремо за кожною транзакцією клієнта, що призводить до змінення суми заборгованості. Списання процентів відбувається 1 числа місяця, наступного за місяцем закінчення пільгового періоду. Під час розрахунку процентів цифри, починаючи з третього знака після коми, відкидаються.
Akyz
Алеся Кузьменко
3 квітня 2020, 0:51
Алеся, Банги
Здраствуйте, пытаюсь войти в приват 24, для идентификации посылает пароль на мобильный а я нахожусь за границей и здесь украинский оператор не работает. Какие есть варианты, что бы я могла пройти идентификацию. Надеюсь на помощь, спасибо.
Приватбанк
Відповідь банку
3 квітня 2020, 9:06
Доброго ранку!
Для входу в Приват24 Ви можете скористатись посиланням: https://next.privat24.ua/, де Ви зможете обрати спосіб підтвердження входу до аккаунту.
Також, Ви можете змінити фінансовий номер телефону, звернувшись в чат в правому нижньому куті сторінки: https://privatbank.ua — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
Для зміни фінансового номеру телефону Вам достатньо мати при собі паспорт та доступ до web-камери.
Igo22
Igo22
2 квітня 2020, 20:34
Как удалить аккаунт приват24?
Приватбанк
Відповідь банку
3 квітня 2020, 10:32
Добрий день!
За зверненням до підтримки банку, Ви можете заблокувати аккаунт та видалити номер телефону, що вказано за Вашими картками.
18133651
Ольга Дерюгина
2 квітня 2020, 20:16
Ольга, Николаев
на протяжении дня не могу оплатить коммунальные услуги, что случилось? Пишет о шибка сервера, а перевод на карту осуществляет без промедления!
Приватбанк
Відповідь банку
3 квітня 2020, 8:53
Доброго ранку!
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для уточнення контактних даних та перевірки інформації за ситуацією, що склалась.
EugLia
EugLia
2 квітня 2020, 19:01
Євген, Київ
Доброго дня. Вчора (01 квітня 2020 о 00:00:00) з моєї картки «Універсальна» 5168-7453-0151-5695 була знята сума: 30,61 грн. З формулюванням: «Списання відсотків за використання кредитного ліміту. За ставкою 3.6 відсотка» Які можуть бути «відсотки за використання кредитного ліміту» коли кредит там погашено, та ще плю мої кошти? Це як?
Приватбанк
Відповідь банку
2 квітня 2020, 19:52
Добрий вечір.
Вочевидь, на початку березня на картці була заборгованість — заборгованість не в пільговому періоді, і за кожен день заборгованості нараховувалася комісія.

Коли борг був погашений, відповідно, нарахування % припинилося, але за умовами користування карткою — списання процентів відбувається 1 числа місяця, наступного за місяцем закінчення пільгового періоду.
Знімається та сума, яка була нарахована до дати погашення.

Детальний розрахунок нарахування відсотків доступний у виписці у web Приват24 https://privat24.ua. При натисканні на операцію списання % натисніть, будь ласка, «Показати розрахунок >>».
maxxsww
maxxsww
2 квітня 2020, 18:10
massik, вапнярка
помогите пожалуйста, у меня на телефон привязана ^^карта для виплат^^ а телефон загубил и карта новая как сделать интернет операцию если просит подтвкржденния с номера телефона!
Приватбанк
Відповідь банку
2 квітня 2020, 19:46
Вам необхідно підтвердити Ваш новий номер телефону в банкоматі або терміналі самообслуговування ПриватБанку.

Вставте карту в банкомат, введіть PIN-код карти
Ви знайдете меню «Мої налаштування» — «вказати основний (фінансовий) телефон».
Введіть Ваш номер телефону, який бажаєте зробити фінансовим, на Ваш номер надійде смс (одноразовий пароль).
Після внесення номера в базу, його можна буде використовувати в Банку.
Wisawis
Wisawis
2 квітня 2020, 16:24
Добрый день! Если пришел перевод Вестерн Юнион в долларах, но хотим получить онлайн, на карточку универсальная в гривнах, то по какому курсу будет конвертация доллара в гривны? Заранее благодарны за ответ.
Приватбанк
Відповідь банку
2 квітня 2020, 17:03
Добрий день.
Конвертація суми переказу буде проведена по картковому курсу ПриватБанку, що відображений в особистому кабінеті на момент здійснення операції.
Fotiniya888
Fotiniya888
2 квітня 2020, 14:42
Клиент, Киев
Снимает ли Приватбанк комиссию, если идёт расчёт с карты на счёт юр.лица?
Приватбанк
Відповідь банку
2 квітня 2020, 15:59
Оплата товарів і послуг у торгових точках та Інтернеті без комісії.
Якщо мова йде про переказ коштів, утримується комісія згідно тарифів: https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi
yanchik1708
yanchik1708
2 квітня 2020, 12:56
Яна
Доброго дня! Я поповнила свій мобільний на суму 1000 грн., але ця сума не прийшла і з картки теж ці гроші не були зняті.
Приватбанк
Відповідь банку
2 квітня 2020, 13:53
Добрий день.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та вирішити питання. Інформація фінансового характеру може бути надана тільки власнику рахунку. Для ідентифікації і більш детальної перевірки рекомендуємо звернутись до підтримки банку за будь-яким доступним каналом.
91409972
tlr drdn
2 квітня 2020, 12:14
Vadym, Киев
Почему нельзя восстановить финансовый номер телефона и разблокировать карту в режиме онлайн? Почему я должен идти в отделение банка во время карантина, после того как сам банк почему-то решил, что с моим номером телефона что-то не так и заблокировал сперва его, а потом и карту? Неужели в 2020 году невозможно выполнить процедуру восстановления в режиме онлайн? Неужели я не могу просто отправить сканы своего паспорта и кода по email или же любым другим способом не требующим посещение мной отделения банка?
Приватбанк
Відповідь банку
2 квітня 2020, 14:17
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Kravchenko911
Kravchenko911
2 квітня 2020, 10:27
Владимир, Николаев
Добрый день, вчера консультант ПриватБанке банка связалась со мной по моей заявке на кредитную карту. Сказала что в течение двух дней мне курьер привезет сам карту. Мне нужна карта в ближайшее время, можно узнать будет ли сегодня у меня карта, либо может лучше самому поехать в отделении за ней.
Приватбанк
Відповідь банку
2 квітня 2020, 11:32
Добрий день.
Маршрут кур'єрських компаній будується на можливостях кур'єра і розташуваннях населених пунктів. З вами додатково наперед зв`яжеться кур`єр.
Hach
Hach
2 квітня 2020, 0:04
Юлія
Скажіть, будь ласка, яким чином маючи від'ємний рахунок по карті Універсальна, тобто там не має власних коштів, Ви утримуєте податок з нарахованих на залишок власних коштів на карті відсотків?
Приватбанк
Відповідь банку
2 квітня 2020, 9:04
Зберігаючи протягом місяця власні кошти на картці, Ви отримуєте 7% річних на залишок особистих коштів. Розрахунок проводиться за кожен день місяця, коли на карті був позитивний баланс понад 100 грн протягом місяця. В кінці місяця підводиться підсумок і проводиться виплата (гроші зараховуються на Ваш бонусний рахунок за вирахуванням податку 19.5% від зарахованої суми).

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку