Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Forsyte
Forsyte
18 квітня 2020, 20:45
Суми
«На превеликий жаль, нам не вдалося повернути ваші гроші. Згідно з правилами міжнародних платіжних систем (Visa, Masterсard) операція не підлягає поверненню.»

Мало того, що при нульовому залишку на інтернет-карті примудрилися списати кошти (це взагалі законно?), так ще буквально півгодини поспіль після завірянь, що ситуацію буде виправлено («Банк, в якому проходила операція, зобов'язаний буде відповісти на наш запит. Зазвичай це відбувається протягом 45–120 днів»), з'явилося повідомлення, що операція не підлягає поверненню. Як взагалі можливо списувати кошти з карток, де немає коштів і навішувати овердрафти на клієнтів?
Приватбанк
Відповідь банку
19 квітня 2020, 8:47
Доброго ранку!
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для детальної перевірки інформації за ситуацією, що сталась.
0632042780
0632042780
18 квітня 2020, 10:42
Татьяна Сурикова, Рубежное
Для постановки на учет в центр занятости необходимо привязать мою карту для выплат к выплате пособия. Возможно ли сделать это дистанционно, не обращаясь в отделение банка? Как получить соответствующую справку банка?
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2020, 12:15
Так, для ідентифікації та вирішення питання Ви можете звернутись до нашої підтримки за будь-яким із доступних каналів.
Sergey1804
Sergey1804
18 квітня 2020, 9:03
Сергей, Кривой Рог
Здравствуйте. Являюсь клиентом Приватбанка и пользуюсь единственной картой – картой для выплат. Вчера необходимо было быстро совершить пару платежей по реквизитам с получением квитанций для бухгалтерии. Для оплаты наличными либо картой обратился в кассу отделения (г. Кривой Рог, ул. Соборности, 39) из кассы отправили к оператору.
Оператор (начальник отделения Инна) сообщила о необходимости оформить карту универсальную, якобы без наличия действующей универсальной карты платеж в отделении я совершить не смогу. После оформления карты универсальной заявила, что необходимо перевести на нее 110 грн., и с нее же на следующий день (сегодня, 18 апреля) крайне необходимо совершить платеж на эту же сумму 110 грн. Аргументация оператора: только после этой процедуры карта будет активирована и только тогда пройдут мои платежи по реквизитам, далее перевела эти 110 грн. с карты для выплат на универсальную. После, оператор взяла реквизиты для выплат и перевела деньги с моей действующей карты для выплат, выдала квитанцию.
Вопрос 1. Зачем мне «впарили» карту универсальную, если в итоге оплата по реквизитам была произведена с моей действующей карты для выплат?
Вопрос 2. Как может не пройти платеж с карты для выплат, с которой уже списана сумма и по которому выдана квитанция, если не активировать карту универсальную (данное условие озвучено оператором).
Вопрос 3. Где написано о необходимости активации карты универсальной путем перевода на нее суммы от 100 грн. (в моем случае было 110 грн.) и совершения с нее платежа на следующий день на эту же сумму? В буклете к карте и на сайте Приватбанка такого условия активации нет. В моей семье при оформлении карт неоднократно сталкивались с требованием операторов зачислить на новую карту сумму от 100 грн. и потратить строго на следующий день. Что это за сомнительная операция? Она дает бонусы операторам? Они выполняют план по «впариванию» людям карт?
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2020, 10:26
Добрий день.
Викладені Вами дії співробітників суперечать чинним стандартам обслуговування і обов'язково буде проведена відповідна робота.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
0953022236
0953022236
18 квітня 2020, 8:56
Несколько раз набирают пароль для входа в приват 24, но постоянно мне пишут, что не правильный пароль, хотя я вводу свой пароль, которым до этого пользовалась, потом вводу пин- код который мне присылают, пишут, что снова не правильно. Что мне делать? Нахожусь на самоизоляции и надо перевести деньги, а сделать этого не могу. Помогите, пожалуйста.
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2020, 10:26
Ви можете отримати PIN-код відправивши SMS (вартість за тарифами оператора) з текстом PIN+1234 на номер +380920003700 (або 10060),
де PIN — три латинські букви, 1234 — останні 4 цифри Вашої картки.
В SMS-відповіді Вам надійде встановлений банком, новий PIN-код картки.
Після зміни ПІН-коду цим способом, потрібно провести будь-яку операцію, з введенням ПІН-коду, наприклад, перевірити баланс в банкоматі, або здійснити покупку з карти, після чого зможете здійснити вхід в Приват24 за допомогою даної карти.
380962390462
380962390462
18 квітня 2020, 8:49
Здравствуйте, перечислила деньги мошенникам в Инстаграм (покупала вещи). На карту 5168 7573 4161 7084 Кулешова Д.В. Возможно ли как то решить эту проблему или в этой ситуации я сама виновата и деньги мне никак не вернуть?
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2020, 10:26
Добрий день.
Нам дуже прикро, що Вам довелося зіткнутися з такою ситуацією. Змушені констатувати, що оскільки Вами особисто були перераховані кошти третій особі, дані відносини класифікуються як цивільно-правові, і, отже, знаходяться поза зоною відповідальності банку. Наполегливо рекомендуємо з відповідною заявою звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію для проведення розслідування.
olivur
olivur
17 квітня 2020, 22:11
как посмотреть сколько процентов на карте Приват банк
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2020, 8:37
Перевірити, чи підтримує Ваша картка можливість нарахування % на залишок, Ви можете в особистому кабінеті Приват24, меню: «Мої рахунки — Керування карткою/рахунком — Налаштування і послуги — Нарахування % на залишок по картці».
0Vitaliy0
0Vitaliy0
17 квітня 2020, 19:39
Запорожье
Почему закрываются отделения и убирают терминалы самообслуживания?
08880539
Инкогнито Ник
17 квітня 2020, 19:16
Инкогнито, Святошинск
Здравствуйте! Очень хочу с ощадбанка перевестись для получения зарплаты на карточку вашего банка Что для этого нужно?
Приватбанк
Відповідь банку
17 квітня 2020, 19:53
Добрий вечір!
Налаштувати регулярний платіж Ви можете самостійно, це не займе багато часу.
Для цього достатньо просто зайти в Приват24, в меню: ᎒᎒᎒ — Регулярні платежі.

1. Вибираєте дату в календарі для списання.
2. Натискаєте Додати…
3. Вибираєте шаблон Переказ зарплати/пенсії з картки чужого банку.
4. Вказуєте картку, з якої будуть списуватися гроші, на яку картку, суму і зберігаєте.
5. У банкоматі ПриватБанку вставляєте ту картку, з якої будуть списання.
6. Вводите ПІН-код картки, і заходите в меню Активація регулярного платежу з картки чужого банку”.
7. Вибираєте і підтверджуєте платіж.
Elena88888
Elena88888
17 квітня 2020, 18:58
Добрый вечер. На пенсионной карточке активна «Скарбничка» в уведомлении при зачислении указано, что списана сумма в «Скарбничку», а по факту денег нет на ней,-прежняя сумма, где деньги делись?
Приватбанк
Відповідь банку
17 квітня 2020, 19:29
Добрий вечір!
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб допомогти у вирішенні питання.
20455884
Влада Стецюк
17 квітня 2020, 17:50
Влада
Я можу взнати номер телефону людини за наявності номеру банківської картки та фамілії
Приватбанк
Відповідь банку
17 квітня 2020, 18:09
Добрий вечір!
Банк не надає персональні дані Клієнтів третім особам.
pbyanapb
pbyanapb
17 квітня 2020, 17:13
Яна, Днепр
Подскажите как я могу добраться до оператора, потому, что мне нужна помощь, а на горячей линии автоответчик меня гоняет по одним и тем же вопросам и упорно не связывает с оператором и самостоятельно скидывает звонок.И еще что делать если произошло снятие с карты личных средств, с якобы платежного терминала, если я никаких оплат не совершала и просрочек по кридитам приват банка не имею.
Приватбанк
Відповідь банку
17 квітня 2020, 18:08
Добрий вечір!
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб допомогти у вирішенні питання.
Yulia2304
Yulia2304
17 квітня 2020, 16:44
Юлия, Львов
Здравствуйте. Я нахожусь в Украине сейчас, но у меня с карты сняло 207.72 грн, якобы отель santamaria Inn. В этом отеле я не останавливалась. В Риме была год назад последний раз.
Приватбанк
Відповідь банку
17 квітня 2020, 16:51
Добрий день!
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб допомогти у вирішенні питання.
ILOVEIVAN2020
ILOVEIVAN2020
17 квітня 2020, 15:52
Здраствуйте, 15 апреля мне на карту сделали перевод с Англии, денег до сих пору нету, отправитель твердит, что деньги ушли и даже их получили на Украине. Помогите разрешить проблему…

Приватбанк
Відповідь банку
17 квітня 2020, 16:20
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб розібратись в питанні детальніше та перевірити інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Lida71
Lida71
17 квітня 2020, 14:06
Завствуйте, скажите пожалуйста, моя дочь отправила деньги с терминала приват банка, на карточку, мягко говоря по ошибке( ее обманули ), можно сделать возврат этих денег?
Приватбанк
Відповідь банку
17 квітня 2020, 14:44
Добрий день!
Нам шкода, що Ваша донька зіткнулася з такою ситуацією. В даному випадку, радимо звернутися в правоохоронні органи, а з нашого боку ми здійснемо усі відповідні дії після офіційного запиту поліції.
З повагою, ПриватБанк.
Olgabel82
Olgabel82
17 квітня 2020, 12:39
Добрый день. Мы заплатили за телекоммуникационные услуги по реквизитам, но неправильно указали назначение платежа. Можно ли изменить назначение?
Приватбанк
Відповідь банку
17 квітня 2020, 12:57
Добрий день!
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб допомогти у вирішенні питання.
Smaill
Smaill
16 квітня 2020, 17:13
Здравствуйте. Подскажите если буду делать перевод с Польши в Злотых или Доларах на карту банка, то какая будет комиссия и в какой валюте произойдёт зачислении в Украине?
Приватбанк
Відповідь банку
16 квітня 2020, 17:23
Добрий день!
Якщо мова йде про платіж з картки на картку (Р2Р), то комісія за проведення платежу визначається банком з якого він буде відправлений. При проведенні такого платежу проводиться конвертація. Кошти зараховуються у валюті картки отримувача.
З повагою, ПриватБанк.
55846668
55846668
16 квітня 2020, 12:48
ОБУХІВ.
Здравствуйте! Дайте будь ласка Електронну почту Приватбанку.
Приватбанк
Відповідь банку
16 квітня 2020, 13:27
Добрий день!
Якщо у Вас є питання, ми будемо раді відповісти на них в особистому повідомленні.
Пошта банку для зверень клієнтів — help@pb.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Mupas96
Mupas96
16 квітня 2020, 11:13
Согласно новому документу, с 28 апреля 2020 года украинцы не смогут оплатить коммунальные услуги онлайн без идентификации личности. Подскажите, смогут ли владельцы зарплатных карточек оплачивать коммуналку через приват24?
Приватбанк
Відповідь банку
16 квітня 2020, 11:42
Добрий день!
Що стосується ПриватБанку та інших банків, то усі клієнти є ідентифіковані, таким чином усі операції, у т.ч. оплата комунальних послуг є верифікованими. Тому перестороги, викладені в аналізі УАПС не стосуються банківських сервісів та застосунків, які є більш надійними за сторонні платіжні сервіси.
Стосовно «За словами представників Асоціації платіжних систем, сьогодні Нацбанк України не виробив чітких рекомендацій щодо процедури віддаленої ідентифікації, а можливість зробити її віддалено бачить тільки через BankID, але до цього способу підключені лише 14 банків» є актуальна інформація від НБУ — https://www.facebook.com/NationalBankOfUkraine/photos/a.1505513382996162/2548701002010723/?type=3&theater
З повагою, ПриватБанк.
73982454
Sasha Martynuik
16 квітня 2020, 6:22
Sasha
Якщо, відправленні гроші закордону через із Свіфткодом, але карта звичайна, гроші прийдуть, чи вернуться тому хто відправляв, у відправника вибило що гроші відправлені?
Приватбанк
Відповідь банку
16 квітня 2020, 8:08
Доброго ранку!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб розібратись в питанні детальніше та перевірити інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
diksan
diksan
15 квітня 2020, 21:58
Оксана, Киев
Когда банк снижает кредитный лимит, с карточки списываются деньги в размере разницы? Если да, то почему это не отражается в выписках — не понятно, кто снял деньги, а на 3700 бот, на вопросы не отвечает…
Приватбанк
Відповідь банку
16 квітня 2020, 8:06
Доброго ранку!
В першу чергу, хочемо звернути Вашу увагу, що при зменшенні кредитного ліміту змінюється доступна для користування сума, але при цьому, банк не списує таку ж суму з картки. Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. При активному користуванні продуктами банку в подальшому можливе збільшення ліміту.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку