Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
Мало того, що при нульовому залишку на інтернет-карті примудрилися списати кошти (це взагалі законно?), так ще буквально півгодини поспіль після завірянь, що ситуацію буде виправлено («Банк, в якому проходила операція, зобов'язаний буде відповісти на наш запит. Зазвичай це відбувається протягом 45–120 днів»), з'явилося повідомлення, що операція не підлягає поверненню. Як взагалі можливо списувати кошти з карток, де немає коштів і навішувати овердрафти на клієнтів?
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для детальної перевірки інформації за ситуацією, що сталась.
Коментарі (1)
Написати коментар
Оператор (начальник отделения Инна) сообщила о необходимости оформить карту универсальную, якобы без наличия действующей универсальной карты платеж в отделении я совершить не смогу. После оформления карты универсальной заявила, что необходимо перевести на нее 110 грн., и с нее же на следующий день (сегодня, 18 апреля) крайне необходимо совершить платеж на эту же сумму 110 грн. Аргументация оператора: только после этой процедуры карта будет активирована и только тогда пройдут мои платежи по реквизитам, далее перевела эти 110 грн. с карты для выплат на универсальную. После, оператор взяла реквизиты для выплат и перевела деньги с моей действующей карты для выплат, выдала квитанцию.
Вопрос 1. Зачем мне «впарили» карту универсальную, если в итоге оплата по реквизитам была произведена с моей действующей карты для выплат?
Вопрос 2. Как может не пройти платеж с карты для выплат, с которой уже списана сумма и по которому выдана квитанция, если не активировать карту универсальную (данное условие озвучено оператором).
Вопрос 3. Где написано о необходимости активации карты универсальной путем перевода на нее суммы от 100 грн. (в моем случае было 110 грн.) и совершения с нее платежа на следующий день на эту же сумму? В буклете к карте и на сайте Приватбанка такого условия активации нет. В моей семье при оформлении карт неоднократно сталкивались с требованием операторов зачислить на новую карту сумму от 100 грн. и потратить строго на следующий день. Что это за сомнительная операция? Она дает бонусы операторам? Они выполняют план по «впариванию» людям карт?
Викладені Вами дії співробітників суперечать чинним стандартам обслуговування і обов'язково буде проведена відповідна робота.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Коментарі (3)
де PIN — три латинські букви, 1234 — останні 4 цифри Вашої картки.
В SMS-відповіді Вам надійде встановлений банком, новий PIN-код картки.
Після зміни ПІН-коду цим способом, потрібно провести будь-яку операцію, з введенням ПІН-коду, наприклад, перевірити баланс в банкоматі, або здійснити покупку з карти, після чого зможете здійснити вхід в Приват24 за допомогою даної карти.
Написати коментар
Нам дуже прикро, що Вам довелося зіткнутися з такою ситуацією. Змушені констатувати, що оскільки Вами особисто були перераховані кошти третій особі, дані відносини класифікуються як цивільно-правові, і, отже, знаходяться поза зоною відповідальності банку. Наполегливо рекомендуємо з відповідною заявою звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію для проведення розслідування.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Налаштувати регулярний платіж Ви можете самостійно, це не займе багато часу.
Для цього достатньо просто зайти в Приват24, в меню: ᎒᎒᎒ — Регулярні платежі.
1. Вибираєте дату в календарі для списання.
2. Натискаєте Додати…
3. Вибираєте шаблон Переказ зарплати/пенсії з картки чужого банку.
4. Вказуєте картку, з якої будуть списуватися гроші, на яку картку, суму і зберігаєте.
5. У банкоматі ПриватБанку вставляєте ту картку, з якої будуть списання.
6. Вводите ПІН-код картки, і заходите в меню Активація регулярного платежу з картки чужого банку”.
7. Вибираєте і підтверджуєте платіж.
Написати коментар
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб допомогти у вирішенні питання.
Написати коментар
Банк не надає персональні дані Клієнтів третім особам.
Написати коментар
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб допомогти у вирішенні питання.
Написати коментар
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб допомогти у вирішенні питання.
Написати коментар
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб розібратись в питанні детальніше та перевірити інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Нам шкода, що Ваша донька зіткнулася з такою ситуацією. В даному випадку, радимо звернутися в правоохоронні органи, а з нашого боку ми здійснемо усі відповідні дії після офіційного запиту поліції.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб допомогти у вирішенні питання.
Написати коментар
Якщо мова йде про платіж з картки на картку (Р2Р), то комісія за проведення платежу визначається банком з якого він буде відправлений. При проведенні такого платежу проводиться конвертація. Кошти зараховуються у валюті картки отримувача.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Якщо у Вас є питання, ми будемо раді відповісти на них в особистому повідомленні.
Пошта банку для зверень клієнтів — help@pb.ua.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Що стосується ПриватБанку та інших банків, то усі клієнти є ідентифіковані, таким чином усі операції, у т.ч. оплата комунальних послуг є верифікованими. Тому перестороги, викладені в аналізі УАПС не стосуються банківських сервісів та застосунків, які є більш надійними за сторонні платіжні сервіси.
Стосовно «За словами представників Асоціації платіжних систем, сьогодні Нацбанк України не виробив чітких рекомендацій щодо процедури віддаленої ідентифікації, а можливість зробити її віддалено бачить тільки через BankID, але до цього способу підключені лише 14 банків» є актуальна інформація від НБУ — https://www.facebook.com/NationalBankOfUkraine/photos/a.1505513382996162/2548701002010723/?type=3&theater
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб розібратись в питанні детальніше та перевірити інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
В першу чергу, хочемо звернути Вашу увагу, що при зменшенні кредитного ліміту змінюється доступна для користування сума, але при цьому, банк не списує таку ж суму з картки. Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів. При активному користуванні продуктами банку в подальшому можливе збільшення ліміту.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар