×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі - 1
То же самое и у меня
Після того як поповнив гроші на картку для виплат я хотів купити гру в стімі.
Але я не зміг. Там постійно вибивало речення.
Придбання не було завершено. Дані вашої кредитної картки відхилені кредитною компанією.
Зауважте, що в деяких випадках кредитна компанія може «заморозити» кошти вашого рахунка, але гроші не буде знято. Після виправлення всіх можливих помилок у нижчевказаних даних, будь ласка, зробіть повторну спробу придбання.
Як зрозуміти це і як виправити?
Після того як поповнив гроші на картку для виплат я хотів купити гру в стімі.
Але я не зміг. Там постійно вибивало речення.
Придбання не було завершено. Дані вашої кредитної картки відхилені кредитною компанією.
Зауважте, що в деяких випадках кредитна компанія може «заморозити» кошти вашого рахунка, але гроші не буде знято. Після виправлення всіх можливих помилок у нижчевказаних даних, будь ласка, зробіть повторну спробу придбання.
Як зрозуміти це і як виправити?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 42 | 42.6 |
Всі курси банку |
Після того як поповнив гроші на картку для виплат я хотів купити гру в стімі.
Але я не зміг. Там постійно вибивало речення.
Придбання не було завершено. Дані вашої кредитної картки відхилені кредитною компанією.
Зауважте, що в деяких випадках кредитна компанія може «заморозити» кошти вашого рахунка, але гроші не буде знято. Після виправлення всіх можливих помилок у нижчевказаних даних, будь ласка, зробіть повторну спробу придбання.
Як зрозуміти це і як виправити?
Надішліть, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua деталі ситуації, що сталась, а також Ваші контактні дані, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.