Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Bodya777
Bodya777
7 квітня 2020, 11:01
Хочу поменять валюту в кассе Приватбанка. Скажите, мне смогут сразу перевести гривны на карту другого банка, монобанка?
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2020, 11:49
Добрий день!
Ви можете здійснити обмін валюти, після чого Ви можете здійснити платіж в касі або за допомогою терміналу самообслуговування для поповнення картки іншого банку.
kyrylreadl
kyrylreadl
6 квітня 2020, 22:07
Кирилл, Харьков
Добрый вечер, а есть новости по поводы выдачи валюты со счетов?
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2020, 9:02
Доброго ранку!
З 18.03.2020 видача готівкової валюти у касах банку здійснюється тільки з депозитів.
З 30.03.2020 видача готівкової валюти у касах банку доступна при отриманні міжнародних переказів (Swift і термінові грошові перекази https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov) при замовленні.
Продаж готівкової валюти тимчасово призупинений.
Зміни викликані тимчасовим обмеженнями авіасполучень та поставок в Україну валютних банкнот.

З 02.04.2020 відкрита видача готівкової валюти у касах банку з усіх рахунків фізичних осіб в іноземній валюті за попереднім персональним замовленням.
vika1967
vika1967
6 квітня 2020, 21:11
Добрый вечер почему не работает приложение 24 на айфоне, сегодня 6 апреля не могу зайти целый день, нажимаю на приват загорается и выбивает, перегружала телефон и приложение и и не чего
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2020, 8:48
Доброго ранку!
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для уточнення деталей ситуації, що сталась, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання.
rs69mail
rs69mail
6 квітня 2020, 19:18
Добрый день.03.04.2020 через терминал пополнил свою кредитную карту но денег до сих пор нет, хотелось бы узнать причину, N квитанции 183564286648803 Даничкин С.М тел.0990072353 Запорожье.
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2020, 20:12
Добрий вечір.
У разі, якщо поповнення проводилось через термінал не ПриватБанку, такий переказ може зайняти до 3х робочих днів.
Якщо поповнення проводилось через термінал ПриватБанку, надішліть, будь ласка, в особистому повідомленні квитанцію, щоб ми могли більш детально перевірити інформацію.
iraryasnenko
iraryasnenko
6 квітня 2020, 18:21
Ирина , Обухов
Сегодня пополняла свою карту в банкомате на 2000 грн, номер банкомата ST210081, номер карты 5168755633341 751, деньги не зачислились на карту, как вернуть деньги?
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2020, 20:12
Добрий вечір.
Ми звернулись до Вас в приватному повідомленні для вирішення питання.
Kravchenko911
Kravchenko911
6 квітня 2020, 18:20
Владимир, Николаев
Я заказал кредитную карту, ждал курьера не дождался. Получил в отделении банка. Кредитный лимит 0.00. Сотрудник банка сказала пополнить на 110.00 для активации. Через терминал не выходит, звоню по инструкции на горячую линию, чтобы активировать, но только можно сменить пин-код, так на горячую линию вообще не получается, все заняты, перезвонить не перезвпнивают. Что это за карта. Как можно оформить карту с кредитными средствами на ней?
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2020, 20:12
Добрий вечір.
У терміналі карта буде відображатися через 5 робочих днів після активації карти, це пов'язано з оновленням бази даних терміналу. До поновлення даних в терміналі, поповнити Вашу карту можна через касу банку або переказом з іншої картки.
При відкритті картки співробітники відділення рекомендують поповнити картку на 50-200 грн, і зробити з неї покупки з метою підвищення платіжності картки. Цей параметр впливає на розрахунок кредитного ліміту при оформленні картки. Умова не обов´язкова, це рекомендація.
Також Ви можете скористатися сервісом по збільшенню кредитного ліміту на сторінці https://limit.pb.ua/ авторизувавшись за номером телефону, якщо у Банку достатньо інформації про Вас — заявка буде розглянута протягом декількох хвилин і про результати Ви будете проінформовані смс, або ж система повідомить Вас про необхідність надання в Банк додаткових документів.
serg88088
serg88088
6 квітня 2020, 17:18
херсон
подскажите как бабушке получить пенсию она получала в отделении в кассе а ближайшие отделения закрыты на ул.Коммунаров и на ул.Ушакова что ей делать

Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2020, 18:03
Для зняття коштів Ваша бабуся може користуватися банкоматами ПриватБанку, а також банкоматами інших банків без додаткових комісій.
demidovan
demidovan
6 квітня 2020, 16:46
Наталья
Здравствуйте, вопрос на засыпку, если со мной хотят сотрудничать для переводов денег и просят сменить логин в приват 24 на их номер, что бы получать перевод на номер, могут ли они навредить моей карте и моим средствам, если пароль я им не скажу а ток сменю логин на их номер.Миогут ли они снимать деньги и прочие операции?
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2020, 17:29
Добрий день.
Змінити свій фінансовий номер телефону на номер 3ї особи — це як загубити свій телефон… і якщо він потрапляє до рук зловмисника, той зможе користуватися вашим SMS-банкінгом, отримувати одноразові паролі для входу до вашого Приват24 та підтвердження платежів.
Ми наполегливо не рекомендуємо проводити такі маніпуляції!
Детальну інформацію про правила безпеки при користуванні банківськими продуктами Ви можете дізнатися на сайті: http://privatbank.ua/safeness/
09498086
Лера Вовк
6 квітня 2020, 15:20
Тая
Добрый день. Сегодня около 12-00 было пополнено карточку на сумму 2000грн. через терминал. В приват 24 это пополнение не высветилось
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2020, 16:29
Міжбанківський переказ виконується в строк до трьох операційних днів. Внутрішньобанківський переказ виконується в строк, встановлений внутрішніми нормативними актами банку, але не може перевищувати двох операційних днів. Для більш детальної перевірки Ви можете звернутись з квитанцією до підтримки банку за будь-яким із доступних каналів.

Nik1Nik2
Nik1Nik2
6 квітня 2020, 13:09
Nik1Nik2, Украина, окраина
Почему возникла проблема с универсальной картой?
Вообще-то я считал, что Приват24 — один из лучших интернет-банкингов.
И мобильное приложение вроде тоже.
Но сейчас в интернете существуют две версии, которые отличаются и по функционалу, и по дизайну.
Ну ладно разберемся и привыкнем.
Сейчас о другом — у меня возникла проблема из-за некорректной работы мобильного приложения.
Для начала я хочу задать вопрос сотруднику, который, наверное, мониторит отзывы на Минфине и достаточно компетентен.
ПОЧЕМУ в марте 2020 года в мобильном приложении вдруг начала отражаться универсальная карта, которая была заменена еще в 2015 году?
Для справки, с 2015 года было еще 3 замены универсальных карт.
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2020, 14:33
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Alla06061989
Alla06061989
6 квітня 2020, 11:51
Совершал платёж и заблокировала картка! Я за границей что можно заделать?
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2020, 12:17
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та вирішити питання. Інформація фінансового характеру може бути надана тільки власнику рахунку. Для ідентифікації і більш детальної перевірки Ви можете звернутись до нашого чату pb.ua/chat

380507408764
380507408764
5 квітня 2020, 21:42
Доброго вечора, хочу з Польщі переслати гроші на картку приватбанку в Україну як дізнатися який свіфт код? Де можна знайти
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2020, 8:42
Добрий ранок.
SWIFT CODE/BIC – це унікальний ідентифікаційний код банку або будь-якого іншого учасника фінансових розрахунків, що присвоюється учаснику в разі вступу до Співтовариства Всесвітніх Інтербанківських Фінансових Телекомунікацій (СВІФТ) та використовується під час міжнародних переказів коштів між банками.

Єдиний SWIFT-код для всіх карток і рахунків ПриватБанку це PBANUA2X.
Так само в деяких банках запитується 11 значний код, в такому випадку Ви можете вказати PBANUA2XXXX.
SWIFT-код банку кореспондента заповнюєте тільки в тому випадку, якщо для нього є окреме поле.
Iamzhenia1408
Iamzhenia1408
5 квітня 2020, 14:13
Євгеній, Сміла
Чому я не можу отримати доступ до реквізитів? Які можуть бути причини? Я — власник картки «Юніор», вік — 14 років. Що я можу зробити?
Приватбанк
Відповідь банку
5 квітня 2020, 15:03
Добрий день!
Дозвольте нам розібратися в ситуації та детальніше розглянути Ваш випадок. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та виришіти питання, що виникли.
44612468
Elena Gorbik
4 квітня 2020, 19:11
Elena, Кривой Рог
Работники приват банка без моего согласия и ведома распространяют МОЮ личную и конфиденциальной информацию!
На что Я не давала ни устного ни тем более письменного согласия- это во-первых!
Во вторых- с какого такого *** мо сотрудники на протяжении недели тераризируют моих родственников?!
В добавок те же не компетентные сотрудники этого банка за отдельную плату продают информацию! И повторюсь! По мимо смс и звонков всех кого ни лень, на протяжении все той же недели всем моим родственникам звонят мошенники представляясь работниками Приват Банка! С просьбой вернуть долг и готовы приехать домой по моей прописке!!!
Какого блин *** у Вас там происходит?!
И еще одно! Что за бредовые смс приходят на телефон моего отца? Который якобы должен погасить мой кредитный лимит?! Что это такое?! кусочек Текста присланого в смс на номер моего отца: «Вы же мне обещали закрыть этот долг до второго апреля»!!! СПРАШИВАЮ ЕЩЕ РАЗ: Какого *** вы беспокоите людей и расспространяяете личную информацию!!! кто операторам или не знаю кому давал такие права — писать *** смс!???
Извините! Но у меня лично нет уже культурных слов!!!
Вы че блин там с ума посходили!!! Мой отец не есть моим даже поручителем!!!
Номеров своей семьи и разрешения я письменного и нотариального, ни устного не давала их беспокоть!!!
Блин! Буду жалобы писать во все инстанции и на все горячие линии Украины и всем говорить о халатном отношении как к клиентам так и к КОНФИДЕНЦИАЛЬНОЙ информации!
Это уже ни в какие рамки не лезет!
Приватбанк
Відповідь банку
4 квітня 2020, 19:29
Добрий вечір!
Дозвольте зазначити, що ПриватБанк не передає персональну інформацію клієнтів третім особам та робить все необхідне для збереження банківської таємниці. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб розібратись в питанні детальніше.
З повагою, ПриватБанк.
067marina
067marina
4 квітня 2020, 17:34
Перевела деньги на карту 5167 6191 0004 8201 на имя Светлана Набоченко. Покупала медицинские маски. В результате ни денег, ни масок. Страницу в Инстаграм переформатировали, все оттуда стёрли и на контакт не выходят. Есть ли возможность вернуть свои деньги?
Ссылка на страницу — https://instagram.com/vinnytsia__city?igshid=ar5rdkwzacps
А эти ребята мне посоветовали данную страницу и теперь тоже не отвечают, за то продолжают рекламировать медицинские маски!!! https://instagram.com/dnepr_picture?igshid=z6xluwo167x6
Приватбанк
Відповідь банку
4 квітня 2020, 18:55
Добрий вечір!
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
93549081
Юлия Гоц
4 квітня 2020, 16:10
Юлия
Какую лучше оформить карту чтобы ложить свои личные средства?
Приватбанк
Відповідь банку
4 квітня 2020, 17:00
Добрий день!
Ви можете відкрити Картку для виплат чи Універсальну. Обидві картки можна поповнювати власними коштами. Про відмінності, тарифи та переваги карток рекомендуємо переглянути інформацію на нашому сайті — https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-dlia-viplat та https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna.
З повагою, ПриватБанк.
logicohome1
logicohome1
4 квітня 2020, 13:05
Алла, Житомир
Намагаюсь зареєструватись в Приват24 весь ранок. Пропало поле для реєстрації. Лише є поле для входу. Як я можу зареєструватись? Дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
4 квітня 2020, 13:36
Добрий день!
Вам достатньо ввести Ваш номер телефону, після чого система сама направить Вас на реєстрацію чи відновлення доступу до акаунту. Якщо ж реєстрація вже відбулася, а Ви забули пароль, можна скористатись кнопкою «Забули пароль» при вході в акаунт.
З повагою, ПриватБанк.
Olena2366
Olena2366
4 квітня 2020, 11:14
Це ви так продовжили дію картки? Що неможливо з неї не тощо зняти гроші, ані рахунок поповнити, ані переказати гроші на іншу картку.
Приватбанк
Відповідь банку
4 квітня 2020, 11:22
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Stepan95
Stepan95
4 квітня 2020, 10:26
Доброго дня.підскадіть мені чому то заблокували картку приват банка.я зараз за кордоном і не можу сходити в відділення банку.як мені розблокувати карту? кошти на ній є
Приватбанк
Відповідь банку
4 квітня 2020, 10:34
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
17790275
Петя Сочко
3 квітня 2020, 22:30
Петя
Не пришли деньги на карту а їх переказали ще 21 березня що робити?
Приватбанк
Відповідь банку
4 квітня 2020, 7:57
Доброго ранку!
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.6 45.6
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку