Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
Для виплати коштів спадкоємець повинен надати наступні документи:
— документи на спадщину (свідоцтво про спадщину, рішення суду);
— свідоцтво про смерть, якщо такого документу ще немає у банку. Якщо у Банку вже є свідоцтво про смерть, спадкоємець може не надавати його;
— документ, що засвідчує особу спадкоємця (паспорт).
Написати коментар
Ми завжди намагаємося зробити зручний і функціональний сервіс на основі відгуків наших клієнтів.
Розуміючи, наскільки складно може бути отримати смс, коли перебуваєте за кордоном, для зручності клієнтів була реалізована можливість зміни способу авторизації при вході. Ви можете обрати зручний для Вас спосіб підтвердження, навіть не звертаючись до служби підтримки. Для цього достатньо перейти на сайт https://next.privat24.ua/ і якщо система пропонує спосіб авторизації, що Вам не підходить, натисніть «Інший спосіб».
Написати коментар
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні для уточнення деталей та надання інформації за Вашим питанням.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Как перевезти деньги с одной карты Приватбанка на другую, без кода, который приходит смсообщением на номер телефона?
Написати коментар
Написати коментар
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та допомогти у вирішенні питання.
Коментарі (2)
28 квітня 2020 року перерахував через Приват24 на картку для виплат 546,74 грн. Згідно тарифів банку комісія становить 0,5%. Мій розрахунок комісії дає 2,7201 грн, а після заокруглення – 2,72 грн. Розрахунок Банку – 2,73 грн.
Прошу надати роз'яснення.
Деталі зарахування:
546.74 UAH
Безготівкове зарахування
Картка/рахунок з 51*844
Дата та час 2020-04-29 09:40:37
Комісія 2.73
Коментарі (1)
На поточний момент продаж готівкової валюти банком закритий. Покупка валюти банком здійснюється в звичайному режимі.
Обмеження не стосуються операцій з безготівковою валютою.
Детальніше ознайомитися з тарифами по картці «Універсальна» Ви можете на сайті: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Моєму батькові 77 років і в нього закінчується строк дії пенсійної картки. Тому батько, перебуваючи в групі ризику, поривається іти у відділення банку переоформляти картку або повністю знімати пенсію. Чи можете ви дати якесь офіційне роз'яснення щодо пролонгації дії картки на період карантину або інші вжиті банком заходи для таких старших людей?
Дякую
ПриватБанк продовжить дію карток для виплат (зарплатні, пенсійні, соціальні картки) на 90 днів, якщо закінчення терміну дії картки припадає на період карантину. Їх можна буде використовувати ще три місяці без заміни.
https://privatbank.ua/news/2020/3/19/1152
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ви можете бачити інформацію про Ваші вклади в Приват24 меню «Депозити». Депозит та картка, на яку отримували відсотки по вкладу мають два окремі рахунки. Строк дії, що вказаний на картці не має відношення до строку депозиту. У разі виникнення додаткових питань Ви можете звернутись до нас в особистому повідомленні. Буде раді допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити, які труднощі у Вас виникають при зверненні в підтримку.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Настоятельно прошу срочно решить мой вопрос.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Стаття 8. Права суб'єкта персональних даних
Пункт 2. Суб'єкт персональних даних має право:
11) відкликати згоду на обробку персональних даних;
В рамках якого періоду будуть видалені персональні дані, якщо клієнт відкличе згоду?
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні для уточнення деталей та надання інформації за Вашим питанням.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Аналогічно доступне замовлення довідки з випискою по закритим карткам.»
Уточнення: у вас в архіві чи у архіві кабінету приват24? Мене цікавить саме щоб мій кабінет в приват24 був для мене візуально чистий.
Аналогічно доступне замовлення довідки з випискою по закритим карткам.
Написати коментар
как оформить несогласие с суммой начисленного долга в виде письма-заявки с перечислением пунктов (по которым не согласен).
После телефонного разговора с представителем банка, в котором он сказал, что составит заявку в тех.отдел? мне не поступало никаких уведомлений о том что она составлена и принята к рассмотрению.
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для уточнення деталей ситуації, що сталась та Ваших контактних даних.
Написати коментар