×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |
Поясніть мені, будь ласка, взаємини між Приватбанком та системою Western Union.
Ситуація виникла така. Місяць тому (а також 2 місяці тому) я відсилав гроші з сайту https://www.westernunion.com/UA/ua. Відсилка була оформлена в долларах, я вказав свою гривневу картку Приватбанку, з неї була списана сума за курсом. Обидва рази жодних проблем не виникло.
(Деяке уточнення. На вказаному сайті є авторизація за номером телефону, на який надходить СМС з кодом для входу в систему.)
Позавчора я спробував повторити переказ грошей, але виникла зачіпка — СМС авторизації не надходило на телефон.
При спробі розібратися в проблемі я знайшов на сторінці https://www.westernunion.com/UA/ua/customer-support-topics.html номер телефону буцімто підтримки Вестерна. Але цей номер насправді виявився підтримкою Приватбанку.
За цим номером я двічі спробував вирішити проблему, але оператори відхрещувались від Вестерна, як тільки могли. Порадили знайти номер підтримки Вестерна десь іще в Інтернеті. Знайшов номер, але там сказали, що онлайн-послуги вони не підтримують, а де це роблять — шукайте в Інтернеті! Коло замкнулося.
Ще раз уважно вивчив правила авторизації. Нічого нового не вичитав.
Спробував вказати інший свій номер телефону, і тут сталося щось незрозуміле — на цей другий номер СМС прийшло відразу, авторизація пройшла успішно, але мені показало зовсім інше ім'я/прізвище, ніж у мене! Є думка, що той номер був вже у іншого абонента раніше, і, відповідно, він має бути зареєстрований в Приватбанку.
Але, зайшовши в Приват24, я без будь-яких застережень добавив цей номер у своєму профілі.
А тепер питання до співробітників Привату. Де в Полтаві знаходиться точка обслуговування Вестерну, де мене не відфутболять до іншого відділення, а дадуть чітке роз'яснення
деталі ситуації і Ваші контактні дані, щоб ми могли перевірити інформацію і надати коментарі по Вашому питанню.