Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
vatamanyuk83
vatamanyuk83
23 квітня 2020, 13:02
Ольга, Чернівці
Доброго дня! Коли буде вирішена проблема Call microservice error, яка зараз висвічується у мобільному додатку Приват 24?
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2020, 17:06
Добрий день!
Просимо вибачення за незручності, пов'язані з технічним збоєм, що спричиняє тимчасові перешкоди в роботі частини операцій у мобільному Приват24. Рекомендуємо скористатись повною веб версією Приват24 для проведення необхідних операцій, в тому числі з мобільного.
Наші фахівці докладають всі можливі зусилля для максимально швидкого відновлення роботи всіх версій сервісу
roshina
Наташа zihis
23 квітня 2020, 12:07
Лара
Доброго дня! Мені зателефонували з Росії з відділу судових приставів і повідомили, що в мене на депозиті є якісь кошти по аліментах (заборгованість). Попросили вислати депозити і вони перешлють кошти. Сказали, що за кордон шлють також — у Вірменію відсилали. Я можу вказати депозити — у мене картка Приват 24 «Універсальна» — там на рахунку є кошти у гривнях. І якщо можна, то чи треба мені відкривати додатковий кошт чи автоматично з рублів переведуть у гривню? Чи є обмеження, до якої суми переводять — аліменти не приходили останні 5 років, а по телефону меня відмовили повідомити, яка там сума. Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2020, 12:16
Добрий день!
Ви можете отримати переказ з-за кордону 3 способами:
1. Міжнародний терміновий переказ. Системи, з якими ми працюємо https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov
Повідомте відправнику Ваше ПІБ на латиниці (http://bit.ly/2JhP0gS ), країну і місто.
2. Swift платіж.
Надайте відправнику реквізити по валютній карті (валюта переказу і карти повинна збігатися). У web Приват24: Усі послуги — Інфо — Мої реквізити.
3. На картку Visa / MasterCard (P2P).
Повідомте відправнику повний номер карти і Ваше ПІБ на латиниці.
Ознайомитись з актуальними обмеженнями НБУ Ви можете за посиланням: https://privatbank.ua/ogranichenija-nbu
CthutqCjrjkjd
CthutqCjrjkjd
22 квітня 2020, 20:02
ОДЕССА
При регистрации в Приват 24 с компьютера мне должно прийти смс на мой электронный адрес,
но сообщение не приходит
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2020, 20:24
Спробуйте, будь ласка, перевірити всі папки у Вашому акаунті. Повідомлення могло потрапити в спам / промоакції / оповіщення / форуми та інші папки.
adex5903
adex5903
22 квітня 2020, 19:55
Олександр, Чернигов
почему я не могу погасить миттеву розстрочку с кредитной карты банка когда на карте есть достаточная сумма даже более пишет пополните на такую то сумму мне остался последний платеж
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2020, 20:22
Дострокове (повне) повернення Кредиту «Миттєва розстрочка» можливе виключно за рахунок власних коштів Клієнта на кредитній картці.
https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-156/?lang=uk
3axap
3axap
22 квітня 2020, 15:45
Евгений
Здравствуйте.
Три месяца назад в отделении банка мне предложили карту gold. Без лимита. Каждые тридцать дней я пытался изменить лимит кредита, но до сих пор мне отказывали.
Я работаю, и получаю зарплату на карту Приватбанка. На золотой карте лежит некая сумма на депозите. С этой карты я пополняю счёт на телефон, оплачиваю интернет и коммунальные услуги. Согласился на страховку от мошенничества. С карты снимается сумма за содержание золотой карты. Тем не менее, лимит остаётся без изменений (0 грн).
Мне закрыть карту и спросить кредит в другом банке? Или вы мне всё-таки одобрите кредит?
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2020, 15:54
Добрий день.
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в акціях, проводьте розрахунки картками через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні картки, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
10vitaliias
10vitaliias
22 квітня 2020, 14:44
Я намагаюся перевести кошти з картки Приватбанку на картку Visa закордон, раніше в мене все виходило… Тепер це не вдається, я отримую лише повідомлення, що транзакція відхилена банком отримувача. Отримувач телефонував до свого банку та стверджує, що жодних проблем в них немає… Підкажіть, будь ласка, в чому може бути проблема і чи можна це якимось чином вирішити. Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2020, 15:48
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та вирішити питання. Інформація фінансового характеру може бути надана тільки власнику рахунку. Для ідентифікації і більш детальної перевірки Ви можете звернутись до нашого чату pb.ua/chat

lilusha777
lilusha777
22 квітня 2020, 13:48
Здравствуйте!
Нахожусь в России. Пытаюсь перевести деньги со своей карты Приват на карту сбербанка в России через онлайн приват 24.
Последнее подтверждение требует позвонить по номеру +380 (56) 716 11 31.
Звоню, играет музыка бесконечно, никто не отвечает.
Что я делаю не так?
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2020, 14:05
Добрий день.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
kuvaldinaM
kuvaldinaM
22 квітня 2020, 9:02
Марина, Омск
Здравствуйте! Перевела деньги на карту клиенту вашего банка через сервис paysend, получатель перевода оказался мошенником, потому что обещанный товар мне не отправил и свой аккаунт удалил, есть квитанция о переводе, вы можете мне помочь?
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2020, 12:03
Добрий день.
Ми запросили в особистому повідомленні деталі платежу, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.

Artem13579
Artem13579
21 квітня 2020, 23:05
Ярослав, украина
Пополнил баланс кошелька интертелеком, женьги с карти списали но на щот кошелька не поступили
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2020, 8:58
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та вирішити питання. Інформація фінансового характеру може бути надана тільки власнику рахунку. Для ідентифікації і більш детальної перевірки Ви можете звернутись до нашого чату pb.ua/chat
ZAMIAKULKAS1726
ZAMIAKULKAS1726
21 квітня 2020, 21:34
Київ
При спробі зайти в особистий кабінет Приват 24, система запрошує ввести РІN код картки, до сьогодні при вході в систему обмежувалось тільки паролем, чи є це беспечно.
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2020, 8:58
Перевірка за допомогою введення PIN-коду необхідна нам для додаткового підтвердження Ваших даних, щоб переконатися що вхід в акаунт Приват24 здійснює власник аккаунта.
Нагадуємо, що вводити PIN-код або будь-яку іншу персональну інформацію можна тільки на нашому сайті за посиланням: https://www.privat24.ua/ (https://next.privat24.ua) або перейшовши на нього з нашого офіційного сайту https://pb.ua/
Ознайомитися з рекомендаціями про безпеку Ви можете на нашому сайті: https://privatbank.ua/safeness.
Jullisa
Jullisa
21 квітня 2020, 12:54
Юлия, Киев
Перечислила деньги на карту через терминал Приват. Деньги терминал принял, но зачисления на карту нет.
Более 3 часов не могу дозвониться на горячую линию Приват.
Приватбанк
Відповідь банку
21 квітня 2020, 14:00
Добрий день!
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для детальної перевірки інформації за ситуацією, що сталась.
10vitaliias
10vitaliias
21 квітня 2020, 12:21
Здравсвуйте! Можно ли сейчас перевести деньги с карточки Приватбанка на карточку заграницу? Спасибо!
Приватбанк
Відповідь банку
21 квітня 2020, 13:58
Добрий день!
Так, Ви можете відправити переказ в Приват24, в меню: Сервіси — Перекази — На будь-яку картку.
Конвертація при платежі проводиться автоматично в валюту картки одержувача при зарахуванні. Детальна інформація стосовно грошових переказів є на сайті: https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov
З повагою, ПриватБанк.
Anapeteliak
Anapeteliak
21 квітня 2020, 11:18
Добрый день.Перечислила деньги через терминал на Приват, пополнило и выбило чек что в обработке.Пополняла 20, но пишет все ровно что в обработке.Что это?
Приватбанк
Відповідь банку
21 квітня 2020, 11:42
Добрий день!
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для детальної перевірки інформації за ситуацією, що сталась.
slon555
slon555
20 квітня 2020, 19:07
Андрей
С 28 апреля заработает закон о финмониторинге…
Можно ли будет без проблем и вопросов от банка и т.п. сделать перевод с
карточки зарегистрированной в Литве, ее выдал местный банк (родственник там работает) мне накарточку Приватбанка в сумме эквивалентной примерно 15000 грн?
Приватбанк
Відповідь банку
20 квітня 2020, 19:29
Добрий вечір!
На картку ПриватБанку можна отримувати перекази з карток закордонних банків.
З повагою, ПриватБанк.
10tokareva10
10tokareva10
20 квітня 2020, 16:50
Токарева Таисия Ефимовна , Днепр
Когда заработают отделения Приватбанка24 в Днепре. В настоящее время нахожусь в России не смогла вовремя вернуться.Мой телефон привязанный к моей карточки остался в Днепре. И сейчас хочу оплатить ком. услуги но мне заблокирован вход в личный кабинет Вашего банка. Но основной вопрос когда откроются отделения в Индустриальном районе Днепра.
Приватбанк
Відповідь банку
20 квітня 2020, 17:07
Добрий день!
Задля максимальної безпеки клієнтів та працівників та з метою профілактики поширення вірусної інфекції, відділення ПриватБанку працюють за гнучкими графіками та будуть відкритими для клієнтів залежно від формату відділення: з 9:00 до 12:00 або з 10:00 до 13:00 без перерви, чи з 9:00 до 15:00 або з 10:00 до 16:00 з обов’язковою санітарною годиною з 12:30 до 13:30.
У випадку черги банк пропонує клієнтам зачекати на свіжому повітрі, щоб дотримуватися у відділенні безпечної дистанції. Перед візитом до банку, якщо він вкрай потрібен, радимо перевірити графік роботи найближчого відділення за телефоном клієнтської підтримки 3700 та на сайті банку https://privatbank.ua/map.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.
IgorPilip
IgorPilip
20 квітня 2020, 0:24
Игорь
ожидаю перевод из-за рубежа на карту выплат, но банк-отправитель запрашивает код банка-получателя (bank clearing code), не свифт-код;
где взять этот код?
спасибо
Приватбанк
Відповідь банку
20 квітня 2020, 8:45
Доброго ранку!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні для надання інформації.
З повагою, ПриватБанк.
Forsyte
Forsyte
18 квітня 2020, 20:45
Суми
«На превеликий жаль, нам не вдалося повернути ваші гроші. Згідно з правилами міжнародних платіжних систем (Visa, Masterсard) операція не підлягає поверненню.»

Мало того, що при нульовому залишку на інтернет-карті примудрилися списати кошти (це взагалі законно?), так ще буквально півгодини поспіль після завірянь, що ситуацію буде виправлено («Банк, в якому проходила операція, зобов'язаний буде відповісти на наш запит. Зазвичай це відбувається протягом 45–120 днів»), з'явилося повідомлення, що операція не підлягає поверненню. Як взагалі можливо списувати кошти з карток, де немає коштів і навішувати овердрафти на клієнтів?
Приватбанк
Відповідь банку
19 квітня 2020, 8:47
Доброго ранку!
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для детальної перевірки інформації за ситуацією, що сталась.
0632042780
0632042780
18 квітня 2020, 10:42
Татьяна Сурикова, Рубежное
Для постановки на учет в центр занятости необходимо привязать мою карту для выплат к выплате пособия. Возможно ли сделать это дистанционно, не обращаясь в отделение банка? Как получить соответствующую справку банка?
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2020, 12:15
Так, для ідентифікації та вирішення питання Ви можете звернутись до нашої підтримки за будь-яким із доступних каналів.
Sergey1804
Sergey1804
18 квітня 2020, 9:03
Сергей, Кривой Рог
Здравствуйте. Являюсь клиентом Приватбанка и пользуюсь единственной картой – картой для выплат. Вчера необходимо было быстро совершить пару платежей по реквизитам с получением квитанций для бухгалтерии. Для оплаты наличными либо картой обратился в кассу отделения (г. Кривой Рог, ул. Соборности, 39) из кассы отправили к оператору.
Оператор (начальник отделения Инна) сообщила о необходимости оформить карту универсальную, якобы без наличия действующей универсальной карты платеж в отделении я совершить не смогу. После оформления карты универсальной заявила, что необходимо перевести на нее 110 грн., и с нее же на следующий день (сегодня, 18 апреля) крайне необходимо совершить платеж на эту же сумму 110 грн. Аргументация оператора: только после этой процедуры карта будет активирована и только тогда пройдут мои платежи по реквизитам, далее перевела эти 110 грн. с карты для выплат на универсальную. После, оператор взяла реквизиты для выплат и перевела деньги с моей действующей карты для выплат, выдала квитанцию.
Вопрос 1. Зачем мне «впарили» карту универсальную, если в итоге оплата по реквизитам была произведена с моей действующей карты для выплат?
Вопрос 2. Как может не пройти платеж с карты для выплат, с которой уже списана сумма и по которому выдана квитанция, если не активировать карту универсальную (данное условие озвучено оператором).
Вопрос 3. Где написано о необходимости активации карты универсальной путем перевода на нее суммы от 100 грн. (в моем случае было 110 грн.) и совершения с нее платежа на следующий день на эту же сумму? В буклете к карте и на сайте Приватбанка такого условия активации нет. В моей семье при оформлении карт неоднократно сталкивались с требованием операторов зачислить на новую карту сумму от 100 грн. и потратить строго на следующий день. Что это за сомнительная операция? Она дает бонусы операторам? Они выполняют план по «впариванию» людям карт?
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2020, 10:26
Добрий день.
Викладені Вами дії співробітників суперечать чинним стандартам обслуговування і обов'язково буде проведена відповідна робота.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
0953022236
0953022236
18 квітня 2020, 8:56
Несколько раз набирают пароль для входа в приват 24, но постоянно мне пишут, что не правильный пароль, хотя я вводу свой пароль, которым до этого пользовалась, потом вводу пин- код который мне присылают, пишут, что снова не правильно. Что мне делать? Нахожусь на самоизоляции и надо перевести деньги, а сделать этого не могу. Помогите, пожалуйста.
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2020, 10:26
Ви можете отримати PIN-код відправивши SMS (вартість за тарифами оператора) з текстом PIN+1234 на номер +380920003700 (або 10060),
де PIN — три латинські букви, 1234 — останні 4 цифри Вашої картки.
В SMS-відповіді Вам надійде встановлений банком, новий PIN-код картки.
Після зміни ПІН-коду цим способом, потрібно провести будь-яку операцію, з введенням ПІН-коду, наприклад, перевірити баланс в банкоматі, або здійснити покупку з карти, після чого зможете здійснити вхід в Приват24 за допомогою даної карти.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.7
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.7
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку