Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
AnnaAnna2012
AnnaAnna2012
27 квітня 2020, 12:10
Добрый день. Не могу уже долгое время дозвониться на горячую линию 3700. Мне нужна квитанция по подтверждению платежа через сервисы Вашего банка. Платеж был с карты Ощадбанка на карту Приват 27.04.20 в 10:36. Заранее спасибо за помощь.
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2020, 12:34
Добрий день!
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням та запитали деталі операції, щоб детально розглянути Ваше питання.
faxoh98642
faxoh98642
26 квітня 2020, 20:18
Пользователь Моно
Тобто видалити мої персональні дані (телефон, пошта, фото, усе інше) з приватбанку неможливо? А як же закон України?
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2020, 9:29
Доброго ранку!
Банк залишає за собою право на зберігання Ваших персональних даних, щоб мати можливість надати будь-яку фінансову послугу у разі Вашого звернення.
Ознайомитись з цією інформацією Ви можете в умовах і правилах надання банківських послуг за посиланням: https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-477/?lang=uk
faxoh98642
faxoh98642
26 квітня 2020, 17:11
Пользователь Моно
Я мав на увазі не закриття картки, а видалення всього профілю у приватбанку і приват24. Як це зробити?
Приватбанк
Відповідь банку
26 квітня 2020, 19:08
Банк залишає за собою право на зберігання Ваших персональних даних, щоб мати можливість надати будь-яку фінансову послугу у разі Вашого звернення. Що стосується акаунту Приват24, для його видалення Ви можете звернутись до нашої підтримки за будь-яким із доступних каналів.
kaspervova
kaspervova
26 квітня 2020, 15:00
Володя , м Дрогобич
Чи можна зараз выдкрити картку приват банку в Дрогобич? чи пыдчас карантину невыдкривають?
Приватбанк
Відповідь банку
26 квітня 2020, 16:52
ПриватБанк продовжує безперебійну роботу і дистанційне обслуговування клієнтів 24/7/365.
Відкрито випуск віртуальних карток в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Картки — Додати картку).
Відділення перейшли на гнучкий графік роботи. Детальніше — https://privatbank.ua/news/2020/3/26/1162.
oleksandr321
oleksandr321
26 квітня 2020, 14:45
Олександр
9.04 замовив карту з доставкою через carddesign.pb.ua
Минуло 16 днів, карту до сих пір не доставили. Який максимальний термін доставки?
Приватбанк
Відповідь банку
26 квітня 2020, 16:52
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
faxoh98642
faxoh98642
26 квітня 2020, 13:26
Пользователь Моно
Доброго дня! Як закрити всі свої рахунки у банку (не карти, а рахунки) і видалити свої дані? Кредитами не користувався.
Приватбанк
Відповідь банку
26 квітня 2020, 15:04
Добрий день.
Закрити рахунки Ви можете в особистому кабінеті Приват24, меню: «Мої рахунки — Керування карткою/рахунком — Закриття картки — Подати заявку». Банк залишає за собою право на зберігання Ваших персональних даних, щоб мати можливість надати будь-яку фінансову послугу у разі Вашого звернення.
dreamer0
dreamer0
26 квітня 2020, 12:13
Nazar
Сьогодні поповнив банківську карту через термінал гроші не прийшли(тільки на скарбничку)
Приватбанк
Відповідь банку
26 квітня 2020, 13:55
Добрий день.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та вирішити питання. Інформація фінансового характеру може бути надана тільки власнику рахунку. Для ідентифікації і більш детальної перевірки Ви можете звернутись до нашого чату pb.ua/chat
Bohdana12
Bohdana12
26 квітня 2020, 7:20
Добрий ранок, чому мені банк нарахував заборгованість?
Приватбанк
Відповідь банку
26 квітня 2020, 9:36
Добрий ранок.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та вирішити питання. Інформація фінансового характеру може бути надана тільки власнику рахунку. Для ідентифікації і більш детальної перевірки Ви можете звернутись до нашого чату pb.ua/chat
lipka2013
lipka2013
25 квітня 2020, 22:26
Олег
Требуют договор с компанией Google, я получаю выплаты Google Adsense, как разработчик
Банк попросил у меня подтверждение доходов, я предоставил квитанции, которые google присылает на почту, публичную оферту, больше ничего нету ни у кого. Вы будете блокировать счета всех разработчиков и блогеров google или только мой?
Приватбанк
Відповідь банку
26 квітня 2020, 9:36
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Danil2001
Danil2001
25 квітня 2020, 10:14
Данил, Запорожская область
Мне кто то ответит или нет?
Приватбанк
Відповідь банку
25 квітня 2020, 11:01
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
Danil2001
Danil2001
25 квітня 2020, 10:11
Данил, Запорожская область
Вчера пополнил карточку через терминал приват банка, деньги на карточку не пришли, операторы говорят ждите, деньги нужны срочно
denysdid
denysdid
25 квітня 2020, 9:43
Денис
Добрый день.
По ссылке https://privatbank.ua/ru/cpa/applemusic приватбанк обещает 3 месяца музыки бесплатно и говорит о том, что по 20.01.2020 начислялся кешбек 50 грн.
Если пролистать ниже и перейти к официальным правилам https://static.privatbank.ua/files/pravila_11_11_applemusic.pdf то в них можно увидеть, что
1.3. Період проведення Акції: з 12.06.2019 до 31.12.2020 включно.
4.1. Організатор разово повертає кешбек 62,11 грн без урахуванням податку (буде
зараховано на картку 50,00 грн з урахуванням податку) за першу безоплатну (до
29.11.2019 – $0,49) передплату на Apple Music через мобільний додаток Privat24
на основний гривневий рахунок Клієнта (надалі – «Заохочення Акції»).

Вопрос — кешбек за акцию до сих пор работает?
Приватбанк
Відповідь банку
25 квітня 2020, 10:31
Добрий день!
Так, все вірно. Період проведення Акції: з 12.06.2019 до 31.12.2020 включно. Просимо звернути увагу, що згідно пункту 1.6. організатор має право змінити умови, місце (територію) та строки (період) проведення Акції на власний розсуд.
З повагою, ПриватБанк.
Volodimir40
Volodimir40
24 квітня 2020, 19:37
Переказ коштів з Ощад24 на картку приват був здійснений 19.04. З ощад кошти зняли. А на приват станом на 24.04 нема
Приватбанк
Відповідь банку
24 квітня 2020, 19:46
Добрий вечір!
В даному випадку ПриватБанк виступає отримувачем коштів. При надходженні коштів на рахунки банку, зарахування на картку варто очікувати в той же день. Рекомендуємо звернутись в банк відправника коштів для уточнення інформації про успішність платежу, а також перевірки коректності вказаних реквізитів, за якими був відправлений платіж.
З повагою, ПриватБанк.
oksanakorolenko
oksanakorolenko
24 квітня 2020, 18:18
Оксана, Одесса
Здравствуйте, заказала карту Универсальную курьером, карта пришла еще 18 апреля, до сих пор не могу ее активировать, 3700 и онлайн помощь Привата не могут дать вразумительный ответ, по смс активировать тоже не могу, пишут — ваш запрос сейчас выполнить невозможно, попробуйте позже. Зачем тогда существует доставка курьером, если невозможно нормально активировать карту, не идя, в период карантина, в отделение банка??? Номер карты — 5168***8514
Приватбанк
Відповідь банку
24 квітня 2020, 18:23
Добрий вечір!
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
yuliagolovan
yuliagolovan
24 квітня 2020, 15:40
Юлия, Пгт. Черкасский
Добрый день! Уже второй день пытаюсь дозвониться на 3700 и все попытки тщетны. Пробовала писать в Онлайн-помощь Приват 24, тоже тишина… Вчера вечером оплачивала заказ и оплата задвоилась. Нужно отменить одну предавторизацию, чтобы вернуть деньги. Куда мне ещё звонить со своей проблемой? Спасибо!
Приватбанк
Відповідь банку
24 квітня 2020, 15:57
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
TORSANI
Людмила Torsani
24 квітня 2020, 15:31
Людмила, Энергодар
Здравствуйте, прошли почти два месяц с момента отмена рейса OS-536 Болонья-Вена на 23.04.2020 вылет 7:40-9:00 ( заявка 2rlfe9tc),
почему нет возврата денег за билеты, через ваш сайт были приобретены билеты, значит вы ответственны за данную ситуацию или предложить
другую альтернативу по обмену билетов на более дальний срок вылета, на вашем сайте я вижу, что авиакомпания выставляет билеты на продажу.
Я могу получить официально ответ от авиакомпании на ваш запрос о данном бронировании 45FPAW, и пожалуйста, не надо отвечать мне вашими штампами.
Приватбанк
Відповідь банку
24 квітня 2020, 16:15
Добрий день!
Нам би не хотілося, щоб у Вас склалося негативне враження про банк.
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні для надання інформації.
З повагою, ПриватБанк.
74510593
74510593
24 квітня 2020, 12:28
Владимир, Донецкая обл город Покровск
Служба Безопасности Приват Банка в Покровске работает ??? Если можно номер тел. для связи у меня проблемы были вчера в терминале при переводе денег… Я хотел-бы решить все в тел режиме. С уважением Владимир…
Приватбанк
Відповідь банку
24 квітня 2020, 12:38
Добрий день!
Ми запросили в особистих повідомленнях Ваші контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратися в ситуації, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
nika1706
nika1706
24 квітня 2020, 11:35
Северодонецк
Здравствуйте, недавно узнала что должны внести изменения и что банки не будут работать с 28 апреля(так же банкоматы). Так ли это?
Приватбанк
Відповідь банку
24 квітня 2020, 12:08
Добрий день!
Така інформація не є актуальною.
Що стосується ПриватБанку та інших банків, то усі клієнти є ідентифіковані, таким чином усі операції, у т.ч. оплата комунальних послуг є верифікованими. Тому перестороги, викладені в аналізі УАПС не стосуються банківських сервісів та застосунків, які є більш надійними за сторонні платіжні сервіси.
Стосовно «За словами представників Асоціації платіжних систем, сьогодні Нацбанк України не виробив чітких рекомендацій щодо процедури віддаленої ідентифікації, а можливість зробити її віддалено бачить тільки через BankID, але до цього способу підключені лише 14 банків» є актуальна інформація від НБУ — https://www.facebook.com/NationalBankOfUkraine/photos/a.1505513382996162/2548701002010723/?type=3&theater
З повагою, ПриватБанк.
Oleksandr777
Oleksandr777
23 квітня 2020, 22:52
Олександр
Доброго дня! В мене на картці Універсальна є кредит, пільговий період якого завершується 25го квітня, і я хочу погасити даний кредит, проте в зв'язку з обов'язковою обсервацією(повернувся з-за кордону) якраз до 25го не маю такої можливості, чи зможу я 25го квітня закрити даний кредит безвідсотково?
Приватбанк
Відповідь банку
24 квітня 2020, 8:10
Доброго ранку!
Так, вносити кошти на картку, щоб залишитись в пільговому періоді можна до 25-го числа включно.
З повагою, ПриватБанк.
Ksenia97
Ksenia97
23 квітня 2020, 20:18
Здравствуйте, перевела деньги на заблокированую карту с paysend. Что делать, как вернуть деньги?
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2020, 20:24
Доброго вечора!
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для уточнення деталей ситуації, що сталась та Ваших контактних даних.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.7
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.7
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку