Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
62218291
62218291
15 травня 2020, 17:38
Ирина, Волноваха
В городе Волноваха есть улица Гвардейская.но приватбанк ее не внес в свой список. Есть еще улица 2-й гвардейской армии.но приватбанк не видит разницы в названиях и всю улицу Гвардейскую переселил на 2-ю гвардейскую армию.Улицы переименовывали 2 года назад.а у вас все старые названия в базе.Комунальные платежи работают с новыми названиями улиц. Обновите базу данных улиц.
Приватбанк
Відповідь банку
15 травня 2020, 18:48
Добрий вечір!
Для того, щоб уточнити у Вас інформацію по Вашому питанню — ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.
89280665
Вадим Корначевський
15 травня 2020, 11:02
Вадим
Відправив SWIFT переказ чотири дні назад.Немає результату.
Приватбанк
Відповідь банку
15 травня 2020, 12:56
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі питання.
З повагою, ПриватБанк.
Natalia2014
Natalia2014
14 травня 2020, 17:40
Нталья, Черкасы
Добрый день.
В марте 2014 года переехала на постоянное место жительства из Крыма в Черкассы.получила прописку.Подала заявку в банк № 118-74-77 на разблокировку моей карты 5168 7420 6605 1628, до настоящего времени доступ к деньгам нет.
Когда банк мне вернет деньги?
С уважением
Приватбанк
Відповідь банку
14 травня 2020, 18:23
Добрий вечір!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. За результатом його розгляду з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
42182215
Константин Былбас
14 травня 2020, 0:22
Константин
Здравствуйте.
Столкнулся с мошенничеством по принципу: скинул деньги и продавец слился.
Слышал, что ранее такие ситуации были и банк помогал их решить.
Что можно с этим сделать?
Приватбанк
Відповідь банку
14 травня 2020, 8:20
Доброго ранку!
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
62218291
62218291
13 травня 2020, 20:54
Ирина, Волноваха
Для актуализации какие справки надо предоставить.Работа на ЖД. Доход-зарплата и больше никаких
поступлений
Приватбанк
Відповідь банку
14 травня 2020, 8:17
Доброго ранку!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити детелі питання.
З повагою, ПриватБанк.
72829352
Виктория Кияева
13 травня 2020, 18:09
Виктория
Здравствуйте. Можно ли перевод money gran зачислить на мою валютную карту привата без посещения от
деления, например, позвонив оператору.
Приватбанк
Відповідь банку
13 травня 2020, 18:23
Доброго вечора!
Ви можете отримати переказ в Приват24, за допомогою меню: Усі послуги — Перекази — Отримати переказ.
Nikader
Nikader
13 травня 2020, 13:27
Скажіть, будь ласка, яка комісія при отриманні валюти через Вестерн Юніон із Швеції.
Приватбанк
Відповідь банку
13 травня 2020, 13:56
Добрий день!
В ПриватБанку відсутня комісія за виплату термінового грошового переказу на картку/рахунок або ж готівкою.
JustinBM
JustinBM
13 травня 2020, 11:45
Евгений М.
Добрый день!
Как я могу подтвердить «источник своих доходов» с продажи криптовалюты?
Это регистрируется как перевод на мою карту Приват от другого физ. лица или терминала (продажа физ лицу).
Других источников дохода нет.
Спасибо!
Приватбанк
Відповідь банку
13 травня 2020, 11:59
Добрий день!
Для підтвердження джерела прибутків Ви можете надати документи, згідно з якими Вам надходять ці кошти, наприклад договір про продаж майна.
ahoriuk
ahoriuk
13 травня 2020, 0:47
Artem
Доброго дня, я отправил деньги мошеннику, возможно ли вернуть деньги отправленные не на ту карту либо мошенникам, помогите?
Приватбанк
Відповідь банку
13 травня 2020, 8:31
Доброго ранку!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
0951449030
0951449030
12 травня 2020, 14:51
Обуховський Андрій Миколайович, с.Валер'янівка
Здравствуйте. В моем магазине не работает ваш терминал с 09,04,20р на мои звонки некто не приезжает ремонтировать терминал.Куда мне обратится по этому вопросу?
Приватбанк
Відповідь банку
12 травня 2020, 19:54
Добрий вечір.
Займаємося вирішенням Вашого питання, за результатом додатково повідомимо в приватному повідомленні.

valisa
Лариса Блажко
12 травня 2020, 13:38
Лариса, Запоріжжя
Працівник банку відмовила меня оформити відстрочку на час карантину, тобто кредитні канікули. Їй зверху не було розпорядження. Жодного разу за багато років в мене не було просрочки за кредитом, навіть вже коли оголошили карантин я спромоглася заплатити в березні за одним коротким кредитом.
На початку квітня з приватбанку подзвонив якійсь юнак і вимагав заплатити щомісячний платіж за кредитом, я йому відповіла, що зараз карантин, я втратила роботу, не маю родичів, які б могли допогти, пенсія — єдине моє спасіння від голодної смерті, та і до неї ще далеко, я отримую її аж після 20. На це він сказав, що все одно заплатіть 335 грн. Я йому кажу що сиджу на хлібі та воді, їсти нема що, а він тоді «а, так ви відмовляєтесь платити, я так і запишу.» Жодного слова ні про які канікуни, ні про те що за ці канікули кредитні все одно треба платити він не казав.Моя пенсія 2000 грн, за кредит треба платити щомісячно примірно 1400грн. Коли не було карантину, я шила лялькам одяг і це давало змогу платити своєчасно по кредиту. Звісно що підчас карантину дітям с рук такий товар не купляють, навіть через інтернет заказів не роблять. Але в червні я знов буди мати оплачувати вчасно кредити. Та без канікул кредитних я це зробити не зможу попри всі бажання, бо штрафи наростуть як сніжний ком.А дохід помимо пенсії рідко перевалює за 1000грн. Будь ласка, допоможіть, підскажіть, як можна ці канікули все ж оформити.

На початку квітня з приватбанку подзвонив якійсь юнак і вимагав заплатити щомісячний платіж за кредитом, я йому відповіла, що зараз карантин, я втратила роботу, не маю родичів, які б могли допогти, зовсім не маю ніяких грошей. На це він сказав, що все одно заплатіть 335 грн. Я йому кажу що сиджу на хлібі та воді, їсти нема що, а він тоді «а, так ви відмовляєтесь платити, я так і запишу.» Жодного слова ні про які канікуни ні про те що за ці канікули кредитні все одно треба платити він не сказав.
Приватбанк
Відповідь банку
12 травня 2020, 15:10
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору по кредитним карткам.
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.05.2020.
Vjacheslaw53
Vjacheslaw53
10 травня 2020, 16:11
Когда будет выплачен кэшбэк 800 грн по акции, закончившейся 26 апреля?
Как узнать будет ли выплата, если условия акции мною выполнены?
Приватбанк
Відповідь банку
10 травня 2020, 16:36
Добрий день!
Знайти інформацію по акціям та ознайомитись детальніше з нею можна на сайті банку https://promos.privatbank.ua/ua.
Якщо мова йде про Акцію «Без стейків сумно, а без кеша — вигідно!» (https://promos.privatbank.ua/ua/promos/nu-duzhe-legkyy-sposib-otrymaty-800-grn) то виплата кешбеку запланована до 15 травня 2020 року включно.
У разі виникнення додаткових питань, будемо раді відповісти на них в особистих повідомленнях.
З повагою, ПриватБанк.
Tori1997
Tori1997
10 травня 2020, 14:57
Одесса
Здравствуйте, скинула себе на карту деньги, вставив свою карту в терминал Приватбанка. Деньги до сих пор не пришли. Когда они будут зачислены?
Приватбанк
Відповідь банку
10 травня 2020, 15:32
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні для уточнення деталей платежу та перевірки інформації.
З повагою, ПриватБанк.
81655331
Ксю Ксюшка
10 травня 2020, 12:04
Ксю
Как долго карта будет работать после данного сообщения?

Шановний клієнт!

У нашій клієнтській базі відсутні актуальні дані про Вас, передбачені вимогами НБУ.

На жаль, якщо актуалізація не буде проведена, ми змушені припинити обслуговування Ваших рахунків.
Приватбанк
Відповідь банку
10 травня 2020, 12:16
Добрий день!
Наявність актуальних даних в банку є вимогою законодавства. Таким повідомленням ми даємо змогу клієнту актуалізувати дані своєчасно, щоб уникнути блокування карток. При цьому, на час карантину банком не блокуються рахунки через не проходження актуалізації даних.
З повагою, ПриватБанк.
Kruglik
Kruglik
10 травня 2020, 0:17
Доброго дня, чи змінюється розрахунковий рахунок при зміні карти?)
І чи можна відправити гроші на попередньо замінену карту?)
Приватбанк
Відповідь банку
10 травня 2020, 8:09
Доброго ранку!
При перевипуску картки рахунок залишається той самий. Але хочемо зазначити, що реквізити IBAN будуть інші, так як перевипущена картка буде мати інший номер. Рекомендуємо проводити платежі на активну перевипущену картку, щоб уникнути труднощів при зарахуванні коштів.
З повагою, ПриватБанк.
Viktoriyaleyla2
Viktoriyaleyla2
9 травня 2020, 18:53
Здравствуйте! Хотелось бы узнать, почему на время карантина ваш банк списывает проценты, насколько мне известно, что процентную ставку и штрафы сейчас сняли? Спасибо за ответ.
Приватбанк
Відповідь банку
9 травня 2020, 19:30
Доброго вечора!
Дозвольте пояснити, що ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Хочемо зауважити, що введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.05.2020.
Dontcryjastdied
Dontcryjastdied
9 травня 2020, 5:36
Николай, Казатин
Подскажите полуйста я могу снять деньги с польской картки Pekao bank у вас в отделении или в банкомате?
Приватбанк
Відповідь банку
9 травня 2020, 9:25
Доброго ранку!
В банкоматах ПриватБанку приймаються картки наступних платіжних систем: VISA, MasterCard, Maestro, НСМЕП, PLUS, UnionPay.
Актуальний список Ви можете побачити у верхній частині екрану банкомату після того як вставите картку.
Alina02
Alina02
8 травня 2020, 23:20
Черкассы
Сегодня впервые попалась на мошейника, перевела как дура ему деньги сначала 100, а потом он скинул квитанцию в электронном виде (они переделали в фотошопе) и я скинула ещё 600. Думаю нужно проверить на сайте новой почти, отправили посылку или нет, ее там не оказалось, потом решила проверить в Getcontact, там он был подписан как «нае*ал на бабки, Айкос», тут я сразу поняла что оно так и есть. Могу ли я как то вернуть деньги? (скидывала на номер).
Приватбанк
Відповідь банку
9 травня 2020, 9:20
Доброго ранку!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Alionajjj
Alionajjj
8 травня 2020, 22:33
Альона
Добрий день скажіть будь ласка чи можна повернути гроші якщо переказала їх шахраям??
Приватбанк
Відповідь банку
9 травня 2020, 8:59
Доброго ранку!
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв законодавчо знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом усю необхідну інформацію.
10652365
Svetlana Svetlana
8 травня 2020, 20:47
Svetlana, Золотоноша
Доброго дня. В мене виникла неприємна ситуація. Через приват 24 я купила (02.05) сину квиток на автобус Вроцлав-Черкаси на 14.05. Так, як був продовжений карантин, рейс відмінено. І я 05.05 повернула придбаний квиток. Було повідомлено, що кошти повернуть протягом 2 діб. Але до цього часу коштів нема. У онлайн-бесіді менеджер повідомив, що кошти повинен повернути перевізник. Я зателефонувала до перевізника. Там відповіли, що вони повертають кошти за квиток, якщо він придбаний на їхньому сайті. Я вже неодноразово купую квитки через приват24 (навіть і групові брала), і коли повертала, то кошти були зараховані на протязі суток. Як бути в такій ситуації? Якщо питааня не буде вирішено, я змушена буду звернутися до суду. Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
9 травня 2020, 8:52
Доброго ранку!
Дозвольте пояснити, що детальні умови повернення вказані в PDF-бланку в Архіві квитків на автобус.
Залежно від умов постачальника квиток можливо повернути:
— через Архів квитків на автобус в Приват24 (web) / мобільний додаток Приват24 / на сайті https://bilet.pb.ua / в терміналі самообслуговування;
— за зверненням в підтримку ПриватБанку;
— на автостанції відправлення;
— за номером телефону диспетчера.

Кнопка Повернути квиток з´являється в архіві через 30 хвилин після покупки і пропадає в залежності від умов постачальника.
Якщо заявка на повернення була подана в каналах ПриватБанку — кошти надійдуть на картку протягом 2 банківських днів.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку