Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
Для того, щоб уточнити у Вас інформацію по Вашому питанню — ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.
Написати коментар
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі питання.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
В марте 2014 года переехала на постоянное место жительства из Крыма в Черкассы.получила прописку.Подала заявку в банк № 118-74-77 на разблокировку моей карты 5168 7420 6605 1628, до настоящего времени доступ к деньгам нет.
Когда банк мне вернет деньги?
С уважением
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. За результатом його розгляду з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Столкнулся с мошенничеством по принципу: скинул деньги и продавец слился.
Слышал, что ранее такие ситуации были и банк помогал их решить.
Что можно с этим сделать?
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
поступлений
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити детелі питання.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
деления, например, позвонив оператору.
Ви можете отримати переказ в Приват24, за допомогою меню: Усі послуги — Перекази — Отримати переказ.
Написати коментар
В ПриватБанку відсутня комісія за виплату термінового грошового переказу на картку/рахунок або ж готівкою.
Написати коментар
Как я могу подтвердить «источник своих доходов» с продажи криптовалюты?
Это регистрируется как перевод на мою карту Приват от другого физ. лица или терминала (продажа физ лицу).
Других источников дохода нет.
Спасибо!
Для підтвердження джерела прибутків Ви можете надати документи, згідно з якими Вам надходять ці кошти, наприклад договір про продаж майна.
Коментарі (2)
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Коментарі (1)
Займаємося вирішенням Вашого питання, за результатом додатково повідомимо в приватному повідомленні.
Написати коментар
На початку квітня з приватбанку подзвонив якійсь юнак і вимагав заплатити щомісячний платіж за кредитом, я йому відповіла, що зараз карантин, я втратила роботу, не маю родичів, які б могли допогти, пенсія — єдине моє спасіння від голодної смерті, та і до неї ще далеко, я отримую її аж після 20. На це він сказав, що все одно заплатіть 335 грн. Я йому кажу що сиджу на хлібі та воді, їсти нема що, а він тоді «а, так ви відмовляєтесь платити, я так і запишу.» Жодного слова ні про які канікуни, ні про те що за ці канікули кредитні все одно треба платити він не казав.Моя пенсія 2000 грн, за кредит треба платити щомісячно примірно 1400грн. Коли не було карантину, я шила лялькам одяг і це давало змогу платити своєчасно по кредиту. Звісно що підчас карантину дітям с рук такий товар не купляють, навіть через інтернет заказів не роблять. Але в червні я знов буди мати оплачувати вчасно кредити. Та без канікул кредитних я це зробити не зможу попри всі бажання, бо штрафи наростуть як сніжний ком.А дохід помимо пенсії рідко перевалює за 1000грн. Будь ласка, допоможіть, підскажіть, як можна ці канікули все ж оформити.
На початку квітня з приватбанку подзвонив якійсь юнак і вимагав заплатити щомісячний платіж за кредитом, я йому відповіла, що зараз карантин, я втратила роботу, не маю родичів, які б могли допогти, зовсім не маю ніяких грошей. На це він сказав, що все одно заплатіть 335 грн. Я йому кажу що сиджу на хлібі та воді, їсти нема що, а він тоді «а, так ви відмовляєтесь платити, я так і запишу.» Жодного слова ні про які канікуни ні про те що за ці канікули кредитні все одно треба платити він не сказав.
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.05.2020.
Написати коментар
Как узнать будет ли выплата, если условия акции мною выполнены?
Знайти інформацію по акціям та ознайомитись детальніше з нею можна на сайті банку https://promos.privatbank.ua/ua.
Якщо мова йде про Акцію «Без стейків сумно, а без кеша — вигідно!» (https://promos.privatbank.ua/ua/promos/nu-duzhe-legkyy-sposib-otrymaty-800-grn) то виплата кешбеку запланована до 15 травня 2020 року включно.
У разі виникнення додаткових питань, будемо раді відповісти на них в особистих повідомленнях.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні для уточнення деталей платежу та перевірки інформації.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Шановний клієнт!
У нашій клієнтській базі відсутні актуальні дані про Вас, передбачені вимогами НБУ.
На жаль, якщо актуалізація не буде проведена, ми змушені припинити обслуговування Ваших рахунків.
Наявність актуальних даних в банку є вимогою законодавства. Таким повідомленням ми даємо змогу клієнту актуалізувати дані своєчасно, щоб уникнути блокування карток. При цьому, на час карантину банком не блокуються рахунки через не проходження актуалізації даних.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
І чи можна відправити гроші на попередньо замінену карту?)
При перевипуску картки рахунок залишається той самий. Але хочемо зазначити, що реквізити IBAN будуть інші, так як перевипущена картка буде мати інший номер. Рекомендуємо проводити платежі на активну перевипущену картку, щоб уникнути труднощів при зарахуванні коштів.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Дозвольте пояснити, що ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Хочемо зауважити, що введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.05.2020.
Написати коментар
В банкоматах ПриватБанку приймаються картки наступних платіжних систем: VISA, MasterCard, Maestro, НСМЕП, PLUS, UnionPay.
Актуальний список Ви можете побачити у верхній частині екрану банкомату після того як вставите картку.
Написати коментар
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Написати коментар
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв законодавчо знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом усю необхідну інформацію.
Написати коментар
Дозвольте пояснити, що детальні умови повернення вказані в PDF-бланку в Архіві квитків на автобус.
Залежно від умов постачальника квиток можливо повернути:
— через Архів квитків на автобус в Приват24 (web) / мобільний додаток Приват24 / на сайті https://bilet.pb.ua / в терміналі самообслуговування;
— за зверненням в підтримку ПриватБанку;
— на автостанції відправлення;
— за номером телефону диспетчера.
Кнопка Повернути квиток з´являється в архіві через 30 хвилин після покупки і пропадає в залежності від умов постачальника.
Якщо заявка на повернення була подана в каналах ПриватБанку — кошти надійдуть на картку протягом 2 банківських днів.
Написати коментар