×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Шановний Клієнт, у зв'язку з тим, що по даній картці був змінений ПІН код, зміна пароля в Приват24 буде можлива тільки після здійснення операції з використанням САМЕ цієї картки в торгово-сервісній мережі, чи будь-якому банкоматі або терміналі самообслуговування
Вы не можете пройти регистрацию в Приват24, так как по карте, по которой Вы успешно сменили ПИН код необходимо совершить любую транзакцию с вводом нового ПИН кода.
Если у Вас останутся вопросы, Вы можете обратиться на нашу почту help@pb.ua с указанием контактных данных и детального описания ситуации.
С уважением, ПриватБанк.