Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
NadezhdaK
Надежда Коломиец
21 травня 2020, 22:28
Надежда
Доброго вечора. Замовила своєму чоловіку картку онлайн, кур'єр доставив її. Скажіть будь ласка, протягом якого часу її банк активує?
Приватбанк
Відповідь банку
22 травня 2020, 7:55
Доброго ранку!
Через декілька днів після доставки картки на телефон має надійти повідомлення, що картка оформлена. Після чого необхідно змінити ПІН-код картки відправивши SMS на номер 10060 з текстом PIN+XXXX, де XXXX — 4 останні цифри номера картки.
З повагою, ПриватБанк.
VitalyL
VitalyL
21 травня 2020, 18:31
Виталий, Киев
Почему вы обманываете? На этом сайте была создан отзыв и заявка ещё 2020-03-04 числа. Где я подробно расписал о своей проблеме с невозможностью увеличить кредитный лимит с 0 до 1000 и всей той лапше которую мне вешают некомпетентные сотрудники по телефону и халатности. мол «мол ничего не знаем, ни чем помочь не можем. так решила система, попробуйте позже и вот вам несколько рекомендаций».
3й раз приходит письмо «банк сообщил о решении вашей проблемы».
За это время. Банк ни сделал Ничего. Ни кто даже не попытался связаться. Так что там с моей заявкой? Чем я заслужил такое отношение?
Приватбанк
Відповідь банку
21 травня 2020, 19:02
Доброго вечора!
Хочемо зазначити, що нами було надано відповідь на Ваш відгук.
На жаль, на даному етапі банк не може запропонувати Вам послуги кредитування. Звертаю Вашу увагу, що рішення банку може бути переглянуте і на це впливаєте саме Ви. Щоб допомогти нам в прийнятті рішення і збільшити свої шанси, ми склали кілька простих рекомендацій:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
У разі, якщо у Вас є не вирішенні питання — зверніться, будь ласка, до нас в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти.
Stolar81485
Stolar81485
20 травня 2020, 23:16
Галина
Доброго вечора.Якщо у мене термін дії карточки закінчився десь 3 роки тому, нову карточку так і не забрала… не було потреби, але на старій орієнтовно було близько 150 грн, чи не можуть бути з цим проблеми… або чи не могла утворитись якась заборгованість через наявність коштів??????????
Чи всеж можна зараз звернутись у банк і закрити рахунок і чи потрібно це?????? дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
21 травня 2020, 8:47
Доброго ранку!
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та надати детальну консультацію. Інформація фінансового характеру може бути надана тільки власнику рахунку. Для ідентифікації і більш детальної перевірки Ви можете звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
VitaSkakun
VitaSkakun
20 травня 2020, 20:11
Вита
Добрый день! Я живу заграницей. Пользуюсь услугами Приватбанка. У меня запрашивают копии всех страниц паспорта и источник доходов. Я добавила несколько раз фото всех страниц паспорта, но ответа пока нет. Я не работаю, нет источника доходов
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2020, 20:23
Добрий вечір.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та вирішити питання. Інформація фінансового характеру може бути надана тільки власнику рахунку. Для ідентифікації і більш детальної перевірки Ви можете звернутись до нашого чату pb.ua/chat
L0672726678
L0672726678
20 травня 2020, 10:44
Людмила, Киев
хочу купить товар на сумму 25000 грн по системе — оплата частями, в приват 24 указано, что кредитный лимит на оплату частями 40000 грн, но в связи с карантином ограничения до 10000 грн, когда эти ограничения будут сняты?
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2020, 11:13
На жаль, точної дати поки немає. Ви можете особисто стежити за новинами на сайті https://privatbank.ua/news/archive
dfirkstyn
dfirkstyn
20 травня 2020, 9:08
чому нараховуєте проценти з клієнта, у якого з картки шахраєм були вкрадені кредитні гроші самого банку. він є потерпілий, а ви на ньому заробляєте.
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2020, 11:01
Для вирішення питання щодо шахрайства рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів. В той самий час, умови надання кредитів однакові для всіх клієнтів. За результатами розслідування, за фактом доведення Вашої непричетності, буде складений відповідний нормативних документ і спрямований в банк. На підставі даного документа нараховані за Вашим кредитом відсотки можуть бути переглянуті.
VMVarga
VMVarga
20 травня 2020, 8:33
Володимир
Питання щодо акції «Оформіть Digital-картку Mastercard від ПриватБанку й отримайте подарунок»
https://promos.privatbank.ua/ua/promos/oformlyuy-digital-kartku-mastercard-vid-pryvatbank-i-otrymuy-podarunokoformlyuy-digital

Чи відповідають умовам акції і чи враховуватимуться операції з оплати комунальних послуг та послуг операторів мобільного зв'язку, здійснені НЕ ЧЕРЕЗ Приват24, а на сторонніх сервісах, типу Portmone, Easypay і т.п.?
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2020, 16:07
Так, оплати на сторонніх сервісах враховуються.

Pusia17
Pusia17
19 травня 2020, 21:15
Олена
Зарплатну картку на яку надходили декретні гроші та виплата при народжені дитини, згідно з постановою виконавчої служби, заблоковано.Інших грошей на картці не було. Мені здається, що соц.виплати не мали би блокуватись,інших рахунків, крім цього, у мене не має. Поки я буду з'ясовувати правомірність цих дій, гроші на дитину будуть не доступні?, чи мені звертатись в мінсоцполітики для зміни банку?
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2020, 9:52
Для того, щоб у Вас не складалося хибне враження про банк та ситуацію, дозвольте зауважити, що даного рода процедура проводиться при отриманні банком постанови від Державної виконавчої служби. Oоб не блокувалась окрема картка, це повинно бути зазначено в постанові. Для зняття арешту Вам достатньо звернутися до виконавчої служби. Зняття арешту доступне лише після того, як до банку надійде відповідний лист від виконавчої служби. Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
63378638
Viktoriia Danylenko
18 травня 2020, 18:28
Viktoriia
Какая математическая модель? У меня никогда небыло долгов перед банком. Я верю в приват банк.
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2020, 18:39
Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення.
З повагою, ПриватБанк.
63378638
Viktoriia Danylenko
18 травня 2020, 17:14
Viktoriia
Здравствуйте; я имею депозит в приват банке; Но по договору Не Могу до 11 месяца его забрать.Хочу кредит в банке взять на покупку недорогого жилья под залог своего депозита, банк мне отказывает даже в минимальном займе. Почему?
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2020, 17:26
Добрий день!
Ліміт встановлюється для кожного клієнта індивідуально та розраховується за допомогою складної математичної моделі, що включає в себе сотні факторів.
З повагою, ПриватБанк.
123mnbv
123mnbv
18 травня 2020, 17:05
Скажите с програмойpaysend работает приват
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2020, 17:25
Добрий вечір!
Даний сервіс не є сервісом банку. Ви можете переглянути системи грошових переказів з якими працює ПриватБанк на нашому сайті — https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov та ознайомитись з партнерами, що працюють з системою PrivatMoney — https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov/newprivatmoney
З повагою, ПриватБанк.
0679308714
0679308714
18 травня 2020, 14:45
ЛЮДМИЛА
Замовила 14.05 картку, сказано що прийде з курєром, як дізнатись і в кого коли очікувати картку, як довго?
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2020, 15:45
Добрий день!
Зазвичай, при замовленні картки, вказується орієнтовний термін доставки. В день доставки з Вами зв'яжеться кур'єр.
З повагою, ПриватБанк.
VMVarga
VMVarga
17 травня 2020, 8:40
Володимир
И все-таки, хочется услышать внятный ответ на вопрос:
НА КАКОМ ОСНОВАНИИ представители банка утверждают, что оплата коммунальных услуг и услуг операторов мобильной связи (не в Приват24) не включаются в общую сумму расчетов по акции «Без стейків сумно, а без кеша вигідно», в то время как в Правилах акции однозначно указано, что учитывается оплата ЛЮБЫХ услуг?
Кем и когда было принято решение, вопреки Правилам акции не учитывать оплату коммунальных услуг и оплату мобильной связи при расчете?
(Ответ «на жаль, оплата комуналки дійсно не враховується» без объяснения внятных причин будем считать неуважительным отношением банка к клиентам).
Приватбанк
Відповідь банку
17 травня 2020, 11:18
Добрий день!
Щодо даного питання хочемо зазначити, що надана раніше інформація є актуальною. На жаль, оплати за комунальні послуги не враховуються в даній акції. У разі виникнення нових питань Ви можете звернутись за будь-яким авторизованим каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
З повагою, ПриватБанк.
69Annet
69Annet
17 травня 2020, 5:15
Підскажіть будь ласка, случайно закрила карту приват банка з коштами, а кошти перевелися на благодійність, є шанс їх повернути і як це зробити?
Приватбанк
Відповідь банку
17 травня 2020, 8:24
Доброго ранку!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.
VMVarga
VMVarga
16 травня 2020, 16:24
Володимир
КИДАЛОВО ОТ ПРИВАТБАНКА?

Выполнив все условия акции «Без стейків сумно, а без кеша — вигідно!», обещанного кешбека так и не получено, несмотря на уверения здешнего официального представителя от 1.04.2020, что всем участникам акции, выполнившим ее условия, будет выплачено соответствующее вознаграждение.
В ходе двухчасовой переписки с операторами онлайн чата, последние упорно утверждали, что операции по оплате коммунальных платежей в интернете не учитываются в общей сумме расчетов. Хотя сами же признавали, что такого ограничения нет в Правилах акции, и в этом может убедиться каждый на официальной странице акции https://promos.privatbank.ua/ua/promos/nu-duzhe-legkyy-sposib-otrymaty-800-grn. Отмечу, что оплата коммуналки производилась НЕ в Приват24, а на сторонних сайтах оплаты коммунальных услуг.
То есть имеем налицо банальный обман клиентов со стороны АТ КБ «ПРИВАТБАНК».
Приватбанк
Відповідь банку
16 травня 2020, 18:05
Нам дуже прикро, що у Вас залишилося таке враження. На жаль, дійсно, оплати за комунальні послуги не приймають участі в акції.
Не засмучуйтесь, Ви завжди можете отримати винагороду в інших акціях. Для наших клієнтів ми пропонуємо багато цікавинок: https://promos.privatbank.ua/
У разі сумніву — звертайтеся зручним способом в клієнтську підтримку банку, ми завжди раді допомогти.
hristinakishko
hristinakishko
16 травня 2020, 11:43
Чи можна прив‘язати до одного номеру дві карточки двох різних людей? Чи заблокує одну з карт? Недавно прив‘язала дві карточки і відповідно у онлайн додатку не можу знайти свою карточку, висвітлює хіба нову( іншої людини). Як це виправити?
Приватбанк
Відповідь банку
16 травня 2020, 13:04
Одночасно номер може бути закріплений лише за одним клієнтом.
Вам необхідно підтвердити Ваш номер телефону в банкоматі або терміналі самообслуговування ПриватБанку.
Вставте свою карту в банкомат, введіть PIN-код карти
Ви знайдете меню «Мої налаштування» — «вказати основний (фінансовий) телефон».
Введіть Ваш номер телефону, який бажаєте зробити фінансовим, на Ваш номер надійде смс (одноразовий пароль).
Після підтвердження номеру, Ви знову зможете його використовувати в Банку.
Upsing
Upsing
16 травня 2020, 5:39
Виталий
Можно с digital (виртуальной карты) снять валюту в кассе банка? И что для этого надо?
Приватбанк
Відповідь банку
16 травня 2020, 9:03
Так можна. Для ідентифікації у відділенні банку достатньо мати при собі мобільний телефон, зареєстрований в банку, або будь-яку картку ПриватБанку.
Pomana6
Pomana6
16 травня 2020, 0:52
Коломия
Я сьогодні поповнила картку Приватбанку о 00:07 в мене є квитанція. Поповнила не в приватбанківському терміналі. Моя питання скільки чекати гроші? Я вже чекаю більше 40хв (сума не велика)
Приватбанк
Відповідь банку
16 травня 2020, 9:03
У разі, якщо поповнення проводилось через термінал не ПриватБанку, такий переказ може зайняти до 3х робочих днів.
48660685
Andrew Nadvornyak
15 травня 2020, 23:52
Andrew
Яку суму я можу зняти з валютної картки?

Приватбанк
Відповідь банку
16 травня 2020, 9:03
З валютних карток та рахунків видається валюта на суму 700 доларів/700 євро без попереднього персонального замовлення (при наявності в касі). Суми понад видаються виключно за наявності персонального замовлення. Строк виконання персонального замовлення валюти від 1 до 3 діб. Замовити готівку Ви можете в особистому кабінеті Приват24, меню: «Усі послуги — Послуги — Замовлення готівки».
IraShapo
IraShapo
15 травня 2020, 21:58
работает ли Приватбанк в системе международных денежных переводов Connect Plus?

Приватбанк
Відповідь банку
16 травня 2020, 9:03
ПриватБанк працює з наступними системами грошових переказів:
PrivatMoney; Western Union; MoneyGram; RIA; IntelExpress; Sigue; MEEST; Welsend.
https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку