×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Следить за новыми комментариями
Коментарі
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.9 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
20.08.2017 року мною був закритий Кредитний договір на купівлю авто
CS00A!0000671580. Після закриття договору мною був отриманий
Електронний лист відправником якого зазначався ПриватБанк в якому зазначалося:
1. Отримайте в ПриватБанку документи для зняття автомобіля з обліку: копія договору лізингу, акт приймання-передачі автомобіля, акт виконання зобов’язань, довідка воєнкомату. Ці документи надійдуть у найближче для Вас відділення ПриватБанку ПРОТЯГОМ 10 ДНІВ після погашення розстрочки на автомобіль.
2.УВАГА:
Переоформити автомобіль необхідно не пізніше 3 місяців з дати погашення розстрочки. Якщо цей термін буде порушено, відповідно до умов договору Вам буде нараховано додаткову комісію в розмірі 300 грн за кожне порушення терміну.
Станом на сьогодні 22.09.2017р. Документи на переоформлення авто
Мною отримані не були. Звернення до співробітників ПриватБанку
проблеми не вирішив, єдине на, що вони були здатні так це на відповідь
«чекайте».
Сьогодні я звернувся особисто у Черкаське відділення до Вашого співробітника Володимира Ридвана який власне і займався оформленням зазначеного вище договору. Нажаль нічого нового він мені не повідомив, знову порадив «чекати», а після моїх зауважень, що спливають строки і на мене будуть накладатися штрафні санкції взагалі став вести себе відверто хамовито, постійно відволікався на особисті телефонні розмови виходячи при цьому з приміщення, а на завершення в ХАМОВИТОМУ тоні сказав, що нічим мені допомогти не може і демонстративно пішов…
Зважаючи на вищевикладене, прошу повідомити коли мені надійдуть документи?
Приносимо свої вибачення за доставлені незручності.
Направте, будь ласка, в особистому повідомленні Ваші контактні дані, вказавши посилання на відгук, щоб ми могли надати більш детальну консультацію і вирішити виниклі питання.
З повагою, ПриватБанк.