Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
72829352
Виктория Кияева
13 травня 2020, 18:09
Виктория
Здравствуйте. Можно ли перевод money gran зачислить на мою валютную карту привата без посещения от
деления, например, позвонив оператору.
Приватбанк
Відповідь банку
13 травня 2020, 18:23
Доброго вечора!
Ви можете отримати переказ в Приват24, за допомогою меню: Усі послуги — Перекази — Отримати переказ.
Nikader
Nikader
13 травня 2020, 13:27
Скажіть, будь ласка, яка комісія при отриманні валюти через Вестерн Юніон із Швеції.
Приватбанк
Відповідь банку
13 травня 2020, 13:56
Добрий день!
В ПриватБанку відсутня комісія за виплату термінового грошового переказу на картку/рахунок або ж готівкою.
JustinBM
JustinBM
13 травня 2020, 11:45
Евгений М.
Добрый день!
Как я могу подтвердить «источник своих доходов» с продажи криптовалюты?
Это регистрируется как перевод на мою карту Приват от другого физ. лица или терминала (продажа физ лицу).
Других источников дохода нет.
Спасибо!
Приватбанк
Відповідь банку
13 травня 2020, 11:59
Добрий день!
Для підтвердження джерела прибутків Ви можете надати документи, згідно з якими Вам надходять ці кошти, наприклад договір про продаж майна.
ahoriuk
ahoriuk
13 травня 2020, 0:47
Artem
Доброго дня, я отправил деньги мошеннику, возможно ли вернуть деньги отправленные не на ту карту либо мошенникам, помогите?
Приватбанк
Відповідь банку
13 травня 2020, 8:31
Доброго ранку!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
0951449030
0951449030
12 травня 2020, 14:51
Обуховський Андрій Миколайович, с.Валер'янівка
Здравствуйте. В моем магазине не работает ваш терминал с 09,04,20р на мои звонки некто не приезжает ремонтировать терминал.Куда мне обратится по этому вопросу?
Приватбанк
Відповідь банку
12 травня 2020, 19:54
Добрий вечір.
Займаємося вирішенням Вашого питання, за результатом додатково повідомимо в приватному повідомленні.

valisa
Лариса Блажко
12 травня 2020, 13:38
Лариса, Запоріжжя
Працівник банку відмовила меня оформити відстрочку на час карантину, тобто кредитні канікули. Їй зверху не було розпорядження. Жодного разу за багато років в мене не було просрочки за кредитом, навіть вже коли оголошили карантин я спромоглася заплатити в березні за одним коротким кредитом.
На початку квітня з приватбанку подзвонив якійсь юнак і вимагав заплатити щомісячний платіж за кредитом, я йому відповіла, що зараз карантин, я втратила роботу, не маю родичів, які б могли допогти, пенсія — єдине моє спасіння від голодної смерті, та і до неї ще далеко, я отримую її аж після 20. На це він сказав, що все одно заплатіть 335 грн. Я йому кажу що сиджу на хлібі та воді, їсти нема що, а він тоді «а, так ви відмовляєтесь платити, я так і запишу.» Жодного слова ні про які канікуни, ні про те що за ці канікули кредитні все одно треба платити він не казав.Моя пенсія 2000 грн, за кредит треба платити щомісячно примірно 1400грн. Коли не було карантину, я шила лялькам одяг і це давало змогу платити своєчасно по кредиту. Звісно що підчас карантину дітям с рук такий товар не купляють, навіть через інтернет заказів не роблять. Але в червні я знов буди мати оплачувати вчасно кредити. Та без канікул кредитних я це зробити не зможу попри всі бажання, бо штрафи наростуть як сніжний ком.А дохід помимо пенсії рідко перевалює за 1000грн. Будь ласка, допоможіть, підскажіть, як можна ці канікули все ж оформити.

На початку квітня з приватбанку подзвонив якійсь юнак і вимагав заплатити щомісячний платіж за кредитом, я йому відповіла, що зараз карантин, я втратила роботу, не маю родичів, які б могли допогти, зовсім не маю ніяких грошей. На це він сказав, що все одно заплатіть 335 грн. Я йому кажу що сиджу на хлібі та воді, їсти нема що, а він тоді «а, так ви відмовляєтесь платити, я так і запишу.» Жодного слова ні про які канікуни ні про те що за ці канікули кредитні все одно треба платити він не сказав.
Приватбанк
Відповідь банку
12 травня 2020, 15:10
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору по кредитним карткам.
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.05.2020.
Vjacheslaw53
Vjacheslaw53
10 травня 2020, 16:11
Когда будет выплачен кэшбэк 800 грн по акции, закончившейся 26 апреля?
Как узнать будет ли выплата, если условия акции мною выполнены?
Приватбанк
Відповідь банку
10 травня 2020, 16:36
Добрий день!
Знайти інформацію по акціям та ознайомитись детальніше з нею можна на сайті банку https://promos.privatbank.ua/ua.
Якщо мова йде про Акцію «Без стейків сумно, а без кеша — вигідно!» (https://promos.privatbank.ua/ua/promos/nu-duzhe-legkyy-sposib-otrymaty-800-grn) то виплата кешбеку запланована до 15 травня 2020 року включно.
У разі виникнення додаткових питань, будемо раді відповісти на них в особистих повідомленнях.
З повагою, ПриватБанк.
Tori1997
Tori1997
10 травня 2020, 14:57
Одесса
Здравствуйте, скинула себе на карту деньги, вставив свою карту в терминал Приватбанка. Деньги до сих пор не пришли. Когда они будут зачислены?
Приватбанк
Відповідь банку
10 травня 2020, 15:32
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні для уточнення деталей платежу та перевірки інформації.
З повагою, ПриватБанк.
81655331
Ксю Ксюшка
10 травня 2020, 12:04
Ксю
Как долго карта будет работать после данного сообщения?

Шановний клієнт!

У нашій клієнтській базі відсутні актуальні дані про Вас, передбачені вимогами НБУ.

На жаль, якщо актуалізація не буде проведена, ми змушені припинити обслуговування Ваших рахунків.
Приватбанк
Відповідь банку
10 травня 2020, 12:16
Добрий день!
Наявність актуальних даних в банку є вимогою законодавства. Таким повідомленням ми даємо змогу клієнту актуалізувати дані своєчасно, щоб уникнути блокування карток. При цьому, на час карантину банком не блокуються рахунки через не проходження актуалізації даних.
З повагою, ПриватБанк.
Kruglik
Kruglik
10 травня 2020, 0:17
Доброго дня, чи змінюється розрахунковий рахунок при зміні карти?)
І чи можна відправити гроші на попередньо замінену карту?)
Приватбанк
Відповідь банку
10 травня 2020, 8:09
Доброго ранку!
При перевипуску картки рахунок залишається той самий. Але хочемо зазначити, що реквізити IBAN будуть інші, так як перевипущена картка буде мати інший номер. Рекомендуємо проводити платежі на активну перевипущену картку, щоб уникнути труднощів при зарахуванні коштів.
З повагою, ПриватБанк.
Viktoriyaleyla2
Viktoriyaleyla2
9 травня 2020, 18:53
Здравствуйте! Хотелось бы узнать, почему на время карантина ваш банк списывает проценты, насколько мне известно, что процентную ставку и штрафы сейчас сняли? Спасибо за ответ.
Приватбанк
Відповідь банку
9 травня 2020, 19:30
Доброго вечора!
Дозвольте пояснити, що ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Хочемо зауважити, що введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.05.2020.
Dontcryjastdied
Dontcryjastdied
9 травня 2020, 5:36
Николай, Казатин
Подскажите полуйста я могу снять деньги с польской картки Pekao bank у вас в отделении или в банкомате?
Приватбанк
Відповідь банку
9 травня 2020, 9:25
Доброго ранку!
В банкоматах ПриватБанку приймаються картки наступних платіжних систем: VISA, MasterCard, Maestro, НСМЕП, PLUS, UnionPay.
Актуальний список Ви можете побачити у верхній частині екрану банкомату після того як вставите картку.
Alina02
Alina02
8 травня 2020, 23:20
Черкассы
Сегодня впервые попалась на мошейника, перевела как дура ему деньги сначала 100, а потом он скинул квитанцию в электронном виде (они переделали в фотошопе) и я скинула ещё 600. Думаю нужно проверить на сайте новой почти, отправили посылку или нет, ее там не оказалось, потом решила проверить в Getcontact, там он был подписан как «нае*ал на бабки, Айкос», тут я сразу поняла что оно так и есть. Могу ли я как то вернуть деньги? (скидывала на номер).
Приватбанк
Відповідь банку
9 травня 2020, 9:20
Доброго ранку!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Alionajjj
Alionajjj
8 травня 2020, 22:33
Альона
Добрий день скажіть будь ласка чи можна повернути гроші якщо переказала їх шахраям??
Приватбанк
Відповідь банку
9 травня 2020, 8:59
Доброго ранку!
Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників, які вчиняють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв законодавчо знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк у свою чергу завжди готовий посприяти цьому будь-яким необхідним чином. У випадку спроби вчинення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, так як стороною, проти якої ці дії було спрямовано, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом усю необхідну інформацію.
10652365
Svetlana Svetlana
8 травня 2020, 20:47
Svetlana, Золотоноша
Доброго дня. В мене виникла неприємна ситуація. Через приват 24 я купила (02.05) сину квиток на автобус Вроцлав-Черкаси на 14.05. Так, як був продовжений карантин, рейс відмінено. І я 05.05 повернула придбаний квиток. Було повідомлено, що кошти повернуть протягом 2 діб. Але до цього часу коштів нема. У онлайн-бесіді менеджер повідомив, що кошти повинен повернути перевізник. Я зателефонувала до перевізника. Там відповіли, що вони повертають кошти за квиток, якщо він придбаний на їхньому сайті. Я вже неодноразово купую квитки через приват24 (навіть і групові брала), і коли повертала, то кошти були зараховані на протязі суток. Як бути в такій ситуації? Якщо питааня не буде вирішено, я змушена буду звернутися до суду. Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
9 травня 2020, 8:52
Доброго ранку!
Дозвольте пояснити, що детальні умови повернення вказані в PDF-бланку в Архіві квитків на автобус.
Залежно від умов постачальника квиток можливо повернути:
— через Архів квитків на автобус в Приват24 (web) / мобільний додаток Приват24 / на сайті https://bilet.pb.ua / в терміналі самообслуговування;
— за зверненням в підтримку ПриватБанку;
— на автостанції відправлення;
— за номером телефону диспетчера.

Кнопка Повернути квиток з´являється в архіві через 30 хвилин після покупки і пропадає в залежності від умов постачальника.
Якщо заявка на повернення була подана в каналах ПриватБанку — кошти надійдуть на картку протягом 2 банківських днів.
380971685388
380971685388
8 травня 2020, 17:00
Днепр
Здравствуйте, можно находясь за границей оплачивать коммунальные платежи через Приват24, к примеру за квартиру в Одессе?
Приватбанк
Відповідь банку
8 травня 2020, 17:17
Добрий день.
Так, Ви можете проводити оплати з будь-якої точки.
Oks3007
Oks3007
8 травня 2020, 12:31
Добрий день.Скажіть, операція поповнення кредитних коштів до 5000 грн без індетифікації то раз в місяць?
Приватбанк
Відповідь банку
8 травня 2020, 13:56
Добрий день.
З 28.04.2020 вступив в силу Закон України 361 Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення.

Зміни впливають на порогові суми, при яких банку необхідно встановити відправника (ідентифікувати) при створенні платежу / переказу. На зарахування успішно відправленого переказу це ніяк не впливає.

Зміни стосуються:
1. Створення платежів понад 5 000 грн готівкою.
Це означає, що для операцій в касі, терміналі ПриватБанку готівкою платник повинен бути ідентифікований. Для ідентифікації існуючих клієнтів досить авторизуватися (увійти за допомогою) свого фінансового номера телефону або ж картки ПриватБанку. Не клієнти банку зможуть створити такий платіж тільки після ідентифікації в банку з паспортом та ІПН. Аналогічно для платежів від імені 3-их осіб.
2. Створення платежів (в т.ч. міжнародних).
Ліміт на одну операцію без ідентифікації та відкриття рахунку збільшився (був до 14 999 грн став до 29 999 грн).

Оскільки всі існуючі клієнти ПриватБанку ідентифіковані, істотних змін при переказах для них не відбудеться
katy200280
katy200280
8 травня 2020, 11:15
Катерина, Полтава
Добрый день! при попытке пополнить счет телефона с карты через банкомат выдается сообщение « пополнение этого телефона невозможно». Причем накануне пополняла без проблем.
Приватбанк
Відповідь банку
8 травня 2020, 12:57
Добрий день.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
380685040216
380685040216
7 травня 2020, 18:08
Почему я не могу разблокировать свой карти приватбанка
Приватбанк
Відповідь банку
7 травня 2020, 18:33
Для надання відповіді по Вашому питанню ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.
Vika97
Vika97
7 травня 2020, 16:14
Приват, вы че рихнулись совсем? Я звоню на гарячу линию уже 89 минут, у вас все операторы заняты. Вы почему не начисляете детские пособия? Уже от срока прошло 4 дня!!!
Приватбанк
Відповідь банку
7 травня 2020, 16:59
Добрий день!
Приносимо вибачення за можливі незручності. Можливо, Ваше звернення прийшлося на пікові години навантаження на наших операторів.
Дозвольте зазначити, що кошти надходять відразу ж, як тільки фонд виплат перераховує їх (пенсія, стипендія, зарплата) в банк.
Ви є нашим клієнтом і тому наша мета зробити користування всіма послугами банку найбільш швидким і зручним для Вас.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.7
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.7
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку