Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.55 | 44.55 |
USD | 42.38 | 42.98 |
Всі курси банку |
В банке хорошо развито IT и в связи с этим много полезных банковских продуктов, аналогов которых нет больше нигде. Есть очень важное предложение, которое оставлял через сайт банка под номером 41464 от 4.06.20, но его в системе банка сотрудники не видят. Дело в том, что в новых ресайклинговых банкоматах нет возможности снять деньги по qr-коду, для работы с таким банкоматом необходимо вставить карту, поэтому предлагаю и в таких банкоматах внедрить эту функцию.
Дякуємо за пропозицію. Ми постійно працюємо над покращеняям сервісу. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили деталі, щоб перевірити інформацію по Вашому зверненню на сайті.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Неможу здійснити переказ з картки на картку, пише помилка, потрібно активувати картку
На жаль, через те, що даний канал звернень недостатньо захищений, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення інформації та вирішення питання Ви можете звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
Написати коментар
Дозвольте пояснити, що у разі проведення платежу за допомогою терміналу іншого банку, регламент проведення платежів може складати до до 3 банківських днів.
У разі проведення платежу за допомогою терміналу ПриватБанку, для ідентифікації і більш детальної перевірки Ви можете звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
Написати коментар
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити питання, що виникли.
Написати коментар
Написати коментар
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити питання, що виникли.
Написати коментар
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити питання, що виникли.
Написати коментар
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити питання, що виникли.
Написати коментар
Ми б не хотіли, щоб у Вас складалося неправильне враження про Банк. При виплаті зарплат і соціальних виплат Банк є одержувачем коштів від бухгалтерії підприємства (ВНЗ, Фонду по соц. виплатах), тому одразу як кошти надійдуть в ПриватБанк, вони в той же день будуть зараховані Вам на картку.
Написати коментар
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити питання, що виникли.
Написати коментар
Ви можете здійснити даний платіж в найближчому нашому відділенні. Труднощів з оплатою немає. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити усі питання.
Написати коментар
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити питання, що виникли.
Написати коментар
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб допомогти у вирішенні питання.
Написати коментар
Так, Ви можете розраховуватись в магазині за допомогою картки.
Написати коментар
Авторизацию подчинили, спасибо. А то, что все карты куда-то исчезли — это, надеюсь, будет исправлено? Или уже все?
Вибачте за тимчасові незручності.
Коментарі (1)
Дякуємо Вам за розуміння.
Коментарі (1)
Сообщите пож когда начнет работать система
У зв’язку з аварійною ситуацією мережевого обладнання виникли тимчасові незручності з авторизацією у Приват24 та дзвінками до контакт центру банку. Наші фахівці роблять все можливе для якнайшвидшого відновлення роботи. Для уточнення інформації по вашому питанню ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.
Вибачте за тимчасові незручності.
Написати коментар
Написати коментар
Дозвольте нам розібратися в ситуації. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі платежу.
Коментарі (1)
У зв’язку з аварійною ситуацією мережевого обладнання виникли тимчасові незручності з авторизацією у Приват24 та дзвінками до контакт центру банку. Наші фахівці роблять все можливе для якнайшвидшого відновлення роботи. Для уточнення інформації по вашому питанню ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.
Вибачте за тимчасові незручності.
Коментарі (1)