Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
awesome123
awesome123
11 червня 2020, 23:27
не грузиться сервiс «моi платежi» в приват24 — просто висне.
А також, коли захотiла змiнити лiмiт в iнтернет-картi, там теж все висне.
Зважаючи на коментарi iнших людей, це не тiльки у мене.

Скажiть, будь-ласка, коли запрацюе все нормально?
Приватбанк
Відповідь банку
12 червня 2020, 11:43
Добрий день!
Ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях, щоб вирішити питання, що виникли.
ElenaElena06
ElenaElena06
11 червня 2020, 19:41
Отправила 480 грн переводом на карту, за якобы оказание услуг. На карту 5167803107810728, меня смутило то, что ни имени ни фамилии нет. Как так объясните? И как заблокировать карту этим мошенникам, и почему вы как банк, допускаете что бы не отображались имя и фамилия получателя????
Приватбанк
Відповідь банку
11 червня 2020, 20:01
Добрий вечір!
Хочемо звернути Вашу увагу, що при переказі коштів на картку іншого банку ПІБ власника картки не відображається через те, що дану інформацію не надає банк емітент картки.
Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутись до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк.
90904011
90904011
11 червня 2020, 17:43
Наталия, Київ
Доброго дня!
Протягом доби не можу зайти у Приват24. Після введення номеру телефону сайт йде у нескінченне завантаження і не пропускає навіть на етап введення свого паролю. Ми спробували ввести інші наши номери телефонів, на які зареєстровані рахунки у цьому банку. Ситуація така ж саме. Тобто проблема є технічною.
Звернувшись у службу підтримки на сайті для з*ясування у чому саме полягає технічна проблема, співробітник банку Олексій почав від мене вимагати заповнення форми для моєї ідентифікації, у яку я повинна була ввести:
1. Ваш ПІБ (повністю):
2. Ваш основний номер телефону:
3. Кодове слово (дівоче прізвище матері):
4. Дата Вашого народження:
5. Повна адреса реєстрації місця проживання (прописка)

До речі, на сайті Приватбанка сказано, що у випадку, якщо громадянин звернувся до банку, робітники можуть вимагати лише кодове слово.
Скажіть, будь ласка, з яких пір Міністерство фінансів України дозволяє Приватбанку вимагати від громадян повний комплект персональних даних для надання інформації з технічних проблем з боку Банка??? Навіщо робітникам КоллЦентру така інформація потрібна? Де гарантія, що саме ці робітники КоллЦентра не є тими самими шахраями, про яких вони пишуть на своєму сайті? І чи не є то саботаж з боку Приватбанку в умовах карантину?..

1. Прошу нарешті надати технічну відповідь, чому сайт Приватбанка з учорашнього дня почав уходити в «нескінченне завантаження» після введення номеру телефону і не пропускає на подальший етап введення паролю, тим самим блокуючи доступ громадян до їх персональних рахунків???!!!

2. Прошу розібратися з діяльністю Коллцентра Приватбанка.

Дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
11 червня 2020, 18:01
Добрий вечір!
Дозвольте пояснити, що ПриватБанк є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України. Необхідність ідентифікації обумовлена вимогами безпеки. Таким чином співробітник може впевнитись в тому, що спілкується саме з клієнтом і може надати відповіді на Ваші питання, що містять персональну інформацію.
На даний момент сервіс Приват24 працює в звичайному режимі та труднощів в його роботі не зафіксовано.
З повагою, ПриватБанк.
62218291
62218291
11 червня 2020, 16:04
Ирина, Волноваха
Город Волноваха Донецкой обл. Третий месяц прошу исправить название улицы в вашей базе комунальных платежей-результат ноль.В комунальных платежах ул.Гвардейская -я им звонила уточняла-в приват24 на мой л\сч 0302060 выдает ул.2 гвардейской армии автоматически.По адресу не получается найти т.к. в базе улиц ул.Гвардейской нет.
Приватбанк
Відповідь банку
11 червня 2020, 17:59
Добрий вечір!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
rinaraduga
rinaraduga
11 червня 2020, 15:33
Екатерина
Почему, чтобы задать вопрос Приватбанку нужно во всем Интернете искать площадку вроде этой? Почему в самом Приватбанке нет реальной поддержки клиентов? Если она есть, то почему и я, и передо мной и после меня пишут здесь?
Приватбанк
Відповідь банку
11 червня 2020, 17:55
Добрий вечір!
Ви можете звертатись в підтримку за будь-яким авторизованим каналом, що вказано на офіційному сайті банку: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді допомогти. Звернутись в підтримку можна 24/7. Також, для зручності клієнтів, номер лінії підтримки вказано на звороті картки.
З повагою, ПриватБанк.
OlgaZvarych1987
OlgaZvarych1987
11 червня 2020, 12:39
Ольга Зварич, Чернівці
Добрий день. Чому ще не прийшли гроші допомога від держави для підприємців на дітей під час карантину?Інші банки все виплатили ще минулого тижня. Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
11 червня 2020, 14:18
Добрий день!
Банк виступає отримувачем коштів в даному випадку та проводить зарахування після отримання коштів на рахунки банку.
З повагою, ПриватБанк.
Brian1911
Brian1911
10 червня 2020, 14:53
Brian, Kiev
Сьогодні, 10.06.2020 в 9.05 я підійшов до відділ. Приват Банк в
Головному корпусі КПІ. Відділення було закрите.
Коли відкриють відділення ??
Дякую за відповідь!
Я вже задавав це запитання 04.06.2020 р, мені прислали відповідь,
але не відповіли Коли (в які дні) буде працювати відділення Приват банк в КПІ ??????
Підкажіть, як про це дізнатися ??
Приватбанк
Відповідь банку
10 червня 2020, 15:05
Добрий день!
Відділення перейшли на гнучкий графік роботи. Детальніше — https://privatbank.ua/news/2020/3/26/1162.
Ознайомитись з графіком роботи відділень Ви можете за посиланням: https://pb.ua/map
0202t
0202t
9 червня 2020, 19:40
Добрий вечір, сьогодні перерахувала кошти через термінал на карту, але їх не зарахували. Що робити?
Приватбанк
Відповідь банку
9 червня 2020, 20:12
Добрий вечір.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та вирішити питання. Інформація фінансового характеру може бути надана тільки власнику рахунку. Для ідентифікації і більш детальної перевірки Ви можете звернутись до нашого чату pb.ua/chat
did1949
did1949
9 червня 2020, 18:44
did1949
Доброго дня! У приват-24 не відкривається сервіс «Мої платежі», а все решта відкривається.
Приватбанк
Відповідь банку
9 червня 2020, 19:25
Добрий вечір.
У разі, якщо дана складність виникає на ОС, що на даний момент не підтримується компанію, яка її випустила, то рекомендуємо провести оновлення операційної системи для коректної роботи сервісу.
tetjana89
tetjana89
9 червня 2020, 13:34
Добрый день,
всегда без проблем ложила и снимала деньги с Копилки. НО вот уже второй день не могу снять деньги. Пишит, что какая то ошибка. Это какой то сбой? Когда починят? Деньги нужны срочно!
Приватбанк
Відповідь банку
9 червня 2020, 14:12
Добрий день.
На поточний момент сервіс працює в звичному режимі. Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб детальніше розглянути Ваш випадок, і розібратися в ситуації, що склалася.
51122534
51122534
9 червня 2020, 12:26
Arsen
Доброго дня. Для планування сімейного бюджету я використовую мобільний додаток Wallet (by BudgetBakers). Як і більшість подібних додатків він дозволяє підключити власні банківські аккаунти (режим читання) і всі транзакції щодня автоматично імпортуються під час синхронізації. Ще минулого місяця усе працювало добре. Останній раз я зміг синхронізувати рахунки 27 травня. Після цього кілька днів показувало якусь невідому помилку (якісь цифри). Потім на один день завис весь Приват24. А коли його полагодили, в додатку Wallet почало з'являтися повідомлення, що банк не дозволяє «читати» транзакції по рахунках. Під час чату зі співробітницею з'ясувалося (з її слів), що розробники в процесі полагодження поставили заборону на зчитування транзакцій. Не дуже уявляю, як вони могли таке зробити, бо це унеможливить використання всьго API ПриватБанка. Отже, що взагалі відбувається і як можна зробити, щоб я знову міг синхронізувати мої рахунки у Приватбанку з додатком Wallet? Дякую заздалегідь.
Приватбанк
Відповідь банку
9 червня 2020, 13:46
Добрий день.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.

92369792
92369792
9 червня 2020, 11:44
Галина
Я Сосновська Ганна Василівна хочу узнать ви прикалуєтесь з мене.Чому всі банки видали всім дитячі гроші а ваш затримує.Може комусь строчно потрібно.Мені що до главного вашого звертатись.Чи може поміняти банк.Гроші з інших банків ще в пятницю прийшли.
Приватбанк
Відповідь банку
9 червня 2020, 12:44
Ми б не хотіли, щоб у Вас складалося неправильне враження про Банк. При виплаті зарплат і соціальних виплат Банк є одержувачем коштів від бухгалтерії підприємства (ВНЗ, Фонду по соц. виплатах), тому одразу як кошти надійдуть в ПриватБанк, вони в той же день будуть зараховані Вам на картку.
pvn3153445
pvn3153445
8 червня 2020, 22:22
pvn3153445
Вже давно користуюся сервісом Приват24. Але за останні пару днів не можу відкрити «Мої платежі» з шаблонами комунальних платежів, не відкривається «Оплата частинами». Це результат збою, що був, чи якісь нововведення?
Приватбанк
Відповідь банку
9 червня 2020, 11:17
У разі, якщо дана складність виникає на ОС, що на даний момент не підтримується компанію, яка її випустила, то рекомендуємо провести оновлення операційної системи для коректної роботи сервісу.
plohotnichenkos
plohotnichenkos
8 червня 2020, 13:50
Не можу зайти в приват24. Хвилююсь за кошти на картці. чому треба вводити пін-код картки?
Приватбанк
Відповідь банку
8 червня 2020, 14:03
Добрий день!
Банк завжди дбає про збереження коштів клієнтів. Для цього в нас працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист Ваших грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності. Введення пін-коду картки являється одним із способів підтвердження входу в акаунт Приват24. Ми звернулися до Вас в особисті повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити усі питання, що виникли.
1986boama
1986boama
7 червня 2020, 23:15
Я не можу зайти в Приват 24, мій номер телефону не підтверджується, я хвилююся що з моїми рахунками. З оператором теж не реально поспілкуватися.
Приватбанк
Відповідь банку
8 червня 2020, 9:42
Добрий ранок!
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити питання, що виникли.
mixailelena760
mixailelena760
7 червня 2020, 21:25
Добрый день.Я являюсь клиентом приват банка.Получаю ежемесячно стаховые выплаты с России.К сожалению в этом году выплаты за февраль и март не поступили на карточку.Разбирательства по этому поводу через местный филлиал пока ни к чему не привели, деньги пропали.Россия прислала платежки с реквизитами куда они отправили деньги.Помогите найти перечисления.
Приватбанк
Відповідь банку
8 червня 2020, 9:39
Добрий ранок!
Дане питання було раніше розглянуто нашими профільними фахівцями і по результату з Вами був проведений зворотній зв'язок з наданням детальної інформації та були озвучені рекомендації для подальшого врегулювання питання.
З повагою, ПриватБанк.
yustynamarko
yustynamarko
7 червня 2020, 21:15
Я замовила доставку картки приватбанк, пробувала активувати її, але показує, що невірний номер картки, подзвонила на гарячу лінію, віртуальний консультант сказав, що моя картка ще не була мені доставлена. Вже декілька днів поспіль намагаюсь додзвонитись у приватбанк, але оператор мені не відзвонює. Що робити з карткою за яку я вже заплатила, а активувати так і не змогла?
Приватбанк
Відповідь банку
8 червня 2020, 9:30
Добрий ранок!
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити питання, що виникли.
VladOd84
VladOd84
7 червня 2020, 19:48
Vadislav, Николаев
Здравствуйте, терминал зажевал карточку. Обратился в поддержку 3700, оператор заблокировал карточку и сказал что можно получить новую. На почту пришло сообщение что можно не ждать новой пластиковой карточки а просто оформить Digital — карту. Такой вопрос — а можно потом когда я получу новую пластиковую карточку объединить её с Digital — картой или они просто будут параллельно в системе работать?
Приватбанк
Відповідь банку
7 червня 2020, 20:23
Добрий вечір!
Якщо Ви замовили доставку картки її можна буде перевипустити замість віртуальної. Адже у віртуальної картки є свій номер та строк дії.
З повагою, ПриватБанк.
rodion1968
rodion1968
7 червня 2020, 19:44
киев
Скажите пожалуйста когда заработает сервис мои платежи спасибо
Приватбанк
Відповідь банку
7 червня 2020, 20:20
Добрий вечір!
На даний момент сервіс працює в звичному режимі. Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі та допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.
lunovikova73
lunovikova73
7 червня 2020, 13:20
Любовь, Краматорск
Здравствуйте. Вчера отправила с Вебмани перевод на свою карту Приват банка. Денег на карте нет. Квитанция об отправке денег есть.В чем проблема?
Приватбанк
Відповідь банку
7 червня 2020, 13:34
Добрий день!
В даній ситуації Банк є отримувачем коштів. При отриманні коштів на рахунки банку, зарахування на картку здійснюється максимально швидко. Для уточнення інформації за платежем рекомендуємо звернутись до відправника.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.7
USD 40.85 41.45
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.7 45.7
USD 40.85 41.45
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку