Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
66348837
Николай Мызников
11 липня 2020, 13:30
Николай
День добрый.Ответьте, пожалуйста, на заблокированную карту могут просто поступать денежные средства?

Приватбанк
Відповідь банку
11 липня 2020, 14:19
Добрий день.
В терміналі самообслуговування можна поповнити заблоковану або прострочену карту. При цьому на екран терміналу виводиться попереджувальне повідомлення: «Зверніть увагу! Ваша карта заблокована або термін її дії закінчився. Для розблокування або перевипуску картки зверніться до найближчого відділення ПриватБанку». Нижче повідомлення розміщена кнопка «Все одно поповнити».
Регламент зарахування коштів на заблоковану або прострочену карту становить від 1 до 3 днів.
Olga4020
Olga4020
10 липня 2020, 10:46
Ольга, Харьков
Уже более 2-х месяцев не открываются вкладки «Мои платежи» и «Регулярные платежи» в Приват 24. Что делать?
Приватбанк
Відповідь банку
10 липня 2020, 11:31
Добрий день!
Дозвольте нам детальніше розглянути Ваш випадок. Для уточення інформації ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.
Kontik2020
Kontik2020
9 липня 2020, 19:28
Заровняя Татьяна, Доброполье
Здравствуйте.Я клиент ПриватБанка, где имею зарплатную карту, заблокированную частным исполнителем ПавелкивТ.Л. По решению суда от 04.06.2020г арест с моих счетов должен был снят.Частный исполнитель отправила Постановление об отмене ареста в ПриватБанк 23.06.Так же исполнитель попросил у меня банковские реквизиты для возврата мне судебного сбора. По истечении 30 календарных дней после суда, я 06.07. обратилась в отделение ПриватБанка по адресу: г.Доброполье, Молодёжный,3 с просьбой принять к исполнению решение суда, вступившее в законную силу 04.07.2020г.На что управляющая банка Савостьянова Юлия Андреевна отказалась принимать мое заявление и посоветовала мне съездить самой в г.Киев к частному исполнителю и взять Постановление об отмене ареста.После этого отвезти в г.Днепропетровск в юридический отдел банка решение суда и Постановление.На эти советы я вызвала в банк полицию для зафиксирования отказа управляющей о принятии моего заявления и исполнения решения суда.Позже мне 09.07.поступил звонок от оператора и сообщили, что банк не получал ни Постановления, ни решения суда.После такого облуживания я склонна верить исполнителю, а не сотрудникам банка!!! Я не могла придумать сообщения от исполнителя, напечатать себе решение суда! Я ПРОШУ разобраться в этой ситуации и помочь в решении проблемы! Или проще оставить клиента с проблемой и лишиться его? Спасибо.
Приватбанк
Відповідь банку
9 липня 2020, 20:04
Добрий вечір!
Дозвольте пояснити, що ПриватБанк є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України. При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації ми звернулись до Вас в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.
aspol
aspol
8 липня 2020, 21:59
Добрий день! 26 червня вносив торгову в термінал виручку трьома сумами. Дві суми термінал прийняв нормально і видав квитанції, на третій сумі термінал завис, видав повідомлення про збій, при цьому повернув частину грошей, а 35тис грн залишилось в терміналі. Я зателефонував на тел 3700, розповів ситуацію у всіх подробицях, на всі питання про час, картку, ПІБ і всі задані мені питання відповів. На питання куди зарахувати кошти, сказав, що не має значення, можна на розрахунковий, можна картку.Оператор сказала, що заявка прийнята не турбуйтесь, проведеться інкасація і кошти будуть повернуті, що вам прийде смс-повідомлення. У вівторок, 30червня, кошти на рахунок все ще не поступили і я вирішив ще раз зателефонувати на 3700. Там оператор сказала, що моя заявка все ще «в роботі», мусите чекати.Я попросив, щоб мені хоч скинули номер тої заявки, а то від 26,06 ,2020 мені так ніякого повідомлення і не прийшло. Дівчинка щось там відключилась, а коли включилась знову, то назвала номер і сказала, що вона реєструє заявку на розгляд. Я здивувався, як це — на розгляд? вона ж і ще 26 червня мала бути прийнята? На що дівчинка відповіла, що то були вихідні і щось там затягнулось, але вже точно все прийнято, чекайте на повідомлення. Я чекав… Нарешті 7липня о 10,00 отримав смс-ку, що все гаразд, 35тис грн повернуті на мою картку. Зайшов в приват — на картці грошей нема. І через кілька хвилин приходить нове смс — гроші не знайдено… Я знову набираю 3700… там нова дівчинка щось пробує розібратись, просить почекати, нарешті каже, що все ОК, гроші будуть зараховані протягом дня, що там щось із заявками, десь там щось наклалось одне на одне. Але… ні в кінці вчорашнього дня, ні сьогодні зранку, 8 липня, ніяких коштів повернуто не було. Я знову набираю 3700… де мені нова дівчинка здивовано повідомила, що моя заявка відхилена і ніяких коштів ніхто і не збирався повертати. Я дав нову заявку.., але… щось у мене нема вже надії ((
Приватбанк
Відповідь банку
9 липня 2020, 10:07
Добрий день!
Приносимо свої вибачення за завдані незручності.
На даний момент очікується проведення та звірка результатів інкасації. Це дозволить нам впевнитись в тому, що кошти були внесені в термінал та визначити їх суму. Ми додатково повідомимо Вас за одним із каналів комунікації про результат.
З повагою, ПриватБанк.
Ilya2001
Ilya2001
8 липня 2020, 18:19
Рязанцев Илья, Каменское, Днепропетровская обл.
Здравствуйте. Уже несколько месяцев как обнаружил, что моя карточка заблокирована. Обращался в отделения приват банка по адресам
просп. Металлургов, 4-Б и просп. Шевченко, 18 г. Каменского с просьбой разблокировать счет или хотя бы объяснить ситуацию. Ничего добиться так и не удалось. Никаких незаконных операций с карточкой не проводилось. Прошу разобраться на каком основании заблокирован счет и вернуть к нему доступ. В противном случае, буду обращаться в суд…
Приватбанк
Відповідь банку
8 липня 2020, 19:27
Доброго вечора!
Дозвольте зазначити, що раніше з Вами зв'язувався співробітник банку для пояснення ситуації.
На жаль, на даний момент між Вами і банком обмежена співпраця.
Переглянути дане рішення можливо за рішенням суду.
vitdok
vitdok
8 липня 2020, 17:40
vitdok, Херсон
Намагаюсь зайти в свій Приват24, ввожу номер тлф, пише що на тлф відправило код, але СМС не приходить на мій тлф. Та ж сама історія з додатку зі смартфону. Багато разів уже спробував зайти і з ПК і з смарфону, СМСки так і не приходять. Що робити? Як же ш все таки увійти в свій Приват24?
Приватбанк
Відповідь банку
8 липня 2020, 18:20
Доброго вечора!
Ми звернулись до Вас в приватні повідомлення, для детальної перевірки інформації.
alex290429
alex290429
7 липня 2020, 23:43
При входе в Приват 24 для оплаты коммунальных платежей два месяца не открывается вкладка «Мои платежи». Что делать?
Приватбанк
Відповідь банку
8 липня 2020, 9:24
Доброго ранку!
Ми звернулись до Вас в приватні повідомлення, для детальної перевірки інформації.
musia09
musia09
7 липня 2020, 22:47
Здравствуйте, заканчивается срок карты в этом месяце, но уезжаю на месяц в другой город. Могу ли я оформить карту у себя в городе, а забрать ее в другом?? или без разницы где ее оформлять? и я смогу сразу оформить и получить ее в другом городе
Приватбанк
Відповідь банку
8 липня 2020, 8:59
Доброго ранку!
Ви можете замовити картку для перевипуску дистанційно. Ознайомитися з інформацією про замовлення картки (безкоштовної або ж платної з фото і технологією безконтактних платежів) Ви можете за посиланням:
https://pb.ua/short?33F

В іншому випадку, Ви можете звернутися в будь-яке відділення ПриватБанку для перевипуску картки, протягом 15 хвилин, безкоштовно. При собі мати паспорт та ІПН — ідентифікаційний податковий номер, виданий податковою інспекцією.

Зверніть увагу, що термін дії всіх Карток для виплат (для отримання пенсії, заробітної плати і т.д.) та карток Універсальна продовжений на 90 днів. Тобто не обов´язково перевипускати такі картки, термін яких добігає кінця. Працює зняття, поповнення, оплата з картки (крім інтернет-покупок, коли потрібно вводити термін дії картки та оформлення Оплати частинами).
929496
929496
7 липня 2020, 11:06
Каким образом можно заказать валюту с валютного счета, не регистрируясь приват 24? В наличии дополнительная карта.
Приватбанк
Відповідь банку
7 липня 2020, 12:53
Ви можете замовити валюту, зателефонувавши на гарячу лінію.
skuuud
skuuud
6 липня 2020, 20:19
Доброго дня, я вже не вперше отримую повідомлення від привату на свою пошту, хоча я не є вашим клієнтом. Також, у повідомленні вказані не мої власні дані.
Приватбанк
Відповідь банку
6 липня 2020, 20:27
Доброго вечора!
Ми звернулись до Вас в приватні повідомлення, для детальної перевірки інформації.
Bsdmitriy
Bsdmitriy
6 липня 2020, 10:46
Здравствуйте как узнать пришла ли мне карта в отделение банка?
Приватбанк
Відповідь банку
6 липня 2020, 11:38
Добрий день!
Відстежити доставку карток Ви можете за посиланням: https://carddesign.privatbank.ua/?track=true. У випадку додаткових запитань — напишіть нам в приватні повідолмення. Будемо раді допомогти.
svtlana67
svtlana67
5 липня 2020, 13:57
Светлана
Срок действия карты истек 03/20. С 01 июля в магазине не проходит оплата, пишет что срок действия карты истек.На прошлой неделе звонила на 3700 и консультант сказала что продлили карту еще на 3 месяца в связи с продолжением карантина.Почему мою карту не принимает магазин, хотя действие карантина и карту вроде бы продлили до сентября?
Приватбанк
Відповідь банку
5 липня 2020, 14:17
Добрий день!
Дійсно, на початку карантину банком було прийнято рішення продовжити строк дії карток наших клієнтів на 90 днів. При цьому, якщо строк дії картки був вичерпаним, з врахуванням даного продовження, картку необхідно перевипустити. Зробити це можна у відділенні, замовивши доставку картки через підтримку або самостійно в Приват24 https://next.privat24.ua/ перевипустити картку на віртуальну.
З повагою, ПриватБанк.
VasilVasil
VasilVasil
4 липня 2020, 17:14
При входе в Приват 24 для оплаты коммунальных платежей уже неделю не открывается вкладка «Мои платежи». Что делать?
Приватбанк
Відповідь банку
4 липня 2020, 18:05
Доброго вечора!
Ми звернулись до Вас в приватні повідомлення, для детальної перевірки інформації.
marinka19971997
marinka19971997
3 липня 2020, 22:30
я тоже столкнулась с ситуацией, что не могу получить положенные мне декретные выплаты, которые фонд соц.страха перечислил на соц.счет, открытый в приватбанке. Но приватбанк не отдает положеные мне выплаты. Не пожелаю никому испытать те негативные эмоции которые я оспытывают за 5 дней
Приватбанк
Відповідь банку
4 липня 2020, 8:55
Доброго ранку!
Описана Вами ситуація потребує ретельної перевірки. Дозвольте нам її провести. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію.
27101981
27101981
3 липня 2020, 20:18
Почему на базах отдыха в Коблево в этом году не установили ни одного банкомата? Сотни тысяч отдыхающих не могут снять наличку.
Приватбанк
Відповідь банку
4 липня 2020, 8:52
Доброго ранку!
Ознайомитись з місцеположенням банкоматів Ви можете за посиланням: https://privatbank.ua/map, скориставшись фільтрами пошуку.
Дозвольте пояснити, що банком постійно аналізується попит на банкомати та приймаються відповідні заходи, виходячи з частоти використання пристроїв.
Також, дозвольте нагадати, що за картками ПриватБанку відсутня додаткова комісія при використанні банкоматів інших банків.
44538014
44538014
3 липня 2020, 17:43
Оксана, Киев
Подскажите пожалуйста. У юр. лица слетел номер телефона в «приват для бизнеса», карта-ключ к счету не активна, не присвоили раннее ПИН-код, директор за границей, как можно восстановить телефон?
Приватбанк
Відповідь банку
3 липня 2020, 19:01
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб розібратися в ситуації.
Для більш детальної перевірки рекомендуйте, будь ласка, директору звернутись до підтримки банку за будь-яким доступним каналом.
Nironen
Nironen
2 липня 2020, 17:37
Шостка
Вопрос: на данный момент заблокировано получение/перевыпуск карты «Универсальная»?
Ситуация: банкомат решил не отдавать карту, прийдя в банк — выдали карту голд, со словами: На период карантина получение карты «Универсальная» невозможен. Её можно будет получить после карантина.
Хотя не так давно родственник (в период карантина) получил карточку «Универсальная» без проблем.
А вопрос возник потому что: в новостях ПриватБанка ни слова об этом ограничении нет, а операция Заказать/Перевыпустить «Универсальную» карту не заблокирована.
И как понимать? Не успели сделать поправки на сайте или заместитель директора отделения (которая это озвучила и оформила карту голд) попросту не дала выбор клиенту?
Приватбанк
Відповідь банку
2 липня 2020, 19:27
Добрий вечір!
Описана Вами ситуація потребує ретельної перевірки. Дозвольте нам її провести. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію.
0989561171
Anna Тищенко
2 липня 2020, 16:03
Anna, Полтава
ПРИВАТ 24 работает как хромая лошадь. СТЫДОБА ТАКОМУ «СОЛИДНОМУ БАНКУ» ИМЕТЬ такое програм. обеспеч. Кол-центр дает советы типа " поменяйте браузер. почисте кеш и в таком духе. РАНЬШЕ все было нормальн. и моих небольш. знаний компютера хватало чтобы оплатить онлайн комун. и др. платежи. А СЕЙЧАС НАДО три СИС, АДМИНА САЖАТЬ РЯДОМ ЧТОБЫ СДЕЛАТЬ ПЛАТЕЖ, ЭТО КАК ГОВОРЯТ «ВЫСОКИЙ УРОВЕНЬ ОБСЛУЖИВАНИЯ ПРИВАТБАНКА» Господи в какое БОЛОТО ОН ПРЕВРАтился.
Приватбанк
Відповідь банку
2 липня 2020, 17:00
Добрий день!
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші Клієнти можуть відчувати себе комфортно в будь якій ситуації.
Дозвольте зауважити, що зі сторони банку немає складнощів в роботі Приват24.
Щодо рекомендацій, які вказані в відгуці можемо зазначити, що дійсно, для того, щоб Ви могли відчувати себе максимально комфортно при роботі в сервісі — ми рекомендуємо використовувати браузери останньої версії, які підтримують усі необхідні функції.
Також, час від часу варто очищати дані в браузері, щоб операції проводились швидко і закешовані дані не впливали на роботу сервісу.
Дозвольте, будь ласка, нам перевірити консультацію, що була Вам надана нашим оператором.
Для цього ми звернулись до Вас в приватні повідомлення.
Будемо вдячні за зворотній зв'язок!
Weidianz
Weidianz
2 липня 2020, 12:48
Евгений, Ворожба
Со скольки лет выдается Универсальная карта? По всем сайтам пишут, что до 16 лет карта Юниора, а вот в 17 уже можно получить Универсальную. Пошел я значит в свои 17 лет оформлять карту в отделение, а мне говорят, что до 18 лет только карта Юниора! Чего?! И как это понимать?
Приватбанк
Відповідь банку
2 липня 2020, 14:32
Добрий день!
Оформити картку «Універсальну» є можливість з 16 років, але без кредитного ліміту. Ліміт кредитних коштів доступний з 18 років. Дозвольте нам розібратися в ситуації та перевірити дії співробітників. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити Ваші контактні дані.
LLLLLMMMMM
LLLLLMMMMM
2 липня 2020, 11:00
Вітаю. Не можу провести платіж на 30 грн. на Мінюст зі свої карти. в чому проблема?
Приватбанк
Відповідь банку
2 липня 2020, 12:49
Добрий день!
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити питання, що виникли.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.8
USD 41.79 42.39
Всі курси банку