Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.8 |
| USD | 41.79 | 42.39 |
| Всі курси банку | ||
В терміналі самообслуговування можна поповнити заблоковану або прострочену карту. При цьому на екран терміналу виводиться попереджувальне повідомлення: «Зверніть увагу! Ваша карта заблокована або термін її дії закінчився. Для розблокування або перевипуску картки зверніться до найближчого відділення ПриватБанку». Нижче повідомлення розміщена кнопка «Все одно поповнити».
Регламент зарахування коштів на заблоковану або прострочену карту становить від 1 до 3 днів.
Написати коментар
Дозвольте нам детальніше розглянути Ваш випадок. Для уточення інформації ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.
Написати коментар
Дозвольте пояснити, що ПриватБанк є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України. При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації ми звернулись до Вас в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (2)
Приносимо свої вибачення за завдані незручності.
На даний момент очікується проведення та звірка результатів інкасації. Це дозволить нам впевнитись в тому, що кошти були внесені в термінал та визначити їх суму. Ми додатково повідомимо Вас за одним із каналів комунікації про результат.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (4)
просп. Металлургов, 4-Б и просп. Шевченко, 18 г. Каменского с просьбой разблокировать счет или хотя бы объяснить ситуацию. Ничего добиться так и не удалось. Никаких незаконных операций с карточкой не проводилось. Прошу разобраться на каком основании заблокирован счет и вернуть к нему доступ. В противном случае, буду обращаться в суд…
Дозвольте зазначити, що раніше з Вами зв'язувався співробітник банку для пояснення ситуації.
На жаль, на даний момент між Вами і банком обмежена співпраця.
Переглянути дане рішення можливо за рішенням суду.
Коментарі (1)
Ми звернулись до Вас в приватні повідомлення, для детальної перевірки інформації.
Написати коментар
Ми звернулись до Вас в приватні повідомлення, для детальної перевірки інформації.
Написати коментар
Ви можете замовити картку для перевипуску дистанційно. Ознайомитися з інформацією про замовлення картки (безкоштовної або ж платної з фото і технологією безконтактних платежів) Ви можете за посиланням:
https://pb.ua/short?33F
В іншому випадку, Ви можете звернутися в будь-яке відділення ПриватБанку для перевипуску картки, протягом 15 хвилин, безкоштовно. При собі мати паспорт та ІПН — ідентифікаційний податковий номер, виданий податковою інспекцією.
Зверніть увагу, що термін дії всіх Карток для виплат (для отримання пенсії, заробітної плати і т.д.) та карток Універсальна продовжений на 90 днів. Тобто не обов´язково перевипускати такі картки, термін яких добігає кінця. Працює зняття, поповнення, оплата з картки (крім інтернет-покупок, коли потрібно вводити термін дії картки та оформлення Оплати частинами).
Написати коментар
Написати коментар
Ми звернулись до Вас в приватні повідомлення, для детальної перевірки інформації.
Написати коментар
Відстежити доставку карток Ви можете за посиланням: https://carddesign.privatbank.ua/?track=true. У випадку додаткових запитань — напишіть нам в приватні повідолмення. Будемо раді допомогти.
Написати коментар
Дійсно, на початку карантину банком було прийнято рішення продовжити строк дії карток наших клієнтів на 90 днів. При цьому, якщо строк дії картки був вичерпаним, з врахуванням даного продовження, картку необхідно перевипустити. Зробити це можна у відділенні, замовивши доставку картки через підтримку або самостійно в Приват24 https://next.privat24.ua/ перевипустити картку на віртуальну.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ми звернулись до Вас в приватні повідомлення, для детальної перевірки інформації.
Написати коментар
Описана Вами ситуація потребує ретельної перевірки. Дозвольте нам її провести. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію.
Написати коментар
Ознайомитись з місцеположенням банкоматів Ви можете за посиланням: https://privatbank.ua/map, скориставшись фільтрами пошуку.
Дозвольте пояснити, що банком постійно аналізується попит на банкомати та приймаються відповідні заходи, виходячи з частоти використання пристроїв.
Також, дозвольте нагадати, що за картками ПриватБанку відсутня додаткова комісія при використанні банкоматів інших банків.
Написати коментар
Для більш детальної перевірки рекомендуйте, будь ласка, директору звернутись до підтримки банку за будь-яким доступним каналом.
Написати коментар
Ситуация: банкомат решил не отдавать карту, прийдя в банк — выдали карту голд, со словами: На период карантина получение карты «Универсальная» невозможен. Её можно будет получить после карантина.
Хотя не так давно родственник (в период карантина) получил карточку «Универсальная» без проблем.
А вопрос возник потому что: в новостях ПриватБанка ни слова об этом ограничении нет, а операция Заказать/Перевыпустить «Универсальную» карту не заблокирована.
И как понимать? Не успели сделать поправки на сайте или заместитель директора отделения (которая это озвучила и оформила карту голд) попросту не дала выбор клиенту?
Описана Вами ситуація потребує ретельної перевірки. Дозвольте нам її провести. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію.
Написати коментар
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші Клієнти можуть відчувати себе комфортно в будь якій ситуації.
Дозвольте зауважити, що зі сторони банку немає складнощів в роботі Приват24.
Щодо рекомендацій, які вказані в відгуці можемо зазначити, що дійсно, для того, щоб Ви могли відчувати себе максимально комфортно при роботі в сервісі — ми рекомендуємо використовувати браузери останньої версії, які підтримують усі необхідні функції.
Також, час від часу варто очищати дані в браузері, щоб операції проводились швидко і закешовані дані не впливали на роботу сервісу.
Дозвольте, будь ласка, нам перевірити консультацію, що була Вам надана нашим оператором.
Для цього ми звернулись до Вас в приватні повідомлення.
Будемо вдячні за зворотній зв'язок!
Написати коментар
Оформити картку «Універсальну» є можливість з 16 років, але без кредитного ліміту. Ліміт кредитних коштів доступний з 18 років. Дозвольте нам розібратися в ситуації та перевірити дії співробітників. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити Ваші контактні дані.
Написати коментар
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та вирішити питання, що виникли.
Написати коментар