Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.7 | 45.7 |
USD | 40.85 | 41.45 |
Всі курси банку |
Я слышал есть инструкция если поступают сомнительные банкноты банк составляет акт и банкноты направляют на экспертизу извесно вам про это.
============
17 червня 2020, 18:09
Павел, Днепр
Павел З. Касир приватбанка не поменяла долары сказала что они ветхие она не посмотрела каждую купюру а купюры в хорошем состояни \20,10,5,1 дол. Какие действия я могу предпринять чтобы работники приватбанка поменняли долары на гривны.
Приватбанк
======
Відповідь банку
17 червня 2020, 19:39
Перепрошуємо від імені банку за можливі незручності. Касир несе особисту відповідальність за кошти, що надходять в його касу, тому сумнівні або зношені банкноти іноземної валюти можуть бути не прийняті касиром.
Дозвольте зазначити, що банк може прийняти та надіслати на експертизу кошти національної валюти.
При цьому, банк не надає послугу інкасо банкнот (монет), тому значно зношені банкноти іноземної валюти не приймаються в касі банку.
Написати коментар
Написати коментар
Протягом місяця мені не приходять SMS з Приватбанку про рух коштів. SMS від інших абонентів приходять нормально. Дзвонила на гарячу лінію Привата і Київстара. Вони кивають одне на другого.
З повагою, Жанна
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та вирішити питання. Рекомендуємо перевірити встановлений канал інформування в особистому кабінеті Приват24, меню: «Усі послуги — Налаштування — Управління комунікаціями». У разі виникнення питань, і більш детальної перевірки Ви можете звернутись до нашого чату pb.ua/chat
Коментарі (1)
Написати коментар
200грн.на карту не зачислили. Что делать?
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні фото квитанції.
Написати коментар
від 11 червня 2020, 17:43 Наталия, Київ. А саме: 16 и 17 червня маємо «нескінченне завантаження» Приват 24 (Виндовс 7) після введення номеру телефону і не пропускає на подальший етап введення паролю!!! В мене вертиться зелене коло навкруги«24» і все. Попереджень з боку банку не було.
Відповіьд Банку:«На даний момент сервіс Приват24 працює в звичайному режимі та труднощів в його роботі не зафіксовано.
З повагою, ПриватБанк.»- НЕ відповідає дійсності.
Від відповіді на питання «Чому...? — ухилино. Як надалі, буде працювати, чи треба купити новий компьютер з опраційною системою?
В даному випадку потрібно увійти в Приват24 з іншого браузера, або очистити кеш поточного браузера.
Коментарі (1)
Якщо поповнення проводилось через термінал ПриватБанку, надішліть, будь ласка, в особистому повідомленні квитанцію, щоб ми могли більш детально перевірити інформацію. У разі проведення платежу через термінал ПриватБанку, отримати квитанцію відправник може в особистому кабінеті Приват24, а також в терміналах ПриватБанку, авторизувавшись своєю карткою/телефоном.
Написати коментар
Знайти чат Ви можете в правому нижньому кутку сайту.
Написати коментар
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Написати коментар
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб допомогти у вирішені питання.
Написати коментар
Дозвольте нам детальніше розглянути Ваш випадок. Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення для уточнення інформації.
Написати коментар
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб допомогти у вирішені питання.
Написати коментар
У разі, якщо дана складність виникає на ОС, що на даний момент не підтримується компанію, яка її випустила, то рекомендуємо провести оновлення операційної системи для коректної роботи сервісу. У разі виникнення додаткових питань будемо раді відповісти на них в особистому повідомленні.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Ви можете змінити фінансовий номер телефону на закордонний, звернувшись в чат в правому нижньому куті сторінки: https://privatbank.ua — наші фахівці будуть раді Вам допомогти.
Для здійснення цієї операції Вам достатньо мати паспорт та доступ до web-камери.
Написати коментар
Ліміти операцій за переказами на картку будь-якого банку (P2P):
— на транзакцію:
екв. 29 999 грн;
— на добу:
на картку VISA — екв. 7 500 $,
на картку Mastercard — екв. 10 000 $;
— на тиждень:
на картку VISA — екв. 10 000 $,
на картку Mastercard — екв. 10 000 $;
— на місяць:
на картку VISA – екв. 20 000 $;
на картку Mastercard – екв. 10 000 $.
Мінімальна сума переказу — екв. 10 $.
Написати коментар
У разі, якщо дана складність виникає на ОС, що на даний момент не підтримується компанію, яка її випустила, то рекомендуємо провести оновлення операційної системи для коректної роботи сервісу.
Написати коментар
Відділення перейшли на гнучкий графік роботи для запобігання розповсюдженню віруса. Актуальний графік роботи відділень Ви можете перевірити на сайті http://map.pb.ua або в Приват24.
Написати коментар
Мне необходимо было сделать актуализацию документов в отделении — выполнил, дал документы, заполнил анкету. В Приват 24 всё равно висит баннер о необходимости актуализации.
Решил сделать актуализацию удалённо через Приват 24. Документы успешно прошли проверку. Баннер пропал, но Bank ID всё равно не работает из-за отсутствия актуализации документов.
Поддержка Приват 24 сообщает, что единственный выход из ситуации, это третий раз делать актуализацию документов в отделении во время карантина. На вопрос, куда я могу обратиться с описанием этой неадекватной ситуации, оператор молчит по 10-15 минут, а потом отвечает не на те вопросы, которые я задавал. В целом, это похоже на какой-то хаос и издевательство. Хочется прекратить все отношения с такой структурой.
Нам шкода, що Ви відчули незручності. Дозвольте нам розібратися в ситуації та розглянути Ваш випадок більш детально. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.
Написати коментар
Дозвольте нам розглянути Ваш випадок більш детально. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в приватні повідомлення.
Написати коментар
Ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях, щоб вирішити питання, що виникли.
Написати коментар