Приватбанк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
Учора було задано питання, про відкриття рахунку ФОП, сьогодні відповідь недоступна, а саме, цікавить з якого віку можливо відкрити данний рахунок.
Чи можливо відкрити рахунок ФОП з 16-ти років? Які документи для цього потрібні?
ФОП може бути зареєстрована з 16-ти років. Відповідно, з даного віку ФОП може звернутись в банк для відкриття рахунку.
Детальніше про відкриття рахунку на нашому сайті — https://privatbank.ua/business/otkryt-schet
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Спасибо!
Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників. Ліміти переглядаються регулярно та при активному користуванні продуктами банку можуть бути збільшені в майбутньому. Рух коштів та позитивна кредитна історія також враховуються при встановленні ліміту, але це не єдині фактори, на підставі яких банк приймає остаточне рішення.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ми звернулись приватним повідомленням до Вас для уточнення контактних даних, щоб мати можливість детально перевірити інформацію.
Написати коментар
Потом акт передачи. 24.06.2020 запросили объяснительную, почему я продал дешевле уставного фона, отправил, так договорился с покупателем. Отклонили, отправил разъяснения юриста
Чинне законодавство не встановлює заборону на продаж частки за ціною нижче номінальної вартості, визначеної установчими документами.
Також, в силу ч.1 ст. 632 ГПК України, ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін.
Відповідно до п.6 «МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ НОТАРІАЛЬНОЇ ПАЛАТИ УКРАЇНИ ЩОДО ПОСВІДЧЕННЯ ДОГОВОРІВ КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ ЧАСТКИ В СТАТУТНОМУ КАПІТАЛІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ» (МЕН № 4 (94), серпень, 2017 року). «При укладенні договору купівлі-продажу частки у статутному капіталі товариства не вимагається проведення оцінки частки учасника, сторони можуть самостійно за домовленістю визначити ціну договору. Слід пам’ятати, що продаж здійснюється за ціною, вказаною у повідомленні про намір одного із учасників продати свою частку або вищою від зазначеної у повідомленні, але не нижчою за вказану у такому повідомленні.»
Відповідно до ч.8 ст. 24 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 № 2275 (надалі по тексту- Закон № 2275) «Вартість частки учасника визначається виходячи з ринкової вартості сукупності всіх часток учасників товариства пропорційно до розміру частки такого учасника».
В Національному Стандарті №1 «Загальні засади оцінки майна і майнових прав» поняття «Ринкова вартість» трактується наступним чином:
«Ринкова вартість – вартість, за яку можливе відчуження об’єкта оцінки за угодою, укладеною між покупцем та продавцем, після проведення відповідного маркетингу за умови, що кожна зі сторін діяла із знанням справи, розсудливо і без примусу».
Денег нет.
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для уточнення деталей ситуації, що сталась, а також Ваших контактних даних.
Написати коментар
Я нахожусь за границей.
27.06.2020 отправила в приват24
https://privat24.privatbank.ua/p24/web/#photo-data
ИНН и фотографии страниц внутреннего паспорта гражданина Украины.
Мне 28.06.2020 пришло уведомление, что документы подходят, а затем пришло уведомление, что документы не подходят.
Я хочу выслать повторно фото паспорта, которое должно подойти,
( Согласно указу НБУ от 04.09.2019
Номер Р/25-0006/45577 )
в отдел верификации документов, но там не высвечивается желтое меню для отправки фото паспорта.
В чате мне оператор сказал, что ничем не может мне помочь и я должна подать документы ТОЛЬКО через желтое меню приват24.
Но это технически невозможно, так как оно больше не высвечивается.
Я целый день на связи в чате была и возможность отправить фото паспорта не получила, как и адреса, куда можно еще отправить эти документы и когда появится желтое меню.
Если фото страниц моего внутреннего паспорта не подошли, то как мне отправить новые фото загран паспорта, которые должны подходить?
С уважением.
Банк самостійно ініціює збір документів дистанційно у web Приват24 https://privat24.ua, без відвідування відділення. У разі, якщо після входу в акаунт, у Вас з´явиться повідомлення і посилання — Ви зможете надати документи перейшовши за посиланням.
В іншому випадку, Ви можете звернутися з документами в будь-яке відділення ПриватБанку.
Написати коментар
Для відновлення доступу достатньо пройти вхід, покроково заповнюючи запитувані при вході дані. Якщо у Вашого тата виникнуть труднощі, він завжди може звернутись до підтримки банку для надання допомоги.
Написати коментар
Якщо платіж проводився з авторизацією Вашим телефоном чи карткою квитанцію можна отримати в Приват24 меню «Всі послуги» — «Послуги» — «Отримати квитанцію» або в терміналі самообслуговування в меню «Історія платежів».
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Как это объяснить?
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Написати коментар
Дозвольте пояснити, що шаблони створені згідно з договором отримувача платежу.
У випадку, якщо в квитанції не вказані дані для заповнення, то для уточнення цієї інформації рекомендуємо звернутись до отримувача.
Написати коментар
Банк не може відмовити у накладенні арешту, якщо відповідний лист надійшов від виконавця.
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Банк зобов'язаний суворо дотримуватися вимог чинного законодавства України. Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) клієнт можете перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93.
Для того, щоб банком не було накладено арешт на окремі картки — це має бути описано в самому впровадженні. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа.
В разі ж, якщо цього не було вказано в провадженні, то власнику картки варто звернутися до виконавця, щоб вони прислали постанову про зняття з конкретної карти.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Також, дозвольте зазначити, що в разі знаходження на картках суми більше, ніж сума арешту, по зверненню до банку є змога зняти кошти, що перевищують суму.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Ми завжди раді допомогти та надати вичерпну консультацію нашим клієнтам.
Коментарі (1)
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас та вирішити питання.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути зазначений випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Написати коментар
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України.
Підстави для зняття арешту встановлюються Інструкцією про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою НБУ від 21.01.2004 № 22
Дізнатись контактні дані виконавця, номер виконавчого провадження (ВП) Ви можете, перейшовши на сайт Міністерства юстиції https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors. На сайті необхідно ввести своє прізвище і ім'я, або ІПН.
Сall-центр Міністерства юстиції: 380 44 364-23-93.
Для того, щоб банком не було накладено арешт на окремі картки — це має бути описано в самому впровадженні. Інформацію має вказати виконавець, що надсилає листа.
В разі ж, якщо цього не було вказано в провадженні, то власнику картки варто звернутися до виконавця, щоб вони прислали постанову про зняття з конкретної карти.
При надходженні до нас запиту про зняття арешту від виконавчої служби, обмеження буде знято протягом 1-3 робочих днів.
Також, дозвольте зазначити, що в разі знаходження на картках суми більше, ніж сума арешту, по зверненню до банку є змога зняти кошти, що перевищують суму.
Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
Ми завжди раді допомогти та надати вичерпну консультацію нашим клієнтам.
Написати коментар
Звонила по номеру +380567161131, но так и не дозвонилась… что мне делать?
Для зручності клієнтів була реалізована можливість зміни способу авторизації при вході. Ви можете обрати зручний для Вас спосіб підтвердження, навіть не звертаючись до служби підтримки. Для цього достатньо перейти на сайт https://next.privat24.ua/ і якщо система пропонує спосіб авторизації, що Вам не підходить, натисніть «Інший спосіб».
Для зміни номеру Ви можете звернутися до нашого чату pb.ua/chat/ Також знадобиться веб-камера та паспорт.
Написати коментар
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації, що склалася. Для цього ми запросили в особистому повідомленні Ваш контактний номер.
Написати коментар
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар