Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
1234568
1234568
25 липня 2020, 20:43
А, Лисичанск
Здравствуйте! Состою в центре занятости. 3 месяца нет выплат. В центре занятости сказали, что деньги начислены в Приватбанк. Почему нет выплат? г. Лисичанск Луганская обл.
Приватбанк
Відповідь банку
26 липня 2020, 8:50
Добрий ранок!
В першу чергу, хочемо зауважити, що банк проводить виплату, після того як нам переведуть кошти. Ви є нашим клієнтом і наше головне завдання — це надати Вам якісний сервіс і своєчасне надходження платежів.
kostoss
kostoss
25 липня 2020, 13:35
константин
добрый день.супруге пришел перевод по системе WESTERN UNION почему банк отказывает в выплате потребовал документы отправителя она предоставила банк посоветовал получить в другом банке.Можете обьяснить в чем проблема?
Приватбанк
Відповідь банку
25 липня 2020, 14:15
Добрий день!
Банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
У разі виникнення питань клієнт власник картки може звертатись будь-яким авторизованим каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді допомогти.
whitehorse2020
whitehorse2020
25 липня 2020, 8:48
Доброго, дня при повненні рахунку за реквізитами іншого банку через термінали Приват, в мене заблокувало 100 грн, я не є коіентом Вашого банку и поповнив рахунок свого товариша, як мені повернути кошти?
Приватбанк
Відповідь банку
25 липня 2020, 8:58
Доброго ранку!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
vika1601
vika1601
24 липня 2020, 22:52
Виктория, Хмельницкий
Добрый день! Купила через мобильное приложение приват24 авибилет компании МАУ. Эту авиокманию я выбрала, по той причине что, при оформлении билета в приложении банк предлогаетуслугу «гарантированный возврат». Я ее выбрала эту услугу и за нее были списаны средства со счета. Через несколько дней, я была вынуждена вернуть билет. После рассмотрении заявки о возврате пришло письмо с банка, о том, что он не вернет мои деньги. На горячей линии оператор сказала, что в связи с карантином страховка не работает и банк не возвращает деньги. Банк мне продал услугу, которая не действительна, что можно рассматривать как обман. При этом мой билет был возвращен и анулирован.
Каким образом я могу получить свои деньги за билет обратно?
Приватбанк
Відповідь банку
25 липня 2020, 8:06
Доброго ранку!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
З повагою, ПриватБанк.
Nykolay55
Nykolay55
24 липня 2020, 19:13
Николай, Белая Церковь
Здравствуйте,
попался на мошенника на OLX. По объявлению договорились об аренде дома на берегу моря в Грибовке на период 27 июля -2 августа на две семьи. Предоплата за бронирование в сумме 2700 грн. была перечислена, как условие бронирования. Карта Приватбанка 4149 4390 4496 3720 РЕПИН ИОАНН АЛЕКСАНДРОВИЧ. Обещанное подтверждение о бронировании не пришло, Адрес объекта прислал на смс, объект не соответствовал выставленному в обьявлении. НА требования дать объяснения уходит со связи. Деньги не возвращает. Через день объявление на OLX было снято, но с таким же именем и телефоном появилось новое.Мошенничество в чистом виде. Прошу принять все возможные меры к мошеннику, он дискредитирует Приватбанк. Также прошу сообщить какие меры надо принять по возвращении денег.
Спасибо, с уважением Николай
Приватбанк
Відповідь банку
24 липня 2020, 19:48
Доброго вечора!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.

У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Rktjgfnhf27
Rktjgfnhf27
24 липня 2020, 17:24
НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІДЕНТИФІКАЦІЇ юрособи нами надіслана
анкета-заява. У відповідь отримано:

Зауваження по заявці

Надайте копію документа самостійної ідентифікації FATCA W9 / W-8BEN-E, яку можна прочитати

Дана форма — це свідоцтво про статус БЕНЕФІЦІАРНОГО власника
для утримання податків і податкової звітності
в США.
Наша організація не має кінцевих бенефіціарів (про що є відмітка в анкеті)
Засновник нашого засновника резидент США не є кінцевим бенефіціаром та має долю в статутному фонді нашого засновника 1%.
На яких підставах з нас вимагають свідоцтво про статус бенефіціарного власника для утримання податків та податкової звітності США за формою W-BBEN-E ???
Приватбанк
Відповідь банку
24 липня 2020, 17:49
Доброго вечора!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію та розібратись в питанні детальніше.
martin11
martin11
24 липня 2020, 16:43
иванов, Лисичанськ
пришла смс что я делал взносы в благодийний фонд приватбанка я никаких взносов не делал додвониться к оператору невозможно обратно не перезванивают что делать?
Приватбанк
Відповідь банку
24 липня 2020, 16:48
Добрий день!
Ми звернулись до Вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
polikuj23
polikuj23
24 липня 2020, 13:24
Добрый день. Вопрос по поводу перевода денежных средств. Я недавно получила новую карту Приват банка. И родственники из России не могут перевести на неё деньги. Хотя на другую карту Приват банка они переводят деньги без проблем. Что не так с моей картой. Подскажите, пожалуйста.
Приватбанк
Відповідь банку
24 липня 2020, 13:42
Добрий день.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника, та вирішити питання. Інформація фінансового характеру може бути надана тільки власнику рахунку. Для ідентифікації і більш детальної перевірки Ви можете звернутись до нашого чату pb.ua/chat
CyberGhoul
CyberGhoul
22 липня 2020, 22:11
Миша, Херсон
Здравствуйте, вопрос по поводу пополнения счёта. Сегодня, час назад, приблизительно между 20:20-20:50 кинул на свою карту 510 (без 0.5% комиссии, номер карты 5168 7573 1172 5867) в городе Херсон, ТРЦ Фабрика. Так как в терминале есть только разъем для принятия карты и валюты, квитанции не выдали. Обычно когда пополнял с помощью IBOX то деньги приходили сразу, сейчас воспользовался терминалом по обстоятельствам что там комиссия меньше. Но прошло уже больше часа, а деньги так и не пришли. Куда делись деньги?
Приватбанк
Відповідь банку
23 липня 2020, 9:50
Добрий день.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас, як власника, та вирішити питання. Інформація фінансового характеру може бути надана тільки власнику рахунку. Для ідентифікації і більш детальної перевірки Ви можете звернутись до нашого чату pb.ua/chat
Rewq1234
Rewq1234
21 липня 2020, 23:05
Доброго дня попав в таку ситуацію забув пароль від карточки і цей пароль ток був паролем приват 24 і не можу ніяк зайти щоб поміняти пароль сам знаходжусь за кордоном потрібно змінити новий пароль щоб міг нею тут користуватися
Приватбанк
Відповідь банку
22 липня 2020, 8:46
Добрий ранок!
Ми звернулися до Вас в приватні повідомлення, щоб допомогти у вирішенні питання.
yumis
yumis
21 липня 2020, 17:04
yumis, Киев
Доброго дня! В мене є дебітова карта вашого банку. Чи можу я оформити на неї розрахунок по субсидії? Дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
21 липня 2020, 17:38
Добрий день!
Банк не обмежує нарахування субсидій на картки.
koronavirus2020
koronavirus2020
21 липня 2020, 16:02
Доброго дня! Мені 17 років, чи можу я отримувати перекази коштів із закордону через Western?
Приватбанк
Відповідь банку
21 липня 2020, 16:18
Добрий день!
Отримання переказу Western Union в Україні можливе з 16 років.
Serega04
Serega04
21 липня 2020, 11:53
Будет ли сегодня пенсия
Приватбанк
Відповідь банку
21 липня 2020, 11:58
Інформацію щодо виплати та термінів рекомендуємо уточнити у відправника
DmytroMin
DmytroMin
20 липня 2020, 23:20
Дмитрий
Здравствуйте! 18.07.2020 я перевел со своей карты Приват 2100 грн на карту получателя BNP PARIBAS BANK POLSKA S.A. Мне пришла квитанция, что перевод успешно совершен. Но получатель до сих пор ничего не получил. Куда мне обратиться?
Приватбанк
Відповідь банку
21 липня 2020, 8:32
Доброго ранку!
Вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас та вирішити питання. Для ідентифікації і уточнення питання ви можете звернутись до нашого чату pb.ua/chat
VIKIRA
VIKIRA
20 липня 2020, 19:40
м. Хмельницький
Доброго вечора. Звернулась нещодавно до відділення вашого банку, щоб відкрити рахунок, та ідентифікувавши мене, банк повідомляє, що мені відмовлено в наданні послуг, зверніться на 3700. Зателефонувала на вказаний номер, обіцяли перевірити і передзвонити, не передзвонили. Я звнову зателефонувала, повідомили, що мене заблоковано по причині шахрайських дій з мого боку. З проханням надати підтвердження звинувачення чи письмової відмови з вказівкою причини, мені повідомили, що наступного дня передзвонять і скажуть що робити. Так і не подзвонили!!! Ніяких шахрайських дій не було з мого боку, послугами банку не користуюсь вже майже 6років. Прохання надати підтвердження причини відмови банку в наданні послуг. Якщо немає відповідних доказів, прохання розблокувати мене та зняти обмеження по мені, так як це суперечить моєму праву споживача банківських послуг.
У зв'язку з тим, що інші передбачені законом підстави для обмеження моєго права користування послугами ПриватБанку відсутні, прохання розглянути моє звернення в найкоротші терміни.
Заздалегідь дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
20 липня 2020, 20:44
Доброго вечора!
Нами була надана відповідь за вашим питанням приватним повідомленням.
63202894
Valerii Zhydenko
20 липня 2020, 17:27
Valerii, Горностаевка
Добрый день. Я 17 го в терминале проплатил за свет, а сдачу еще скинул на телефон.(номер счета правильный ФИО тоже, и на телефон ПРИШЛИ!) Сегодня 20 го пришла смс с Херсонск. Обл.Електр. Комп. что оплатите задолженность? Куда делись деньги и как их вернуть?
Приватбанк
Відповідь банку
20 липня 2020, 18:18
Доброго вечора!
Вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас та вирішити питання. Для ідентифікації і уточнення питання ви можете звернутись до нашого чату pb.ua/chat
Serega04
Serega04
20 липня 2020, 17:04
Я так и не понял было ли финансирование пенсий
Приватбанк
Відповідь банку
20 липня 2020, 17:37
Банк зараховує кошти на картку у той самий день, коли вони надходять до банку.
При надходженні коштів, ви будете додатково проінформовані банком.
Serega04
Serega04
20 липня 2020, 15:34
И было ли зачисление пенсии с пенсионного фонда
Приватбанк
Відповідь банку
20 липня 2020, 15:54
Перевірити баланс та виписку за карткою ви завжди можете за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Мої рахунки». Також, при надходженні коштів, ви будете додатково проінформовані банком.
Serega04
Serega04
20 липня 2020, 15:33
Будет ли сегодня зачисление пенсии на карту?
Приватбанк
Відповідь банку
20 липня 2020, 15:51
Добрий день!
Ми б не хотіли, щоб у Вас складалося неправильне враження про Банк. При виплаті зарплат і соціальних виплат Банк є одержувачем коштів від бухгалтерії Фонду по соц. виплатах, тому одразу як кошти надійдуть в ПриватБанк, вони в той же день будуть зараховані Вам на картку.
grig23
grig23
20 липня 2020, 11:52
могу ли я попасть на сайт Приватбанка чтобы задать вопрос
Приватбанк
Відповідь банку
20 липня 2020, 12:24
Ви можете задати питання нам в особистих повідомленнях або ж на сайті банку, натиснувши в правому нижньому куті іконку чата і описати питання нашим операторам.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.9
USD 41.79 42.39
Всі курси банку