Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відділення Приватбанк: вул. Милославська, 43, Київ

Адреса:
Київ, вул. Милославська, 43
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, перерва каси: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.

Є обмін різних іноземних валют.

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
19 червня 2023, 19:23
Обслуговуємося у відділенні Приватбанку за адресою: вул. Милославська, 43, Київ.
Минулого року в цьому відділенні отримали долари. Нещодавно була необхідність поповнити рахунок. Із 45 купюр 7 не прийняли. Жодних ознак зношення, що описані в постанові НБУ ці купюри не мали. Попросили надати усне чи то письмове роз’яснення, що не так з цими купюрами. Касир відмовилась надати роз’яснення. Звернулися до фахівця з обслуговування клієнтів Вікторії Семененко теж відмова, далі до директора відділення Дмитра Балабана. Знову жодних роз’яснень, і не лише письмових, але і усних. Далі зателефонували на гарячу лінію Приватбанку, відповіли, що касир вирішує це самостійно.
Нам так і залишається незрозумілим, що відбувається в нашій «правовій» країні?
При такому відношенні до населення та порушенні прав людей, той хто і не хотів їхати з країни, то може переглянути свою думку. Тоді хто буде працювати і забезпечувати ті ж банки, осіб пенсійного віку?
Коментарі (3)
Ответ банка
Приватбанк
19 червня 2023, 20:25
Вітаємо. Нам дуже прикро через те, що ви отримали негативний досвід під час звернення у відділення Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення для того, щоб уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
4
20 січня 2021, 17:07
По собственной инициативе пришла в отделение банка закрыть старую карту, у которой закончился срок действия, и перевыпустить новую карту. Менеджер очень компетентно и вежливо помогла мне решить вопрос с перевыпуском новой карты. Получила хороший сервис. Пользуюсь продуктами банка с удовольствием, так как удобно, что повсюду есть работающие терминалы и банкоматы.
Написати коментар
Ответ банка
Приватбанк
20 січня 2021, 18:19
Добрий вечір!
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Відповідь адміністратора
Мінфін
21 січня 2021, 17:57
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 21.01.2021).
Пользователь предоставил доказательств по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
3
4 січня 2021, 15:02
Не знаю почему, но кому-то там, в «привате» показалось, что средства зачисляемые мною же на мою карту, носят «криминальный характер»… Пополнял время от времени карту для того, что бы с неё можно было платить коммунальные услуги, интернет, электричество, совершать покупки на торговых площадках. Кредитов никогда не брал, на карте в «минус» не уходил (потому как лимит «0»)… Интересно, что курит служба безопасности приват банка, что могла сделать подобное умозаключение?
Коментарі (1)
Ответ банка
Приватбанк
4 січня 2021, 16:18
Добрий день!
Займаємось вирішенням вашого питання.
Ми зателефонуємо вам додатково