Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Херсон, вул. Ілюши Кулика, 149/29
Адреса:
Херсон, вул. Ілюши Кулика, 149/29
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-15:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Yulia0402
1 листопада 2024, 20:58
Доброго вечера. Почну с того що, мене кокретно хотів банк обікрати на процентах по кредиту. Брала в приват банку кредит на суму 5000 тис.грн щомісячний відцоток 3,5 %.від суми…2 місяці я не виплачувала, накопились відцотки по заборгованості.Після 2-х місяців я погасила увесь кредит, сума 5000 + 500грн по відцоткам.Пройшло 3 дня, мою карту нарешті розблокували.Банк сам вирішив.без мого рішення, понизити кредитний ліміт.ну це то ладно. Щоб ви розуміли на мої картці було (0) я їй не користувалась, через неділю мені приходить повідомлення від приват 24.що з моей карти списано відцоток 143.70 по кредиту 143.70.я спочатку подумала що, це такий жарт і що в банку є якась помилка але ні… в тех.підтримці мені ясно дали зрозуміти.або я плачу.за щось «условно«або він буде рости. А тепер саме цікаве.щоб ви зрозуміли.дозвонитись до оператора неможливо.вони просто тупо не беруть трубку.На все про все вони пишуть по (шаблонам), ви заборговали банку, а що і як і звідки не зрозуміло?! Навіть є історія транзакцій, поповнень.час і дата.їх це не хвилює…С таким стикаюсь уперше і мабуть в останнє.тому що я видалила всі карти, і закінчила співпрацю з банком. Ще, хочу доповнити трішки про саме ставлення банку, до своїх клієнтів в самому відділенні. Я знаходжусь в м.Херсон це прифронтове місто.де через 5 км вже через річку лінія фронту.сьогодні запустили балістику по місту, почалась тривога, банк вигнав всі 10 -теро людей на вулицю…і їм фіолетово.що летить ракета.а прилетіло в цьому районі. Після тривоги вони їх по 2 люди запрошували…як при ковіді.це жах.я вважаю що цьому банку не місце взагалі в Україні.а бути національним тим паче…
Коментарі (3)
Ответ банка
2 листопада 2024, 9:11
Вітаємо.
Розрахунок відсотків за карткою проводиться за кожний календарний день використання кредитних коштів за формулою:
сума заборгованості * кількість днів використання коштів * 3,5% * 12 / 365
де:
• 365 – постійна величина (кількість днів у році);
• 3,5% – постійна величина (щомісячна процентна ставка згідно з тарифами);
• 12 – постійна величина (кількість місяців у році).
Розрахунок проводиться окремо за кожною транзакцією клієнта, що призводить до змінення суми заборгованості. Списання процентів відбувається 1 числа місяця, наступного за місяцем. Під час розрахунку процентів цифри, починаючи з третього знака після коми, відкидаються.
Також детальний розрахунок нарахування відсотків доступний у виписці вебверсії старого Приват24. При натисканні на операцію списання % натисніть, будь ласка, 'Показати розрахунки >>'.
Щоб перейти до старої версії з https://next.privat24.ua/ — скористайтеся меню ´Фото´. Це кругла позначка зображення або ваше фото, якщо ви раніше його завантажували, що знаходиться праворуч у верхньому куті після входу до особистого акаунта Приват24. Далі оберіть, будь ласка — ´Перейти в стару версію´. Приклад — https://pb.ua/short?8F4
Якщо картка не перебувала в пільговому періоді, буде списана комісія навіть при повному погашенні — за ті дні, коли на рахунку була заборгованість включно.
Розрахунок відсотків за карткою проводиться за кожний календарний день використання кредитних коштів за формулою:
сума заборгованості * кількість днів використання коштів * 3,5% * 12 / 365
де:
• 365 – постійна величина (кількість днів у році);
• 3,5% – постійна величина (щомісячна процентна ставка згідно з тарифами);
• 12 – постійна величина (кількість місяців у році).
Розрахунок проводиться окремо за кожною транзакцією клієнта, що призводить до змінення суми заборгованості. Списання процентів відбувається 1 числа місяця, наступного за місяцем. Під час розрахунку процентів цифри, починаючи з третього знака після коми, відкидаються.
Також детальний розрахунок нарахування відсотків доступний у виписці вебверсії старого Приват24. При натисканні на операцію списання % натисніть, будь ласка, 'Показати розрахунки >>'.
Щоб перейти до старої версії з https://next.privat24.ua/ — скористайтеся меню ´Фото´. Це кругла позначка зображення або ваше фото, якщо ви раніше його завантажували, що знаходиться праворуч у верхньому куті після входу до особистого акаунта Приват24. Далі оберіть, будь ласка — ´Перейти в стару версію´. Приклад — https://pb.ua/short?8F4
Якщо картка не перебувала в пільговому періоді, буде списана комісія навіть при повному погашенні — за ті дні, коли на рахунку була заборгованість включно.
Сегодня обслуживалась в Херсоне в отделении на Кулика ,149.Кассир очень вежливая и приятная женщина.Раньше оставляла пост о том что людей на холоде держат на улице и подвергают опасности попасть под обстрел.Спасибо банку вопрос решили.Теперь люди ожидают внутри в тепле на стульчиах Все очень довольны.
Написати коментар
Ответ банка
4 грудня 2023, 16:35
Вітаємо. Вдячні вам за такі теплі слова і обов’язково передамо їх нашому співробітнику. Ми завжди поруч, можете на нас розраховувати!
Живу в Херсоне.11.11.2023 года. обслуживалась в кассе банка Привата.Кассиром довольна вежливая приятная женщина.Возмущает другое почему людей в прифронтовом городе подвергают опасности.Во время тревоги банк закрывают, людей выгоняют на улицу, а работники остаются в банке.И постоянно такая картина… как тревога возле банка скапливается большое количество людей.У нас в основном быстрые прилеты стреляют с левого берега …выстрел и через 3 секунды прилетает.Вопрос зачем закрывать банк в Херсоне и собирать под ним людей когда где-то взлетел самолёт…Прилетит снаряд с той стороны и все кто находится на улице возле банка погибнут.Почему в двух метрах Ощадбанк работает, это такой же государственный банк, но там заботятся о людях и под банком не собирают толпы народа во время тревоги.Вчера тревогу включили в 10−30 и выключили в 14−00.И все это время сотрудники банка прятались в помещении, а люди мёрзли на улице рядом с банком.Мало того когда банк открылся.Охранник пустил только 3!!! человек одного в кассу, а 2 к операторам, остальных начал выгонять даже с тамбура 5 человек замёрзли и хотели погреться.На вопрос для кого в помещении стоят стулья, что бы клиенты подождали ввнутри своей очереди и почему всех по-прежнему держат на улице.Хотя в том же Ощаде людям разрешают сидеть на стульчиах.начал выталкивать людей с тамбура и кричать«Не нравится можете идти в свой Ощад и вообще надо было правильно голосовать»Причем здесь голосование к проблемам банка я вообще не поняла. и почему охранник будет мне указывать в каком банке обслуживатся…Мы отказались выходить. Хотел меня вытолкать на улицу, потом передумал и сказал, что благодаря мне людей будет запускать ещё медленнее, хотя куда медленнее пока кто-то из 3 человек выйдет, потом пока он на замену кого-нибудь запустит, это всё время…Хотелось бы услышать позицию банка по этому вопросу? Может ли человек подождать на стульчике в банке, а не мёрзнуть на улице (скоро зима).И как оценивают такое поведение охранника?..
Коментарі (2)
Ответ банка
11 листопада 2023, 11:14
Вітаємо.
Безпека наших клієнтів та співробітників — понад усе. У випадку, якщо лунає сигнал повітряної тривоги —необхідно відразу пройти в укриття. Жоден працівник чи клієнт не може перебувати у приміщенні, доки триває тривога.
Не забувайте, що у нас цілодобово працюють дистанційні канали підтримки (чат-онлайн чи за номером 3700), де вам, також, завжди з радістю допоможуть та підкажуть.
Передали профільним фахівцям, усю інформацію з приводу дій охоронця, для перевірки та роботи зі співробітником, щоб уникнути подібних ситуацій в майбутньому.
Безпека наших клієнтів та співробітників — понад усе. У випадку, якщо лунає сигнал повітряної тривоги —необхідно відразу пройти в укриття. Жоден працівник чи клієнт не може перебувати у приміщенні, доки триває тривога.
Не забувайте, що у нас цілодобово працюють дистанційні канали підтримки (чат-онлайн чи за номером 3700), де вам, також, завжди з радістю допоможуть та підкажуть.
Передали профільним фахівцям, усю інформацію з приводу дій охоронця, для перевірки та роботи зі співробітником, щоб уникнути подібних ситуацій в майбутньому.
Хочу поблагодарить Шитову Наталью Сергеевну за квалифицированную помощь в решении вопроса. Компетентный сотрудник, который всегда прийдёт на помощь.
Написати коментар
Ответ банка
24 листопада 2021, 20:28
Добрий вечір!
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс :)
Відповідь адміністратора
27 листопада 2021, 9:59
Отзыв не подтвержден «Минфином» (на 27.11.2021).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Никогда не покупайте валюту в ПриватБанке!!! никогда не храните в ПриватБанке свою валюту, так как вернут Вам с ПЛЕСЕНЬЮ, и потом скажут, что это Ваши проблемы!!!
13 сентября забирала валютный депозит в отделении ПриватБанка, заранее заказав валюту. Деньги выдали в плесени!!! из 19 купюр 3 было в плесени.
Сразу выйдя с ПриватБанка пошла и открыла депозит в Ощадбанк (они находятся через стенку, то есть соседи), в Ощадбанке конечно качественее работают сотрудники и проверяют валюту очень внимательно, вернули мне в Ощадбанке 3 купюры и сказали «они в Плесени, Вам в ПриватБанке их выдали?? там постоянно валюта в плесени!!! сразу же выйдя с Ощадбанка вернулась в ПриватБанк, но кассир сказала что поменять не может т.к. нет валюты, только может по своему курсу на гривны поменять, я написала жалобу на сайте ПриватБанка, перезвонили с главного офиса сотрудник по работе с персоналом и говорит: Деньги нужно было сразу проверить не отходя от кассы!!! (то есть тащите удлинитель и детектор валют с собой?) а поменять мы не можем Вы же вышли уже, я говорю: «смотрите камеры, номера купюр», сотрудник банка отвечает: ничем помочь не можем, но кассиру сделаем ата-та…
Это как вообще??? Вы можете мне и фальшивые выдать, и дальше я должна буду искать куда их деть???
совсем не клиентоорентированны сотрудники Приват банка!!!
теперь и всем говорю забирайте деньги у них пока не поздно!!!
Коментарі (6)
13 сентября забирала валютный депозит в отделении ПриватБанка, заранее заказав валюту. Деньги выдали в плесени!!! из 19 купюр 3 было в плесени.
Сразу выйдя с ПриватБанка пошла и открыла депозит в Ощадбанк (они находятся через стенку, то есть соседи), в Ощадбанке конечно качественее работают сотрудники и проверяют валюту очень внимательно, вернули мне в Ощадбанке 3 купюры и сказали «они в Плесени, Вам в ПриватБанке их выдали?? там постоянно валюта в плесени!!! сразу же выйдя с Ощадбанка вернулась в ПриватБанк, но кассир сказала что поменять не может т.к. нет валюты, только может по своему курсу на гривны поменять, я написала жалобу на сайте ПриватБанка, перезвонили с главного офиса сотрудник по работе с персоналом и говорит: Деньги нужно было сразу проверить не отходя от кассы!!! (то есть тащите удлинитель и детектор валют с собой?) а поменять мы не можем Вы же вышли уже, я говорю: «смотрите камеры, номера купюр», сотрудник банка отвечает: ничем помочь не можем, но кассиру сделаем ата-та…
Это как вообще??? Вы можете мне и фальшивые выдать, и дальше я должна буду искать куда их деть???
совсем не клиентоорентированны сотрудники Приват банка!!!
теперь и всем говорю забирайте деньги у них пока не поздно!!!
Ответ банка
17 вересня 2021, 11:55
Добрий день!
Нам шкода, що ви стикнулись з відмовою в іншому банку.
Перед тим, як видати купюри клієнту, вона проходить перевірку на спеціальних пристроях у касі перерахунку, через що банком не може бути видана клієнту банкнота, що не приймається фінансовими установами.
Зазначимо, що критерієм для прийому є стан купюри: ступінь забруднення, наявність надривів, збереження елементів захисту та інше.
Так як касир несе матеріальну відповідальність за прийняті купюри, то він приймає тільки ті купюри, в платіжності яких він впевнений.
Також, ваша повторна скарга була раніше зафіксована. Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Нам шкода, що ви стикнулись з відмовою в іншому банку.
Перед тим, як видати купюри клієнту, вона проходить перевірку на спеціальних пристроях у касі перерахунку, через що банком не може бути видана клієнту банкнота, що не приймається фінансовими установами.
Зазначимо, що критерієм для прийому є стан купюри: ступінь забруднення, наявність надривів, збереження елементів захисту та інше.
Так як касир несе матеріальну відповідальність за прийняті купюри, то він приймає тільки ті купюри, в платіжності яких він впевнений.
Також, ваша повторна скарга була раніше зафіксована. Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
16.02.2021 моя старенька 80-річна матуся звернулася у відділення Приватбанку по вул. І. Куліка, 149 в місті Херсоні. Так, як мама практично сліпа, вона звернулась до робітниці банку з проханням допомогти їй сплатити за газ через термінал. На шо їй відповіли, що допомогають тільки клієнтам банку і запропонували оформити картку банку і перевести пенсію в їх банк. Мама відмовилась, т.я. практично сліпа і в селищі, де вона мешкає відсутній банкомат. Вона пішла так і не сплативши за газ!!! На жаль, мама не побачила прізвище ціє робітниці!
Коментарі (6)
Ответ банка
17 лютого 2021, 9:48
Добрий ранок!
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.
Йдемо до приватних повідомлень, щоб детальніше розібратися в ситуації.