Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Тернопіль, вул. Мазепи, 7
Адреса:
Тернопіль, вул. Мазепи, 7
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-18:00, перерва: 13:00-14:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Oks123ff
17 грудня 2024, 1:21
Банкомат, що знаходиться поруч на вулиці(не в приміщенні!!) на вул. Гетьмана Мазепи 7(це відділенні приватбанку поруч) банкомат знаходиться ліворуч, я його сфоторгафувала и зняла відео!!)термінал в м. Тернопіль, на вул. Гетьмана Мазепи 7 (що на вулиці, не в приміщенні банку) з якого я намагалась зняти готівку вимкнувся разом зі світлом не видавши мені готівку! вся сума була списана з моєї картки, картка привату! я зразу зайшла в відділення приватбанку де мені сказали дзвонити на гарячу лінію и нічого не зробили и не допомогли, я була у шоці!!! Я тричі дзвонила на 3700 мені обіцяли вирішити цю проблему за день, в заявці (номер заявки 29503310 пишуть «регламент опрацювання 1 день!!) До сих пір ніхто не повернув! Я дзвонила вже ввечері знову на гарячу лінію (дуже тяжко додзвонитись! повний ігнор!!) ніхто не вирішує це питання, просто вкрали гроші!!! Зразу говорили повернуть за день, потім за три, потім вигадують ще щось! це типове шахрайство и знущання над людиною! я тричі дзвонила, тільки типові слова, що моя заявка» в роботі", потім перестали брати слухавку з мого телефону. це жахливо, бо це були гроші для допомоги інваліду! Ганьба! звернення зареестрували, но ніяких дій! просто повний ігнор мого питання! Чому не можна повернути нормально гроші?? Чому таке відношення? Це типовий грабіж людей, банк використовуе цю проблему зі світлом, щоб забирати гроші!!! Ніколи більше не буду користуватися послугами цюго шахрайського банку! Поверніть гроші інваліду!
Коментарі (2)
Ответ банка
17 грудня 2024, 8:53
Вітаємо.
Вибачте за створені незручності. Вашу заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Зазвичай строк опрацювання заявки становить від 1 до 3 днів. Але іноді він може тривати до 14 днів, якщо для повернення грошей потрібні результати інкасації пристрою.
Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Вибачте за створені незручності. Вашу заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Зазвичай строк опрацювання заявки становить від 1 до 3 днів. Але іноді він може тривати до 14 днів, якщо для повернення грошей потрібні результати інкасації пристрою.
Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Доволі давно користуюсь даним банком, ще з часів навчання в університеті отримував стипендію через даний банк.
Після навчання мав активні договори страхування на цьому моє співробітництво з банком завершувалась, раз в місяць скинув кошти і все.
А тут вирішив придбати деякі речі і подумав чому би не скористатись послугою оплата частинами, відкрив універсальну карту подав заявку але отримав відмову, ну думаю логічно банк не бачить моїх надходжень, спробував подати заявку від імені мами яка є давно клієнтом банку, отримує тут з/п і без проблем надали ліміт який вказували, потрібний товар був куплений без жодних проблем, умови зрозумілі кожному вніс кошти вони списалась або вніс більше і подав заявку на дострокове списання/закриття угоди.
Пройшов час зайшов я в додаток і бачу карту універсальну яку я відкрив при поданні заявки на ліміт думав потрібно її закрити, але спробую ще раз подати заявку на ліміт, в цей раз попросили вказати місце роботи, розмір з/п, вказав і ліміт встановили на тому рівні що вказував + оплата частинами, що впринципі і хотів, ліміт по КК не цікавить.
Багато пишуть що банк відмовляє або зменшує ліміт. В даній ситуації це є логічно, все залежить від кредитної історії, робота, а також в якій зоні ти проживаєш (мається на увазі на скільки далеко від зони бойових дії).
Написати коментар
Після навчання мав активні договори страхування на цьому моє співробітництво з банком завершувалась, раз в місяць скинув кошти і все.
А тут вирішив придбати деякі речі і подумав чому би не скористатись послугою оплата частинами, відкрив універсальну карту подав заявку але отримав відмову, ну думаю логічно банк не бачить моїх надходжень, спробував подати заявку від імені мами яка є давно клієнтом банку, отримує тут з/п і без проблем надали ліміт який вказували, потрібний товар був куплений без жодних проблем, умови зрозумілі кожному вніс кошти вони списалась або вніс більше і подав заявку на дострокове списання/закриття угоди.
Пройшов час зайшов я в додаток і бачу карту універсальну яку я відкрив при поданні заявки на ліміт думав потрібно її закрити, але спробую ще раз подати заявку на ліміт, в цей раз попросили вказати місце роботи, розмір з/п, вказав і ліміт встановили на тому рівні що вказував + оплата частинами, що впринципі і хотів, ліміт по КК не цікавить.
Багато пишуть що банк відмовляє або зменшує ліміт. В даній ситуації це є логічно, все залежить від кредитної історії, робота, а також в якій зоні ти проживаєш (мається на увазі на скільки далеко від зони бойових дії).
Ответ банка
27 грудня 2022, 10:11
Дякуємо за позитивний відгук про наш банк! Упевнені, що подальша співпраця з нашим банком буде також мати лише позитивний досвід.
Закончился срок действия двух платежных карт взял паспорт и копию кода пошел в ближайшее отделение для переоформления. И тут меня ждало разочарование им не подошла копия (нужен оригинал) кода и мне сказали что там нет даты выдачи но и на оригинале ее нет! Остается или идти за новым кодом или прощаться с банком! Обидно обе карточки лежали в кармане и код тот же что вам еще нужно?
Возникает огромное желание полностью попрощаться с банком! Бесплатный совет Вы там еще пожёстче с клиентами и к вам потянуться очереди!
Коментарі (2)
Возникает огромное желание полностью попрощаться с банком! Бесплатный совет Вы там еще пожёстче с клиентами и к вам потянуться очереди!
Ответ банка
23 жовтня 2017, 19:30
Примите, пожалуйста, наши извинения за возникшие неудобства.
ИНН не подлежит обязательному предоставлению. Сотрудник мог уточнить наличие у Вас с собой ИНН в случае отсутствия сканкопии такового в Вашей анкете в банке.
ИНН не подлежит обязательному предоставлению. Сотрудник мог уточнить наличие у Вас с собой ИНН в случае отсутствия сканкопии такового в Вашей анкете в банке.
Хочу и я поделиться своим «опытом»: имела несчастье заказать доставку товара НП на постомат Привата, так как близко к офису, а я Тернополе в командировке и особо времени ходить по отделениям нет.
И вот приехала моя посылка, пришло уведомление на почту (! даже не смс) и пошла я забирать свою посылку.
Меню услуги странное, в начале нужно выбрать «у меня нет карточки», хотя она у меня есть, где логика… Хорошо, дошла до оплаты, деньги списали и после нажатия кнопочки «открыть ячейку» она не открылась!
Рядом под вывеской «Магазин» сидит «звезда» (сотрудник банка) с отмороженным лицом и говорит: «я тут не при чем, звоните на 3700»
Через минут 10 таки дозвонилась до оператора и он пытается еще несколько раз открыть ячейку, а никак…
И тут фраза оператора «подковырните ящик чем нибудь...» Ребята, я пришла за услугой, а не ковырять ваши сейфы!
Новая новость: «передайте трубку сотруднику банка», и тут выясняется, что «звезда» таки причем. Минут 15 она безуспешно ковыряет канцелярскими ножницами ячейку постомата, сидим с коллегой откровенно ржем:) сняла бы и выложила на ютуб, но телефон был у «звезды».
И тут новость от оператора: «ячейку открыть не можем, вызовем мастера, будем открывать».
На мой вопрос «когда я получу посылку?» ответ просто покорил: «это коммерческая тайна банка и мы не дадим эту информацию». И это при том, что услуга оплачена, деньги с карты списаны. Но спорить с Приватом бесполезно, клиент всегда неправ.
Позвонила на горячую линию НП, зарегистрировала жалобу на их «партнера», и о чудо, через два часа мне звонят и говорят «приходите, открыли ячейку». Ребята, если вы не в курсе, то ваши клиенты работают, зарабатывают деньги на оплату ваших услуг, и не могут бегать по первому вызову, но «звезда» не пожелала оторвать свою… от мягкого кресла и принести мне посылку (офис реально через дорогу).
Ок, иду после работы забираю посылку, думаете кто-то извинился? Нет, зачем??? там же «звезды», а клиент это так, пыль у их ног.
Коментарі (6)
И вот приехала моя посылка, пришло уведомление на почту (! даже не смс) и пошла я забирать свою посылку.
Меню услуги странное, в начале нужно выбрать «у меня нет карточки», хотя она у меня есть, где логика… Хорошо, дошла до оплаты, деньги списали и после нажатия кнопочки «открыть ячейку» она не открылась!
Рядом под вывеской «Магазин» сидит «звезда» (сотрудник банка) с отмороженным лицом и говорит: «я тут не при чем, звоните на 3700»
Через минут 10 таки дозвонилась до оператора и он пытается еще несколько раз открыть ячейку, а никак…
И тут фраза оператора «подковырните ящик чем нибудь...» Ребята, я пришла за услугой, а не ковырять ваши сейфы!
Новая новость: «передайте трубку сотруднику банка», и тут выясняется, что «звезда» таки причем. Минут 15 она безуспешно ковыряет канцелярскими ножницами ячейку постомата, сидим с коллегой откровенно ржем:) сняла бы и выложила на ютуб, но телефон был у «звезды».
И тут новость от оператора: «ячейку открыть не можем, вызовем мастера, будем открывать».
На мой вопрос «когда я получу посылку?» ответ просто покорил: «это коммерческая тайна банка и мы не дадим эту информацию». И это при том, что услуга оплачена, деньги с карты списаны. Но спорить с Приватом бесполезно, клиент всегда неправ.
Позвонила на горячую линию НП, зарегистрировала жалобу на их «партнера», и о чудо, через два часа мне звонят и говорят «приходите, открыли ячейку». Ребята, если вы не в курсе, то ваши клиенты работают, зарабатывают деньги на оплату ваших услуг, и не могут бегать по первому вызову, но «звезда» не пожелала оторвать свою… от мягкого кресла и принести мне посылку (офис реально через дорогу).
Ок, иду после работы забираю посылку, думаете кто-то извинился? Нет, зачем??? там же «звезды», а клиент это так, пыль у их ног.