Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Харків, вул. Каденюка, 23
Адреса:
Харків, вул. Каденюка, 23
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, перерва каси: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
12 квітня 2022, 10:27
Вітаємо!
Нам шкода, що у вас склалося таке враження та приносимо вибачення за незручності. Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, деякі відділення, дійсно, тимчасово закриті. Відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів. Інформація щодо роботи відділень оновлюється в онлайн-режимі, переглянути можна на карті відділень за посиланням https://privatbank.ua/map.
Не варто забувати, що більшість банківських операцій ви можете здійснити в Приват24.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити, які у вас виникли труднощі при зверненні в підтримку.
Нам шкода, що у вас склалося таке враження та приносимо вибачення за незручності. Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, деякі відділення, дійсно, тимчасово закриті. Відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів. Інформація щодо роботи відділень оновлюється в онлайн-режимі, переглянути можна на карті відділень за посиланням https://privatbank.ua/map.
Не варто забувати, що більшість банківських операцій ви можете здійснити в Приват24.
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та перевірити, які у вас виникли труднощі при зверненні в підтримку.
Приватбанк не законно удерживает деньги за билеты, вчера позвонил на горячую линию Укрзализныци и мне сказали что деньги за билеты давно вернули в банк, банка свою очередь не законно удерживает их и не отдаёт тоже депозит. Я уже обратился в соответсвующие органы с заявлением с признаками мошенничество. Банк только себя обслуживает, вы посмотрите на зарплаты начальства их банка в период карантина миллионные зарплаты а с людей снимают последнее. Также хочу сообщить у меня есть соседка пенсионерка у неё пенсия 2780грн а последние 3 месяца она получает пенсию 1800, человеку за 80 лет и все обращения ее в банк остаются не отмеченными. Соседку зовут Новосельцева Ольга Сергеевна город Харьков ул. Харьковских -Дивизий 18/2 кВ. 43 приватбанк ворует ее пенсию.
Коментарі (4)
Ответ банка
4 квітня 2020, 10:43
Добрий день!
Відповідно до офіційної інформації на сайті Укрзалізниці регламент зарахування коштів складає 30 днів за скасованими рейсами. Як тільки кошти будуть поверненні з боку Укрзалізниці у банк, кошти будуть зараховані на картки клієнтів.
Щодо зарахування пенсії, то хочемо звернути Вашу увагу, що виплату пенсії проводить пенсійний фонд. В даному випадку, Банк є лише отримувачем коштів, які в свою чергу зараховує на картку клієнта в тому розмірі, який надійшов до банку на ім'я даного клієнта. Якщо в клієнта є питання, він завжди може звернутись в підтримку банку за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді допомогти.
Також ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити, які саме труднощі у Вас виникають з отриманням депозитного вкладу.
З повагою, ПриватБанк.
Відповідно до офіційної інформації на сайті Укрзалізниці регламент зарахування коштів складає 30 днів за скасованими рейсами. Як тільки кошти будуть поверненні з боку Укрзалізниці у банк, кошти будуть зараховані на картки клієнтів.
Щодо зарахування пенсії, то хочемо звернути Вашу увагу, що виплату пенсії проводить пенсійний фонд. В даному випадку, Банк є лише отримувачем коштів, які в свою чергу зараховує на картку клієнта в тому розмірі, який надійшов до банку на ім'я даного клієнта. Якщо в клієнта є питання, він завжди може звернутись в підтримку банку за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді допомогти.
Також ми звернулись до Вас в особистому повідомленні, щоб уточнити, які саме труднощі у Вас виникають з отриманням депозитного вкладу.
З повагою, ПриватБанк.
Пришел перевод по системе Western Union, позвонил на 3700 17марта сделал заказ валюты.
18 числа пришел ответ от ПриватБанка, что ваше заявка (2693) одобрена, можете забрать 19.03 в отделении. Пришел, отстоял очередь, сообщают что денег нет. Ну и что это за отношение? Можно было хотя бы как-то сообщить.
И видать совсем плохо в ПриватБанке, если перестали обслуживать Western Union.
Коментарі (6)
18 числа пришел ответ от ПриватБанка, что ваше заявка (2693) одобрена, можете забрать 19.03 в отделении. Пришел, отстоял очередь, сообщают что денег нет. Ну и что это за отношение? Можно было хотя бы как-то сообщить.
И видать совсем плохо в ПриватБанке, если перестали обслуживать Western Union.
Ответ банка
19 березня 2020, 11:02
Добрий день!
Банк продовжує працювати з переказами системи Western Union. Ви можете як і раніше, отримувати переказ онлайн на Вашу картку через Приват24. ПриватБанк переводить валютообмін в онлайн на час припинення міжнародного авіасполучення. З 18 березня ПриватБанк проводитиме валютообмінні операції для клієнтів фізичних осіб у безготівковому форматі через мобільний банк Privat24, веб версію Приват24 та мережу терміналів самообслуговування.
Як зазначили в банку, пріоритет онлайн валютообмінних операцій вводиться задля безпеки клієнтів у період карантинних заходів проти коронавірусу та до моменту відновлення міжнародного авіасполучення та поставок в Україну валютних банкнот зз-за кордону.
Готівкову валюту у касах ПриватБанку без обмежень зможуть отримати власники валютних депозитів, строк дії яких завершується, за попереднім замовленням валютних коштів.
Будь-які операції з готівковою гривнею як в касах банку, так і мережі банкоматів, проводяться у звичайному режимі.
https://privatbank.ua/news/2020/3/18/1150
З повагою, ПриватБанк.
Банк продовжує працювати з переказами системи Western Union. Ви можете як і раніше, отримувати переказ онлайн на Вашу картку через Приват24. ПриватБанк переводить валютообмін в онлайн на час припинення міжнародного авіасполучення. З 18 березня ПриватБанк проводитиме валютообмінні операції для клієнтів фізичних осіб у безготівковому форматі через мобільний банк Privat24, веб версію Приват24 та мережу терміналів самообслуговування.
Як зазначили в банку, пріоритет онлайн валютообмінних операцій вводиться задля безпеки клієнтів у період карантинних заходів проти коронавірусу та до моменту відновлення міжнародного авіасполучення та поставок в Україну валютних банкнот зз-за кордону.
Готівкову валюту у касах ПриватБанку без обмежень зможуть отримати власники валютних депозитів, строк дії яких завершується, за попереднім замовленням валютних коштів.
Будь-які операції з готівковою гривнею як в касах банку, так і мережі банкоматів, проводяться у звичайному режимі.
https://privatbank.ua/news/2020/3/18/1150
З повагою, ПриватБанк.
Очередь сумасшедшая, постоянно заходит категория людей, которые сейчас обслуживаются без очереди. Люди приходят за час до открытия и не попадают к оператору, потому что весь день приезжают новые во-е. Вы закрыли почти все отделения в Харькове, неужели трудно посадить одного-двух операторов для работы именно с в-ми? Вчера простояла в очереди три часа, очередь за это время продвинулась на пару человек. Ещё постоянно «виснет» база данных. Может зависнуть на полчаса, а может на три. Ходила два раза, к оператору попасть так и не удалось. Колл-центр тоже не отвечает. Автоответчик обещает, что перезвонят в течении трёх минут и никто в итоге не связывается. Отношение как к скоту.