21.02.2023 хотів поповнити картковий рахунок за допомогою банкомату, навіть з допомогою співробітника банку на екрані з’явилася помилка, і мої 20 000 грн пропали безвісти. Оформив заявку через 3700 на повернення коштів, і очікувати потрібно від 3 до 14 днів.
Але що ж це таке? Мені потрібно здійснити переказ, я розраховую на банк, на що тепер я повинен добиватися, дзвонити, оформляти заявки … очікувати…
Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Харків, вул. Космічна, 16
Адреса:
Харків, вул. Космічна, 16
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
10 квітня 2024, 16:04
Добрий день!
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Всі пояснення Банк вказав в листі, який відправлено на вашу адресу реєстрації вказану в банку. Якщо ви не згодні з інформацією в листі або бажаєте отримати додаткові роз'яснення, необхідно сформувати письмовий запит за адресою кореспонденції:
вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.
Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
Всі пояснення Банк вказав в листі, який відправлено на вашу адресу реєстрації вказану в банку. Якщо ви не згодні з інформацією в листі або бажаєте отримати додаткові роз'яснення, необхідно сформувати письмовий запит за адресою кореспонденції:
вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна.
Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
Ответ банка
22 лютого 2023, 15:04
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Зробимо все можливе для якнайшвидшого вирішення питання.
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Зробимо все можливе для якнайшвидшого вирішення питання.
Обслуживаюсь в Приватбанке уже более 7 лет и всегда была довольна и рекомендовала его знакомым. Но сегодня произошла занимательная история: кассир отказался принимать от меня квитанции, т.к. их «долго заполнять, надо вручную прописывать все реквизиты»!!! Пока я ее уговаривала (!!) выполнить свою работу, пока она эти реквизиты вносила, в отделении Фитоконтроля (для которого я оплачивала квитанции) начался перерыв, благодаря кассиру я опоздала оформить сертификат до обеда и это обстоятельство задержало отправку груза, благодаря чему я еще и должна оплатить простой машины!!!
ТАКОГО я не встречала нигде больше. Подумайте хорошо, перед тем, как связываться с этим банком. От плохого настроения персонала может зависеть ваша работа!
Коментарі (2)
ТАКОГО я не встречала нигде больше. Подумайте хорошо, перед тем, как связываться с этим банком. От плохого настроения персонала может зависеть ваша работа!
Ответ банка
8 травня 2019, 17:58
Добрый день!
Приносим свои извинения за доставленные неудобства.
Случай, который Вы описываете требует проведения проверки. Мы зафиксировали информацию по данному вопросу и проведём работу с сотрудником, чтобы избежать подобных ситуаций в дальнейшем. По результату проведения проверки с Вами свяжется сотрудник банка.
С уважением, ПриватБанк.
Приносим свои извинения за доставленные неудобства.
Случай, который Вы описываете требует проведения проверки. Мы зафиксировали информацию по данному вопросу и проведём работу с сотрудником, чтобы избежать подобных ситуаций в дальнейшем. По результату проведения проверки с Вами свяжется сотрудник банка.
С уважением, ПриватБанк.
Делать покупки с карты на более-менее крупную сумму (после обвала гривны и 500 долларов — это уже много) невероятно сложно. Для покупки нужно поднять лимит. Ранее его можно было поднят прямо в меню карты. Но теперь — это нужно делать только через чат или по телефону.
Я нахожусь в Германии и тратить деньги на звонки не хочу. Поэтому я обратился в чат.
Уточнение: покупка — авиабилеты прямо в приват 24, что добавляет удивления.
Так вот, каждый новый сотрудник сообщает мне, что проблема решена, и я могу платить. Но платеж не проходит. Потом чат завершается, и все по новой.
Например так:
«Теклюк Христина
У Вас был превышен лимит по карте на безналичные расчеты
данный лимит уже успешно ищменен и плэтому можете оплату совершать
Подскажите, пожалуйста, возможно у Вас остались вопросы? Я с радостью Вам помогу.
12:53Теклюк Христина
Со стороны Банка на карте нет ограничений на проведени оплаты
Запрос на данный платеж не поступал в банк, сложность возникает на сайте оплаты.
Рекомендую обратиться в администрацию сайта для уточнения причины возникновения сложностей при оплате на данном сайте, с картой все в порядке.
Подскажите, пожалуйста, возможно у Вас остались вопросы? Я с радостью Вам помогу.
13:01Теклюк Христина
Оплата не проходит, потому как истекло время брони в системе
13:21Теклюк Христина
Николай Викторович, поскольку по карте у Вас было несколько неуспешных запросов на оплату
Лимит на оплату по данной карте исчерпался на сегодня, чтобы выкупить данный билет
Вы можете перевести средства на одну из Ваших активных карт
перед этим установив на нее лимит на оплату в интернете и сможете успешно оплатить Ваш билет»
В итоге удалось провести оплату с другой карты. Но времени отняло почти 4 часа.
Коментарі (5)
Я нахожусь в Германии и тратить деньги на звонки не хочу. Поэтому я обратился в чат.
Уточнение: покупка — авиабилеты прямо в приват 24, что добавляет удивления.
Так вот, каждый новый сотрудник сообщает мне, что проблема решена, и я могу платить. Но платеж не проходит. Потом чат завершается, и все по новой.
Например так:
«Теклюк Христина
У Вас был превышен лимит по карте на безналичные расчеты
данный лимит уже успешно ищменен и плэтому можете оплату совершать
Подскажите, пожалуйста, возможно у Вас остались вопросы? Я с радостью Вам помогу.
12:53Теклюк Христина
Со стороны Банка на карте нет ограничений на проведени оплаты
Запрос на данный платеж не поступал в банк, сложность возникает на сайте оплаты.
Рекомендую обратиться в администрацию сайта для уточнения причины возникновения сложностей при оплате на данном сайте, с картой все в порядке.
Подскажите, пожалуйста, возможно у Вас остались вопросы? Я с радостью Вам помогу.
13:01Теклюк Христина
Оплата не проходит, потому как истекло время брони в системе
13:21Теклюк Христина
Николай Викторович, поскольку по карте у Вас было несколько неуспешных запросов на оплату
Лимит на оплату по данной карте исчерпался на сегодня, чтобы выкупить данный билет
Вы можете перевести средства на одну из Ваших активных карт
перед этим установив на нее лимит на оплату в интернете и сможете успешно оплатить Ваш билет»
В итоге удалось провести оплату с другой карты. Но времени отняло почти 4 часа.
Далі я спробував з’ясувати спочатку в чаті, потім по гарячій лінії і зрештою у консультанта банку у відділенні причину розірвання договору. Відповідь була скрізь одною і тою ж, як за сценарієм, а саме:
«Банк як суб'єкт первичного фінансового моніторингу зобов’язань вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.»
Я категорично заперечую причетність до легалізації доходів, здобутих злочинним шляхом, фінансування тероризму та розповсюдження зброї масового знищення, але банк це не цікавить. Немає жодної можливості оскаржити це рішення. Наприклад, надати необхідні документи, що підтверджують джерело прибутку, як це робиться в інших банках. Або хоча б з’ясувати, що саме стало причиною такого рішення.
Виходить так, що банк має право назвати шахраєм будь-кого і розірвати договір без права на захист.