Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відділення Приватбанк: вул. Михайла Грушевського, 1-Д, Київ

Адреса:
Київ, вул. Михайла Грушевського, 1-Д
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00 - 18:00, перерва каси: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Є обмін різних іноземних валют.

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
2
22 грудня 2024, 17:33
Прийшло повідомлення що потрібно актуалізувати анкетні дані згідно чинного законодавства. Наче в цьому нема нічого страшного, це не проблема.
Оновив додаток, авторизувався і почав проходити процедуру актуалізації даних. Верифікувався за допомогою закордонного паспорту через ДІЮ. Заповнив всі анкетні дані котрі від мене вимагали та наче все добре. Але щоб цю анкету відправити на перевірку треба підписати 2 документи:
«Анкета належної перевірки клієнта — фізичної особи» та «Договір про використання простого електронного підпису».
Якщо по договору використання електронного підпису питань не виникло, то ось стосовно анкети належної перевіри клієнта є ряд питань.
На початку цієї анкети чітко сказано про банківську таємницю і так далі (приклад: «Вся інформація, надана Вами в Анкеті, набуває статусу банківської
таємниці та не підлягає розголошенню третім особам.»). Але після списку анкетних даних іде «ДОЗВІЛ НА РОЗКРИТТЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО КЛІЄНТА» в якому чітко сказано про те, що я підписуючи цей документ надаю дозвіл на розкриття банківської таємниці:
«Клієнт надає Банку дозвіл на підставі запитів Отримувачів, здійснювати розкриття
Отримувачам інформації, яка становить собою банківську таємницю, іншу інформацію з обмеженим доступом, (далі
„Інформація“), яку отримав Банк в процесі обслуговування та надання послуг Клієнту».
Весь текст можно прочитати в документі банку «Анкета належної перевірки клієнта — фізичної особи».
Мені ось цікаво, чому я як клієнт повинен надавати такий дозвіл банку?
Я звернувся до оператора з вимогою змінити текст документу або прийняти його без додаткового підпису (нащо він потрібний якщо це анкетні дані та була пройдена верифікація через ДІЮ?) на що була спочатку надана шаблона відповідь кілька разів (до оператора претензій нуль, він не може все знати). Але потім були вже інші відповіді, котрі надавались профільними співробітниками про кориспондентські рахунки та інше, але остання відповідь просто вбила (далі цитата): «Це не можна відмінити або змінити. Для всіх клієнтів договір один». Який до біса договір? Це АНКЕТА, а не договір! Чому в анкеті я повинен підписувати якісь додаткові вимоги?
Ну і на кінець я запитав чому ця вимога не знаходиться в основному договорі та чому я повинен підписувати анкету з додатковими вимогами окремо від договору? Відповідь була така: «рішення дане приймається банком».
Можливо так і є, я не юрист, але мені здається що тут є порушення моїх прав як належного клієнта банку? Чому я повинен підписувати в АНКЕТІ дозвіл на розкриття банківської таємниці?
Коментарі (6)
Ответ банка
Приватбанк
PrivatBankQM
22 грудня 2024, 18:34
Вітаємо.
Необхідність підписання анкети викликана тим, що анкета — це невід'ємна частина актуалізації даних про вас у Банку. Банк, згідно Закону України забов'язаний регулярно оновлювати ваші дані. Стосовно пункту дозволу на розкриття інформації клієнтів — такий дозвіл отримується від клієнтів, незалежно від податкового резидентства, для забезпечення безперешкодної роботи Банку з банками з місцем реєстрації в США, в яких ПриватБанк має кореспондентські рахунки.
Дозвіл на розкриття інформації про клієнта може бути застосований лише у разі отримання офіційного запиту від таких банків в межах вимог Закону США про боротьбу з відмиванням грошей.
3
14 червня 2024, 14:42
взяли лізинг від приватбанку в 2021 році, виплатили раніше і раді були отримати документи від привата, так раділи і в той же день поїхали в Мрєо для переоформлення машини на себе, а в Мрєо просто посміялись і сказали що приватбанк знаходиться в єдиному реєстрі боржників України і поки банк не виплатить всі борги до поки ми не зможемо отримати машину у власність,і того 230 тис переплата за 3 роки та й до цього всього ми не маємо права на цю машину…будемо йти до суду🫠
Написати коментар
Ответ банка
Приватбанк
PrivatBankQM
14 червня 2024, 16:29
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація.
Дозвольте, будь ласка, нам детальніше все перевірити та розібратись в обставинах.
Для уточнення звернулись до вас у приватні повідомлення.
3
15 січня 2024, 14:25
10 місяця 2023 року я продавав свої заощадження в криптовалюті за гривні, через необізнаність провів операцію на 18.000 грн з третьою особою. Як виявилося, людина, яка переказала мені кошти, стала жертвою шахраїв, яким я, на жаль, на той час уже переказав криптовалюту після отримання переказу на свою картку.
Банк заблокував мій рахунок того ж дня, після отримання скарги від клієнта, який переказав мені кошти. Мені вдалося знайти цього клієнта в соц. мережах, пояснити всю ситуацію і надати докази того, що я просто продавав свою криптовалюту і не маю жодного відношення до шахраїв. Людина на підставі наданої мною інформації змогла ідентифікувати особу шахрая і подати цю інформацію правоохоронним органам, які ведуть кримінальне провадження, в якому я не розглядаюся як підозрюваний, мене в цьому провадженні взагалі немає, навіть як свідка.
Банк не отримував жодних запитів щодо мене від правоохоронних органів, скарга подана клієнтом теж анульована (немає жодних підстав утримувати мої кошти).
Я чекав 2 місяці на розгляд заявки на закриття рахунку, тому що факт ануляції скарги на мене від клієнта не розглядається банком як підстава для зняття блокування, яке було накладено саме через скаргу від клієнта.
Через два місяці я не отримав листа, в якому мала міститися інформація про розірвання ділових стосунків та переказу коштів на рахунок в іншому банку. Було подано заяву на перерахунок коштів у відділенні, але банк відхилив її, з причини того, що я не дотримався рекомендації повернути кошти потерпілому (щоб самому стати потерпілим), хоча скарга від потерпілого була анульована.
Рішення, яке запропонував мені банк, має характер доказу непричетності до шахрайства (документ від суду, назву якого не можуть сказати і який я навіть не можу отримати, бо у кримінальному провадженні щодо цих коштів я не розглядаюся навіть як свідок, не кажучи вже про якісь звинувачення).
Схоже що єдине рішення яке пропонує мені банк, щоб отримати свої кошти, це подавати позов на банк до суду
Коментарі (4)
Ответ банка
Приватбанк
15 січня 2024, 15:28
Вітаємо.
Вирішенням питання є повернення коштів, або надання рішення суду про непричетність до шахрайства.
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відділення та банкомати Приватбанку в Києві 🏦 / Відділення Приватбанк: вул. Михайла Грушевського, 1-Д, Київ