Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 44.3 | 45.3 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Ужгород, вул. Грушевського, 61
Адреса:
Ужгород, вул. Грушевського, 61
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (каса: 08:30-17:30, перерва: 12:30-13:30), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
31 жовтня 2024, 9:44
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
В п’ятницю переказав кошти з монобанк в ПриватБанк, після закінчення депозиту. Ще в п’ятницю, я надав усі документи включаючи договір та виписку за депозитом і консультант в приват24 передав в обробку надані документи. В понеділок написав у підтримку в приват24 і там сказали, що документи не пройшли перевірку, бо тільки надано договір і треба виписку з депозиту але ж я надавав усе в п’ятницю — відповів я консультанту і вказав скріншот переписки. Надав я ще раз виписку в понеділок. На наступний день у вівторок мені дзвонить Тетяна з відділення в Ужгороді і каже, що їй треба виписку з картки в монобанк з якої було оформлено вклад та відбулося списання коштів і щоб я доніс її у відділення. Прийшовши до відділення, я просидів чекаючи свою чергу десь хвилин 10−15 після чого надав їй виписку, яку просила і потім вона почала просити інші документи. Ви нормальні взагалі? Ми з нею сиділи там, вона переписувалася з кимось, потім по телефону розмовляла, просила від мене інші підтверджуючі документи і.т.д., ще й потрібно було на кожній копії поставити підпис, написати «копія вірна», потратити купу часу і саме головне, що кошти висіли у них з п’ятниці по вівторок і це коли в понеділок вже був кінець місяця, що призвело до того, що я не зміг зробити деякі свої операції з коштами. Цілий день в понеділок і до обіду вівторка курс долара був 41.45 у відділенні каси банку, коли ми розібралися і кошти надійшли курс піднявся до 41.50 і я поніс збитки заплативши за долар більше. Ще один раз на місяць, можна відкрити депозит, який конвертує гривню в долари США, що і хотів зробити в понеділок але ПриватБанк вирішив з мене познущатися і затримати мої кошти цим же зруйнувавши мої плани і цим же мені поніс збитки. Скажіть — ви там нормальні взагалі? В понеділок був цілий день робочий. Ви могли повідомити мене про те, що потрібно донести і куди звернутися, щоб розібратися, ще в понеділок, чому ви зробили це у вівторок? З п’ятниці по вівторок мої заощадження не працювали на мене, а в понеділок я не зміг зробити деякі операції заплановані заздалегідь із за вашої некомпетентності. Консультанти у вас жахливі і працюють неналежним чином. Із за них я втратив купу часу, нерви і можливість запустити заощадження в хід ще в понеділок, хоча я думаю, якби все правильно було зроблено в п’ятницю, то ще в п’ятницю або в суботу вранці, я б отримав свої кошти, але некомпетентність ваших консультантів затримала переказ коштів до вівторка. ПриватБанк — це одне розчарування. Депозити ніякі, як в гривні так і в іноземній валюті. Деякі банки пропонують до 3% річних на депозитах в доларах, в Приватбанку 0.01% але в цілях здихатися гривні, як скоріше, я відкриваю раз на місяць депозит, який конвертує гривні в долари США і паралельно здійсню обмін в касі банку, оскільки в бюджеті на 2025 рік долар закладений по 45 гривень, а з початку 2024 року гривня дуже знецінилася, отже скоро новий рік і долар піде в гору. На овдп чи на депозитах, не вигідно вже тримати свої заощадження, а ставити свої кошти на середньострокові овдп, я вже не хочу з власного досвіду. Вже раз відкрив рахунок у овдп під 12% в грудні 2021 року з погашенням в травні 2024 року і це була моя велика помилка, бо коли почалася війна, овдп знецінилося і відсотки за новими угодами підняли, а в мене увесь час були 12% і це при тому, що в нових угодах було 21%. Тому якщо і ризикувати вкладати кошти в овдп, то тільки на короткий термін до пів року, не більше. А депозити це взагалі ні про що особливо в Приватбанку під 11% на термін 4−5 місяців. ПриватБанк — робимо так, щоб ви розчарувались.
Коментарі (1)
Ответ банка
2 жовтня 2024, 9:31
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Приват банк просто разорвал договор и прекратил обслуживание моих карт, ничего не обьяссняя. Являюсь клиентом банка около 20 лет. скриншоты происхождения моих денег есть, обратиться не к кому. горячая линия робот твердит что мы с вами разорваали договор. и все. что за обращение такое к клиентам? почему без обьяснений, почему не дает возможность показать происхождение денег на счету? это вы так цените своих клиентов? что за свинское отношение к людям?
Коментарі (1)
Ответ банка
7 червня 2024, 9:17
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Прділюся своїм досвідом про користування кредиткою.
Під час відкриття картки для виплат «в нагрузку» в приватбанку тепер видають картку універсальна без можливості відмови від неї (раніше можна було відмовитись, а тепер потрібно звертатись знову до банку, щоб її закрити). Спершу хотіла закрити картку, але потім вирішила залишити на всякий випадок.
Мої знайомі мали не самі приємні інциденти з універсальною карткою, оскільки ці їхні правила та умови, заяви приєднання (які раджу всім прочитати перед тим як погоджуватися на все, що пропонує банк) їхній строк давності по стягненню кредиту- 50 років (хоча в цивільному кодексі загальний строк — 3роки), але подумала що на всякий випадок незай буде, просто для уникнення проблем треба уважно слідкувати та вчасно погашати (у додатку натискаючи на картку універсальна розписані всі умови погашення коли ви користуєтесь кредитними коштами).
Через деякий час мені прийшла реклама про кешбек від приватбанку.
Дуже багато разів, я прямо діставала операторів, питалася, що і які умови, як користуватися, як погашати.
Суть акції була, що за користування кредитними коштами в грудні, з січня Вам виплачують кешбек 5% від суми яку використали, перед новим роком це актуально)
Я вирішила скористатися послугою і зробити подарунок мамі -новий смартфон, прийшла придбала оплатила, а кешбек не відобразився. Я звернулася до оператора з запитанням чому так. Час опрацювання звернення 24години, але відповідь мені прийшла за 30 хвилин, банк вибачився за технічну помилку і зарахував кешбек)
А ось моїй мамі така сама акція підключилася, але як виявилось потім у розмові з оператором лише на вибрані дві категорії товпару, але ми не звернули на це увагу, шкода що вже після покупки нам сказали.
Тому можу сказати, що потрібно бути уважним з акціями від приватбанку, щоб не протрактувати невірно.
Але я задоволена роботою операторів та новорічною акцією, яку мені запропонував приватбанк, оскільки це дуже вигідна знижка вийшла для подарунку перед новим роком. Проблем з погашенням не було, головне як я зробила висновок робити це вчасно. Тому я в принципі задоволена карткою універсальна від приватбагку, та рекомендую її до використання)
Веселих Вам свят!
Коментарі (1)
Під час відкриття картки для виплат «в нагрузку» в приватбанку тепер видають картку універсальна без можливості відмови від неї (раніше можна було відмовитись, а тепер потрібно звертатись знову до банку, щоб її закрити). Спершу хотіла закрити картку, але потім вирішила залишити на всякий випадок.
Мої знайомі мали не самі приємні інциденти з універсальною карткою, оскільки ці їхні правила та умови, заяви приєднання (які раджу всім прочитати перед тим як погоджуватися на все, що пропонує банк) їхній строк давності по стягненню кредиту- 50 років (хоча в цивільному кодексі загальний строк — 3роки), але подумала що на всякий випадок незай буде, просто для уникнення проблем треба уважно слідкувати та вчасно погашати (у додатку натискаючи на картку універсальна розписані всі умови погашення коли ви користуєтесь кредитними коштами).
Через деякий час мені прийшла реклама про кешбек від приватбанку.
Дуже багато разів, я прямо діставала операторів, питалася, що і які умови, як користуватися, як погашати.
Суть акції була, що за користування кредитними коштами в грудні, з січня Вам виплачують кешбек 5% від суми яку використали, перед новим роком це актуально)
Я вирішила скористатися послугою і зробити подарунок мамі -новий смартфон, прийшла придбала оплатила, а кешбек не відобразився. Я звернулася до оператора з запитанням чому так. Час опрацювання звернення 24години, але відповідь мені прийшла за 30 хвилин, банк вибачився за технічну помилку і зарахував кешбек)
А ось моїй мамі така сама акція підключилася, але як виявилось потім у розмові з оператором лише на вибрані дві категорії товпару, але ми не звернули на це увагу, шкода що вже після покупки нам сказали.
Тому можу сказати, що потрібно бути уважним з акціями від приватбанку, щоб не протрактувати невірно.
Але я задоволена роботою операторів та новорічною акцією, яку мені запропонував приватбанк, оскільки це дуже вигідна знижка вийшла для подарунку перед новим роком. Проблем з погашенням не було, головне як я зробила висновок робити це вчасно. Тому я в принципі задоволена карткою універсальна від приватбагку, та рекомендую її до використання)
Веселих Вам свят!
Ответ банка
5 січня 2021, 11:46
Добрий день!
На даний момент є можливість оформити лише картку для виплат. Якщо у відділенні вам додатково пропонують оформити картку Універсальна, ви можете відмовитись. У разі виникнення непорозумінь чи питань ми завжди раді допомогти. Достатньо звернутись в підтримку за одним із каналів, що вказані на нашому сайті pb.ua
Дійсно, окрім загальних акцій, що опубліковані на сторінці — https://newpromos.privatbank.ua/, ми можемо зробити персональну пропозицію для клієнта.
Згодні з вами і завжди наголошуємо на тому, що перед користуванням карткою, кредитом чи іншою послугою потрібно розуміти, як вона працює, щоб уникнути неприємних ситуацій через свою необачність. Саме тому на нашому сайті ми розміщуємо всю необхідну інформацію про наші продукти, а також корисні поради, наприклад, як користуватись картками і не платити зайвих комісій: https://privatbank.ua/kak
Будемо й надалі робити все, щоб вам було комфортно з нами!
На даний момент є можливість оформити лише картку для виплат. Якщо у відділенні вам додатково пропонують оформити картку Універсальна, ви можете відмовитись. У разі виникнення непорозумінь чи питань ми завжди раді допомогти. Достатньо звернутись в підтримку за одним із каналів, що вказані на нашому сайті pb.ua
Дійсно, окрім загальних акцій, що опубліковані на сторінці — https://newpromos.privatbank.ua/, ми можемо зробити персональну пропозицію для клієнта.
Згодні з вами і завжди наголошуємо на тому, що перед користуванням карткою, кредитом чи іншою послугою потрібно розуміти, як вона працює, щоб уникнути неприємних ситуацій через свою необачність. Саме тому на нашому сайті ми розміщуємо всю необхідну інформацію про наші продукти, а також корисні поради, наприклад, як користуватись картками і не платити зайвих комісій: https://privatbank.ua/kak
Будемо й надалі робити все, щоб вам було комфортно з нами!
История 5летней давности.Прислали смс о выигрыше авто со ссылкой на сайт.Сайт не вызвал подозрений и мы связались с ними.Они оказались клиентами Приват банка и попросили перечислить деньги на их карточки и после этого выплатить стоимость авто-470тыс грн.Получив деньги исчезли.Вот их фамилии: Чигис Александр Дмитриевич,№карточки-5168757223113103, тел.+380938868978.Повалихина Алёна Дмитриевна-карт.№6762246++++++++06.Зибровский Дмитрий Сергеевич.Сухаренко Александр-тел. 0938869132,0992007456. С нами связывалась женщина представившася сотрудницей банка и соединила с одним из мошенников.У нас сложилось впечатление что она заодно сними.Деньги нам не вернули-68тыс.грн.
Коментарі (7)
Ответ банка
28 липня 2020, 18:41
Доброго вечора!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які чинять протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином.
У разі спроби здійснення щодо Вас шахрайських дій банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є Ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
У них є можливість відкрити депозит, який розроблений для наших захисників та захисниць, які проходять військову службу та отримують заробітну плату. Цей депозит має назву «Слава Героям». Вчора я два рази поповнив його на незначну суму до тисячі та трохи більше тисячі гривень але коли прийшло погашення за овдп, то хотів поповнити його втретє на суму яка не перевищує максимальну за умовами договору. Коли я намагався поповнити вклад, то мені вибивало на екрані в додатку «Мої заощадження», що сума ліміту на день перевищена і я почав шукати цю інформацію в договорі даного депозиту і що ви думаєте? Так, цієї інформації ніде немає!
Так в частині 2 вказано. Поповнення вкладу та нарахування процентів
2.1. Клієнт має право поповнювати вклад зі своєї картки для виплат АТ КБ «ПриватБанк» до досягнення
максимальної суми вкладу. Максимальна сума вкладу та поповнень, на яку нараховуються проценти, не може перевищувати суму, встановлену Банком. Ця інформація доступна Клієнту у відділенні або на сайті
Банку на сторінці pb.ua/depozit.
2.2. Нарахування процентів на суму вкладу і поповнень починається з першого дня, наступного за днем
надходження грошових коштів в Банк, і здійснюється за кожний календарний день, виходячи з фактичної
кількості днів у році, за ставкою, що діє по цьому договору на дату розрахунку процентів, з урахуванням
правил розрахунку процентів при продовженні вкладу. За день, коли вклад повертається Клієнту, проценти
не нараховуються. Після розірвання вкладу або закінчення його строку (якщо вклад не продовжений на новий строк) нарахування процентів припиняється.
2.3. Банк має право протягом всього строку дії Договору змінювати розмір процентної ставки за вкладом.
На сайті також інформація про це ніде немає ба більше там вказано що є лише обмеження максимальної суми і вона 500к, тобто жодного слова про те, що я даний депозит можу поповнити лише два рази на день. Постає питання — чому банк приховав дану інформацію від свого клієнта тим самим поставив його в незручне становище? Чому в договорі немає цього прописано або хоча б на сайті? Справа в тому, що відсоток нараховується на наступний день після поповнення будь якого депозиту в цьому числі і «Слава Героям», отже в мене мінус один день і мінус відсоток із за того, що банк приховав від мене свого клієнта який ним є з 2010 року дану інформацію про умови поповнення вкладу на день. Чесно, є бажання судитися з вами і просити до 20000 гривень моральної шкоди заподіяної мені в результаті того, що я не був проінформований про умови поповнення вкладу в своєму договорі, який після підписання несе юридичну силу і може бути застосований в суді, як доказ бездіяльності АТ КБ «ПриватБанк». Я із за вас втратив можливість заробляти відсоток вже від 31.10.2024, оскільки я не зміг поповнити вклад 30.10.2024, оскільки ви приховали від мене цю умову. Головне, що ви вчасно здерли з мене за депозитарні послуги по овдп 500 гривень. Чим далі, тим більше є бажання взагалі більше не купувати овдп та тримати кошти в банку, як депозит. Все більше одне розчарування. Так ви шануєте тих, хто вас захищає? Ніякої відповідальності з вашого боку. В такому важливому документі, як договір за депозитом, не вказати дану умову поповнення даного вкладу. І як завжди, окрім вибачень, я не отримають більше нічого. Потрібно всі заощадження обміняти на долари США і більше не переживати за них, за знецінення, інфляцію та девальвацію гривні. Ба більше з новим податком немає стимулу та мотивації тримати на депозитах кошти, а на овдп смішні відсотки і купувати облігації на великий термін не хочеться із за війни. ПриватБанк — робимо так, щоб ви отримали від нас розчарування та негативні емоції.