Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Київ, вул. Дорогожицька, 16
Адреса:
Київ, вул. Дорогожицька, 16
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00 - 18:00, перерва каси: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Krabi25
4 листопада 2024, 14:19
Сьогодні прийшла до Приватбанку (м.Київ, Дорогожицька,16) щоби купити 200$. Попросила касира долари нового зразку. Вона мені видала долари 2006 року. Я літня людина, погано бачу і зрозуміла це лише через 30 хвилин. Зразу же звернулася до цього ж касира (з квитанцією) і попросила обміняти на нові купюри. Отримала у відповідь: «Треба було дивитися. «На прохання поговорити з керівником відділення, касир відповіла, що його нема.Менеджери банку також сказали, що до банку треба приходити з окулярами.
Коментарі (2)
Ответ банка
4 листопада 2024, 15:43
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації зі співробітниками, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Національний банк наголосив, що не встановлював жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Навпаки заборонено банкам та небанківським фінансовим установам встановлювати будь-які подібні обмеження. Тобто при виконанні замовлення готівки ми видаємо валюту, яка відповідає вимогам НБУ та вважається платіжною не тільки на території України, а і в інших країнах. Якщо вас не влаштовує валюта яку привезли, можна отримати кошти в гривні або перезамовити на іншу дату. Якщо інші установи відмовляється у вас прийняти готівку спираючись на рік, ви можете скаржитись в національний банк.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації зі співробітниками, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Національний банк наголосив, що не встановлював жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Навпаки заборонено банкам та небанківським фінансовим установам встановлювати будь-які подібні обмеження. Тобто при виконанні замовлення готівки ми видаємо валюту, яка відповідає вимогам НБУ та вважається платіжною не тільки на території України, а і в інших країнах. Якщо вас не влаштовує валюта яку привезли, можна отримати кошти в гривні або перезамовити на іншу дату. Якщо інші установи відмовляється у вас прийняти готівку спираючись на рік, ви можете скаржитись в національний банк.
01.07.2020. 14.00—18.00. У відділенні банку на вул. Дорогожицька, 16, м. Київ, ВПЕРШЕ отримував грошовий валютний переказ по системі ПриватМані. Стояв в черзі в касу і продиктував касиру номер ордера (9 цифр). Касир відповіла, що система цей номер не визначає як коректний. При цьому, сама дивилася на екран смартфона на мій ордер і тричі перевіряла номер. Послала до менеджера. Чекав в черзі до менеджера, який теж, дивлячись на ордер, перевірив номер і визначив, що він не коректний. Я Подзвонив відправнику за кордон, і попросив перевірити дані. Відправник відізвав назад свій переказ і надіслав новий, з іншим номером. Знову стояв в черзі і знову касир і менеджер мені сказали, що номер не коректний. Виходжу на вулицю. Дзвоню на гарячу лінію 3700, диктую номер ордера, і за кілька хвилин отримую професійну відповідь, що номер переказу має складатися з 12 цифр, а не з 9 і що мій переказ готовий до видачі суми. Повертаюся у відділення і диктую номер з 12 цифр і отримую валюту. Резюме по першому питанню: працівники відділення некомпетентні і не знають ( а я тим більше), що номер переказу має налічувати 12 цифр. Звертаюся до завідуючої зі скаргою на некомпетентність працівників. Після моїх перших слів вона розвертається спиною і йде від мене, не вислухавши моє звернення до неї. Моє прохання повернутися і вислухати мене, та назвати своє прізвище ( а ніхто з працівників не має бейджів з іменами ), вона ігнорує. За хвилину я підходжу до її робочого столу і запитую, де стоїть дезінфектант для рук, щоб після брудних банкнот продизинфікувати руки. ( Дезінфектанту біля каси немає, біля входу у відділення немає. Монітор, на якому клієнти розписуються пальцем, ніхто не дезінфікує ( я кілька годин спостерігав звіддаля за цим ). Ручки дверей за ці пів—дня ніхто не дезінфікував. ). Завідуюча мені відповідає: Що Ви сказали? Я повторив моє запитання про дезінфектант трохи голосніше. Вона мені в грубій формі говорить: «Ви чому на мене голос підвищуєте? Он він під вікном на тумбочці за менеджером стоїть». На дверях написано, що ближче, ніж на 1 м до менеджерів підходити не дозволяється. Я впритул проходжу між двома менеджерами і за спиною!!! менеджера беру маленький флакон на 50!!! мл і дезінфікую свої руки. Менеджер працює з клієнтами в масці, яка не закриває його ніс. Біля входу і біля каси відсутні дезінфектанти. Це грубі порушення карантину. Із зіпсованим настроєм, витративши кілька годин на отримання переказу, я пішов додому. Гірко і прикро за таке обслуговування працівниками цього відділення «старих» ( я не маю на увазі вік) клієнтів, які з першого року заснування банку з вами співпрацюють.
Коментарі (5)
Ответ банка
1 липня 2020, 20:16
Добрий вечір!
Приносимо свої вибачення за завдані незручності. Нам дуже шкода, що Ви отримали негативний досвід в роботі з банком. Нами буде детально проаналізована дана ситуація та дії співробітників відділення. За результатом перевірки з Вами зв'яжеться профільний фахівець.
З повагою, ПриватБанк.
Приносимо свої вибачення за завдані незручності. Нам дуже шкода, що Ви отримали негативний досвід в роботі з банком. Нами буде детально проаналізована дана ситуація та дії співробітників відділення. За результатом перевірки з Вами зв'яжеться профільний фахівець.
З повагою, ПриватБанк.
Только что получила отличную онлайн помощь от консультанта! Спасибо большое!) а вот дозвониться очень сложно и безумно неудобно
Написати коментар
Ответ банка
31 березня 2020, 15:19
Добрий день!
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
Ми постійно працюємо над тим, щоб Ваше обслуговування було макимально комфортним при зверненні через будь-який зручний канал зв'язку.
З повагою, ПриватБанк.
Дякуємо Вам за відгук! Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
Ми постійно працюємо над тим, щоб Ваше обслуговування було макимально комфортним при зверненні через будь-який зручний канал зв'язку.
З повагою, ПриватБанк.
Звернулася у відділення банку для того щоб відкрити картку з кредитним лімітом, фахівець «впарила» картку голд за яку потрібно платити кожен місяць по 20грн. за обслуговування. Коли видали картку сказали нарахують кредитний ліміт, пройшло 20хв., як повідомили, що кредитний ліміт 0, вас не смутило те, що я за кордон в цьому році їздила 3 рази, що маю стабільну роботу, проживаю в Києві на власній квартирі, і дохід теж не маленьки? Ящо фахівець знає що не нададуть кредитний ліміт, навіщо парити мені картку голд??? Я потратила свій час на те щоб відкрити цю картку і тепер повинна тратити свій час для того щоб закрити цю картку.
Коментарі (1)
Ответ банка
26 листопада 2018, 14:32
Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. Наперед співробітник не може сказати, який ліміт встановлять. Розмір ліміту визначається після оформлення картки, і може складати від 0 до 75 000.Активно користуйтеся послугами Банку, приймайте участь в проводимих акціях, проводьте розрахунки картами через торгово-сервісну мережу. Так як ліміти регулярно переглядаються і аналізуються, при використанні карти, як особистої, Ви можете в будь-який момент отримати смс від Банку, де буде вказано, що кредитний ліміт збільшений і Ви зможете ним скористатися.
Добрый день
Прошу разобраться в ситуации. Что за дела происходят в вашем банке???????????
Я занимаюсь продажей товаров по интернету уже давно…
Конкретный случай… Скинули мне на карту 1000 грн ЗАЛОГ НА ПЕРЕСЫЛКУ ТУДА И ОБРАТНО, что изначально обсуждалось за крупно габаритный груз. Остальную сумму он должен был платить по прибытью по факту на новой почте.
Через два дня мы созвонились, что все отправлено и декларации скинутся позже, затем человек не предупреждая пошел, как он сам сказал «перестраховаться» заблокировал мне карту по факту мошенничества.
07.06 ему пришел груз на почту, о чем я ему сообщил с помощью смс, аж 09.06 он пошел на почту и от всего отказался, мотивируя это тем, что его не устраивает состояние и он вообще со мной работать не хочет, он отказывается платить такую большую стоимость пересылки и вообще он передумал. ну я мягко говоря в шоке, от всей сложившийся ситуации… предложил ему заменить товар, вот пришла замена, он забрал груз, и дальше требует предоплату, не известно по каким причинам!!! За доставку он еще даже должен
В свою очередь звонит якобы ваш сотрудник (приват банка) ничего не уточняет, мою сторону вообще не слушает, декларации брать отказывается (а сумма пересылок, которые мы отправляли на 1600 грн!!!!!!), только повторят — верните ему деньги. Сегодня позвонила и сказала, что банк отказывается в обслуживании, и блокирует счет навсегда в независимости будем мы ему что то возвращать или нет!!!
Как это???? Я работаю с вашим банком уже давным давно, и всегда работаю с продажами, все нормально и никаких мошеннических действий не совершаю, все довольны заказывают постоянно, а тут из-за одного идиота, иначе никак не назовешь… такое… ПОМОГИТЕ я вас прошу!!! Спасибо
Коментарі (11)
Прошу разобраться в ситуации. Что за дела происходят в вашем банке???????????
Я занимаюсь продажей товаров по интернету уже давно…
Конкретный случай… Скинули мне на карту 1000 грн ЗАЛОГ НА ПЕРЕСЫЛКУ ТУДА И ОБРАТНО, что изначально обсуждалось за крупно габаритный груз. Остальную сумму он должен был платить по прибытью по факту на новой почте.
Через два дня мы созвонились, что все отправлено и декларации скинутся позже, затем человек не предупреждая пошел, как он сам сказал «перестраховаться» заблокировал мне карту по факту мошенничества.
07.06 ему пришел груз на почту, о чем я ему сообщил с помощью смс, аж 09.06 он пошел на почту и от всего отказался, мотивируя это тем, что его не устраивает состояние и он вообще со мной работать не хочет, он отказывается платить такую большую стоимость пересылки и вообще он передумал. ну я мягко говоря в шоке, от всей сложившийся ситуации… предложил ему заменить товар, вот пришла замена, он забрал груз, и дальше требует предоплату, не известно по каким причинам!!! За доставку он еще даже должен
В свою очередь звонит якобы ваш сотрудник (приват банка) ничего не уточняет, мою сторону вообще не слушает, декларации брать отказывается (а сумма пересылок, которые мы отправляли на 1600 грн!!!!!!), только повторят — верните ему деньги. Сегодня позвонила и сказала, что банк отказывается в обслуживании, и блокирует счет навсегда в независимости будем мы ему что то возвращать или нет!!!
Как это???? Я работаю с вашим банком уже давным давно, и всегда работаю с продажами, все нормально и никаких мошеннических действий не совершаю, все довольны заказывают постоянно, а тут из-за одного идиота, иначе никак не назовешь… такое… ПОМОГИТЕ я вас прошу!!! Спасибо