Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Полтава, вул. Соборності, 70-А
Адреса:
Полтава, вул. Соборності, 70-А
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Chinar
13 грудня 2023, 13:41
Я, Вікторія Анатоліївна, 06 грудня 2023 року у 17.28 повідомила за номером 3700 про собой у роботі терміналу місто Полтава, вул. Ковпака 26 ТРЦ Екватор. В мене у терміналі самообслуговування була проведена операція по погашення кредиту 620гр УкрСиббанк. В термінал я внесла три купюри 20 гр, 100 гр, 500 гр, на екрані терміналу показало 120 гр, а останні 500 гр пройшли, но на екрані нічого не показало. Я швидко набрала 3700 де зробила заявку 17.28. за номером 27861406, в 17.31 відповідь: За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Приносимо свої вибачення за незручності. 07.12 .23 мені повернули 120 гр (ті гроші які висвітились на екрані). 500 гр не знайшли після інкасації. Після багаточисленних дзвінків на 3700, сьогодні мені передзвонили і оператор сказала, тщо після інкасації зайвих коштів не було, а термінал повернув гроші в той самий час… Скажіть будь ласка, навіщо мені витрачати час, нерви, енергію на розмови, як би я забрала 500 гр. Шахраї працівники Приват Банку в місті Полтава. Як вам не соромно!!!
Коментарі (3)
Ответ банка
13 грудня 2023, 15:42
Вітаємо. Перепрошуємо за незручності, пов'язані з роботою терміналу самообслуговування. Вже перевіряємо інформацію та розбираємось в ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
співробітник приватбанку м Полтава вул Соборності 70а відкрив клієнту карту є підтримка. На прохання клієнта додати карту до гугл пей, співробітник відправив клієнта до відділення іншого банку Абанку щоб йому там допомогли. Клієнту сказали що їй тут зроблять пластикову карту і вона зможе розрахуватися держ коштами. Ситуація абсурдна
Коментарі (2)
Ответ банка
4 лютого 2022, 15:16
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації. Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі та розібратись в ситуації. Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
Відповідь адміністратора
6 лютого 2022, 11:26
Відгук не зарахований (на 06.02.2022).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
21.10.2021г. Пришла мне стипендия от моего университета немного больше 14000грн. Проходит где-то час-полтора, как начали мошенники снимать деньги. Я в это время была занята и не знала об этом, ни какие уведомления не приходили даже о том, что стипендия пришла. Так вот где-то за час они успели сделать около 90 операций или транзакций и списать около 7000грн. Они бы и все остальное сняли бы, просто я заблокировала карточку. Пошла на отделение ул. Зеньковская 4, там сказали, что транзакции не превышают 155грн, но так как сумма была снята очень большая, то должны вам вернуть. Я успокоилась. Сказали позвонить на горячую линию, потому что отделение уже закривалось. Я же позвонила,, оформили заявление о возврате денег, оператор приятная девушка, очень помогла, скинула мне на электронку выписку по моей карте, все объяснила и тоже самое сказала, что и на отделение, что вернут вам деньги. Прошел час, мне звонят с техподдержки и говорят, что они оспаривают мое заявление, так как сумма одной транзакции не привишает 155грн, сказала в полицию обращайтесь, пишите в техподдержку тем сайтам, откуда идет адрес этих транзакций. На следующий день пошла в полицию и приват на главный офис. В приватбанке сказали такое же, что мол где-то данные оставили на каком то сайте и так списали деньги и банк не вернет деньги. А то что мне ни какие смс или уведомления не приходили о том что стипендия пришла или пытаются кто-то снять деньги ни кого не смутило. И плюс еще надежду дают, а потом забирают, так определитесь уже! Лучше бы молча свою работу делали и отвечали если точно знают, а не свои мысли или догадки говорили. Тау что люди, прошу ни где и ни когда не оставляйте на сайтах ни каких данных, а если уж так получилось, то поменяйте ваши банковские карточки, ваши см-карты и гугл аккаунты тоже. И всегда следите за своими деньгами, а то я уверена, сейчас легко деньги украсть и никто ничего не докажет
Коментарі (3)
Ответ банка
1 листопада 2021, 15:24
Добрий день!
Проведення платежів та їх оскарження відбувається за правилами міжнародної платіжної системи. На жаль, в даній ситуації банк не має змоги оскаржити платежі.
З приводу повернення коштів радимо звернутись до сайту/сервісу на якому були здійснені оплати.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут 👇 є декілька проситих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Проведення платежів та їх оскарження відбувається за правилами міжнародної платіжної системи. На жаль, в даній ситуації банк не має змоги оскаржити платежі.
З приводу повернення коштів радимо звернутись до сайту/сервісу на якому були здійснені оплати.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут 👇 є декілька проситих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Обратился в отделение г. Полтава вулиця Соборності, 70а, с просьбой перевыпустить кредитную карту «Универсальная», так как срок действия подходил к концу. Финансовый менеджер или как они там называются, сказала что такие карты большая редкость в отделениях их трудно найти и скоро их вообще не будет. По этому предложила оформить карту «Голд» с ежемесячной оплатой за пользование в размере 20 гривен. Ну поскольку вариантов она мне не предоставила, пришлось соглашаться. Сегодня ради интереса пообщался в чате с оператором приват24 и оказалось что обычные карты не в дефиците, короче развели меня, получается. Уже второй раз за тот период что пользуюсь банком. Первый раз обманули, когда брал кредит и внёс первый взнос, но как потом оказалось этот взнос пошёл мимо кассы, но это было давно…
Коментарі (41)
Ответ банка
28 вересня 2021, 13:51
Нам дуже шкода, що після відвідування відділення у вас залишився неприємний осад. Ми хочемо, щоб всі наші співробітники були клієнтоорієнтованими. Обов`язково розберемося в зазначеній ситуації, щоб надалі ні ви, ні інший клієнт не стикалися з подібними ситуаціями. За результатом перевірки додатково вас повідомимо.
На неодноразові вмовляння банківських працівників, в минулому році оформила карту юніор для своєї доньки. Працівник банку розповіла про всі плюси данної карти та ПОВІДОМИЛА ДИТИНІ, що банк проводить навчання банківській справі та різні конкурси з призами, виграшами, про що буде повідомлятись особисто дитині і мені. Дитина весь рік чекала на повідомлення для участі.
26.01.2021 нам надходить повідомлення про те що в минулому році було проведно конкурс-квест з грошовим призом для всіх користувачів карток юніор. Оскільки ми не отримували ніяких повідомлень щодо вказаного конкурсу, дитина участі не приймала. На гарячій лінії приватбанку працівники не надали змістовної відповіді щодо причин ненадходження нам повідомлення про участь у розіграші. Дитина дуже засмучена, і не розуміє чому саме вона не отримала повідомлення про участь в конкурсі, коли інші діти його отримали і виграли ВСІ БЕЗ ВИЙНЯТКУ грошові призи у розмірі 777грн. Мені дуже хотілося б знати: у конкурсі приймали участь вибіркові якісь діти, а не ВСІ власники юніор карти, і чи багато ще дітей, ЯКІ ЧЕКАЛИ НА ЦЕЙ РОЗІГРАШ, не отримали повідомлень від банку і залишились без права вибору та грошових призів. Якщо ви не можете організувати проведення конкурсу, то не давайте дітям марні надії!!!
Коментарі (1)
26.01.2021 нам надходить повідомлення про те що в минулому році було проведно конкурс-квест з грошовим призом для всіх користувачів карток юніор. Оскільки ми не отримували ніяких повідомлень щодо вказаного конкурсу, дитина участі не приймала. На гарячій лінії приватбанку працівники не надали змістовної відповіді щодо причин ненадходження нам повідомлення про участь у розіграші. Дитина дуже засмучена, і не розуміє чому саме вона не отримала повідомлення про участь в конкурсі, коли інші діти його отримали і виграли ВСІ БЕЗ ВИЙНЯТКУ грошові призи у розмірі 777грн. Мені дуже хотілося б знати: у конкурсі приймали участь вибіркові якісь діти, а не ВСІ власники юніор карти, і чи багато ще дітей, ЯКІ ЧЕКАЛИ НА ЦЕЙ РОЗІГРАШ, не отримали повідомлень від банку і залишились без права вибору та грошових призів. Якщо ви не можете організувати проведення конкурсу, то не давайте дітям марні надії!!!
Ответ банка
26 січня 2021, 18:02
Добрий вечір!
Вже розглядаємо ваше питання. По результату вас проінформуємо.
Вже розглядаємо ваше питання. По результату вас проінформуємо.
Перечисляя деньги с расщетного щета Укрсиббанка случайно не изменил имя получателя в итоге с моего расщетного щета даньги списались продавцу не пришли в течении какого времени мне вернут неправильно сделаный платеж. Платіж було зроблано від 02.03.2020р. №0010 з розрахункового рахунку ФГ «Оланол» (код 23899374) невірно вказаний отримувач коштів (ТОВ НВА «ЗЕМЛЕРОБЕЦЬ») розрахунковий рахнок було вказано вірно, станом на 06.03.2020 кошти не повернулись ні на мій рахунок ні на рахунок отримувача. Допоможіть вирішити дану проблему.
Коментарі (2)
Ответ банка
6 березня 2020, 14:49
Добрий день!
Звернулися до приватних повідомлень для перевірки ситуації.
Потрібні додаткові дані за переказом для його пошуку та надання інформації
Будемо вдячні за зворотній зв'язок
Звернулися до приватних повідомлень для перевірки ситуації.
Потрібні додаткові дані за переказом для його пошуку та надання інформації
Будемо вдячні за зворотній зв'язок
28.09.19 делали перевод через кассу Приват Банка г.Полтава центральное отделение банка ул. Соборности 70А
Кассир приняла деньги на два платежа по 45000 грн, выпала чеки, с подписью, один платёж пришёл сразу, другой до сегодняшнего дня не могут найти, опираясь сначала на Тех службу, затем на три рабочих дня, в итоге говорят, что такого платежа нет в системе, денег нет, поверяли не нашли, квитанции есть
Вопрос: может был у кого нибудь такой опыт, пожалуйста подскажите, что делать в таких случаях?
Написати коментар
Кассир приняла деньги на два платежа по 45000 грн, выпала чеки, с подписью, один платёж пришёл сразу, другой до сегодняшнего дня не могут найти, опираясь сначала на Тех службу, затем на три рабочих дня, в итоге говорят, что такого платежа нет в системе, денег нет, поверяли не нашли, квитанции есть
Вопрос: может был у кого нибудь такой опыт, пожалуйста подскажите, что делать в таких случаях?
Ответ банка
8 жовтня 2019, 10:25
Добрий день!
В ході розгляду Вашого звернення було проведено ряд дій, спрямованих на вивчення та аналіз ситуації, що склалася. За результатами розгляду з Вами був проведений зворотній зв'язок з наданням детальної інформації.
Наш співробітник повідомив Вам інформацію про квитанцію, що була надана Вам.
З повагою, ПриватБанк.
В ході розгляду Вашого звернення було проведено ряд дій, спрямованих на вивчення та аналіз ситуації, що склалася. За результатами розгляду з Вами був проведений зворотній зв'язок з наданням детальної інформації.
Наш співробітник повідомив Вам інформацію про квитанцію, що була надана Вам.
З повагою, ПриватБанк.
Вчора забрав доларовий депозит в приватбанку, попередньо замовивши готівку в відділені. Обслуговування на найвищому рівні. Я залишився дуже задоволений. Дуже вдячний приватбанку за позитивну співпрацю.
Коментарі (9)
Ответ банка
5 травня 2018, 18:22
Добрий вечір!
Дякуємо за позитивний відгук про наш банк! Упевнені, що подальша співпраця з нашим банком буде також мати лише позитивний досвід.
З повагою, ПриватБанк.
Дякуємо за позитивний відгук про наш банк! Упевнені, що подальша співпраця з нашим банком буде також мати лише позитивний досвід.
З повагою, ПриватБанк.
Сегодня забрал два своих последних депа: гривневый в мал.отделении рядом с работой. А вот валютный только в центральном отделении. Заходил сначала в два мелких-сказали валюты нет, хоть сумма была и небольшая. И как итог… посмотрю пока со стороны на все это… в банки пока ни ногой.
Коментарі (1)
Я здесь некоторым уже надоел )))) На вечер в 18-30: оформили карту для выплат(грв деп. перекинуть), заблокировали авт.пролонг.деп( у меня через неделю еще два заканчиваются). Ну и главное выдали в кассе валютный деп(новые соточки). Все хорошо. Отдельное спс менеджеру Ирине(не зря я вчера ей говорил, что она единственная адекват была в этом кавардаке ). Ну как-то так.Так, что завтра топайте в банк и будет вам счастье. Всем удачи.
Коментарі (21)