Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Одеса, вул. Успенська, 22-А
Адреса:
Одеса, вул. Успенська, 22-А
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
KatUkraine
4 вересня 2023, 13:13
Уже вторую неделю не могу снять валютный депозит, т.к. в кассах банка изношенные купюры: затертые и с печатями, которые потом не примут в других кассах/обменниках. Кассиры сами жалуются, что им не привозят другие и на вновь созданные в приложении заявки просто оставляют в кассах тот же неликвид. Т. е. не пополняют кассы наличными, чтобы раздавали то, что есть. Одна кассир даже сказала, что обратно эти купюры не примет! За последний год неоднократно открывала и закрывала валютные депозиты и никогда таких проблем не было. Мне пришлось отменить уже 4 заявки в 3х разных отделениях по городу — везде та же ситуация. Писала обращение, жалобу — реации к сожалению никакой. Другие банки не позволяют себе такого отношения к постоянным клиентам!
Коментарі (6)
Ответ банка
4 вересня 2023, 14:20
Вітаємо.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація.
У відділеннях проводиться видача як купюр, прийнятих й перевірених касиром при проведенні операцій, так і купюр, наданих інкасацією в банк, які також пройшли перевірку. Зауважимо, що під час видачі пропонуються платіжні купюри і усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація.
У відділеннях проводиться видача як купюр, прийнятих й перевірених касиром при проведенні операцій, так і купюр, наданих інкасацією в банк, які також пройшли перевірку. Зауважимо, що під час видачі пропонуються платіжні купюри і усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
м.Одеса відд Успенська 22, відмовили зняти $ з карти тількі під замовлення.Замовлення в додатку тільки від суми 300 доларів, зняти суму до 300 тільки бігать по всім відділенням міста. «Як зручно». Тобто клієнти які знімають валюту до 300 — це вже не клієти банку,?? можно їх відправляти гоняти по місту,?? в чому тоді обслуговування банку,?? послати клієнта?
Написати коментар
Ответ банка
12 липня 2023, 13:19
Вітаємо.
Дійсно, мінімальна сума персонального замовлення готівки:
— 20 000 грн;
— 300 дол/євро.
Отримати готівку без попереднього замовлення також можливо за наявності в обігу каси.
Дійсно, мінімальна сума персонального замовлення готівки:
— 20 000 грн;
— 300 дол/євро.
Отримати готівку без попереднього замовлення також можливо за наявності в обігу каси.
12 червня касир банку відмовила у зарахуванні доларів на валютну картку. нібито на купюрах є плями які я не побачив як не намагався. Візуально купюри в гарному стані. Основна причина відмови долари були 1996 року випуску.
Коментарі (1)
Ответ банка
13 червня 2023, 19:57
Вітаємо.
Банкноти, які були емітовані 1996 року, знаходяться в обігу в Україні.
ПриватБанк не надає послугу інкасо банкнот (монет), тому значно зношені банкноти іноземної валюти (старі, обгорілі, порвані, велика кількість чи/та великі штампи, проколи) не приймаються в касі банку.
Банкноти, які були емітовані 1996 року, знаходяться в обігу в Україні.
ПриватБанк не надає послугу інкасо банкнот (монет), тому значно зношені банкноти іноземної валюти (старі, обгорілі, порвані, велика кількість чи/та великі штампи, проколи) не приймаються в касі банку.
Отправили Свифт платёж, деньги в положенные сроки адресату не дошли, в результате машина слетела с аукциона, запросили возврат платежа, через несколько дней якобы банк — контрагент запросил происхождение денег. Никаких внятных ответов и сроков — ждите. Две недели прошло — денег нет…
Написати коментар
Ответ банка
10 листопада 2020, 10:14
Добрий день!
Наші колеги вже розглядають питання та зв'яжуться з вами за результатом.
Наші колеги вже розглядають питання та зв'яжуться з вами за результатом.
Доброго дня! На початку вересня цього року моя донька перебувала на стаціонарному лікуванні в дитячій міській клінічній лікарні #3 міста Одеси з діагнозом: двостороння пнєвмонія. Оскільки ця хвороба віднесена до переліку хвороб за договором страхування, про страхову подію було повідомлено завчасно страхову компанію. Після одуження дочки було отримано випуску 027/О з лікарні з печатками зав. відділення та лікуючого лікаря, але без печатки медичного закладу. На прохання поставити печатку керівництво вищевказаного медичного закладу категорично відмовлялося, пояснюючи те, що про наявність страховки їх попередньо треба повідомляти. На моє здивування страхова компанія пішла мені на зустріч та прийняла подані мною документи без печатки цього закладу. Особлива подяка експерту страхової компанії Наталії Володимирівні, яка з розумінням віднеслася до ситуації, яка склалася.
Написати коментар
Ответ банка
1 жовтня 2020, 13:49
Добрий день!
Дякуємо за ваш відгук! Ми з партнерами завжди раді піти на зустріч та допомогти у вирішенні питань.
Дякуємо за ваш відгук! Ми з партнерами завжди раді піти на зустріч та допомогти у вирішенні питань.
Несколько раз звонила в поддержку, а они отвечают абстрактными фразами и проблема больше месяца не решена.Сегодня была в отделении, они отфутболили в поддержку.Тем более что прежде чем перевести деньги советовалась с оператором и они рекомендовали эту услугу.Комиссию сняли а проблему решить не хотят.Похоже после длительных лет работы с этим банком пора искать другой, банк в клиентах не заинтересован.
Коментарі (3)
Ответ банка
1 липня 2020, 14:56
Добрий день!
Зі сторони ПриватБанку платіж успішно відправлений на рахунки банка отримувача. Хочемо звернути Вашу увагу, що Р2Р платіж проводиться за регламентом до 3х днів. Ви можете надати квитанцію за платежем отримувачу, щоб він звернувся в свій банк для пошуку платежу. В разі, якщо платіж буде повернено банком отримувачем, зарахування на картку буде відображено у виписці по картці.
З повагою, ПриватБанк.
Зі сторони ПриватБанку платіж успішно відправлений на рахунки банка отримувача. Хочемо звернути Вашу увагу, що Р2Р платіж проводиться за регламентом до 3х днів. Ви можете надати квитанцію за платежем отримувачу, щоб він звернувся в свій банк для пошуку платежу. В разі, якщо платіж буде повернено банком отримувачем, зарахування на картку буде відображено у виписці по картці.
З повагою, ПриватБанк.
Вчера в обед с мамой подали заявку как сказал менеджер на то чтоб закрыть счета и забрать деньги отца ждем уже больше суток. Хотя пришли с орегиональными документами и письмом с приват банка где приватовци сами указали сколько денег и на каких счетах. Суть отзыва в том что в других банках Украины эта процедура с оформлением документов и выдачей дениг занимает 30-45минут а в привате только документы оформляли 1час 30 минут. И обслуживание клиентов желает лучшего и так как я не клиент этого банка могу сказать одно это худший банк Украины и клиентом этого банка не стану 100%
Коментарі (1)
Ответ банка
26 червня 2020, 10:03
Доброго ранку!
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для уточнення контактних даних.
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для уточнення контактних даних.
08.05.2020 в 09:23 с личного кабинета я распечатал выписку по архивной карте. В 09:30 утра прибывший в отделение «ПРИВАТБАНКА » Украины, расположенного по адресу: г. Одесса, улица Успенская, 22, я обратился к сотруднику банка и попросил заверить свою выписку штампом либо печатью.На что сотрудник ответил- за заверение документа 100 гривен необходимо оплатить в кассу, так указано в тарифах банка.Но в тарифах банка указано Предоставление справки /выписки -100 гривен (а не заверение документа печатью).
Итак где указано о том что распечатав выписку дома, обратившись в банк я должен оплатить 100 гривен, за что?? За то чтобы сотрудник поставил свой штамп,,,,?? На горячей линии сотрудник Приватбанка Кухарь Юлия Геннадиевна монотонно только повторяла-так указано в тарифах-но в тарифах такого НЕТ. Получается чтобы заверить свой документ, свой чек, договор что угодно необходимо оплачивать 100 грн. Это просто придумано сотрудниками, а в тарифах такого нет.Банк должен придерживаться нормативных документов, приказов, тарифов, а не заниматься раскачиванием клиентов на комиссии.
Коментарі (1)
Итак где указано о том что распечатав выписку дома, обратившись в банк я должен оплатить 100 гривен, за что?? За то чтобы сотрудник поставил свой штамп,,,,?? На горячей линии сотрудник Приватбанка Кухарь Юлия Геннадиевна монотонно только повторяла-так указано в тарифах-но в тарифах такого НЕТ. Получается чтобы заверить свой документ, свой чек, договор что угодно необходимо оплачивать 100 грн. Это просто придумано сотрудниками, а в тарифах такого нет.Банк должен придерживаться нормативных документов, приказов, тарифов, а не заниматься раскачиванием клиентов на комиссии.
Ответ банка
8 травня 2020, 17:14
Факсимільна печатка і підпис дозволені відповідно до ч.3 ст.207 Цивільного кодексу України. Отримати таку виписку Ви можете безкоштовно в особистому кабінеті Приват24.
На жаль, дійсно, у співробітників немає повноважень ставити мокрі печатки на довідках/виписках, які роздруковані не у відділенні банку. Якщо Вам все ж необхідно отримати живий підпис і печатку, він може звернутися до найближчого відділення банку. Така довідка має стандартну вартість 100 грн.
На жаль, дійсно, у співробітників немає повноважень ставити мокрі печатки на довідках/виписках, які роздруковані не у відділенні банку. Якщо Вам все ж необхідно отримати живий підпис і печатку, він може звернутися до найближчого відділення банку. Така довідка має стандартну вартість 100 грн.
Мой отец поручитель по недвижемости, у его давно была закрыта кредитная карта с лимитом, но она светиться в убки, нам срочно нужна справка что по договору 26201965703110 от 19.03.2018 года что закрыто, горячая линия утверждает что в течении 5 рабочих дней она делается, у нас проблемы из за этой справки что из за неё не могут дать жильё, приват банк разводит руками и нечего сделать не могут, ждите говорят 5 дней, приватовцы понять не могут проблему.
Коментарі (7)
Ответ банка
8 березня 2020, 17:01
Добрий день!
Дозвольте нам розібратися в даній ситуації більш детально. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях.
З повагою, ПриватБанк.
Дозвольте нам розібратися в даній ситуації більш детально. Для уточнення інформації ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях.
З повагою, ПриватБанк.
Добрый день. Это уже не первое Отделение приват банка, в котором приходится ждать своей очереди больше часа. Г. Одесса, Успенская 22а
Коментарі (1)
Ответ банка
4 листопада 2019, 15:15
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми постійно працюємо над покращенням якості сервісу і прислухаємося до наших клієнтів. Для Вашої зручності у нас є велика мережа банкоматів і терміналів самообслуговування. Також проводити потрібні Вам операції в декілька кліків можна в особистому кабінеті Приват24. Тепер це стосуєтсья і випуску картки, який став можливим у новій версії Приват24 (https://next.privat24.ua/).
Знайти найближчий банкомат або термінал самообслуговування Ви можете в мобільному додатку Приват24 або на нашому сайті — https://privatbank.ua/map
З повагою, ПриватБанк.
Перепрошуємо за завдані незручності.
Ми постійно працюємо над покращенням якості сервісу і прислухаємося до наших клієнтів. Для Вашої зручності у нас є велика мережа банкоматів і терміналів самообслуговування. Також проводити потрібні Вам операції в декілька кліків можна в особистому кабінеті Приват24. Тепер це стосуєтсья і випуску картки, який став можливим у новій версії Приват24 (https://next.privat24.ua/).
Знайти найближчий банкомат або термінал самообслуговування Ви можете в мобільному додатку Приват24 або на нашому сайті — https://privatbank.ua/map
З повагою, ПриватБанк.