Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Київ, пр-т Берестейський, 106/2
Адреса:
Київ, пр-т Берестейський, 106/2
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00 - 18:00, перерва каси: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Margo1820
10 березня 2023, 16:48
Мій чоловік військова людина, отримав поранення на гарячій точці і що ви думаєте першого разу коли звернулись за страховкою до Приват банку було відмовлено, вдруге наше звернення роздивились і нарахували страховку 2500 😳😳 2500 це коштує життя військового який захищає Україну, такої страховки коштують три поранення на виліт, що це робиться невже мій чоловік такого заслуговує і я впевнена що не одна така, впевнена що багато тих людей які постраждали внаслідок бойових дій кинули ці копійки як собаці тільки б відчепився. Куди дивляться наш президент та депутати, за що наші чоловіки, сини, брати гинуть за ось ці нікчемні подачки на лікування. Я просто обурена
Коментарі (5)
Ответ банка
10 березня 2023, 18:26
Вітаємо.
Дякуємо вашому чоловіку за сміливість та відданість! ПриватБанк цінує та поважає всіх, хто захищає нашу країну. В той же час, ПриватБанк не є страховим агентом. Зі сторони банку лише надається сервіс, за допомогою якого можна укласти угоду та зручно проводити оплату на страховку. В свою чергу, рішення про виплату компенсації приймає саме страхова компанія відповідно до умов договору та таблиці страхових випадків, за якими передбачена виплата коштів. Ви можете ознайомитись із договором страхування у web Приват24 https://www.privat24.ua/?go=p24%2Fnews, в меню: 'Мої рахунки — Страховки — Мої страховки — Вибір договору — Роздрукувати'.
Дякуємо вашому чоловіку за сміливість та відданість! ПриватБанк цінує та поважає всіх, хто захищає нашу країну. В той же час, ПриватБанк не є страховим агентом. Зі сторони банку лише надається сервіс, за допомогою якого можна укласти угоду та зручно проводити оплату на страховку. В свою чергу, рішення про виплату компенсації приймає саме страхова компанія відповідно до умов договору та таблиці страхових випадків, за якими передбачена виплата коштів. Ви можете ознайомитись із договором страхування у web Приват24 https://www.privat24.ua/?go=p24%2Fnews, в меню: 'Мої рахунки — Страховки — Мої страховки — Вибір договору — Роздрукувати'.
Сьогодні 04.11.2022 о 13:31 в банкоматі Приватбанку вирішали зняти готівку, підійшовши до банкомату все працювало відмінно. Пройшла всю процедуру від авторизації до зняття самої готівки. Банкомат кошти не рахував, «завис» и через пів хвили видає повідомлення на екрані «Вибачте, з технічних причин банкомат тимчасово не працює» (номер банкомату CAK21224 м. Київ, пр. Перемоги, 94). Не працює, ну що ж буває. Добре, що вирішила перевірити кошти на рахунку у додатку «Приват24». І моєму здивуванню не було меж… КОШТИ (в розмірі 6 000,00 грн) СПИСАНО З РАХУНКУ!!!
В ту ж хвилину набрала гарячу лінію (зробила фото самого банкомату з виданою помилкою), щоб оформити повернення коштів, сказали чекайте до 14 днів. Чому з їхньої вини та несправного банкомату, я вимушена страждати і бути без грошей на проживання, адже зняла останні кошти (на рахунку залишилось 200 грн)?
Вимушено пішла до відділення банку, на що мені відповіли, що чекайте оброблення заявки та проведення інкасації. Співробітниця банку повідомила, що збій в роботі банкомату у зв’язку із вимкненням світла. Світло увімкнули о 10 годині ранку, а операцію я проводила о 13:31. У онлайн чаті запросила звіт з проведення інкасації, на випадок якщо потрібно буде звертатися до інших органів … На, що мені було сказано: «Вам прийде повідомлення при обробці заявки», «Спочатку треба чекати обробки заявки і якщо буде неповернення тільки потім можна сформувати запит на перевірку інкасації».
ДУЖЕ ДОБРЕ!!! ЗА ЯКІ КОШТИ Я МАЮ ПРОЖИТИ!!! Враховуючи, що маю піклуватися про похилу людину!
Номер заявки:25748078
Коментарі (2)
В ту ж хвилину набрала гарячу лінію (зробила фото самого банкомату з виданою помилкою), щоб оформити повернення коштів, сказали чекайте до 14 днів. Чому з їхньої вини та несправного банкомату, я вимушена страждати і бути без грошей на проживання, адже зняла останні кошти (на рахунку залишилось 200 грн)?
Вимушено пішла до відділення банку, на що мені відповіли, що чекайте оброблення заявки та проведення інкасації. Співробітниця банку повідомила, що збій в роботі банкомату у зв’язку із вимкненням світла. Світло увімкнули о 10 годині ранку, а операцію я проводила о 13:31. У онлайн чаті запросила звіт з проведення інкасації, на випадок якщо потрібно буде звертатися до інших органів … На, що мені було сказано: «Вам прийде повідомлення при обробці заявки», «Спочатку треба чекати обробки заявки і якщо буде неповернення тільки потім можна сформувати запит на перевірку інкасації».
ДУЖЕ ДОБРЕ!!! ЗА ЯКІ КОШТИ Я МАЮ ПРОЖИТИ!!! Враховуючи, що маю піклуватися про похилу людину!
Номер заявки:25748078
Ответ банка
4 листопада 2022, 19:03
Добрий вечір!
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою банкомату.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в банкоматі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
К сожалению, столкнулась с фактом мошенничества в интернете. Решила обратиться в банк с просьбой вернуть средства, которые по собственной глупости отправила не совсем честным гражданам. В monobank меня, к сожалению, не поняли и отказались помогать в сложившейся ситуации, пришлось звонить в сп Приватбанк, где приятная девушка приняла мое заявление о мошеннических действиях со стороны клиента их банка и посоветовала обратиться в киберполицию. После нескольких дней мне перезвонили и сказали, что будут расторгать договор с данным гражданином и вернут мне мои деньги. Надеюсь, так оно и будет. Но спасибо за содействие и понимание. В данной ситуации банк показал, что беспокоится о своих и не своих клиентах.
Написати коментар
Ответ банка
28 вересня 2021, 15:22
Стараємось для вас!