Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Київ, пр-т Академіка Палладіна, 22
Адреса:
Київ, пр-т Академіка Палладіна, 22
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00 - 18:00, без перерви, Сб: 10:00-16:00, перерва каси: 13:00-13:30, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Juliya1979
23 листопада 2024, 17:06
Це не банк, а якийсь жах, нівкого такого немає. Периодично злітає пароль і доводиться через дзвінок або смс підтверджувати, причому як в додатку так і через браузер. То заходить все нормально, тут вже підтверджувати треба. А що робити військовим які на 0 де немає зв’язку взагалі? Як їм зайти і перерахувати кошти родинам? Ви про це подумали? Категорично не рекомендую цей банк, він єдиний в якого такий бардак і це не тільки в мене так, тепер коли я зможу виїхати і зняти кошти, або встановити доступ невідомо бо вони або телефонують або смс звичайним надсилають і більш ніяких варіантів!
Коментарі (1)
Ответ банка
23 листопада 2024, 17:43
Вітаємо.
Банк надає можливість увійти та переказати кошти в Приват24 різними способами. Якщо у вас відсутній мобільний зв'язок, то зачекайте при проведені операції, доки система запропонує обрати «інший спосіб». Якщо при цьому у вас виникають складнощі, то наші колеги в чаті підтримки за посиланням pb.ua/chat з радістю допоможуть вирішити питання.
Банк надає можливість увійти та переказати кошти в Приват24 різними способами. Якщо у вас відсутній мобільний зв'язок, то зачекайте при проведені операції, доки система запропонує обрати «інший спосіб». Якщо при цьому у вас виникають складнощі, то наші колеги в чаті підтримки за посиланням pb.ua/chat з радістю допоможуть вирішити питання.
Добрий день, товариство. Хочу залишити відгук про мою ну дуууже довгу співпрацю з Приватбанком — років 17 вже, мабуть. Зараз я перебуваю за кордоном. Закінчилась в мене карта для цільових виплат. І от скористалася я послугою доставки карти Приватбанку за кордон. Днів за 5 вже з під-дому телефонує кур'єр — привіз карту. Сьогодні теж випадок — необхідно було звернутися з певними питаннями до підтримки. Я не телефоную — пишу в чат. Секунди 2 — вже оператор Анастасія надає відповідь. Вичерпну, оперативну та коректну. З повною відповідальністю ставлю 5 зірок з 5 Приватбанку і дякую всій команді за працю. Ви реально Топ!!!
Написати коментар
Ответ банка
30 вересня 2024, 19:36
Вітаємо.
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Ми дуже цінуємо ваш час та відгук, що спонукає нас до постійного удосконалення.
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Ми дуже цінуємо ваш час та відгук, що спонукає нас до постійного удосконалення.
зайшов обміняти гроші, місяць тому десь. На дверях написано час роботи банку і кас. Ніякої перерви. Коли зайшов усередину виявилось що у касах обідня перерва. Це ніде не вказано. Коли я зайшов іншим разом час перерви змінився. був з 12 до 13. Став з 13 до 14. Тобто банк повністю нехтує часом людей які відвідують банк, і клієнтів, оскільки я клієнт. Графіку перерви кас ніде немає. Ні на сайті, ні на дверях. Можливо я не знайшов … Ось так банк сам придумує перерву і сам її вводить коли хоче. Нехай буде перерва, але вкажіть це.
Коментарі (1)
Ответ банка
23 вересня 2024, 9:08
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності. Обідня перерва у зазначеному відділенні не регламентована, так як для зручності клієнтів в залежності від клієнтопотоку і розташування відділення, перерва в співробітників у відділенні плаваюча.
Перепрошуємо за незручності. Обідня перерва у зазначеному відділенні не регламентована, так як для зручності клієнтів в залежності від клієнтопотоку і розташування відділення, перерва в співробітників у відділенні плаваюча.
Заблокировали счет, в отделении сказали что это у всех так.
Деньги не возвращают.
Не рекомендую, как и до войны беспределили так и продолжают.
Коментарі (2)
Деньги не возвращают.
Не рекомендую, как и до войны беспределили так и продолжают.
Ответ банка
9 серпня 2024, 16:43
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
10 червня 2024 я в 9−26 ранку я поповнила рахунок щоб не було заборованості банку на кредитній карті, позичила кошти і поклала також особисті кошти зверху для оплати санаторної путівки — по пільзі скидок попереднього бронювання.
в 9−30 ранку сформувала платіжне доручення на оплату коштів в сумі 31860 грн.
при цьому платіж чомусь не відбувся — дозвонитись на гарячу лінію було не можливо і я вирішила що моя помилка в набору розрахункового рахунку отримувача. не дочикавшись проведення платежу (дія рахунку закінчувалась 11.06) я змушена була знову набрати вказаний платіж в 12 годині і чомусь аж в 12- 47 (через чотири години після стоврення платежу -) пройшла належна оплата моіх коштів.
я відправила підтвердження броні в санаторій, але Приватбанк задвоів мій ідентичний платіж — ні хто зі мною не звязався, ні хто не уточнив — треба проводити чи ні -і в ньому чітко було зазначено що оплата по рах 4550 від 9.10, за одинаковий період за двох осіб і сума та сама, і списав з моіх кредитних коштів по цій безпідставній операції 838 грн.!!! повідомлення в мене засвітилось про це в 22−32 того вечора. Я зразу давай дзвонити на 3700 зробила зверенення, мені обіцяли повернути кошти, але мов не від нас залежить як швидко … мол може тривати 21 день!!! санаторій повернув сьогодні кошти на мою кредитну картку, а Приватбанк — не повернув 838 грн.
Як ви вважаєте: буду я ще далі співпрацювати з цим банком ??? в якому я маю 7 рахунків із 2010 року ??? ПОЗОР такому відношенню до клієнтів!!!
Написати коментар
в 9−30 ранку сформувала платіжне доручення на оплату коштів в сумі 31860 грн.
при цьому платіж чомусь не відбувся — дозвонитись на гарячу лінію було не можливо і я вирішила що моя помилка в набору розрахункового рахунку отримувача. не дочикавшись проведення платежу (дія рахунку закінчувалась 11.06) я змушена була знову набрати вказаний платіж в 12 годині і чомусь аж в 12- 47 (через чотири години після стоврення платежу -) пройшла належна оплата моіх коштів.
я відправила підтвердження броні в санаторій, але Приватбанк задвоів мій ідентичний платіж — ні хто зі мною не звязався, ні хто не уточнив — треба проводити чи ні -і в ньому чітко було зазначено що оплата по рах 4550 від 9.10, за одинаковий період за двох осіб і сума та сама, і списав з моіх кредитних коштів по цій безпідставній операції 838 грн.!!! повідомлення в мене засвітилось про це в 22−32 того вечора. Я зразу давай дзвонити на 3700 зробила зверенення, мені обіцяли повернути кошти, але мов не від нас залежить як швидко … мол може тривати 21 день!!! санаторій повернув сьогодні кошти на мою кредитну картку, а Приватбанк — не повернув 838 грн.
Як ви вважаєте: буду я ще далі співпрацювати з цим банком ??? в якому я маю 7 рахунків із 2010 року ??? ПОЗОР такому відношенню до клієнтів!!!
Ответ банка
15 липня 2024, 18:02
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
Решила воспользоваться в кои-то веки предлагаемой услугой приватбанка, Заказала за неделю валюту!
(чтобы не стоять в очереди и не тратить время)
По правилам банка интернет заказ должен выдаваться без очереди!
Правила не выполняются!
И никто за их выполнением не следит!
Сотрудник банка отказался решить вопрос!
Вопрос:
Зачем предоставлять услуги,
которые в реальности
!!! НЕ ВЫПОЛНЯЮТСЯ!!!
ЛИБО НЕ ПРЕДЛАГАЙТЕ ИХ ЛИБО ВЫПОЛНЯЙТЕ!!!
И назначайте сотрудника, который будет нести ответственность за выполнение тех услуг, которые вы предлагаете своим клиентам!
Коментарі (1)
(чтобы не стоять в очереди и не тратить время)
По правилам банка интернет заказ должен выдаваться без очереди!
Правила не выполняются!
И никто за их выполнением не следит!
Сотрудник банка отказался решить вопрос!
Вопрос:
Зачем предоставлять услуги,
которые в реальности
!!! НЕ ВЫПОЛНЯЮТСЯ!!!
ЛИБО НЕ ПРЕДЛАГАЙТЕ ИХ ЛИБО ВЫПОЛНЯЙТЕ!!!
И назначайте сотрудника, который будет нести ответственность за выполнение тех услуг, которые вы предлагаете своим клиентам!
Ответ банка
29 січня 2022, 15:51
Добрий день!
Приносимо вибачення, що при зверненні до відділення ви відчули незручності.
Наші колеги вже проводять перевірку стосовно даної ситуації, за результатами якої вам зателефонує наш фахівець.
З повагою, ПриватБанк.
Приносимо вибачення, що при зверненні до відділення ви відчули незручності.
Наші колеги вже проводять перевірку стосовно даної ситуації, за результатами якої вам зателефонує наш фахівець.
З повагою, ПриватБанк.