Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Одеса, пл. Грецька, 3/4
Адреса:
Одеса, пл. Грецька, 3/4
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00 - 18:00, перерва каси: 13:00 - 14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
atieadnan
2 травня 2024, 22:07
Це не скарга на співробітників відділення, це порушення термінів зарахування коштів по державній програмі є-оселя. Я, Атіє Аднан, скаржусь на те що державний ПриватБанк не зараховує кошти по програмі Є-оселя мені як продавцю нерухомості. Кошти були відправлені з УКРГАЗБАНКу 01.05.2024 року в 16.32, завтра буде 03.05.2024, вже третій день як я буду знову у відділеннях Приватбанку чекати поки зайдуть кошти на мій рахунок. По факту — для перерахування коштів по Державній програмі Є-оселя я вибрав державний банк ПриватБанк, відкрив рахунок, і предоставив реквізити для перерахування коштів як продавця в УКРГАЗБАНК, в 16.32 кошти були відправлені на мій рахунок. 01.05.2024 року в день угоди в 17.00 я прибув на відділення Приватбанку в м.Одеса, але до закриття відділення в 18.00 вони на рахунок не поступили. Я зателефонував на гарячу лінію, відправив в застосунку Приват 24 платіжне доручення і залишив скаргу. Вранці прийшов запит що потрібні підтверджуючі документи і я в 09.30 заніс оригінал договору купівлі-продажу у найближче відділення на вулиці Грецька в м.Одеса. Кошти так і не надійшли на рахунок до кінця робочого дня 02.05.2024 року. Не допомогли ні дзвінки на 3700, ні скарги, ні звернення в різні відділення Приватбанку. Ми з покупцем не можемо підписати договір остаточного розрахування по угоді Є-оселя у нотаріуса, хоча у договорі прописано що це повинно було відбутися 02.05.2024р., на слідуючий робочий день. Це порушення термінів зарахування коштів — якщо є державна програма якою передбачається перерахування коштів на рахунок який вибирає продавець у будь-якому банку то повинні ці кошти зараховуватись першочергово! По Україні з відгуків інших клієнтів кошти зараховувались на інші банки на протязі 30 хвилин, чому така неприємна ситуація трапилась в Приватбанку і на який нормативний документ банк ссилається затримуючи мільйони на своїх рахунках, а ми іногородні покупець і продавець повинні чекати.
Коментарі (2)
Ответ банка
3 травня 2024, 9:56
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться.
Поповнення було 19.09.23 в 09:45:47 (так вказано на квитанції з помилкою) у відділені на вул.Буніна (колишнє відділення з пл.Грецької) в Одесі. До цього було відсутнє світло, дочекався завантаження банкомата CAO9207, приклав картку, увійшов до системи, обрав поповнення власної картки, в лоток поклав 100 купюр по 500 гривень, отримав сповіщення на екрані про сторонні металеві предмети в лотку, достав пачку купюр, перевірив, поклав знову в лоток та через декілька секунд банкомат опинився в стані
«Помилка», та видав квитанцію без суми та з незрозумілою адресою (Філатова, 47)
На сьогодні маю — тільки клаптик папірця без суми і подовження терміну розгляду до 14 днів, а сума зовсім немаленька і терміново потрібні гроші!!!
А вказаний банкомат вже працює як нічого і не було. Чи могли гроші залишитись в лотку та бути непомічені під час інкасації або просто при наступній операції хтось забрав?
Чи є відео моїх дій?
Терміново потрібні МОЇ гроші!!!
Коментарі (2)
«Помилка», та видав квитанцію без суми та з незрозумілою адресою (Філатова, 47)
На сьогодні маю — тільки клаптик папірця без суми і подовження терміну розгляду до 14 днів, а сума зовсім немаленька і терміново потрібні гроші!!!
А вказаний банкомат вже працює як нічого і не було. Чи могли гроші залишитись в лотку та бути непомічені під час інкасації або просто при наступній операції хтось забрав?
Чи є відео моїх дій?
Терміново потрібні МОЇ гроші!!!
Ответ банка
21 вересня 2023, 16:30
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
31.08.2022 у м.Одеса, приватовський банкомат видав пошкоджену купюру 500грн., одразу звернувся в підтримку і надав фото купюры. Сказали нести купюру в найближче відділення та здавати на експертизу. Так і зробив.
Минуло 6 місяців, перевірив транзакції, данна сума так і не поверталася. Знову звернувся у підтримку, виявляється що НБУ визнав купюру підробною і ніхто мені повертати кошти і не збирається!!!
Тобто що ми маємо? ПриватБанк навмисно видає пошкоджені/фальшиві купюри, потім просто вішає це на своїх клієнтів!
Коментарі (2)
Минуло 6 місяців, перевірив транзакції, данна сума так і не поверталася. Знову звернувся у підтримку, виявляється що НБУ визнав купюру підробною і ніхто мені повертати кошти і не збирається!!!
Тобто що ми маємо? ПриватБанк навмисно видає пошкоджені/фальшиві купюри, потім просто вішає це на своїх клієнтів!
Ответ банка
13 січня 2023, 14:36
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.