Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Чорноморськ (Іллічівськ), вул. Олександрійська, 6
Адреса:
Одеська область, Чорноморськ (Іллічівськ), вул. Олександрійська, 6
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
AnhelinaSynytsk
19 липня 2024, 17:45
На протязі 2 днів замовляю 2400 $, вчора отримала 800$, спокійно пішла. Але сьогодні йду в банк переді мною людина кладе готівкою 9000$. І після неї йду я, і мені видають 1400$ з 2400$. І говорять що цю суму мають поділити на всіх. Я військова в мене немає можливості кожного дня ходити в банк і отримувати по 200−400, в місті буваю раз в пару місяців. Дякую що цей банк так дбає за те що люди такі як і я бережу країну. Слава Героям.
Написати коментар
Ответ банка
19 липня 2024, 19:27
Добрий вечір.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Я являюсь предпринимателем (ФОП). Наткнулся на рекламу терминала этого горе-банка. Открыл р/с, подключили терминал. Вчера, 08.07, принял платежей на 51 тыс.грн. от своих клиентов через этот «терминал». И что вы думаете произошло дальше? Праааавильно, оператор Привата на мой вопрос утром 09.07 о том, где возмещение по этим транзакциям, ответил «за 08.07 в системе банка у вас нету успешных оплат». Имеем в итоге: банк украл 51к грн, и операторы рассказывают по очереди то что платежей не было, то что они были и надо покорно ожидать их зачисления. Очень забавная выходит ситуация — вот такой банк, такие терминалы, такие операторы… Во время войны украсть у предпринимателя, который пытается прокормить свою семью, 51 тысячу гривен и кидать его от оператора к оператору с разной инфой, как футбольный мячик. Великолепное обслуживание, глубокий патриотизм. Будем разбираться через контролирующие органы и суд.
Всем предпринимателям, особенно начинающим, кто планирует обслуживаться в этом горе-банке: НЕ ВЗДУМАЙТЕ. Получите огромный кассовый разрыв и массу нервов, что в последствии может иметь печальные последствия для Вашего бизнеса.
Коментарі (1)
Всем предпринимателям, особенно начинающим, кто планирует обслуживаться в этом горе-банке: НЕ ВЗДУМАЙТЕ. Получите огромный кассовый разрыв и массу нервов, что в последствии может иметь печальные последствия для Вашего бизнеса.
Ответ банка
9 липня 2022, 17:26
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
На горячей линии, в чат боте и на отделении банка в г. Черноморск отказали в пополнении валютного счет третьему лицу. Согласно Постановлению НБУ 163 от 27 декабря 2019 года в подпункт 1 пункта 118 внесены изменения: «унесення власником рахунку або його довіреною особою» замінити словами «унесення на рахунок».
Коментарі (3)
Ответ банка
24 січня 2022, 12:05
Добрий день!
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ.
Поповнення валютного рахунку клієта третьою особою можливе за наявності довіреності. Йдемо в приватні повідомлення для уточнення деталей.
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ.
Поповнення валютного рахунку клієта третьою особою можливе за наявності довіреності. Йдемо в приватні повідомлення для уточнення деталей.
Відповідь адміністратора
26 січня 2022, 19:22
Отзыв не засчитан (на 26.01.2022).
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка / данной компании.
Пользователь не предоставил доказательств по запросу администрации сайта, которые подтверждают, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка / данной компании.