Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Івано-Франківськ, площа Ринок, 14
Адреса:
Івано-Франківськ, площа Ринок, 14
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
8 грудня 2022, 10:28
Вітаємо. Звернулись до вас у приватні повідомлення для уточнення даних та допомоги у вирішенні питання.
Я в нього замовила товар в телеграмі та кинула йому 2 суми 530 та 400 виходить 930!!! Після оплати він обіцяв відправити посилку, а незабаром взагалі видалив переписку та заблокував мене (фото чеків в мене є, переводила через мобільний телефон) тому я хочу, щоб ви звернули увагу на цього афериста який в такий тяжкий час для всіх далі називається на людях
Коментарі (1)
Ответ банка
28 березня 2022, 15:48
Добрий день!
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Примерно год назад из-за ковида стали платить комунальные улуги через пр24. В принципе удобно. Но вот в этом месяце произошел збой. В начале в пункте «комунальные платежи» при попытке произвести оплату по любому платежу в низу екрана на красном фоне появилась надпись-«невірне формування унікального ключа послуги (продубльоване значення)», это в телефоне. Полез в компьютер — то самое. Далее понеслось, переустановка приложения, обновление, удаление и по новой введение адреса — результат ноль. Теперь вообще в «комунальных послугах» пусто и бесконечно крутится прогресс-бар. Что интересно интернет, телефон и телевизор — оплатить можно, как было так и осталось, они были поза «комунальных …». Еще через реквизиты таки удалось «протолкнуть» оплату електрики, правда форма была какая то странная, без счетчика показаний, а вот при попытке тоже проделать с газом — выбросило с той же ошибкой — …(продубльоване значення)… Потом начались хождения по приватовским отделениям, нда…, тут конечно на кого попадеш — интеллект от ниже плинтуса до высокого. К чести привата в одном из трех оказалась довольно бойкая менеджер, благодаря ей мы даже дошли до технического отдела ну видимо киевского. Правда тамошний суперпуперсистемщик попросил дать ему «пару хвилин» и благополучно здриснул, потому как я прождал ответа полтора часа, а там видимо просто сработал «таймаут», а я наивно ждал ответа. После єтого в 3700 я даже не звонил — с кем говорить, с планктоном, о чем? Короче этот месяц оплатили по старинке, через банкомат. Ну пока что мы не в «красной зоне», но вероятность растет. Грустно, но ответ-то дать можно, ну просто — простите у нас технический сбой, что кстати мне и сказала в четвертом по счету отделении, а не округлять удивленно глазки — ах вы первый у нас с такой проблемой, да я пользуюсь приватом уже 10 лет или просто фыркать, бросать трубку ну и конечно забрасывать стандартными ответами с кучей пунктов и роликами «какие мы классные и как у нас все работает». Короче жду до следующего платежа, а там на привате свет клином не сошелся… хотя, все банки одинакове.
Коментарі (1)
Ответ банка
17 вересня 2021, 10:18
Добрий ранок!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
Перепрошуємо за завдані незручності.
Вже займаємось вашим питанням. За результатами додатково зателефонуємо вам.
з 10 серпня 2022 до 10 лютого 2023.
Я виконав всі умови які були зазначені, але кошти так і не надійшли…
Звернувшись в підтримку мені сказали що вони забули мене включити в список переможців і що на наступний етап кошти надійдуть, я чекав наступний етап теж буз змін нічого не надійшло свернувся в друге з даною ситуацією сказали чекати до 30.11.22року
Сьогодні вже 8.12.22року відповіді немає обіцяних коштів немає…Висновок лише один Приват банк недотримується своїх обіцянок за переказ з Payoner на карту бере
високу комісію за переказ і просто обманює людей які взяли в ції акції участь…