Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Одеса, пр-т Добровольського, 129
Адреса:
Одеса, пр-т Добровольського, 129
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Niflungar
27 травня 2024, 13:31
Доброго дня! Вчора 26.05.2024 в банкоматі у м.Одеса вул.Добровольского 130/5 о 22:50 знімав гроші, в магазині «Копійка» вимкнули світло, банкомат потух. Магазин включив генератор, але гроші банкомат не видав. Зателефонував на гарячу лінію Приватбанку, оператори сказали що такі заявки не приймають. Зателефонував на гарячу лінію Сенс Банк, прийняли зверненння 1−44637522601. Минулий раз аналогічне питання Приватбанк вирішував 48 днів! Приватбанк реальні сроки виконання не називає і ніяких звернень від Сенс Банка не бачить. Навіть не може сказати, що йде хоч якийсь рух у вирішенні мого питання. Прошу вирішити дану проблему і повернути гроші на карту, які банкомат не видав!
Коментарі (3)
Ответ банка
27 травня 2024, 15:27
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності. Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми завжди радимо звертатися до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та сформувати запит на повернення коштів. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, як можна швидше опрацювати запит, коли він надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку. Додатково звернулися до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити інформацію та детально перевірити Ваш випадок.
Перепрошуємо за незручності. Банк працює відповідно до правил Міжнародної Платіжної Системи. Саме тому, ми завжди радимо звертатися до банку, який видав картку, адже саме він може ідентифікувати вас, як власника картки та сформувати запит на повернення коштів. Такий порядок оскарження операцій регламентовано Міжнародною Платіжною Системою. Ми, в свою чергу, завжди прикладаємо максимум зусиль, як можна швидше опрацювати запит, коли він надходить до нас, та надати відповідь Банку, що видав вам картку. Додатково звернулися до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити інформацію та детально перевірити Ваш випадок.
Відповідь адміністратора
17 червня 2024, 11:59
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/deposits/articles/narodnyy-reyting-bankiv-traven-24/
05.01.2024 знімала готівку з банкомату приватбанку в Одесі за адресою пр-т Доброволського, 130/5 в магазині Копійка. Банкомат спочатку довго рахував готівку, а потім видав помилку «Помилка під час здійснення операції. Ваші кошти залишись в банкоматі і не будуть видані. Очікуйте автоматичного повернення на рахунок.» Перестав працювати взагалі, перезавантажився і перестав працювати на роботу з готівкою.
Через пів години я зателефонувала в тех. підпримку по номеру який вказано на банкоматі бо гроші мені не повернулись, але мені повідомили, що моя карта не їх банку і тому питання не до приватбанку.
На питання чи цікаво взагалі який банкомат не видав кошти, мені відповіли що то не їх справа і їх це не цікавить. Оформлювати заяву відправили в мій банк.
Разом з представником мого банку ми склали оскарження на зняття цієї готівки, бо її не було видано банкоматом. Чекаємо відповіді від приватбанку.
Ось так банкомат приватбанку мене пограбував посеред дня і ніхто з приватбанку не бажає спрівпрацювати, щоб повернути кошти у найкоротший термін.
Коментарі (2)
Через пів години я зателефонувала в тех. підпримку по номеру який вказано на банкоматі бо гроші мені не повернулись, але мені повідомили, що моя карта не їх банку і тому питання не до приватбанку.
На питання чи цікаво взагалі який банкомат не видав кошти, мені відповіли що то не їх справа і їх це не цікавить. Оформлювати заяву відправили в мій банк.
Разом з представником мого банку ми склали оскарження на зняття цієї готівки, бо її не було видано банкоматом. Чекаємо відповіді від приватбанку.
Ось так банкомат приватбанку мене пограбував посеред дня і ніхто з приватбанку не бажає спрівпрацювати, щоб повернути кошти у найкоротший термін.
Ответ банка
12 січня 2024, 15:27
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності. Якщо кошти не повернуті на вашу картку, вам достатньо звернутися до банку, в якому була відкрита картка, для оскарження операції згідно правил міжнародних платіжних систем (chargeback).
Перепрошуємо за незручності. Якщо кошти не повернуті на вашу картку, вам достатньо звернутися до банку, в якому була відкрита картка, для оскарження операції згідно правил міжнародних платіжних систем (chargeback).
09.12.2022 на мене було здійснено напад операціоністом прямо у відділенні ПриватБанку в місті Одеса, також в нападі приймала участь і начальник відділення. Був розбитий мій мобільний телефон, а саму мене зачинили у відділенні, не даючи можливості покинути приміщення, хоча я є мати малолітньої дитини, яка на той час була хвора та залишилася під наглядом сусідки. Я вийшла на 5 хвилин в ПриватБанк з метою зняти переказ та купити дитині ліки, коли відбулося ОЦЕ! Через моє питання українською, в яку чергу мені стати, на мене напали і зачинили в відділенні, без можливості покинути його. Після довгих судових тяжб, поліція визнала співробітників ПриватБанку винними. Але як такі неадекватні особи і далі працюють на своїх посадах??? А де кодекс поведінки співробітників ПриватБанку? А де клієнторієнтованість? Як можуть порушники закону і далі працювати в ПриватБанку???
Написати коментар
Ответ банка
8 січня 2024, 10:28
Вітаємо.
Приносимо вам щирі вибачення за інцидент, з яким вам довелося зіткнутися. Ми
вважаємо якісне обслуговування клієнтів своєю ключовою метою. Нами була проведена внутрішня перевірка, в ході якої проведена необхідна робота з персоналом. Ми збираємо всі сигнали на співробітника, вони впливають на зменшення доходу співробітника, а також на винесення в адресу співробітника офіційних розпорядчих документів (догана, покарання тощо).
Дякуємо вам, що ви знайшли час розповісти про те, що сталося. Ми докладемо всіх
зусиль, щоб в подальшому співпраця з банком залишала у вас тільки позитивні
враження.
Приносимо вам щирі вибачення за інцидент, з яким вам довелося зіткнутися. Ми
вважаємо якісне обслуговування клієнтів своєю ключовою метою. Нами була проведена внутрішня перевірка, в ході якої проведена необхідна робота з персоналом. Ми збираємо всі сигнали на співробітника, вони впливають на зменшення доходу співробітника, а також на винесення в адресу співробітника офіційних розпорядчих документів (догана, покарання тощо).
Дякуємо вам, що ви знайшли час розповісти про те, що сталося. Ми докладемо всіх
зусиль, щоб в подальшому співпраця з банком залишала у вас тільки позитивні
враження.
Банкомат не выдал деньги, но списал их со счета!
Столкнулась с проблемой, банкомат не выдал деньги, но сумма успешно списана со счета. В службу поддержки дозвониться невозможно! Деньги снимала не маленькие и нужны они срочно. А операторы Приват Банка и ответить на звонок не могут!
Коментарі (6)
Столкнулась с проблемой, банкомат не выдал деньги, но сумма успешно списана со счета. В службу поддержки дозвониться невозможно! Деньги снимала не маленькие и нужны они срочно. А операторы Приват Банка и ответить на звонок не могут!
Ответ банка
5 серпня 2021, 10:11
Добрий день!
На жаль, вказаної вами інформації недостатньо, щоб ми могли вас ідентифікувати та допомогти у вирішенні питання. По даним вказаним вами в заявці до відгуку не знайдено клієнта банку. Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити контактні дані та перевірити інформацію.
На жаль, вказаної вами інформації недостатньо, щоб ми могли вас ідентифікувати та допомогти у вирішенні питання. По даним вказаним вами в заявці до відгуку не знайдено клієнта банку. Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити контактні дані та перевірити інформацію.