Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.3 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Харків, пр-т Незалежності, 7
Адреса:
Харків, пр-т Незалежності, 7
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
11 липня 2024, 15:08
Доброго дня!
Нам шкода що виникли складнощі при виконані умови для отримання кешбеку.
На жаль, по Вашим рахункам було проведено операції понад 10000 гривень кредитних коштів, через що було нарахування додаткової комісії відповідно до умов кредитної картки. Також комісії зазначені на офіційному сайті банку: https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi
Нам шкода що виникли складнощі при виконані умови для отримання кешбеку.
На жаль, по Вашим рахункам було проведено операції понад 10000 гривень кредитних коштів, через що було нарахування додаткової комісії відповідно до умов кредитної картки. Також комісії зазначені на офіційному сайті банку: https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi
В січні з моєї картки шахраї списали гроші на послуги Uber. Я повідомила банк, написала листа в кіберполіцію. Надала всі дані. Було списано майже 1000 гривень. І от сьогодні банк повернув мені гроші. Дякую за чесну роботу і захист ваших клієнтів!
Написати коментар
Ответ банка
22 квітня 2023, 10:04
Вітаємо.
Раді, що ваше питання успішно вирішено. Дякуємо, що ви з нами.
Раді, що ваше питання успішно вирішено. Дякуємо, що ви з нами.
Суть проблемы.
Есть отец, есть я. Мы в разных областях нашей прекрасной страны. У него есть visa gold валютная, у меня есть такая-же. Он хотел переслать мне денег, раз 10 и консьерж сервис и звонил и писал и в банках были и я и он, суть в том, что кто-то говорит что нельзя пересылать вообще деньги, кто-то говорит что если подтвердить родство, то можно. Кто-то говорит что надо для этого в банк, кто-то говорит, что можно онлайн. Онлайн отказали в итоге.
Так можно или нет? И если можно, то как? Хоть кто-то в этом банке компетентен?
Пока это цирк на дроте.
Может тут ответите хоть, не говоря уже о помощи в данном вопросе!
П.с. еще за вип карту обещали не снимать за пользование, но сняли и не уведомили об этом. Я очень тогда обиделся на вас…
Коментарі (4)
Есть отец, есть я. Мы в разных областях нашей прекрасной страны. У него есть visa gold валютная, у меня есть такая-же. Он хотел переслать мне денег, раз 10 и консьерж сервис и звонил и писал и в банках были и я и он, суть в том, что кто-то говорит что нельзя пересылать вообще деньги, кто-то говорит что если подтвердить родство, то можно. Кто-то говорит что надо для этого в банк, кто-то говорит, что можно онлайн. Онлайн отказали в итоге.
Так можно или нет? И если можно, то как? Хоть кто-то в этом банке компетентен?
Пока это цирк на дроте.
Может тут ответите хоть, не говоря уже о помощи в данном вопросе!
П.с. еще за вип карту обещали не снимать за пользование, но сняли и не уведомили об этом. Я очень тогда обиделся на вас…
Ответ банка
7 квітня 2022, 15:36
Вітаємо!
Відправити переказ на валютну картку ПриватБанку родича можна. Для цього необхідно мати картки в одній валюті (USD/EUR), підтверджений родинний зв´язок в базі банку, документи та має бути відповідне резидентство отримувача та відправника.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та проаналізувати вашу ситуацію більш детально.
Відправити переказ на валютну картку ПриватБанку родича можна. Для цього необхідно мати картки в одній валюті (USD/EUR), підтверджений родинний зв´язок в базі банку, документи та має бути відповідне резидентство отримувача та відправника.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та проаналізувати вашу ситуацію більш детально.
Начну с того, что моему отцу под 60 лет. У него кнопочный телефон и он плохо разбирается в интернет технологиях. Я ему всегда помогаю оплачивать счета, пополнять мобильный и переводить деньги. При очередном переводе банк посчитал нужным вместо одного подтверждения позадавать моему отцу вопросов на засыпку. Он ответил по паспортным данным, по данным жены, где родился, где проживает и т. д. Но в итоге так получилось, что отец не ответил на какой-то вопрос, касательно того, как он переводит деньги (каким сервисом, т.к. в этом помогал ему я) и тех поддержка заблокировала ему счета и приват24. Заблокировала счета в военное время, пенсионеру, в зоне боевых действий. Карточку с единственным доходом. Ладно, подумал я, сейчас разберемся в онлайне с этим. Но не тут то было. Горячая линия не может разблокировать счета удалённо, блокировать может, а вот разблокировать нет. В чате онлайн пройдя кучу проверок с фотоидентификацией, потратив 2 дня ничего не получилось. Оператор чата отвечает раз в 15 минут. Оставили пенсионера в зоне боевых действий без денег. ПРОСТО ХУДШИЙ БАНК В МИРЕ. Идите вслед за русским военным кораблем!!!
Коментарі (14)
Ответ банка
22 березня 2022, 11:23
Вітаємо!
Шкода, що наші піклування про фінансову безпеку вашого батька залишили негативний осад:(
Дійсно, деякі операції можуть потрапляти на перевірку — це викликано необхідністю впевнитись, що їх здійснює саме клієнт, а не третя особа і цим самим захистити клієнта від шахраїв.
Якщо є підозри, що операцію здійснює третя особа — ми вимушені прийняти усі міри задля збереження коштів клієнта.
В нашому банку є можливість оформити додаткову картку за дорученням, щоб ви могли мати доступ до рахунку вашого батька.
Як ми бачимо, в чаті наші фахівці вирішили питання щодо розблокування картки. Просимо вашого батька звернутися в чат повторно та виконати рекомендації для встановлення ознаки фінансового номеру телефону.
У випадку, якщо виникнуть труднощі чи додаткові питання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти!
Шкода, що наші піклування про фінансову безпеку вашого батька залишили негативний осад:(
Дійсно, деякі операції можуть потрапляти на перевірку — це викликано необхідністю впевнитись, що їх здійснює саме клієнт, а не третя особа і цим самим захистити клієнта від шахраїв.
Якщо є підозри, що операцію здійснює третя особа — ми вимушені прийняти усі міри задля збереження коштів клієнта.
В нашому банку є можливість оформити додаткову картку за дорученням, щоб ви могли мати доступ до рахунку вашого батька.
Як ми бачимо, в чаті наші фахівці вирішили питання щодо розблокування картки. Просимо вашого батька звернутися в чат повторно та виконати рекомендації для встановлення ознаки фінансового номеру телефону.
У випадку, якщо виникнуть труднощі чи додаткові питання — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді допомогти!
Коли клієнт знімає частину виручки через смартфон зі свого поточного рахунку, то в полі «призначення платежу» програма нав’язує текст (російською!) «Перевод личных средств».
Вибачте, але які особисті кошти можуть бути на поточному рахунку корпоративного клієнта? Податкова завжди чіпляється до цієї фрази!
Адже згідно з інструкцією НБУ текст має бути приблизно таким:
Переказ частини доходу на особисту картку. Податки та обов’язкові платежі до бюджету сплачені повністю.
Це «підтягування тексту» — ведмежа послуга.
Та взагалі Приват24 від «постійної модернізації» стає все гіршим і гіршим.
Отже, пісня «Это мы придумали Виндовс» — це не про ваших ботаніків! Найзручніший інтерфейс та дизайн були коли банк був приватним.
Написати коментар
Вибачте, але які особисті кошти можуть бути на поточному рахунку корпоративного клієнта? Податкова завжди чіпляється до цієї фрази!
Адже згідно з інструкцією НБУ текст має бути приблизно таким:
Переказ частини доходу на особисту картку. Податки та обов’язкові платежі до бюджету сплачені повністю.
Це «підтягування тексту» — ведмежа послуга.
Та взагалі Приват24 від «постійної модернізації» стає все гіршим і гіршим.
Отже, пісня «Это мы придумали Виндовс» — це не про ваших ботаніків! Найзручніший інтерфейс та дизайн були коли банк був приватним.
Ответ банка
18 листопада 2021, 15:17
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розібратися в ситуації.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розібратися в ситуації.
Є у Привата такий вид кешбеку «Мінусуємо комуналку». 3% від оплати повертається на бонусний рахунок. Максимальна сума кешбеку 300грн на місяць. Заходжу в додаток, дивлюсь вже 255 грн використано — залишилось 45грн. Тобто можу зробити платіж на 1500грн за якусь комунальну послугу, щоб використати залишок кешбеку 45грн. Перераховую за електроенергію рівно 1500грн. Бац списало 1546.03грн. Пишу у підтримку. Відповідь вбила. Ви перевищили ліміт 10000грн, а саме!!! 10000,68грн!!! …тому останній платіж з комісією 3% за використання кредитних коштів, тобто 45грн. Обов’язкова умова для кешбека, оплата саме за рахунок кредитних коштів (тепер зрозуміло чому). Але це ще не все. Увага! Кешбек за цю операцію також не нараховується саме з тієї причини. Так 90грн на рівному місці. Такого від Привата не чекав, йдуть по стопах Ощадбанка з їх комісіями. Для однієї людини сума мізерна, а в масштабі клієнтів привата…