Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Приватбанку: Дніпро, пл. Вокзальна, 2

Адреса:
Дніпро, пл. Вокзальна, 2
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерви (без каси), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
3
13 липня 2024, 10:40
12.07 я по работе приехала в Днепр. Мне срочно нужно было пополнить свою карту, что-бы до 9 утра внести оплату за лечение мужа! Когда я внесла в терминал 9500, выключили свет. Я набрала в службу поддержки. Оператор увидела, что я действительно внесла 9500 в терминал самообслуживания для пополнения своей карты. Но из-за сбоя в работе операция не была завершена. Меня успокоили, что мой вопрос будет решён в течении 30 минут, максимум до вечераденьги будут зачислены на мою карту!!! Прождав пол дня, я опять набрала в Приват банк. В этот раз мне уже сообщили, что нужно ждать инкасации, после чего будет принято решение о возврате моих денег. Сколько ждать инкасации мне ответить не могут. Зачем она, если операторы видят, что я внесла 9500, когда и в какой терминал! Какой тогда смысл ещё и в инкасации???
Только что мне вообще сообщили, что мой вопрос будет рассмотрен в течении 14 дней!!!
Я пополнила СВОЮ карту СВОИМИ деньгами!!! Банк видит эту информацию!!! Я объяснила, что у меня просто кошмарный положение. Я не могу оплатить лечение, что необходимо было сделать срочно! Одолжить мне не у кого, я в чужом городе!!! Я даже уехать не могу, так как нет на обратный билет!!! Всегда считала Приват надёжным банком. Поэтому много лет являюсь клиентом голд клуба. Там же оформила карты двоим своим детям. Но после такого отношения больше нет желения оставаться клиентом этого банка, не только самой, но и моим детям, родителям и всем знакомым не хочу рекомендовать Приват!!!
Коментарі (2)
Ответ банка
Приватбанк
13 липня 2024, 11:17
Вітаємо.
На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та деталі ситуації.
1
16 січня 2022, 15:38
В последнее время бесконечные проблемы при обслуживании.Убил время в очереди к консультанту, отправляют в кассу.Просилел около часа в очереди в кассу, оказывается нет наличных, надо было специально заказывать.А сразу об этом сказать, или только своё время ценится? Хамское отношение, как в совковой сберкассе.А в последний раз не смогли увидеть перевод через Вестерн Юнион.Не банк, а шарашка.
Написати коментар
Ответ банка
Приватбанк
16 січня 2022, 17:28
Добрий день!
Перепрошуємо за незручності.
Ми постійно працюємо над покращенням сервісу та активно розвиваємо дистанційні канали обслуговування, щоб ви могли проводити всі необхідні операції не звертаючись у відділення. До прикладу, в Приват24 є можливість замовлення готівки для видачі в касі та виплата термінового переказу на картку. У разі виникнення питань наші колеги в онлайн підтримці 24/7 на зв'язку та готові прийти на допомогу.
Щоб уточнити додаткову інформацію, щодо коректності обслуговування співробітниками відділення ми звернулись в приватному повідомленні.
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Приватбанку за адресою Дніпро, пл. Вокзальна, 2. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Приватбанк - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Приватбанку розташованому за адресою  Дніпро, пл. Вокзальна, 2- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.