Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Миколаїв, пр-т Центральний, 67
Адреса:
Миколаїв, пр-т Центральний, 67
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30 - 17:30, перерва каси: 13:00 - 14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Blotska
14 лютого 2022, 21:05
В воскресенье вечером, с моего счета была снята приличная сумма -25700.Оператор 3700 Сергей отвечал быстро, с неохотой.Особо не обьясняя мои дальнейшие шаги, мол идите куда хотите, все с вами ясно.Деньги были сняты с кредитки которую я только пару дней назад обновила.Сотрудница банка, выдавшая мне кредитку, почему интересовалась есть ли у меня имущество.И сделала фото с картой, не сказав снять мне головной убор.Сейчас понимаю, что дав карту, не сказала подойти к банкомату и проверить ее на наличие средств.Стояла вплотную, когда я меняла пин.
Коментарі (7)
Ответ банка
15 лютого 2022, 10:28
Добрий день.
Здійснення переказу через Приват24 доступне лише при наявности доступу до фінансового номеру, пароля від акаунту. При здійсненні переказу в інший банк, ми не можемо в односторонньому порядку повернути кошти. Ви можете звернутись з квитанцією до банку отримувача з питання повернення.
Також для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Здійснення переказу через Приват24 доступне лише при наявности доступу до фінансового номеру, пароля від акаунту. При здійсненні переказу в інший банк, ми не можемо в односторонньому порядку повернути кошти. Ви можете звернутись з квитанцією до банку отримувача з питання повернення.
Також для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness