Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Харків, вул. Полтавський Шлях, 57/59
Адреса:
Харків, вул. Полтавський Шлях, 57/59
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
DanyaU
5 липня 2023, 14:54
Доброго дня! Мене звати Данило. Я з м. Харкова. Сьогодні повинна була прийти зарплата, але по факту нічого до мене не надійшло тому що розірвали договір ПРИВАТ24. В мене був борг на кредитній картці, а мені сказали що УСЯ моя зарплата буде перерахована на карту де є борг, тобто я буду якийсь час без грошей, це не правильно.
Коментарі (5)
Ответ банка
5 липня 2023, 15:47
Вітаємо. У своїй діяльності банк керується вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, котрі регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Керуючись чинним законодавством, банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Також зауважимо, що при розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Також зауважимо, що при розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Обратился в отделения банка для оформления банковской карты.
Предварительно написав в чат и уточнил на каком отделении, я это могу сделать, какую карту хочу итд.
В чате написали да без проблем подходите оформляйте.
По приходу в отделение, отстоял очередь…
И сотрудник банка сообщает, что не может оформить мне реальную карту, при этом у меня три виртуальные карту уже много лет.
Для уточнения причины отказа попросил связаться с горячей линией по телефону либо в чате.
Дальше, попросил подсказать как оформить страховку ребенку в Приват24, дал свой телефон в руки.
5 минут она там что-то нажимала и выдает фразу данная услуга Вам не доступна, вообще жесть.
Как итог
Написал в чат о проблеме и получаю ответ от сотрудника с именем Марина:
«В чаті ми моежмо перевірити, якщо потрібно уточнити точну причину потрібно провести запит».
Мало того что безграмотная так ещё и закрывает чат после моих вопросов.
У меня вопрос к ПриватБанку, зачем же вы мне уже года три как звоните регулярно, раз/два в месяц с предложением оформить карту?
Когда вы ее выдать не можете.
Подключил юриста пишу скаргу в Нацбанк.
Коментарі (8)
Предварительно написав в чат и уточнил на каком отделении, я это могу сделать, какую карту хочу итд.
В чате написали да без проблем подходите оформляйте.
По приходу в отделение, отстоял очередь…
И сотрудник банка сообщает, что не может оформить мне реальную карту, при этом у меня три виртуальные карту уже много лет.
Для уточнения причины отказа попросил связаться с горячей линией по телефону либо в чате.
Дальше, попросил подсказать как оформить страховку ребенку в Приват24, дал свой телефон в руки.
5 минут она там что-то нажимала и выдает фразу данная услуга Вам не доступна, вообще жесть.
Как итог
Написал в чат о проблеме и получаю ответ от сотрудника с именем Марина:
«В чаті ми моежмо перевірити, якщо потрібно уточнити точну причину потрібно провести запит».
Мало того что безграмотная так ещё и закрывает чат после моих вопросов.
У меня вопрос к ПриватБанку, зачем же вы мне уже года три как звоните регулярно, раз/два в месяц с предложением оформить карту?
Когда вы ее выдать не можете.
Подключил юриста пишу скаргу в Нацбанк.
Ответ банка
1 липня 2021, 13:00
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.
За поточний рік не бачимо комунікацій від банку з вами з приводу оформлення карток, Уточніть, будь, ласка, в приватному повідомленні, коли саме вам надходили дзвінки.
За поточний рік не бачимо комунікацій від банку з вами з приводу оформлення карток, Уточніть, будь, ласка, в приватному повідомленні, коли саме вам надходили дзвінки.
12 травня в 13:30 із ізраїльського банку було відправлено Swift — переказ на рахунок ФОП в ПриватБанк, переказ досі не зараховано на рахунок, жодної інформації про те де знаходяться кошти банк не надав досі!!!
---Багаторазові звернення на гарячу лінію Приватбанк залишили лише обіцянки: «Ми передамо ваше прохання спеціалісту, вам перетелефонують»!!!, ----Звернення у відділення Приватбанку з наданням письмового підтвердження (від банку- посередника), що кошти надіслані, теж саме — «Вам перетелефонують»!!! Досі тишина!!!
----Неодноразові телефонні розмови з менеджерами- консультантами по роботі з ФОП — «Ми передамо, щоб валютний консультант вам перетелефонував!!! Жоден консультант, жоден, включно після залишених заявок (онлайн на сайті) навіть не почувався!!! Тихо як в могилі!!!
Відділення за адресою вул. Полтавський шлях 57/59 м. Харків, оскільки на цьому сайті, в розділі Відділення — немає в списку діючого Відділення Приватбанку до якого було звернення, вписати вручну потрібну адресу та зберегти немає можливості!!!)
Коментарі (3)
---Багаторазові звернення на гарячу лінію Приватбанк залишили лише обіцянки: «Ми передамо ваше прохання спеціалісту, вам перетелефонують»!!!, ----Звернення у відділення Приватбанку з наданням письмового підтвердження (від банку- посередника), що кошти надіслані, теж саме — «Вам перетелефонують»!!! Досі тишина!!!
----Неодноразові телефонні розмови з менеджерами- консультантами по роботі з ФОП — «Ми передамо, щоб валютний консультант вам перетелефонував!!! Жоден консультант, жоден, включно після залишених заявок (онлайн на сайті) навіть не почувався!!! Тихо як в могилі!!!
Відділення за адресою вул. Полтавський шлях 57/59 м. Харків, оскільки на цьому сайті, в розділі Відділення — немає в списку діючого Відділення Приватбанку до якого було звернення, вписати вручну потрібну адресу та зберегти немає можливості!!!)
Ответ банка
27 травня 2021, 20:23
Уточнюємо інформацію з вашого питання. За результатом додатково повідомимо в приватних повідомленнях.