Якесь божевілля. Перед від'їздом для батьків зробив додаткові картки котрі прив’язані до МОГО рахунку. Також зробив довіреність.
Коли мати звернулась замінити картку, довіреність не прийняли, бо не тими словами (не має чіткого переліку як бажає юр відділ Привату) написано і те що вказано чорним по білому «будь які дії и будь що без винятку» не влаштовує.
Вирішив не бодатися и пійти на зустріч, зробив запит де попросив надати чітку відповідь що зробити щоб моя мати могла перевипускати картки. Отримав письмову відповідь на звернення № 15751477 р. (№ 907989-ВБ від 15−02−2023). Зробив доручення в іспаніі, апостіль, переклад в Україні. Вчьора мама замінила нарешті одну додаткову картку котру я випускав для неї. Нагадаю додаткова картка котра прив'їза до мого рахунку. Сьогдні мама пішла у відділеня замінити картку котра на батька — відмова у грубій формі, слухати мої аудіповідомлення відмовились, сказали їй не ЗАЙНІМАТИ ЇХ ТА ЧАС ІНШИХ КЛІЄНТІВ. Дзвоню на 3700, говорять, так бачимо довіреність пройшла перевірку все добре. Потім уточнюю за картку котору для батька випускав й починають расказувать що ще й на нього потрібна довіреність. На мої логічні запитання відповіді нема, тіль «може в вас є ще питання?». А питання наступне: Я зробив на мати доручення в Україні, перший раз відмовили бо не такі слова не той порядок. Потім зробив не просто як просили, а ще доповнив окрему що може випускати перевипускати будь які картки до будь яких рахунків і у тому числі вказав перелік моїх рахунків. Моя мати мій представник, на те я їй й зробив доручення. І я не можу зрозуміти і мені нікто не дає відповіді ЛОГІЧНОЕ, чому моя мати не може перевипустит картку котра прев’язана ДО МОГО РАХУНКУ, которий вказан у довіреності. ВІдповідь «картка на вашого батька, а довіреність на маму, тому батьку теж потрібна довіреність» мені не зрозуміла і не логічна, оскільки моя мати Є мій представник, которий може робити будь що З МОЇМ рахунком, і в довіреності я вказав що вона може робити будь що з моїм рахунком и отримувати будь які картки. Я ще розумію якщо б мені вказали попердньо у відподі це, а ле ж ні. Я ж коли звертався, я благав просто дайте чітку відповідь щоб покінчити вже з цим, що мені потрібно зробити щоб моя мати без перешкод могла робити подібні операціі… Ще раз наголошую, ОПЕРАЦІЇ З МОЇМ РАХУНКОМ…
декілька строк з довірності:
бути моїм представником у всіх філіях та відділеннях АТ КБ «ПРИВАТБАНК» (Повне найменування АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ПРИВАТБАНК») з абсолютно будь-яких питань без винятку, в тому числі питання розпорядження будь-якими рахунками (в т.ч. картковими та у будь-якій валюті, в т. ч. доларах США, євро та українській гривні), відкритими на моє ім'я, а також в разі необхідності відкривати та закривати будь-які рахунки на умовах на її розсуд, замовляти чи перевипускати та отримувати платіжні картки у будь-якій валюті, в т. ч. доларах США, євро та українській гривні та ПІН-кодів до них.
— право випуску, перевипуску, заміни та отримання будь-яких карток (в т.ч. платіжних) для будь-кого рахунку, особливо для: UA…
Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Одеса, вул. Буніна, 30
Адреса:
Одеса, вул. Буніна, 30
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
21 серпня 2024, 15:56
Вітаємо.
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Наші співробітники завжди поруч і готові прийти на допомогу!
Робимо все і навіть більше, щоб ви отримали найкращий сервіс. Наші співробітники завжди поруч і готові прийти на допомогу!
Ответ банка
28 березня 2023, 16:29
Добрий день!
Картка за дорученням оформлюється на ім'я саме довіреної особи та при цьому прив'язана до рахунку довірителя. Таким чином, щоб перевипустити картку має звертатись саме та довірена особа на яку вона була оформлена. Наші колеги додатково перевірять коректність дій та консультації співробітника відділення та зв'яжуться за результатом.
Картка за дорученням оформлюється на ім'я саме довіреної особи та при цьому прив'язана до рахунку довірителя. Таким чином, щоб перевипустити картку має звертатись саме та довірена особа на яку вона була оформлена. Наші колеги додатково перевірять коректність дій та консультації співробітника відділення та зв'яжуться за результатом.
Имею 2 карты привата, одна для выплат зарплаты. Другая универсальная. При открытии универсальной хотел получить ее без кредитного лимита. Но так оказывается нельзя, и приват выдал карту с лимитом 100 грн. Это важно!
Далее, с ноября 2022 года нахожусь за границей, картой не пользуюсь очень давно. На карте лежит 300 грн. В декабре получаю на имеил письмо от Привата, что у меня долг около 4000 грн. Пытаюсь разобраться. В приват24 зайти из-за границы не могу, украинские телефоны не работают. Еле пробиваюсь в чат привата. Там сообщают что с карты списаны 4 платежа по 1100 грн. Сразу 4, в одной торговой точке в США, за какие то консультации. Банковская безопасность ничего странного не увидела (((
Оформляю претензию на возврат. Карту банк сразу заблокировал, и после Приват особо не чешется, около месяца готовил документы, писал в торговую точку. Потом обратился в зарубежный банк и сразу получил возврат средств в полном объеме за мошеннические операции. Деньги Приват зачислил на другую карту, для выплат. Никак меня не известил об этом.
А на универсальную карту, на которой образовался минус, Приват успешно насчитывает проценты. Когда я увидел что деньги вернули, процентов набежало больше 500 грн. На вопрос как это могло случиться — Приват в своем духе ответил: читайте угоду
Приват может в одностороннем порядке, НЕ ОПОВЕЩАЯ ВАС, поднять вам кредитный лимит и слить уже ваши деньги мошенникам.
А вам насчитывать проценты и не спешить эти деньги возвращать. И ДАЖЕ ПОСЛЕ ВОЗВРАТА ДЕНЕГ зачислить их на другую карту, надеясь получить неправомерную выгоду в виде начисленных процентов.
Кстати, есть Постановление НБУ, по которому в случае спорных транзакций и при открытых претензиях, банк ОБЯЗАН депонировать сумму претензий на счет до разрешения ситуации. И также есть Постановление НБУ, согласно которому, возвращаемые денежные средства по спорным транзакциям ДОЛЖНЫ ЗАЧИСЛЯТЬСЯ ТУДА, ОТКУДА ОНИ БЫЛИ СПИСАНЫ.
Приват успешно клал на оба Постановления.
В результате его действий до сих пор растет процент по минусу на одной карте, деньги лежат на другой карте, я не имею возможности зайти в Приват и перебросить деньги (не буду вдаваться в подробности почему, поверьте — зайти в приват24 из-за границы для меня невозможно). В тех поддержке на сайте Привата мне в переводе средств с одной моей карты на другую постоянно отказывают.
В последний раз отказала оператор с табельным номером 303873(представиться отказалась)
До этого отказал оператор Тимур (номер предоставить отказался)
Коментарі (4)
Далее, с ноября 2022 года нахожусь за границей, картой не пользуюсь очень давно. На карте лежит 300 грн. В декабре получаю на имеил письмо от Привата, что у меня долг около 4000 грн. Пытаюсь разобраться. В приват24 зайти из-за границы не могу, украинские телефоны не работают. Еле пробиваюсь в чат привата. Там сообщают что с карты списаны 4 платежа по 1100 грн. Сразу 4, в одной торговой точке в США, за какие то консультации. Банковская безопасность ничего странного не увидела (((
Оформляю претензию на возврат. Карту банк сразу заблокировал, и после Приват особо не чешется, около месяца готовил документы, писал в торговую точку. Потом обратился в зарубежный банк и сразу получил возврат средств в полном объеме за мошеннические операции. Деньги Приват зачислил на другую карту, для выплат. Никак меня не известил об этом.
А на универсальную карту, на которой образовался минус, Приват успешно насчитывает проценты. Когда я увидел что деньги вернули, процентов набежало больше 500 грн. На вопрос как это могло случиться — Приват в своем духе ответил: читайте угоду
Приват может в одностороннем порядке, НЕ ОПОВЕЩАЯ ВАС, поднять вам кредитный лимит и слить уже ваши деньги мошенникам.
А вам насчитывать проценты и не спешить эти деньги возвращать. И ДАЖЕ ПОСЛЕ ВОЗВРАТА ДЕНЕГ зачислить их на другую карту, надеясь получить неправомерную выгоду в виде начисленных процентов.
Кстати, есть Постановление НБУ, по которому в случае спорных транзакций и при открытых претензиях, банк ОБЯЗАН депонировать сумму претензий на счет до разрешения ситуации. И также есть Постановление НБУ, согласно которому, возвращаемые денежные средства по спорным транзакциям ДОЛЖНЫ ЗАЧИСЛЯТЬСЯ ТУДА, ОТКУДА ОНИ БЫЛИ СПИСАНЫ.
Приват успешно клал на оба Постановления.
В результате его действий до сих пор растет процент по минусу на одной карте, деньги лежат на другой карте, я не имею возможности зайти в Приват и перебросить деньги (не буду вдаваться в подробности почему, поверьте — зайти в приват24 из-за границы для меня невозможно). В тех поддержке на сайте Привата мне в переводе средств с одной моей карты на другую постоянно отказывают.
В последний раз отказала оператор с табельным номером 303873(представиться отказалась)
До этого отказал оператор Тимур (номер предоставить отказался)
Ответ банка
29 березня 2023, 9:10
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Дані по Вашій заявці № 15750319 від 11.02.2023:
Шановний!!! Ваше звернення № 15750319 оброблено. За наданою Вами довіреністю недостатньо повноважень. Рекомендуємо щоб у новій довіреності вказали: право представлення довірителя в банківських установах, право отримання грошових коштів, право розпорядження грошовими коштами, право відкриття рахунків, право отримання картки, право подання заяв до Банку, право підпису документів від імені довірителя, право подачі та отримання документів, виписок, довідок та інформації. Дякуємо за Ваше звернення! З повагою, команда ПриватБанку!
Поперше, у першому параграфі є читкий текст:
кожен має право діяти самостійно, незалежно і один від одного, бути моїми представниками з усіма необхідними повноваженнями в державних, громадських, господарських та інших підприємствах, установах і організаціях незалежно від їх подпорядкування, форм власності та галузевої належності, в банківських установах, в тому числі в АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВІ КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ПРИВАТБАНК» (скорочена назва — АТ КБ «ПРИВАТБАНК»), в його філіях та відділеннях, з усіх без винятку питань, що будуть стосуватися розпорядження та користування від мого імені та у моїх інтересах відкритим на моє ім'я в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» рахунком за № UA… у валюті долар США.
«з усіх без винятку питань, що будуть стосуватися розпорядження та користування від мого імені та у моїх інтересах відкритим на моє ім'я рахунком»…
Далі у другому параграфі на всяк випадок ще доповнення:
Для цього надаю їм право: мати вільний доступ до рахунку та інформації щодо нього; подавати від мого імені заяви іа інші документи, які будуть необхідні для виконянная довіреності; одержувати довідки (виписки) або інші документи про наявність грошових сум, відсотків (нарахувань) по ньому чи руху зазначених сум; поповнювати рахунок будь-яким способом, передбаченим законодавством України, на свій розсуд;: одержувати через каси банків з мого банківською рахунку готівкові суми без обмежень їх розміру; здійснювати перерахування на мій рахунок, та у разі необхідності, з мого рахунку без обмеження сум у відомих їм банківських установах, в тому числі без використання платіжної картки; використовувати платіжну картку та отримувати у разі необхідності нову картку та пін-коди до неї; у разі необхідності, укладати додаткові договори та угоди до договору, укладеного між мною та АТ КБ «ПРИВАТБАНК» щодо банківського рахунку, заяви, тощо, у разі необхідності, закривати відкритий на моє ім'я рахунок, отримувати грошові кошти з мою рахунку; розписуватися за мене, а також вчиняти всі інші юридично-значимі дії, пов’язанні з виконанням цієї довіреності.
Отже поясніть ДЕ ЛОГІКА?
Ще раз наголошую, мої батьки є клієнтами банку, прийшли до відділеня де ми всією сім'єю постійно обслуговувалися, з довіренестю де передбачено УСІ дії без винятку за моїм рахунком. І навіть не з просьбою зробити ЩОСЬ НОВЕ. Я вже відкрив на них картки котрі прив’язані до мого рахунку. Їм потрібно тільки перевипустити ці картки.
Моя мати сьогодні відвідала юриста и він був у шоці з ваших дій і відповіді. Він дав відповідь що є два варіанти, подавади и оскаржувати ваші дії через юриста так как ваш відділ робить дива чи посто змінити банк, бо це повне безглузддя.
Я ще раз наголошую, що у довіреності є все що необхідно для ПЕРЕВИПУСКУ КАРТКИ котрі вже є.
Також ви не даєте можливості мені онлайн чи по телефону після повної верефікаціі зробити власну заяву щодо перевипуску карткок для батьків.
Чому таке просте питання вже скільки днів взриває всім мозок та також витрачає і ваш час та ваших співробітників. Навіщо ці перешкоди?
Вирішить це питання будь ласка.
Написати коментар
Шановний!!! Ваше звернення № 15750319 оброблено. За наданою Вами довіреністю недостатньо повноважень. Рекомендуємо щоб у новій довіреності вказали: право представлення довірителя в банківських установах, право отримання грошових коштів, право розпорядження грошовими коштами, право відкриття рахунків, право отримання картки, право подання заяв до Банку, право підпису документів від імені довірителя, право подачі та отримання документів, виписок, довідок та інформації. Дякуємо за Ваше звернення! З повагою, команда ПриватБанку!
Поперше, у першому параграфі є читкий текст:
кожен має право діяти самостійно, незалежно і один від одного, бути моїми представниками з усіма необхідними повноваженнями в державних, громадських, господарських та інших підприємствах, установах і організаціях незалежно від їх подпорядкування, форм власності та галузевої належності, в банківських установах, в тому числі в АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВІ КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ПРИВАТБАНК» (скорочена назва — АТ КБ «ПРИВАТБАНК»), в його філіях та відділеннях, з усіх без винятку питань, що будуть стосуватися розпорядження та користування від мого імені та у моїх інтересах відкритим на моє ім'я в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» рахунком за № UA… у валюті долар США.
«з усіх без винятку питань, що будуть стосуватися розпорядження та користування від мого імені та у моїх інтересах відкритим на моє ім'я рахунком»…
Далі у другому параграфі на всяк випадок ще доповнення:
Для цього надаю їм право: мати вільний доступ до рахунку та інформації щодо нього; подавати від мого імені заяви іа інші документи, які будуть необхідні для виконянная довіреності; одержувати довідки (виписки) або інші документи про наявність грошових сум, відсотків (нарахувань) по ньому чи руху зазначених сум; поповнювати рахунок будь-яким способом, передбаченим законодавством України, на свій розсуд;: одержувати через каси банків з мого банківською рахунку готівкові суми без обмежень їх розміру; здійснювати перерахування на мій рахунок, та у разі необхідності, з мого рахунку без обмеження сум у відомих їм банківських установах, в тому числі без використання платіжної картки; використовувати платіжну картку та отримувати у разі необхідності нову картку та пін-коди до неї; у разі необхідності, укладати додаткові договори та угоди до договору, укладеного між мною та АТ КБ «ПРИВАТБАНК» щодо банківського рахунку, заяви, тощо, у разі необхідності, закривати відкритий на моє ім'я рахунок, отримувати грошові кошти з мою рахунку; розписуватися за мене, а також вчиняти всі інші юридично-значимі дії, пов’язанні з виконанням цієї довіреності.
Отже поясніть ДЕ ЛОГІКА?
Ще раз наголошую, мої батьки є клієнтами банку, прийшли до відділеня де ми всією сім'єю постійно обслуговувалися, з довіренестю де передбачено УСІ дії без винятку за моїм рахунком. І навіть не з просьбою зробити ЩОСЬ НОВЕ. Я вже відкрив на них картки котрі прив’язані до мого рахунку. Їм потрібно тільки перевипустити ці картки.
Моя мати сьогодні відвідала юриста и він був у шоці з ваших дій і відповіді. Він дав відповідь що є два варіанти, подавади и оскаржувати ваші дії через юриста так как ваш відділ робить дива чи посто змінити банк, бо це повне безглузддя.
Я ще раз наголошую, що у довіреності є все що необхідно для ПЕРЕВИПУСКУ КАРТКИ котрі вже є.
Також ви не даєте можливості мені онлайн чи по телефону після повної верефікаціі зробити власну заяву щодо перевипуску карткок для батьків.
Чому таке просте питання вже скільки днів взриває всім мозок та також витрачає і ваш час та ваших співробітників. Навіщо ці перешкоди?
Вирішить це питання будь ласка.
Ответ банка
14 лютого 2023, 9:34
Вітаємо.
На жаль, за вказаними контактами нам не вдалось зв'язатись з вами для вирішення питання. Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити актуальні контакти та розібратись в ситуації.
На жаль, за вказаними контактами нам не вдалось зв'язатись з вами для вирішення питання. Написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити актуальні контакти та розібратись в ситуації.
Добридень.
Моїм батькам не дають можливість перевипустити картки, прив’язані до мого валютного рахунку. Довіреність при цьому є на кожного, де вказано великий перелік того, що можна робити з рахунком від мого імені, аж до укладання нових договорів. І звичайно ж про всяк випадок попросив юристів вказати у списку «можуть отримувати нову картку та пін код до неї».
У результаті батькам відмовили перевипустити.
Намагався онлайн зробити заявку від свого імені, щоб батьки прийшли до того ж відділення і отримали нові карти — «такої послуги не надаємо».
Куди мені надіслати фото доручення, щоб ви ознайомилися і вирішили питання? Після того, як ви побачите довіреність у вас так само виникне риторичне питання «в чому справа?»
Коментарі (4)
Моїм батькам не дають можливість перевипустити картки, прив’язані до мого валютного рахунку. Довіреність при цьому є на кожного, де вказано великий перелік того, що можна робити з рахунком від мого імені, аж до укладання нових договорів. І звичайно ж про всяк випадок попросив юристів вказати у списку «можуть отримувати нову картку та пін код до неї».
У результаті батькам відмовили перевипустити.
Намагався онлайн зробити заявку від свого імені, щоб батьки прийшли до того ж відділення і отримали нові карти — «такої послуги не надаємо».
Куди мені надіслати фото доручення, щоб ви ознайомилися і вирішили питання? Після того, як ви побачите довіреність у вас так само виникне риторичне питання «в чому справа?»
Ответ банка
11 лютого 2023, 10:16
Вітаємо. Приносимо вибачення за отримані незручності. Питання передане відповідальним фахівцям, за результатами розгляду котрого з вами зв'яжуться.
Три дні підряд замовляю готівку (валюту) до видачі. Три дні підряд приїжджаю у відділення у другій половині дня, як написано у повідомленні. Три дні підряд в цей час у відділенні немає світла, і клієнтів не обслуговують. Три дні підряд перезамовляю готівку. Біля відділення натовп знервованих людей. Не можна ні перенести на інший день, ні приїхати отримати пізніше — ваші співробітники відсижують у темряві до 6ї години і з відчуттям виконаного обов’язку замикають відділення і ідуть додому. Кол-центр раніше міг перенести замовлення на наступний день, тепер не може. Поряд з вами вже останній кіоск із шаурмою має генератор. Інші банки теж мають генератори. Ви для чого взагалі існуєте — для платити зарплату своїм працівникам чи все-таки для обслуговування клієнтів? Я вже тиждень не можу отримати свої гроші.
Коментарі (2)
Ответ банка
24 грудня 2022, 18:11
Вітаємо. Приносимо вибачення за незручності, пов'язані з роботою відділення. Наразі працюємо над тим, щоб забезпечити безперервну роботу якомога більшій кількості наших відділень. На даний момент в автономному режимі працює майже 100 наших відділень в усіх регіонах, адреси яких можна знайти за посиланням: https://static.privatbank.ua/files/dutyDepartments.pdf.
Расскажу свою прекрасную историю про Государственный банк ПриватБанк…
Так получилось что застала война меня заграницей и все месяцы войны начиная с 24 февраля я и муж помогали чем могли. Закупали нужные товары заграницей и нет мы их не продавали, мы помогали с закупкой бесплатно на что есть около тысячи скриншотов и сотни свидетелей.
Пользовалась тремя банками Монобанк, Абанк, ПриватБанк. С сентября месяца сначало был финмониторинг от монобанка, потом абанк. Хочу отметить идеальную работу в этом вопросе монобанка, были запрошены налоговые декларации, пояснения, потом связался оператор, попросил ссылки, скриншоты сборов и куда ушел товар. Было отослано около 300 скринов, 3 дня рассмотрения и благодарность что помогаем Украине) абанк рассматривал 9 дней и тоже звонили, так как не могли получить гигантское письмо на емайл тоже успешно и вот наступило время ПриватБанка время…
Сразу скажу скотское отношение…
Отправляю в чат на следущий день декларации и пояснения, ждём неделю, полная тишина. Пишу опять в чат, ой что-то не получилось пришлите ещё раз, были сбои. Опять неделя. Звонок на телефон начальник отделения, где регистрировали карту. У вас финмониторинг почему нет документов…ступор…мы же два раза отправляли и чате нам дали ответ что получили. Ну вы распечатайте и принесите в отделение банка или ещё раз отправьте в чат. С третей попытки отправляем и чудо пришел ответ, документы на проверке, документы успешно прошли проверку, пишем в чат, все ли хорошо, да все ок. Через ДЕНЬ приходит разрыв отношений с банком. При этом НИКТО НЕ ЗВОНИЛ, НЕ ПО ПОЧТЕ, НИЧЕГО НЕ ПОПРОСИВ ПРО ВОЛОНТЕРСТВО. Через день закрылся доступ в Приват24 и по телефону один ответ, явитесь лично в отделение для перевода денег в другой банк. Хорошо что все заскринила и чат, и переписку с начальником. Но понятно это очень Сильно важный банк и никто разбираться не будет. Идти в суд тоже бессмысленно и вообще зачем? Конечно после такого отношения опускаются руки…
Да поимели мои деньги, да были детские на карту, была аж тыща долларов депозита. Ну и вишенка на торте что теперь клиенты ПриватБанка не могут мне оплачивать на мой фоп ну и получают ответ от тех поддержки, что мы там финансируем ТЕРРОРИЗМ…вот так вот помогли своей стране, а получили как всегда…
Коментарі (2)
Так получилось что застала война меня заграницей и все месяцы войны начиная с 24 февраля я и муж помогали чем могли. Закупали нужные товары заграницей и нет мы их не продавали, мы помогали с закупкой бесплатно на что есть около тысячи скриншотов и сотни свидетелей.
Пользовалась тремя банками Монобанк, Абанк, ПриватБанк. С сентября месяца сначало был финмониторинг от монобанка, потом абанк. Хочу отметить идеальную работу в этом вопросе монобанка, были запрошены налоговые декларации, пояснения, потом связался оператор, попросил ссылки, скриншоты сборов и куда ушел товар. Было отослано около 300 скринов, 3 дня рассмотрения и благодарность что помогаем Украине) абанк рассматривал 9 дней и тоже звонили, так как не могли получить гигантское письмо на емайл тоже успешно и вот наступило время ПриватБанка время…
Сразу скажу скотское отношение…
Отправляю в чат на следущий день декларации и пояснения, ждём неделю, полная тишина. Пишу опять в чат, ой что-то не получилось пришлите ещё раз, были сбои. Опять неделя. Звонок на телефон начальник отделения, где регистрировали карту. У вас финмониторинг почему нет документов…ступор…мы же два раза отправляли и чате нам дали ответ что получили. Ну вы распечатайте и принесите в отделение банка или ещё раз отправьте в чат. С третей попытки отправляем и чудо пришел ответ, документы на проверке, документы успешно прошли проверку, пишем в чат, все ли хорошо, да все ок. Через ДЕНЬ приходит разрыв отношений с банком. При этом НИКТО НЕ ЗВОНИЛ, НЕ ПО ПОЧТЕ, НИЧЕГО НЕ ПОПРОСИВ ПРО ВОЛОНТЕРСТВО. Через день закрылся доступ в Приват24 и по телефону один ответ, явитесь лично в отделение для перевода денег в другой банк. Хорошо что все заскринила и чат, и переписку с начальником. Но понятно это очень Сильно важный банк и никто разбираться не будет. Идти в суд тоже бессмысленно и вообще зачем? Конечно после такого отношения опускаются руки…
Да поимели мои деньги, да были детские на карту, была аж тыща долларов депозита. Ну и вишенка на торте что теперь клиенты ПриватБанка не могут мне оплачивать на мой фоп ну и получают ответ от тех поддержки, что мы там финансируем ТЕРРОРИЗМ…вот так вот помогли своей стране, а получили как всегда…
Ответ банка
13 грудня 2022, 10:18
Добрий день!
Банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. При розірванні ділових відношень клієнту надається можливість отримання власних коштів.
Сьогодні знімала з банкомату суму 3000 грн, банкомат видав помилку, гроші не видав, а з картки вони списалися. Подзвонив на гарячу лінію приват банку, оператор відповіла, що заявку прийняли, очікуйте на рішення. Протягом 14 діб. В мене мала дитина, війна, тяжке фінансове положення, а мою заяву будуть розглядати дві неділі. І як продити ті дві неділі без грошей ???І це якщо при інкасації банкомату виявлять
зайві кошти. Як вирішити цю проблему ??
Коментарі (4)
зайві кошти. Як вирішити цю проблему ??
Ответ банка
26 жовтня 2022, 8:42
Вітаємо.
Приносимо вибачення за спричинені незручності. За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Поспішаємо повернути вам кошти в найкоротший термін.
Приносимо вибачення за спричинені незручності. За вашою заявкою ми отримали підтвердження збою. Поспішаємо повернути вам кошти в найкоротший термін.
Приват имеет огромное преимущество для ITшников — удобный кабинет ФОП, кучу интеграций, приемлемые тарифы, заманиловки в виде Vip обслуживания.
Но, как оказалось, выделенный vip менеджер и консьерж сервис делают всё, чтобы как можно скорее отказаться от VIP сервисов.
1) Попытка уточнить детали обслуживания заняла больше чем две недели. Информация так и не получена.
2) Консьерж даёт явно противоречивую информацию.
3) Две недели понадобилось, чтобы связаться с выделенным менеджером, все просьбы просто игнорировались.
4) жалобы сами на себя консьерж не принимает и не реагирует.
5) Выделенный менеджер на сложный вопрос просто кинул мало релевантную вопросу ссылку и прекратил переписку.
6) Скрытые лимиты и комиссии, о которых узнаешь только после того, как транзакция совершена. Например — льготный кредит 55 дней распространяется только на сумму до 10 000 грн. Более 10 000 — обычный кредит под кучу%. Выяснить это до того как воспользовался кредитом просто не возможно.
Надеюсь, что закрытие ФОП в Привате не вызовет таких-же проблем и не займёт столько времени как простая попытка выяснить какие-же у меня были условия обслуживания.
Коментарі (6)
Но, как оказалось, выделенный vip менеджер и консьерж сервис делают всё, чтобы как можно скорее отказаться от VIP сервисов.
1) Попытка уточнить детали обслуживания заняла больше чем две недели. Информация так и не получена.
2) Консьерж даёт явно противоречивую информацию.
3) Две недели понадобилось, чтобы связаться с выделенным менеджером, все просьбы просто игнорировались.
4) жалобы сами на себя консьерж не принимает и не реагирует.
5) Выделенный менеджер на сложный вопрос просто кинул мало релевантную вопросу ссылку и прекратил переписку.
6) Скрытые лимиты и комиссии, о которых узнаешь только после того, как транзакция совершена. Например — льготный кредит 55 дней распространяется только на сумму до 10 000 грн. Более 10 000 — обычный кредит под кучу%. Выяснить это до того как воспользовался кредитом просто не возможно.
Надеюсь, что закрытие ФОП в Привате не вызовет таких-же проблем и не займёт столько времени как простая попытка выяснить какие-же у меня были условия обслуживания.
Ответ банка
29 грудня 2021, 10:53
Добрий день.
Нам шкода, що співпраця з нами залишила у вас таке неприємне враження. Ваша скарга була раніше розглянута нашими профільними фахівцями і по результату з вами був проведений зворотній зв'язок.
Нам шкода, що співпраця з нами залишила у вас таке неприємне враження. Ваша скарга була раніше розглянута нашими профільними фахівцями і по результату з вами був проведений зворотній зв'язок.
17 сентября мы с дочкой пришли в отделение Приватбанка (ул. Вильямса 73), чтобы открыть ей Junior card. Нам очень повезло, что мы попали к сотруднику банка Анастасии Голищенко, которая очень профессионально и оперативно оформила нам двоим карточки, очень дружелюбно и приятно нас обслужила. Весь день ходили в приподнятом настроении! Такие сотрудники, несомненно, создают очень положительный имидж Приватбанку.
Спасибо Анастасии!
Коментарі (1)
Спасибо Анастасии!
Ответ банка
22 вересня 2020, 8:43
Добрий ранок!
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Дякуємо вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Я не завжди задоволений відсотковими ставками та політикою оплат транзакцій, також у банку є деякі «хитрощі», як і у будь-якого іншого банку (які легко зрозуміти, якщо уважно читати договірні документи), але претензій до сервісу, швидкості реакцій банку, особливо на небезпечні ситуації, а також орієнтованості персоналу на запити клієнта у мене ніколи не було.