Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Львів, вул. Шевченка, 358
Адреса:
Львів, вул. Шевченка, 358
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
27 березня 2024, 20:30
Вітаємо.
За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання. Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання. Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
24,11,2021 року мені на телефон зателефонував номер приват банку, номер добавляю, +380 (5673) 6 91 29, і робот приблизно запитав таке: Андрій, ви проводите операцію по переказу 1 грн, просимо підтвердити, або відмінити. Я натиснув 0 для відміни, так було 5 разів, 4 рази я натискав 0, на п’ятий я просто не піднімав трубку. В результаті через 20−25 хвилин в мене з карти, без мого підтвердження було списано 8 разів, такі суми: 4,99$, 249,99$ — 6 разів, і 99,99$. Після дзвінків, в районі 15:05 я написав чат бот, де мені повідомили що менеджер приєднається за 9 хвилин. І в той момент в мене буквально за дві хвилини, без мого підтвердження зняли загальну суму в районі 43−44000 грн. Я звісно одразу побі в відділення, де працівник комусь написала і мені перетелеіонував знову з номера +380 (5673) 6 91 29, і заблокували карту. Тому в мене є два питання: Як приват Банк захищає своїх клієнтів? Хто буде повертати кошти? Як працює захисти Приват Банку і чи варто ним вазагалі користуватись після таких дій. Дуже очікую на відповідь на даний відгук, тому що це реально жесть.
Коментарі (26)
Ответ банка
25 листопада 2021, 12:51
Добрий день!
Проведення оплати в інтернеті можливе лише в разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені для здійснення оплати або прив'язки картки на сторонньому сайті. Заявки на оскарження даних операцій створені та будуть розглянуті згідно з правилами міжнародної платіжної системи. За результатом ми вас додатково проінформуємо.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв. На нашому сайті ви можете знайти поради та правила, що допоможуть вам не стати жертвою шахраїв:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Проведення оплати в інтернеті можливе лише в разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені для здійснення оплати або прив'язки картки на сторонньому сайті. Заявки на оскарження даних операцій створені та будуть розглянуті згідно з правилами міжнародної платіжної системи. За результатом ми вас додатково проінформуємо.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв. На нашому сайті ви можете знайти поради та правила, що допоможуть вам не стати жертвою шахраїв:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Ще з років навчання у вищому професійносу училищі співпрацюю з ПриватБанком. І ніяких кретичних незручностей ні з ним ні з персоналом я не мав. На відміну від інших банків. А універ я вже закінчив давно.
Найбільшою прикрістю для мене в банку було коли треба було мало не що місяця носити їм скріни паспорту, і то тому що так вимагали чи то податкова чи центральний банк, чи ще яка державна установа.
А так у мене хороші відносини як із цим банком, так і з його персоналом.
Не розумію чому більшість тих підприємст де я працював не хочуть кидати зарплатню на приватівські карти.
Коментарі (2)
Найбільшою прикрістю для мене в банку було коли треба було мало не що місяця носити їм скріни паспорту, і то тому що так вимагали чи то податкова чи центральний банк, чи ще яка державна установа.
А так у мене хороші відносини як із цим банком, так і з його персоналом.
Не розумію чому більшість тих підприємст де я працював не хочуть кидати зарплатню на приватівські карти.
Ответ банка
19 липня 2019, 18:02
Доброго дня!
Ми дуже вдячні Вам за таку високу оцінку нашої роботи. Нас мотивує довіра клієнтів, адже саме Ви допомагаєте нам стати краще. Ми старанно працюємо, щоб кожного дня зробити Ваше обслуговування в банку максимально комфортним.
Також, не варто забувати, що згідно до Закону України 'Про оплату праці', клієнта без його згоди не можуть перевести на обслуговування за зарплатним проектом в інший банк.
Кожен співробітник має право вибрати банк, в якому йому буде зручно отримувати зарплату.
Зі свого боку банк зможе надати якісну та кваліфіковану юридичну допомогу, щоб відстояти Ваші права. Досить зайти на сторінку https://privatbank.ua/zp-proekt-outer і заповнити поля.
З повагою, ПриватБанк.
Ми дуже вдячні Вам за таку високу оцінку нашої роботи. Нас мотивує довіра клієнтів, адже саме Ви допомагаєте нам стати краще. Ми старанно працюємо, щоб кожного дня зробити Ваше обслуговування в банку максимально комфортним.
Також, не варто забувати, що згідно до Закону України 'Про оплату праці', клієнта без його згоди не можуть перевести на обслуговування за зарплатним проектом в інший банк.
Кожен співробітник має право вибрати банк, в якому йому буде зручно отримувати зарплату.
Зі свого боку банк зможе надати якісну та кваліфіковану юридичну допомогу, щоб відстояти Ваші права. Досить зайти на сторінку https://privatbank.ua/zp-proekt-outer і заповнити поля.
З повагою, ПриватБанк.
21.08.17 Замовляв карту Gold Mastercard з фото. Платіж пройшов успішно, карта досі не відправлена. При зверненні в відділення і до оператора був зафіксований запит, відповіді так і не отримав. Карта повинна була бути в відділенні ще 04.09
Коментарі (7)
Ответ банка
9 серпня 2017, 10:48
yurcuff7, доброго дня!
Після того, як карта буде виготовлена, Ви отримаєте повідомлення.
Додатково, стежити за доставкою карти Ви можете на сайті https://privatbank.ua/ua/track/.
З повагою, ПриватБанк.
Після того, як карта буде виготовлена, Ви отримаєте повідомлення.
Додатково, стежити за доставкою карти Ви можете на сайті https://privatbank.ua/ua/track/.
З повагою, ПриватБанк.
Я створила заявку, і на другий день до мене передзвонив працівник банку і сказав що у мене є два розвитку подій: перший-це повернути кошти і продовжувати користуватися банком, другий-це зачекати 60 днів поки закінчиться перевірка і вивести кошти на будь-який інший банк, і перестати бути клієнтом Приватбанку. Я вибрала другий варіант, і перепитала чи 100% я зможу повернути свої кошти, на що мені відповіли так, звичайно!
Вечері я вирішила написати в службу підтримки, на що я отримала таку відповідь: що не знаємо чому вас так проінформували, але кошти ви зможете повернути лише через правоохоронні органи і рішенням суду.
Я пишу у поліцію, на що поліція мені відповідає що ніяку справу відкрити вона не може, і взагалі не знає чому банк перекидає до них. Що мені робити в такій ситуації, і як мені повернути кошти?