Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Приватбанку: Львів, вул. Шевченка, 358

Адреса:
Львів, вул. Шевченка, 358
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
27 березня 2024, 19:17
Я продавала свою криптовалюту на біржі Binance, оплата була від третьої особи, особа надала квитанцію і я переказала їй криптовалюту. На другий день у мене заблоковано всі мої кошти, тому що ця третя особа подала скаргу на повернення коштів.
Я створила заявку, і на другий день до мене передзвонив працівник банку і сказав що у мене є два розвитку подій: перший-це повернути кошти і продовжувати користуватися банком, другий-це зачекати 60 днів поки закінчиться перевірка і вивести кошти на будь-який інший банк, і перестати бути клієнтом Приватбанку. Я вибрала другий варіант, і перепитала чи 100% я зможу повернути свої кошти, на що мені відповіли так, звичайно!
Вечері я вирішила написати в службу підтримки, на що я отримала таку відповідь: що не знаємо чому вас так проінформували, але кошти ви зможете повернути лише через правоохоронні органи і рішенням суду.
Я пишу у поліцію, на що поліція мені відповідає що ніяку справу відкрити вона не може, і взагалі не знає чому банк перекидає до них. Що мені робити в такій ситуації, і як мені повернути кошти?
Коментарі (8)
Ответ банка
Приватбанк
27 березня 2024, 20:30
Вітаємо.
За результатом перевірки бачимо, що вам надали актуальну інформацію для врегулювання питання. Наразі банк змушений обмежити ваш рахунок. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду.
3
25 листопада 2021, 11:34
24,11,2021 року мені на телефон зателефонував номер приват банку, номер добавляю, +380 (5673) 6 91 29, і робот приблизно запитав таке: Андрій, ви проводите операцію по переказу 1 грн, просимо підтвердити, або відмінити. Я натиснув 0 для відміни, так було 5 разів, 4 рази я натискав 0, на п’ятий я просто не піднімав трубку. В результаті через 20−25 хвилин в мене з карти, без мого підтвердження було списано 8 разів, такі суми: 4,99$, 249,99$ — 6 разів, і 99,99$. Після дзвінків, в районі 15:05 я написав чат бот, де мені повідомили що менеджер приєднається за 9 хвилин. І в той момент в мене буквально за дві хвилини, без мого підтвердження зняли загальну суму в районі 43−44000 грн. Я звісно одразу побі в відділення, де працівник комусь написала і мені перетелеіонував знову з номера +380 (5673) 6 91 29, і заблокували карту. Тому в мене є два питання: Як приват Банк захищає своїх клієнтів? Хто буде повертати кошти? Як працює захисти Приват Банку і чи варто ним вазагалі користуватись після таких дій. Дуже очікую на відповідь на даний відгук, тому що це реально жесть.
Коментарі (26)
Ответ банка
Приватбанк
25 листопада 2021, 12:51
Добрий день!
Проведення оплати в інтернеті можливе лише в разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені для здійснення оплати або прив'язки картки на сторонньому сайті. Заявки на оскарження даних операцій створені та будуть розглянуті згідно з правилами міжнародної платіжної системи. За результатом ми вас додатково проінформуємо.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв. На нашому сайті ви можете знайти поради та правила, що допоможуть вам не стати жертвою шахраїв:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
5
19 липня 2019, 16:53
Ще з років навчання у вищому професійносу училищі співпрацюю з ПриватБанком. І ніяких кретичних незручностей ні з ним ні з персоналом я не мав. На відміну від інших банків. А універ я вже закінчив давно.

Найбільшою прикрістю для мене в банку було коли треба було мало не що місяця носити їм скріни паспорту, і то тому що так вимагали чи то податкова чи центральний банк, чи ще яка державна установа.

А так у мене хороші відносини як із цим банком, так і з його персоналом.
Не розумію чому більшість тих підприємст де я працював не хочуть кидати зарплатню на приватівські карти.
Коментарі (2)
Ответ банка
Приватбанк
PrivatBankQM
19 липня 2019, 18:02
Доброго дня!
Ми дуже вдячні Вам за таку високу оцінку нашої роботи. Нас мотивує довіра клієнтів, адже саме Ви допомагаєте нам стати краще. Ми старанно працюємо, щоб кожного дня зробити Ваше обслуговування в банку максимально комфортним.
Також, не варто забувати, що згідно до Закону України 'Про оплату праці', клієнта без його згоди не можуть перевести на обслуговування за зарплатним проектом в інший банк.
Кожен співробітник має право вибрати банк, в якому йому буде зручно отримувати зарплату.
Зі свого боку банк зможе надати якісну та кваліфіковану юридичну допомогу, щоб відстояти Ваші права. Досить зайти на сторінку https://privatbank.ua/zp-proekt-outer і заповнити поля.
З повагою, ПриватБанк.
1
9 серпня 2017, 9:37
21.08.17 Замовляв карту Gold Mastercard з фото. Платіж пройшов успішно, карта досі не відправлена. При зверненні в відділення і до оператора був зафіксований запит, відповіді так і не отримав. Карта повинна була бути в відділенні ще 04.09
Коментарі (7)
Ответ банка
Приватбанк
9 серпня 2017, 10:48
yurcuff7, доброго дня!
Після того, як карта буде виготовлена, Ви отримаєте повідомлення.
Додатково, стежити за доставкою карти Ви можете на сайті https://privatbank.ua/ua/track/.
З повагою, ПриватБанк.
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Приватбанку за адресою Львів, вул. Шевченка, 358. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Приватбанк - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Приватбанку розташованому за адресою  Львів, вул. Шевченка, 358- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.