8 березня, ходила закривати два рахунки у відділення банку за адресою м. Львів, вул. проспект Червоної Калини, 36.
Працівниця банку була попереджена, що паспорт в мене втрачений, і я маю довідку про втрату паспорта з поліції.
При закритті рахунку заява не писалася, працівниця банку спиталася номер телефону, щось робила на планшеті, після чого прийшли повідомлення в Приват24, які потрібно було підтвердити. Коли я вийшла з банку то не змогла переконатися у закритті рахунків через Приват24. Мене туди просто не впускає, бо номер телефону автоматично перестав бути фінансовим.
Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Львів, пр-т Червоної Калини, 36
Адреса:
Львів, пр-т Червоної Калини, 36
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
25 жовтня 2023, 16:43
Вітаємо. За умовами акції Додаткова знижка 5% на ROZETKA https://newpromos.privatbank.ua/znyzhka_dodatkova_na_ROZETKA, картки «Універсальна»/«Універсальна Gold», преміальні картки Platinum, World Black Edition, World Elite міжнародної платіжної системи Mastercard, емітовані АТ КБ «ПриватБанк», які беруть участь в Акції, мають такі BIN ранги (перші цифри номера картки):
545708220*, 5167982010*, 545708223*, 545708224*, 536354230*, 536354231*, 545709230*, 51687423*, 516798550*, 516798551*, 516798552*, 516798553*, 51687556*, 51687555*, 51687550*, 51687554*, 51687553*, 516875593*, 51687422*, 516798556*, 516798557*, 51687551*, 51687425*, 516875590*, 516874530*, 516874532*, 53635400*, 536354201*, 54570850*, 545708222*, 516875200*, 516874502*, 536354202*, 536354203*, 516875202*, 536354232*, 545708225*, 536354204*, 516875591*, 545708227*, 536354209*, 545708229*, 516875203*, 545708250*, 545708251*, 55232451*, 55232450*, 55232457*, 55232458*, 5523245900*, 52211911*, 52211922*, 5221191200*, 5218572211*, 5218572212*, 521857222*, 521857223*, 521857570*, 5218572250*. Інтернет-картки не беруть участі в Акції.
545708220*, 5167982010*, 545708223*, 545708224*, 536354230*, 536354231*, 545709230*, 51687423*, 516798550*, 516798551*, 516798552*, 516798553*, 51687556*, 51687555*, 51687550*, 51687554*, 51687553*, 516875593*, 51687422*, 516798556*, 516798557*, 51687551*, 51687425*, 516875590*, 516874530*, 516874532*, 53635400*, 536354201*, 54570850*, 545708222*, 516875200*, 516874502*, 536354202*, 536354203*, 516875202*, 536354232*, 545708225*, 536354204*, 516875591*, 545708227*, 536354209*, 545708229*, 516875203*, 545708250*, 545708251*, 55232451*, 55232450*, 55232457*, 55232458*, 5523245900*, 52211911*, 52211922*, 5221191200*, 5218572211*, 5218572212*, 521857222*, 521857223*, 521857570*, 5218572250*. Інтернет-картки не беруть участі в Акції.
Ответ банка
10 березня 2023, 9:02
Вітаємо.
Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Останні 5 міс. час від часу знімаю гроші із доларової картки в касах відділенях по курсу, що в касах. Сьогодні коли знімав гроші через касу 3000 грн. на касі писало, що курс 40.60 перепитався по якому курсу відбудеться обмін, мені сказали 40.60. Але мені прийшло повідомлення, що обмін відбувся по курсу 36.56, що кардинально так відрізняється від курсу який заявлений на касі (мінус 331 грн.) Запитався в касирші, вона сказала, що в неї писало курс 40.60.
Написав в технічну підтримку, там мені сказали, що обмін відубувся по курсу 36.56 так як такий курс по картці. А те, що я знімав гроші на касах по курску який написаний на касах, це мені показалося (5 місяців мені здавалося). Не хороші відчуття залишилися. Час міняти банк.
Коментарі (6)
Написав в технічну підтримку, там мені сказали, що обмін відубувся по курсу 36.56 так як такий курс по картці. А те, що я знімав гроші на касах по курску який написаний на касах, це мені показалося (5 місяців мені здавалося). Не хороші відчуття залишилися. Час міняти банк.
Ответ банка
20 вересня 2022, 13:19
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Продавала товар в інтернеті. Покупець скинув посилання на отримання коштів по чеку про оплату.
Натискаю на посилання і мене перекинуло на сайт privat-24bank.site (до речі сайт так і працює і продовжує грабувати), оформлений дуже схоже на програму Приват24 (я взагалі подумала, що відкривається моя програма). Далі, як завжди, введіть логін і пароль, дзвінок від банку підтвердіть вхід у Приват24 і відкривається мій кабінет. Перевіривши відсутність надходження суми, звичайно ж, чекаю кілька хвилин і заходжу і перевіряємо знову (процедура та ж: логін, пароль, дзвінок-підтвердження) і ось воно сповіщення: на рахунку встановлено кредитний ліміт в сумі 16 800 без смс, дзвінка з додатковими питаннями, уточненнями"
Після встановлення ліміту в проміжку 10 хвилин було здійснено списання всіх коштів декількома платежами. Призначення платежів: «Оплата на ігрових сайтах QIWI BANK, 8−800−707−77-» та «Розваги:EPAY,KYIV». Списання пройшло без надходження смс-повідомлень про списання, та без підтверджуючих кодів.
Побачивши списання, зайшла в додаток щоб заблокувати карту, але як повідомив оператор на гарячій лінії, шахраї зразу ж її розблокувати і списали решту коштів.
Зателефонувала на гарячу лінію і прошу: «Блокуйте платежі та картку!», а оператор: «так, бачу, що за Вашою карткою проводиться операції, чи будете їх підтверджувати?!», говорю: «блокуйте!», після цього лише заблокували карту.
Оператор гарячої лінії сказала, що «підозра на шахрайські дії, тому що відмічено код 3dSecure», кажу «не може бути, не було ніяких підтверджень від мене».
Склали заявку № 1823949 з формулюванням: «повернення коштів, у зв’язку з шахрайськими діями.»
Статус даної заявки «Ухвалено рішення» — «За заявкою на повернення коштів провести претензійну роботу неможливо, дані за транзакцією суперечать коментарям до поданої заявки.
Оператор порекомендувала звернутись на відділення для перевипуску карти та зміни паролю у додаток.
У відділенні м.Львів, проспект Червоної Калини 36 порекомендували не перевипускати карту щоб не було знову шахрайських дій і дали сфотографувати виписку (навіть не роздрукували). Менеджер зверхньо себе поводила і наголосила що це мої проблеми і потрібно погасили кредитний ліміт. На прохання заморозити нарахування відсотків до моменту вияснення обставин, то відмовилась і сказала що такого ніхто не зробить, хочете виясняти йдуть в кіберполіцію. Звернулась в кіберполіцію і написала заяву, також там повідомили що це не перше таке звернення щодо Приватбанку. Тобто захист від шахраїв Приватбанк не надає, адже сам із ними співпрацює.
В цей ж день знову звернулась на гарячу лінію, щоб уточнити можливість блокування відсотків та щодо повернення коштів. Оператор теж не могла нічого сказати, ще й заявила що я не є людиною, за якою закріплений даний фінансовий номер. Задала уточнюючі питання, щодо ідентифікації але після цього видала фразу «На питання Ви відповіли правильно, але я всеодно не впевнена «. Це просто жахливо, обслуговування на нулі. Видно що працівники банку задіяні у шахрайських діях.
Чому не було такої строгої ідентифікації під час встановлення кредитного ліміту?? Чому не було розгляду чи смс щоб підтвердити встановлення???
Чому по безпеці не заблокувало однотипні платежі?
Як працює безпека Приватбанку, чи вони заодно з шахраями???
Чому клієнти мають платити кошти за шахрайські дії?
Прошу обробити дану скаргу і прийняти міри щодо Приватбанку!!!
Коментарі (8)
Натискаю на посилання і мене перекинуло на сайт privat-24bank.site (до речі сайт так і працює і продовжує грабувати), оформлений дуже схоже на програму Приват24 (я взагалі подумала, що відкривається моя програма). Далі, як завжди, введіть логін і пароль, дзвінок від банку підтвердіть вхід у Приват24 і відкривається мій кабінет. Перевіривши відсутність надходження суми, звичайно ж, чекаю кілька хвилин і заходжу і перевіряємо знову (процедура та ж: логін, пароль, дзвінок-підтвердження) і ось воно сповіщення: на рахунку встановлено кредитний ліміт в сумі 16 800 без смс, дзвінка з додатковими питаннями, уточненнями"
Після встановлення ліміту в проміжку 10 хвилин було здійснено списання всіх коштів декількома платежами. Призначення платежів: «Оплата на ігрових сайтах QIWI BANK, 8−800−707−77-» та «Розваги:EPAY,KYIV». Списання пройшло без надходження смс-повідомлень про списання, та без підтверджуючих кодів.
Побачивши списання, зайшла в додаток щоб заблокувати карту, але як повідомив оператор на гарячій лінії, шахраї зразу ж її розблокувати і списали решту коштів.
Зателефонувала на гарячу лінію і прошу: «Блокуйте платежі та картку!», а оператор: «так, бачу, що за Вашою карткою проводиться операції, чи будете їх підтверджувати?!», говорю: «блокуйте!», після цього лише заблокували карту.
Оператор гарячої лінії сказала, що «підозра на шахрайські дії, тому що відмічено код 3dSecure», кажу «не може бути, не було ніяких підтверджень від мене».
Склали заявку № 1823949 з формулюванням: «повернення коштів, у зв’язку з шахрайськими діями.»
Статус даної заявки «Ухвалено рішення» — «За заявкою на повернення коштів провести претензійну роботу неможливо, дані за транзакцією суперечать коментарям до поданої заявки.
Оператор порекомендувала звернутись на відділення для перевипуску карти та зміни паролю у додаток.
У відділенні м.Львів, проспект Червоної Калини 36 порекомендували не перевипускати карту щоб не було знову шахрайських дій і дали сфотографувати виписку (навіть не роздрукували). Менеджер зверхньо себе поводила і наголосила що це мої проблеми і потрібно погасили кредитний ліміт. На прохання заморозити нарахування відсотків до моменту вияснення обставин, то відмовилась і сказала що такого ніхто не зробить, хочете виясняти йдуть в кіберполіцію. Звернулась в кіберполіцію і написала заяву, також там повідомили що це не перше таке звернення щодо Приватбанку. Тобто захист від шахраїв Приватбанк не надає, адже сам із ними співпрацює.
В цей ж день знову звернулась на гарячу лінію, щоб уточнити можливість блокування відсотків та щодо повернення коштів. Оператор теж не могла нічого сказати, ще й заявила що я не є людиною, за якою закріплений даний фінансовий номер. Задала уточнюючі питання, щодо ідентифікації але після цього видала фразу «На питання Ви відповіли правильно, але я всеодно не впевнена «. Це просто жахливо, обслуговування на нулі. Видно що працівники банку задіяні у шахрайських діях.
Чому не було такої строгої ідентифікації під час встановлення кредитного ліміту?? Чому не було розгляду чи смс щоб підтвердити встановлення???
Чому по безпеці не заблокувало однотипні платежі?
Як працює безпека Приватбанку, чи вони заодно з шахраями???
Чому клієнти мають платити кошти за шахрайські дії?
Прошу обробити дану скаргу і прийняти міри щодо Приватбанку!!!
Ответ банка
25 січня 2022, 15:30
Добрий день!
ПриватБанк не співпрацює з шахраями, а навпаки веде активну боротьбу з протизаконними діями недобросовісних осіб. Якщо ви продаєте товар на інтернет-майданчику, для отримання переказу на картку за продаж товару необхідно зазначити лише номер картки, про що ми неодноразово попереджали. Ні в якому, разі не потрібно переходити по сумнівним посиланням та тим паче вказувати ваші дані та паролі.
За вашим зверненням в підтримку, ми подали заявки на оспорювання операцій, однак, на жаль, вони не можуть бути оскаржені, згідно правилам міжнародних платіжних систем, так як при їх здійснені було коректно вказано одноразовий пароль безпеки.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут є декілька простих та корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
З повагою, ПриватБанк.
ПриватБанк не співпрацює з шахраями, а навпаки веде активну боротьбу з протизаконними діями недобросовісних осіб. Якщо ви продаєте товар на інтернет-майданчику, для отримання переказу на картку за продаж товару необхідно зазначити лише номер картки, про що ми неодноразово попереджали. Ні в якому, разі не потрібно переходити по сумнівним посиланням та тим паче вказувати ваші дані та паролі.
За вашим зверненням в підтримку, ми подали заявки на оспорювання операцій, однак, на жаль, вони не можуть бути оскаржені, згідно правилам міжнародних платіжних систем, так як при їх здійснені було коректно вказано одноразовий пароль безпеки.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут є декілька простих та корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
З повагою, ПриватБанк.
Отримую пенсію і зарплату на платіжну картку Приватбанку. Оплачую комунальні платежі швидко і безпроблемно. Якщо виникають якісь незрозумілості — ввічливі і кваліфіковані фахівці дадуть компетентне пояснення. Приватбанк зараз — це взірцевий банк України.
Коментарі (2)
Ответ банка
16 грудня 2018, 9:22
Дякуємо за позитивний відгук про наш банк! Впевнені, що подальша співпраця з нашим банком буде також мати лише позитивний досвід.
Очень много народу в отделениях. К терминалу оплаты еще можно пробраться за 5-10 мин ожидания. К сотруднику ни разу не хватало терпения дождаться. В последний раз заходил, одна сотрудница обслуживала всех клиентов отделения. Банк для людей, у которых очень много свободного времени.
Коментарі (14)
Приватбанк залишив мені досвід недовіри на все життя. Не знаю, як могла занести на депозиний сертифікат 1000000грн. В (₴) Хотіла заробити додаткові кошти, щоб допомогти пристарілим батькам. А в результаті не собі не батькам(( Не знаю, як дожити до закінчення терміну. І хочаб забрати 200 тис. грн. ((Панікувати не можу. Орендувала сейфову скриньку в приватбанку, зголосилась заглянути до неі 20 грудня. Мені не давали до неі доступу 40 хв. Усе життя за цей час промайнуло перед очима. Так як в сейфі важливі документи і дорогоцінності. Коли я запитувалась, яке відношення сейвові скриньки мають відношення до ситуаціі з приватбанком були відмовчування, а потім запевняли, що чекають на погодження зверху.А яке погодження зверху, якщо є договір і згідно договору навіть в разі банкрутства банка клієнт має мати безперешкодний доступ до сейфовоі скриньки.
Може на краще так сталось. Це ще раз переконало мене на переізд з рідноі краіни в далекі края.
Підтримую усіх вкладників депозитів. Терпіння нам і спокою.
Коментарі (13)
Може на краще так сталось. Це ще раз переконало мене на переізд з рідноі краіни в далекі края.
Підтримую усіх вкладників депозитів. Терпіння нам і спокою.
я 14 липня 2015р.Переводила кошти на карточку Приватбанку, через інтернет. Спочатку отримувач підтвердив, що отримав кошти.Через деякий час Він звязався зі мною і сказав, що помилився.Що це прийшли кошти іншої людини.Я вже два тижні б юся і не можу вияснити в Приватбанку куди і кому зараховані мої кошти.У мене є квитанція про переказ коштів.Приват відправляє туди де був переказ коштів, ті відправляють в Приват.....і так бескінченно.Чому я не можу вияснити куди зараховано мої кошти.Мене направляють в міліцію… Приват каже, що він нічого не знає… а це як? Гроші прийшли в банк...і що? То вини таким чином можуть всі наші кошти зараховувати куди хотіти… собі на карточки… А потім не надавати інформацію… Виходить потрібно подавати в Прокуратуру на банк, що він не надає мені інформацію про переведені мною кошти!!! Я кошти перевела, а отримати від банку відповідь, куди вони зараховані не можу? Вони самі приховують інформацію...Іще прийдеться звертатися в Національний банк… Невже Приват банк вважає, що Він самий крутий і, що з ним боротися безглуздо… Але якщо клієнти почнуть його залишати, то і він лопне…
Коментарі (5)
Як виявилось далі, банк має два види карток «Універсальна Gold» та «Універсальна Gold 2» у яких номер картки починається з 53635421. Такі картки не мають права на знижку, через те, що вважаються картками іншого банку.
Підтримка банку звичайно що нічого не знає ні про які номери карток, та чому банк не передав до RozetkaPay інформацію про картки 53635421 що видаються у відділеннях банка.
Прошу банк перевірити чи картки 53635421 дійсно є картками ПриватБанку Універсальна Голд. Якщо так, прошу повідомити RozetkaPay що картки 53635421 є картками ПриватБанку, та є частиною пакета Універсальна Голд
Дякую. Та сподіваюсь на оперативне розв’язання проблеми!