Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Львів, вул. Шота Руставелі, 38
Адреса:
Львів, вул. Шота Руставелі, 38
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-18:00, перерва: 13:00-14:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
tshh
5 жовтня 2021, 14:04
Найменш user-friendly банк в Україні. Від контакту з банком вже не вперше лише негативні емоції. Починаючи від обслуговування по телефону (неможливо додзвонитися до операторів, постійно зайнято і треба довго очікувати, або ж кажуть, що передзвонять, і не роблять цього) до нахабного некомфортного обслуговування на місцях в банках. Мою картку заблокували, оскільки я не актуалізувала дані про себе (проблема не в мені, а в тривалості оформлення нових документів), але банк відмовляється йти назустріч! Мені потрібні мої гроші на картці, щоб жити, а зняти їх не можу, і в касі мені сказали, що їх не видадуть, поки інформація не актуалізується…тобто я маю ще кілька тижнів жити без власних коштів, бо ПриватБанк не передбачив інших шляхів зняття коштів. Я, звісно, дочекаюсь, актуалізую інформацію про себе, заберу свої кошти, але рахунок в Вашому банку анулюю! Бо одні незручності
Коментарі (3)
Ответ банка
5 жовтня 2021, 15:48
Добрий день!
Вибачте, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ймовірно, ваші дзвінки були здійснені в пікові години навантаження на операторів. Ви можете звернутися до нас за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
Актуалізація даних – це не примха банку, а вимоги чинного законодавства України. Від банків вимагають періодично оновлювати дані по клієнтах.
Раніше, банк пішов вам назустріч та тимчасово обмеження було знято, однак, на жаль, ви не надали документи в зазначений термін. Можна подати тільки одну заявку протягом року (не календарного, від моменту подачі попередньої).
Нам шкода, що ви прийняли таке рішення та сподіваємося, що ви його змінете.
Пройти актуалізацію ви можете через Приват24 або, звернувшись в будь-яке зручне відділення з оригіналами паспорта та ІПН.
З повагою, ПриватБанк.
Вибачте, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ймовірно, ваші дзвінки були здійснені в пікові години навантаження на операторів. Ви можете звернутися до нас за будь-яким доступним каналом, що вказано на сайті: https://privatbank.ua.
Актуалізація даних – це не примха банку, а вимоги чинного законодавства України. Від банків вимагають періодично оновлювати дані по клієнтах.
Раніше, банк пішов вам назустріч та тимчасово обмеження було знято, однак, на жаль, ви не надали документи в зазначений термін. Можна подати тільки одну заявку протягом року (не календарного, від моменту подачі попередньої).
Нам шкода, що ви прийняли таке рішення та сподіваємося, що ви його змінете.
Пройти актуалізацію ви можете через Приват24 або, звернувшись в будь-яке зручне відділення з оригіналами паспорта та ІПН.
З повагою, ПриватБанк.
Замовив картку, для заміни старої, здавалося б все круто, онлайн, свій дизайн, одразу здійснив оплату, у розмірі 149 гривень.
Прийшло повідомлення від банку проте, що картка готова до видачі у відділенні по вул. Шота Руставелі 38.
Прийшов до відділення, кажуть, все ок, хочемо вас сфотографувати з карткою.
На питання, навіщо, відповідають, що для ідентифікації особи.
Пропоную що прийду через 15 хвилин з паспортом, кажуть по паспорту вас не можемо ідентифікувати, треба вас сфотографувати з карткою, таким чином пройде ідентифікація.
Згідно їз законом «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України вказані у статті 13, та карти серед них немає.
У договорі, який Приватбанк прислав після замовлення картки, такого пункту також немає, керівник відділення заявляє, що це внутрішня інструкція банку.
Цікаво, як внутрішня інструкція може суперечити законам України?
Розуміючи, що послуга оплачена, та не надана, прошу підготувати документи про розірвання договору на замовлену картку та повернення, хоч і невеликих, але грошей.
Оператор заявляє, що гроші повернути банк не може, оскільки банк зі своєї сторони все зробив.
Але я, як клієнт послугу, попередньо оплачену, не отримав.
Досить дивна ситуація, коли клієнта, який співпрацює з банком близько двадцяти років заставляють фотографуватися ніби мавпочку у зоопарку, посилаючись на дивні внутрішні інструкцій, які суперечать чинному законодавству.
Оскільки таке відношення до клієнтів вважаю неприпустимим, у подальшому планую розірвати договір фізичної особи та особи підприємця.
Коментарі (31)
Прийшло повідомлення від банку проте, що картка готова до видачі у відділенні по вул. Шота Руставелі 38.
Прийшов до відділення, кажуть, все ок, хочемо вас сфотографувати з карткою.
На питання, навіщо, відповідають, що для ідентифікації особи.
Пропоную що прийду через 15 хвилин з паспортом, кажуть по паспорту вас не можемо ідентифікувати, треба вас сфотографувати з карткою, таким чином пройде ідентифікація.
Згідно їз законом «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України вказані у статті 13, та карти серед них немає.
У договорі, який Приватбанк прислав після замовлення картки, такого пункту також немає, керівник відділення заявляє, що це внутрішня інструкція банку.
Цікаво, як внутрішня інструкція може суперечити законам України?
Розуміючи, що послуга оплачена, та не надана, прошу підготувати документи про розірвання договору на замовлену картку та повернення, хоч і невеликих, але грошей.
Оператор заявляє, що гроші повернути банк не може, оскільки банк зі своєї сторони все зробив.
Але я, як клієнт послугу, попередньо оплачену, не отримав.
Досить дивна ситуація, коли клієнта, який співпрацює з банком близько двадцяти років заставляють фотографуватися ніби мавпочку у зоопарку, посилаючись на дивні внутрішні інструкцій, які суперечать чинному законодавству.
Оскільки таке відношення до клієнтів вважаю неприпустимим, у подальшому планую розірвати договір фізичної особи та особи підприємця.
Ответ банка
17 квітня 2021, 10:39
Процедура ідентифікації клієнта передбачена законодавчими актами, регламентована внутрішніми документами банку. Фотографування клієнта, а також збереження копій паспорта та ІПН при проведенні ідентифікації є одною з обов´язкових умов. Це проводиться для того, щоб ефективно боротися з шахрайством і не допустити несанкціонованих дій з вашими картками і рахунками. Наявність цих даних в банку допоможе нам обслужити вас в подальшому без пред´явлення паспорта або ІПН, вам достатньо буде назвати співробітникові номер свого мобільного телефону або пред´явити картку ПриватБанку.
Вітаю. У мена така проблема, що я оплатив рахунки арешту. Сказали що карту розблокують за 2-3 дні. Вже як тиждень минає карта досі заблокована.
Написати коментар
Ответ банка
14 листопада 2019, 10:15
Для того, щоб у Вас не складалося хибне враження про банк та ситуацію, дозвольте зауважити, що даного рода процедура проводиться при отриманні банком постанови від Державної виконавчої служби. Для зняття арешту Вам достатньо звернутися до Державної виконавчої служби. Зняття арешту доступне лише після того, як до банку надійде відповідний лист від Державної виконавчої служби.Сподіваємось, той факт, що дотримуючись законодавства ми не змогли задовольнити Ваші вимоги, не вплине на наші подальші стосунки. Банк завжди готовий до співпраці, основою якої має бути повна відповідність взаємних дій законодавству України.
обратился в в отделение приватбанка по поводу возврата закончившегося депозита, отказали, детали сказал по телефону 3700, позвонил, там сказали обращаться в отделение. круг замкнулся. пришла смс, что депозит продолжен, хотя в банке говорят, что операции с депозитами приостановлены
Коментарі (4)