Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відділення Приватбанк: пр-т Соборності, 42, Луцьк

Адреса:
Луцьк, пр-т Соборності, 42
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, перерва каси: 12:30-13:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Доступно для МГН (маломобільних груп населення).

 

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
7 березня 2025, 16:07
Просто жахливий банк з жахливим обслуговуванням і банкоматами
Знімала 14000 з карти іншого банку, банкомат не видав кошти, пообіцяв повернути за 30 хв і нічого не повернув. В підтримці голосовий робот просто який абсолютно не допомагає.
Хочете витратити гроші і нерви то сюди.
Але краще не користуйтеся
Коментарі (2)
4
13 червня 2024, 0:11
Відкрила ФОП місяць тому, одразу ж відкрила рахунок в приватбанку. І почалось… з першого платежа клієнтам не проходить оплата, а йде на перевірку і проходить через декілька годин. Всі 100% оплат через приват перевіряються. Причому вони перевіряються вручну, тому що в не робочий час оплати скасовуються взагалі. Зверталась тисячу разів в службу підтримки. Мені одне і те ж говорять, що перевірка з метою безпеки і з рахунком все окей, і це перевірка зі сторони відправників🤷🏼‍♀️
Я неможу нормально працювати, тому що мені постійно доводиться пояснювати клієнтам що все окей, і оплата таки зайде з їх боку. Клієнти в свою чергу говорять що в них таке вперше, і так оплатв проходить тільки на мій рахунок.
На днях закрила рахунок і відкрила новий. Проблема нікуди не ділась, далі всі мої платежі перевіряють вручну. І це займає просто дуже багато часу і нервів.
Поясніть чому так і як це виправити?
Написати коментар
Ответ банка
Приватбанк
PrivatBankQM
13 червня 2024, 9:51
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності
3
22 вересня 2020, 20:30
22.09.2020 орієнтовно в 13:30 звернувся у відділення Приватбанку для отпримання переказу MoneyGram. Працівник відмовилась видавати, аргументуючи тим, що я не є клієнт ПриватБанка. Прошу представника прокоментувати.
Коментарі (3)
Ответ банка
Приватбанк
23 вересня 2020, 9:31
Доброго ранку!
Для можливості видачі термінового грошового переказу банк має ідентифікувати особу, яка отримує переказ, щоб звірити дані з інформацією про отримувача та видати кошти саме адресату переказу, а не третій особі. Ми також звернулись в особистому повідомленні для уточнення деталей ситуації.