Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Запоріжжя, вул. Василя Сергієнка, 62-Б
Адреса:
Запоріжжя, вул. Василя Сергієнка, 62-Б
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, перерва каси: 12:30-13:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
ZloiAvtor
23 липня 2024, 15:21
Много лет пользовался приватом и считал его надежным и ориентированным на клиента. Скопил небольшие сбережения в долларах и крутил их на депозитах. Сейчас потребовались деньги. В кассе говорят в наличии только старые купюры 1996 года. Заказал через приват 2000 долларов. И что вы думаете? Все купюрами 1996 года, которые естественно брать нет смысла. Можно сколько угодно заливать о том, что они являются действующем платежным средством. Но кому то отдать такие потом будет невозможно, а обменники либо откажуться принимать, либо возьмут по сниженному курсу. Приват совсем озверел. Являюсь также клиентом ощада и даже там без проблем снимал доллары нового образца. А тут видимо хотят списать их за счет клиентов. Ну ок. Сниму гривнами и больше ни ногой в эту контору.
Коментарі (4)
Ответ банка
23 липня 2024, 16:55
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Перепрошуємо за незручності.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Самый отстойный банк в Украине. Больше 10 лет обслуживался в этом банке. 27.10.23 заблокировали счета, мол банком принято решение о прекращении отношений и блокировке всех счетов и карт. Причина не озвучена, пришло письмо на мейл типа вы подозрительный тип, ну ладно, подозрительный тип который постоянно донатит на ЗСУ, занимался волонтерством, содействовал в организации сборов нашим войнам на авто, ну ладно нет и нет, давно хотел сам уйти с этого банка (причин много от убогого обслуживания до персонала на который посмотришь повесится хочется). Пришел написал заявление на перечисление денег, консультант чуть не в лицо заявление бросила, которые были на карте на другой банк и тут началось, то вы не прошли идентификацию, идите опять, то прошел идентификацию, но не написал еще раз заявление, третий раз пошел прошел повторный раз идентификацию и еще раз написал заявление, чтоб понимать это процесс длительный постоянно воздушные тревоги банк опускает ролеты, а толпа людей стоит и ждет отмены…на третий день удалось сделать все как нужно, потому что персонал полный ноль. Ждите ответ по вашему заявлению, какое нафик решение, это мои деньги просто переведите их на другой банк, наличкой отказались выдавать. Сегодня звоню на горячую линию решения нет, почему, никто не знает и куда обращаться тоже никто не знает. Мол ждите и все. В отделении вчера сказали что сегодня будет решение и получите деньги, на горячей линии обьявили ждать до 10 дней. Завтра напишу заявление в НБУ о мошенничестве со стороны персонала Привата.
Написати коментар
Ответ банка
1 листопада 2023, 20:14
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Добрий день. Я інвалід 2 групи та вимушена переселенка з зони бойових дій. 19 вересня шахрайськими діями було знято з карти ПриватБанку 19.580 грн. На мій номер поступив звінок яких представившися «Безпекою банку ПриватБанк». Для підтвердження що він потипу Працівник Беспеки банку розповів про мене всю інформацію яку знала тільки я і працівники Банку (Хто я, рік народження, де були видані картки, скільки коштів на карточках). Для переконливостя що він не шахрай було переключення звінок потипу на оператора за номером «3700» оператор сказав що в мою карту були втручання та вона заблокована. Так як це була неділя від запропонував її розблокувати зараз, та почав говорити що мені робити. Та для підтвердження того що він потипу працівник Безпеки банку він збільшив кредитний ліміт на одній з карток, перекинув із скарбничка на карту та міг заблокувати та розблокувати картку. Та подальшими діями шахраїв/шахрая було знято кошти із скарбничка та карти. Так як я Інвалід 2 групи та з неповнолітньой дитиною на руках та з дитиною студентом. Ці кошти збиралися для оплати навчання та на ремонт будинку після обстрілу та на лікування. Просимо вас розібратися в цій справі. Бо дуже потрібні ці кошти.
Коментарі (5)
Ответ банка
22 вересня 2022, 10:44
Добрий день!
Описані вами операції могли бути здійснені за наявності доступу до особистого кабінету Приват24. Для доступу в Приват24 окрім доступу до фінансового номеру необхідно знати пароль від акаунту або ПІН-код картки (для відновлення доступу), які відомі лише клієнту власнику картки і не зберігаються в банку у відкритому незашифрованому вигляді, тобто, до них не мають доступ співробітники банку. Ми постійно наголошуємо, що клієнти мають бути пильні та не передавати дані карток та паролі від акаунту третім особам.
Відповідно до п. 2.1.4.5.1 Умов та Правил банківського обслуговування розміщених на сайті банку, Клієнт зобов'язаний не передавати Картки, ПІНи, постійний пароль, одноразові паролі і контрольну інформацію третім особам.
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактних даних та перевірки інформації.
Банк постійно працює над вдосконаленням своїх послуг, в тому числі, у сфері захисту своїх клієнтів від шахрайських дій. На жаль, в деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Описані вами операції могли бути здійснені за наявності доступу до особистого кабінету Приват24. Для доступу в Приват24 окрім доступу до фінансового номеру необхідно знати пароль від акаунту або ПІН-код картки (для відновлення доступу), які відомі лише клієнту власнику картки і не зберігаються в банку у відкритому незашифрованому вигляді, тобто, до них не мають доступ співробітники банку. Ми постійно наголошуємо, що клієнти мають бути пильні та не передавати дані карток та паролі від акаунту третім особам.
Відповідно до п. 2.1.4.5.1 Умов та Правил банківського обслуговування розміщених на сайті банку, Клієнт зобов'язаний не передавати Картки, ПІНи, постійний пароль, одноразові паролі і контрольну інформацію третім особам.
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактних даних та перевірки інформації.
Банк постійно працює над вдосконаленням своїх послуг, в тому числі, у сфері захисту своїх клієнтів від шахрайських дій. На жаль, в деяких ситуаціях клієнти самі потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Решил воспользоваться официальным сайтом Приватбанка для заказа карточек, чтобы изготовили и доставили курьером новую карточку для выплат, т.к. срок годности старой истек. Вот его адрес: https://carddesign.privatbank.ua/
Заплатил за карту 99 грн, обещали доставить в течение 2 недель.
В итоге спустя 5 недель — ни слуху, ни духу. Ни карты, ни денег не вернули.
Естественно студенты в колл-центре ничего не знают. Мычат и сами удивляются куда карта могла дется.
Мало того, на запрос об официальной заявке на расследование, # 38098 (этот номер сгенерировлаа система после успешной подачи заявки), котрую я подал с официального сайта — меня вообще добили. Оказывается такой заявки в системе не существует (со слов девочке калл центра).
Т. е. по факту завки «теряются» или по какой-то причине не сохраняются в системе.
Итого, на ресурсе для трекинга програсса изготовления карты https://carddesign.privatbank.ua/track
Все зависло на шаге 3) Отправлена (23.11.2021) 4) Ожидается 30.11.2021 Сегодня уже как бы 27.12.2021…
На данный момент карты нет и никто из колл центра не знает, где она застряла и почему.
Вот такой банк. с виду бардак и беспрделал внутри.
Коментарі (1)
Заплатил за карту 99 грн, обещали доставить в течение 2 недель.
В итоге спустя 5 недель — ни слуху, ни духу. Ни карты, ни денег не вернули.
Естественно студенты в колл-центре ничего не знают. Мычат и сами удивляются куда карта могла дется.
Мало того, на запрос об официальной заявке на расследование, # 38098 (этот номер сгенерировлаа система после успешной подачи заявки), котрую я подал с официального сайта — меня вообще добили. Оказывается такой заявки в системе не существует (со слов девочке калл центра).
Т. е. по факту завки «теряются» или по какой-то причине не сохраняются в системе.
Итого, на ресурсе для трекинга програсса изготовления карты https://carddesign.privatbank.ua/track
Все зависло на шаге 3) Отправлена (23.11.2021) 4) Ожидается 30.11.2021 Сегодня уже как бы 27.12.2021…
На данный момент карты нет и никто из колл центра не знает, где она застряла и почему.
Вот такой банк. с виду бардак и беспрделал внутри.
Ответ банка
27 грудня 2021, 11:38
Добрий день!
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Питання в роботі у профільних фахівців. За результатом з вами додатково зв'яжуться.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
Питання в роботі у профільних фахівців. За результатом з вами додатково зв'яжуться.
24.12.2020 07:59:00
Статус: «Успіх»
Сума: 234.00 UAH
Призначення: «Телеком послуги Privat24 web MT, ID 1 515 092 994»
Я ничего и никому деньги не пересылал, как мне решить эту проблему?
Коментарі (3)
Статус: «Успіх»
Сума: 234.00 UAH
Призначення: «Телеком послуги Privat24 web MT, ID 1 515 092 994»
Я ничего и никому деньги не пересылал, как мне решить эту проблему?
Ответ банка
24 грудня 2020, 10:47
Добрий день!
У вашому Приват24 ви маєте змогу бачити інформацію по даному платежу. В архіві наведені деталі платежу та номер, який був поповнений. Проведення такого платежу можливе лише з введенням даних для входу в особистий кабінет, відомих лише власнику картки.
У разі виникнення додаткових питань, готові відповісти на них в особистому повідомленні.
У вашому Приват24 ви маєте змогу бачити інформацію по даному платежу. В архіві наведені деталі платежу та номер, який був поповнений. Проведення такого платежу можливе лише з введенням даних для входу в особистий кабінет, відомих лише власнику картки.
У разі виникнення додаткових питань, готові відповісти на них в особистому повідомленні.