Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Київ, вул. Володимира Сосюри, 5
Адреса:
Київ, вул. Володимира Сосюри, 5
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00 - 18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Pugachov1960
18 листопада 2021, 21:39
Я уверен, что сотрудники Приватбанка сливают данные клиентов. Или безопасность данных клиента полный отстой, что ничуть не лучше. У разных людей всё происходит как под копирку, буквально каждый день, никому нет дела. Суть шахрайських дій с моей картой такова. 05.11.2021 ехал днём в трамвае, получил на личную почту 2 сообщ. от Приватбанка, что я неправильно 2 раза ввёл CCV-код и инструкцию, как ввести правильно. А что сделал бы нормальный банк? Правильно, заблокировал бы карту и спросил бы, я это делаю? Как оказалось потом, это привязывали мою карту к Google-платежам. 2 транзакции на сумму 1 $ неуспешные, дальше у них пошло всё как по маслу. Ввели полные мои банковские данные (!!!), в том числе дату карты и CVV-код. Успели списать через Google на Facebook (!!!, на Facebook возможно только в некоторых странах) 12 раз по 0,99$ (!!!), т. е. по 26,19 грн., две транзакции в минуту. Подал заяву в полицию, в Приватбанке оформил 12 (!) заяв на возврат средств, отдельно на каждую транзакцию. Оформил заявку на возврат средств в Google. Результат такой. Google ответил первый, что признаков шахрайских дій не виявлено, в возврате средств отказано. Всё. Я так понимаю, что там тоже наши люди работают. Как связаться с Фейсбуком, понятия не имею, не получается. Приват сегодня ответил, ответ феноменальный. Как оказалось, я сам привязал карту, сам разрешил списывать без подтверждения, и вообще, сам виноват, потому что не слежу за своими деньгами!!! А банк здесь ни причём. И изюминка. Оказывается, банк расследует только если украли 151 грн или больше. А у меня только 26,19 грн! Вот где собака порылась, у людей списывают 1000 раз по 50 грн, и для банка это не предмет расследования! А я везде писал, что не привязывал, не пользовался, не давал, карта всегда при мне и т. д. И вообще пользовался своей пенсионной картой только через банкомат, просто снимал деньги, и всё. И в конце ответа банка вишенка, благодарят за выбор банка и надеются на дальнейшее сотрудничество. Вывод: просто издеваются. Итог. Банк № 1 не достоин быть таковым, на клиентов ему начхать, кто сливает информацию, никому не интересно, в том числе и полиции. Желаю Приват банку не развалиться с таким отношением к клиентам.
Коментарі (10)
Ответ банка
19 листопада 2021, 11:26
Проведення оплати в інтернеті можливе лише в разі, якщо дані картки, що відомі лише її власнику, були введені для здійснення оплати або прив'язки картки на сторонньому сайті.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима, в першу чергу, не повідомляючи третім особам персональні дані та не підтверджуючи платежі, котрі ви не здійснювали.
Ось тут 👇 є декілька простих, та від того не менш корисних, правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші дані, та детальніше перевірити, що можемо зробити в цій ситуації.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима, в першу чергу, не повідомляючи третім особам персональні дані та не підтверджуючи платежі, котрі ви не здійснювали.
Ось тут 👇 є декілька простих, та від того не менш корисних, правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші дані, та детальніше перевірити, що можемо зробити в цій ситуації.
Можу пояснити в декількох словах, карантин, до цього все було добрре, під час, вирішили анулювати кредит на 38 тисяч, ми залишилися без коштів, нам прийшлося вижити, ми вижили, але більше ніколи не будемо платити податки і так само користуватися послугами державних банків! дякуємо
Коментарі (18)
Ответ банка
11 січня 2021, 9:28
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на вашій картці стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і, навіть, тисячах показників. На нього може впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори. При активному користуванні послугами банку, ліміт може бути збільшений.