Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.25 | 44.25 |
USD | 41.55 | 42.15 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Мерефа, вул. Савченка, 2-А
Адреса:
Харківська область, Мерефа, вул. Савченка, 2-А
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:00-17:00, перерва каси: 12:00-13:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Sa115Fu
16 травня 2024, 2:45
З карти Приватбанк мого чоловіка, шахрайським методом було вкрадено усі наші сімейні заощадження: 97000 тисяч гривень. Вкраденi гроші пішли на МОNODirect,KYIV. Одразу зателефонували в Приватбанк на гарячу лінію для блокування картки. Поїхали до найближчого відділення, консультант підтвердила факт шахрайства (карта Голд була перевипущена на звичайну без нашого відома) Жодного сповіщення на підтвердження платежу не надходило. Написали заяву до поліції, кібенполіції. Консультант сказала що оскільки сума крадіжки досить велика, гроші повернуть впродовж пів року. Сьогодні звернулись до банку щоб дізнатись на якому етапі повернення коштів (бо наша сім'я лишилась без грошей на існування під час війни) В Приватбанку нам відповіли що гроші нам не повернуть бо ми перейшли «за посиланням». Жодної письмової відповіді від банку не отримали. Жодних дій на зустріч також не побачили.
Коментарі (4)
Ответ банка
16 травня 2024, 10:44
Добрий день. Шкодуємо, що сталася така ситуація.
На жаль, за інформацією, вказаною у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити контактні дані та допомогти розібратися в ситуації.
На жаль, за інформацією, вказаною у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити контактні дані та допомогти розібратися в ситуації.
Уже больше года пользуюсь услугами страхования здоровья, к счастью, до этого не обращалась, но вот наступил страховой случай. Я позвонила на горячую линию Приват, зафиксировала страховой случай, сказала, что врач ставит диагноз пиелонефрит. Затем прошла обследование и последующее лечение, по результатам которого взяла выписку и отправила ее в банк.
На следующий день мне ответили, попросили добавить некоторые другие документы, которые я загрузила в течение нескольких дней.
В течение 5 рабочих дней с момента подачи документов мою заявку рассмотрели и выплатили деньги, четко по таблице страховых выплат. Это было очень быстро, я не ожидала, спасибо!
Я очень довольна обслуживанием как в банке, так и в самой страховой. Всем рекомендую страховые продукты, с небольшим ежемесячным платежом они могут очень выручить. если, не дай Бог, возникнут проблемы со здоровьем! Хотя я очень переживала, начитавшись отзывов, но теперь понимаю, что негативные комментарии просто пишут чаще позитивных. Весь негатив в отзывах сводится к тому, что нет болезни в таблице, болезнь нашли раньше, чем это предусмотрено договором и прочими такими моментами. Но если вы соблюдаете все условия, вовремя сообщаете о страховом случае и ваша болезнь действительно оказывается страховой, выплату компания проведет, это 100%. Спасибо, за качественный сервис!
Написати коментар
На следующий день мне ответили, попросили добавить некоторые другие документы, которые я загрузила в течение нескольких дней.
В течение 5 рабочих дней с момента подачи документов мою заявку рассмотрели и выплатили деньги, четко по таблице страховых выплат. Это было очень быстро, я не ожидала, спасибо!
Я очень довольна обслуживанием как в банке, так и в самой страховой. Всем рекомендую страховые продукты, с небольшим ежемесячным платежом они могут очень выручить. если, не дай Бог, возникнут проблемы со здоровьем! Хотя я очень переживала, начитавшись отзывов, но теперь понимаю, что негативные комментарии просто пишут чаще позитивных. Весь негатив в отзывах сводится к тому, что нет болезни в таблице, болезнь нашли раньше, чем это предусмотрено договором и прочими такими моментами. Но если вы соблюдаете все условия, вовремя сообщаете о страховом случае и ваша болезнь действительно оказывается страховой, выплату компания проведет, это 100%. Спасибо, за качественный сервис!
Ответ банка
16 жовтня 2020, 17:26
Добрий вечір!
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.