Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Чернігів, вул. Всіхсвятська, 8
Адреса:
Чернігів, вул. Всіхсвятська, 8
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:00-17:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Urik1608
14 березня 2020, 15:15
Приват банк очень испортился, злые специалисты, не компетентные.Кассиры-грубят, постоянно очереди, когда хотят тогда и открывают кассы.Единственный банк который работал в субботу, теперь на выходных не работает вообще.Хотя рядом жилой район, большой рынок и тд.Кстати когда снял депозит, сразу убрали лимит кредитки.Ну что ж перехожу в другой банк.
Коментарі (1)
Ответ банка
14 березня 2020, 16:48
Добрий день!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Дозвольте нагадати, що для здійснення операцій, Ви можете скористатися терміналами самообслуговування, Приват24, послугою «Платежі за телефоном 3700», командами SMS-банкінгу.
У разі, якщо Ви стикнулись з недостатньо ввічливим обслуговуванням, повідомте, будь ласка, нас про це приватним повідомленням, щоб ми перевірили інформацію і, у разі підтвердження інциденту, провели роботу зі співробітником.
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
Дозвольте нагадати, що для здійснення операцій, Ви можете скористатися терміналами самообслуговування, Приват24, послугою «Платежі за телефоном 3700», командами SMS-банкінгу.
У разі, якщо Ви стикнулись з недостатньо ввічливим обслуговуванням, повідомте, будь ласка, нас про це приватним повідомленням, щоб ми перевірили інформацію і, у разі підтвердження інциденту, провели роботу зі співробітником.
Являюсь клиентом ПриватБанка более 12 лет, за эти годы не единожды возникали претензии к сервису и политике банка в некоторых вопросах, но терпел, поскольку плюсы в виде хорошей инфраструктуры и удобства некоторых услуг перевешивали, но последние пол года банк демонстрирует наплевательское отношение к своим многолетним клиентам.
Банк позволяет себе в одностороннем порядке снижать кредитный лимит, после любого поступления средств на кредитку, при этом делает это задним числом, т.е. если после внесения средств на карту вы совершаете какие-либо покупки, то спустя несколько дней вы оказываетесь в овердрафте, в размере этих трат!!! Поддержка в чате делает вид что так и должно быть, и отказывается видеть в этих действиях банка причины для жалоб.
Намерен в ближайшее время закрыть в этой сомнительной конторе все счета, включая счета ФОП, и предостерегаю всех от сотрудничества с ПриватБанком, во всяком случае, в том его виде, который мы наблюдаем сейчас.
Коментарі (2)
Банк позволяет себе в одностороннем порядке снижать кредитный лимит, после любого поступления средств на кредитку, при этом делает это задним числом, т.е. если после внесения средств на карту вы совершаете какие-либо покупки, то спустя несколько дней вы оказываетесь в овердрафте, в размере этих трат!!! Поддержка в чате делает вид что так и должно быть, и отказывается видеть в этих действиях банка причины для жалоб.
Намерен в ближайшее время закрыть в этой сомнительной конторе все счета, включая счета ФОП, и предостерегаю всех от сотрудничества с ПриватБанком, во всяком случае, в том его виде, который мы наблюдаем сейчас.
Ответ банка
27 жовтня 2019, 14:39
Добрий день!
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов'язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
З повагою, ПриватБанк.
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов'язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
З повагою, ПриватБанк.
Взялись теперь за мою маму (находится сейчас заграницей). Всунули карточку Голд, кот. она не хотела. Надоедали звонками, что-бы пользовалась, теперь пришло письмо о ПРИНУДИТЕЛЬНОМ взыскании долга. 590 грн. за что- непонятно. Считаю, что на признаки мошенничества НЕОБХОДИМО проверять не клиентов, а приватбанк!!! Кому интересно, найдите мои предыдущие отзывы.
Коментарі (4)
Ответ банка
26 січня 2019, 14:59
Добрый день! Позвольте, пожалуйста, нам детальнее рассмотреть сложившуюся у Вашей мамы ситуацию. Уточните, пожалуйста, в личном сообщении контакты для связи с мамой, чтобы мы могли разобраться и решить вопрос.