Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 42.85 | 43.85 |
USD | 41.05 | 41.65 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Київ, Харківське шосе, 57
Адреса:
Київ, Харківське шосе, 57
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00 - 18:00, перерва каси: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
top777
6 вересня 2024, 17:11
Дві доби рееструємо прро з терміналом, і це жахливо, в Приват немає компетентних спеціалістів взагалі, спеціалісти які допомагають взагалі не розуміють технічні питання роботи Прро, та сервісів, роблять вигляд що допомагають та нічого не працює, вони не можуть назвати ні причину ні рішення проблеми.
Написати коментар
Ответ банка
6 вересня 2024, 18:22
Вітаємо.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться. Вибачте за створені незручності.
Прождала минут 40 в очереди.
кассир по минут 10 принимает одного человека. постоянно теряется и тупит, затягивает процесс.
Помещение грязное и вонючее, никакой вентиляции, неудобные ступеньки в самом зале, был инвалид в коляске, не мог подъехать к кассе. Они бы еще приставную лестницу там поставили
Написати коментар
кассир по минут 10 принимает одного человека. постоянно теряется и тупит, затягивает процесс.
Помещение грязное и вонючее, никакой вентиляции, неудобные ступеньки в самом зале, был инвалид в коляске, не мог подъехать к кассе. Они бы еще приставную лестницу там поставили
Ответ банка
16 червня 2020, 12:08
Добрий день!
Описана Вами ситуація потребує ретельної перевірки. Дозвольте нам її провести. Ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях, щоб уточнити Ваші контактні дані.
З повагою, ПриватБанк.
Описана Вами ситуація потребує ретельної перевірки. Дозвольте нам її провести. Ми звернулися до Вас в приватних повідомленнях, щоб уточнити Ваші контактні дані.
З повагою, ПриватБанк.
Сегодня, 29.05.19 посетила отделение банка в Киеве, Харьковское шоссе 57. Во время оформления документов потребовалось расписаться в планшете, на мою просьбу дать стилос, менеджер Анна Сорока, сказала расписывайтесь пальцем. На моя повторную просьбу дать стилос, мне отказали. Я попросила решить данную проблему начальника отделения, в ответ- полное молчание и игнор реководителя. В результате стилос таки нашелся у другого менеджера. За что, большое ей спасибо! Неужели ПриватБанк не заботится о своих клиентах или это местное самоуправство и халатность?!
Коментарі (1)
Ответ банка
29 травня 2019, 17:27
Добрый день!
Приносим извинения за действие нашего специалиста. Описанную Вами ситуацию нельзя оставлять без внимания. Для нас очень важна клиентоориентированность всех наших сотрудников. Мы обязательно проведем проверку касательно случившегося инцидента и по результату с Вами свяжемся.
С уважением, ПриватБанк
Приносим извинения за действие нашего специалиста. Описанную Вами ситуацию нельзя оставлять без внимания. Для нас очень важна клиентоориентированность всех наших сотрудников. Мы обязательно проведем проверку касательно случившегося инцидента и по результату с Вами свяжемся.
С уважением, ПриватБанк