Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Київ, вул. Івана Миколайчука, 13-А
Адреса:
Київ, вул. Івана Миколайчука, 13-А
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00 - 18:00, перерва каси: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
21 вересня 2023, 9:46
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що в зіткнулися з такою ситуацією. Ми готові посприяти в її вирішенні й надати всі необхідні дані. Оскарження операції проводиться згідно правил міжнародних платіжних систем (chargeback). Через банк, що випустив картку.
Нам дуже шкода, що в зіткнулися з такою ситуацією. Ми готові посприяти в її вирішенні й надати всі необхідні дані. Оскарження операції проводиться згідно правил міжнародних платіжних систем (chargeback). Через банк, що випустив картку.
1.11.2021 приблизно о 14:29 в м. Києві по вул. Миколайчука 13 я поповнював свою універсальну карту через термінал Приватбанку. Під час поповнення відбувся збій та термінал вилучив суму 51800 грн- кошти на карту не надійшли. Прошу відповідальних осіб відреагувати, розібратися по даному питанню і перевести кошти якомога швидше, в силу життєвої ситуації яка в мене склалася час відіграє дуже важливу роль!
Коментарі (13)
Ответ банка
2 листопада 2021, 10:05
Добрий день!
Проведення та звірка результатів інкасації, при обробці заявки на повернення коштів, дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Проведення та звірка результатів інкасації, при обробці заявки на повернення коштів, дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
Миколайчука 13 низкое обслуживание, людей огромную очередь держат на улице (женщина под дверью потеряла сознание) нет не скамеек ни чего и работает один менеджер из-за этого очередь тянется катострафически медленно, под дверью можно уже родить. Умышленно собирают толпу. Пол дня потратить в очереди чтоб попасть к оператору.
Коментарі (2)
Ответ банка
6 серпня 2021, 15:02
Добрий день!
Розуміємо, що кожен наш клієнт цінує свій час і зовсім не бажає відчувати великі незручності, пов'язані з очікуванням в черзі.
Саме тому, ми перенесли більшість банківських операцій в Приват24.
Також, ви завжди можете звернутися в нашу підтримку, де фахівці з радістю вам підкажуть та допоможуть цілодобово.
До речі, на нашому сайті https://privatbank.ua/map ви можете побачити завантаженість відділення. Дана функція допоможе заощадити ваш час.
З повагою, ПриватБанк.
Розуміємо, що кожен наш клієнт цінує свій час і зовсім не бажає відчувати великі незручності, пов'язані з очікуванням в черзі.
Саме тому, ми перенесли більшість банківських операцій в Приват24.
Також, ви завжди можете звернутися в нашу підтримку, де фахівці з радістю вам підкажуть та допоможуть цілодобово.
До речі, на нашому сайті https://privatbank.ua/map ви можете побачити завантаженість відділення. Дана функція допоможе заощадити ваш час.
З повагою, ПриватБанк.
В целом приват не плохой банк, удобно пользоваться картой универсальной для оплаты коммунальных, оплаты в аптеке, магазине и т.д.
Написати коментар
Ответ банка
17 листопада 2019, 17:58
Добрий день!
Раді, що така висока оцінка нашої роботи є для Вас очевидною. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім Клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
З повагою, ПриватБанк.
Раді, що така висока оцінка нашої роботи є для Вас очевидною. Будемо намагатися й надалі надавати Вам і всім Клієнтам нашого банку такий рівень сервісу, що заслуговує тільки такої оцінки.
З повагою, ПриватБанк.
Банкомат нового зразку, який объєднаний з терміналом та вміє приймати готівку пачками, розташований при відділенні Приватбанку. Після того, як я пройшов авторизацію в банкоматі, ввів потрібну суму та натиснув «Підтвердити» банкомат почав активно гудіти приблизно 2−3 хвилини, вже тоді мені стало зрозуміло, що щось йде не по плану, та не відходячи від банкомату я почав дзвонити оператору через додаток Приват24, що завдяки «Інтелектуальним» роботам мені вдалось теж не з першого разу, відійти від банкомату та зайти у відділення спитати я не міг. Після 4−5 хвилин «роботи» банкомат повернув картку та на табло був напис: Сталась помилка, операція відхилена та кошти не видані. Ваші кошти повернуться на рахунок на протязі 30 хвилин. Саме в цей час мене з'єднало з оператором, я йому розповів цю ситуацію, він тільки спитав повернув банкомат картку чи ні, почувши, що карта іншого банку сказав — не нервуйте, гроші повернуться на протязі 30 хв, але якщо не повернуться — телефонуйте в банк, який видав картку. На табло був напис: Банкомат тимчасово не видає та не приймає готівку, та вказані адреси найближчих. Але через годину, коли я проходив поряд з ним все вже працювало, що вселяло надію на швидке повернення.
Якщо б так і було, цей негативний відгук про ПриватБанк не був би написаний. Одразу же я подзвонив в підтримку Моно, вони зафіксували заявку, після чого написали, що чекати згідно регламенту треба 12 днів, якщо кошти не повернуться автоматично — відправляють документи на повернення в платіжну систему. Сьогодні 20.09 підтримка сама зі мною зв’язалась та написала, що кошти автоматично вже не повернуться та вони відправили заявку в платіжну систему, що означає, що приват остаточно списав кошти. Тільки першу відповідь від платіжної системи треба чекати до !!!60 діб!!!
На даний момент я вважаю, що ПриватБанк — шахраї, якщо банкомат зафіксував автоматично, що кошти не видано, це повинно бути в його логах, та ніякої інкасації не потрібно, але в будь-якому випадку за 5 днів біля відділення вона вже мала статись. Все тому, що Приват чхати хотів на клієнтів інших банків, які користуються їх банкоматами, підтримка відповідає шаблонно — нічого не знаємо, дзвоніть в моно. В мене є карти привату, але якщо ця ситуація не вирішиться в найближчий час, вони будуть останніми. Почекаю ще тиждень та буду писати заяви на шахраїв всюди де можна, я не готовий давати банку безоплатний депозит навіть на 60 діб, такі речі повинні відбуватись автоматично, не 2000 рік на дворі. Простими словами вони просто вкрали 20 000 грн (20180 разом з комісією), а повернуть вони їх чи ні, буде залежити від платіжної системи, дуже дивно що такі питання розглядає не ООН або уповноваженний з прав людини (жарт).
До моно претензій не маю, вони моїх коштів не крали, заявку обробили швидко, але це поки що слова, хвалити буду після того, як побачу результат на своїй картці.