Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Умань, вул. Європейська, 1
Адреса:
Черкаська область, Умань, вул. Європейська, 1
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30 - 17:30, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
15 жовтня 2022, 13:22
Добрий день!
Оплати, про які йде мова, могли бути проведені лише з введенням даних картки, таких як строк дії, номер картки і CVV код, що відомі лише її власнику. Дану інформацію шахраї могли отримати різними способами, наприклад, при передачі картки до рук третіх осіб під час оплати в торгових точках або введення її реквізитів на ненадійних сайтах.
ПриватБанк неухильно дотримується правил конфіденційності і не передає дані клієнтів третім особам, за виключенням вимог чинного законодавства. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
Оплати, про які йде мова, могли бути проведені лише з введенням даних картки, таких як строк дії, номер картки і CVV код, що відомі лише її власнику. Дану інформацію шахраї могли отримати різними способами, наприклад, при передачі картки до рук третіх осіб під час оплати в торгових точках або введення її реквізитів на ненадійних сайтах.
ПриватБанк неухильно дотримується правил конфіденційності і не передає дані клієнтів третім особам, за виключенням вимог чинного законодавства. В банку працює комплекс технічних та програмних засобів, котрі спрямовані на захист ваших даних та грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності.
Вчора моїй матері прийшла смс із Приватбанку, що з її карткою вчиняють шахрайські дії, картку заблоковано, зверніться до відділення. Звернулась, картку замінили. От тільки 1600 грн пенсії зникли. В банку кажуть, що їх зняли з банкомату за такою-то адресою і мол звертайтесь до міліції. Але в мене запитання, як могли зняти кошти з банкомату без картки, без смс на номер телефону матері. Дані картки вона нікому не повідомляла. В інтернеті карткою взагалі не користується. Дуже дивна ситуація виходить. Банк вирішувати її не збирається, кошти повертати теж не збирається. Навіщо банк в якому так легко крадуть гроші?
Коментарі (14)
Ответ банка
25 листопада 2019, 18:16
Добрий вечір!
Нам шкода, що Ваша мама отримала негативний досвід. Шахрайство зараз дуже розповсюджене явище. Хочемо звернути Вашу увагу на те, що без введення пін-коду зняти кошти в банкоматі немає можливості. Ймовірно, недобросовісним особам були відомі дані картки і в результаті, на жаль, були здійснені шахрайські дії. Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк
Нам шкода, що Ваша мама отримала негативний досвід. Шахрайство зараз дуже розповсюджене явище. Хочемо звернути Вашу увагу на те, що без введення пін-коду зняти кошти в банкоматі немає можливості. Ймовірно, недобросовісним особам були відомі дані картки і в результаті, на жаль, були здійснені шахрайські дії. Банк зацікавлений у тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку та затримання зловмисників. Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом усю необхідну інформацію.
З повагою, ПриватБанк
Коли був на службі, відкрив депозит Строковий в ПриватБанку і кидав туди потихеньку копійку. Пам'ятаю, коли відкривав, тоді був великий ажіотаж із націоналізацією банку. Але я не зважав не це і відкрив депозит саме в Приваті. Тепер, коли звільнився зі служби і саме повинен був закінчитись термін депозити, були обставини, що не зміг тримати на контролі це питання. Коли прийшло перше нагадування від Привату — було вже пізно, вони написали, що депозит вже продовжено. Вони ніяк мене не повідомили про вихід терміну депозиту, ні про перепідключення депозиту. Навіть мейл про нараховані відсотки вже прийшов ПІСЛЯ пролонгації депозиту. Тобто банк жодним писком не повідомляв мене про стан мого депозиту і про те, що вони збираються «автоматично» продовжити термін його дії ще на 6 місяців. На прохання в відділенні повернути МОЇ кошти в зв'яку з закінченням термінк депозиту, мені відмовили, тому що банк автоматично продовжив його дію ще на пів року, коли ж попросив роздрукувати мені примірник договору (свій був втрачений) консультант про щось пошушукавшись з колегою підсунула планшет і сказала щоб я розписався, над полем для підпису були два пункти, один із яких — «я згоден з умовами договору», прохання підписатись аргументувалось тим, що вони не можуть роздрукувати договір без мого підпису. В результаті на сайті Приват24 в розділі «Депозити» висить договір із факсіміле банку але без мого підпису і на основі цієї односторонньо підписаної бумажки співробітники банку відмовляються повернути мені мої кошти
Коментарі (6)
Несанкціонований доступ до банківського рахунку в Приватбанк саме в такий спосіб здійснюється вже не в перший раз. Приватбанку відомо про вразливість його системи безпеки але з моменту останнього звернення постраждалої особи до Мінфіна 19.02.2022р. дана вразливість системи безпеки не була усунена (https://minfin.com.ua/company/privatbank/review/272058/). Таким чином Приватбанк та його працівники заохочують шахраїв або самі сприяють включенню фіктивних сертифікатів безпеки на сервер для проходження автентифікації незареєстрованих пристроїв в системі та продовжувати під час бойових дій позбавляти громадян України останніх коштів.
Враховуючи викладене, вважаю в діях Приватбанку умисне розповсюдження персональних даних кліентів через відому вразливість системи їх безпеки.
Прошу Вашого втручання для захисту персональних даних громадян України.
С повагою, Влас