Курс валютв Приватбанк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.2 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення Приватбанку: Черкаси, бул. Шевченка, 150
Адреса:
Черкаси, бул. Шевченка, 150
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30 - 17:30, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Чергове відділення Приватбанку, яке обладнано системами безперервного живлення та працює за умов довготривалого відключення електрики.
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
10 червня 2023, 10:35
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Перепрошуємо за незручності, що виникли. Для ухвалення рішення за заявкою нам необхідно отримати звіт щодо залишку коштів у пристрої, інкасувати його. Ми дуже стараємося встигнути надати відповідь в обіцяний вам термін.
Добрый день! Уже 11 дней не работают функции продажи ОВГЗ в приват 24
Написати коментар
Ответ банка
6 березня 2022, 18:54
Добрий вечір!
Дякуємо за відгук. Вам зателефонує наш профільний фахівець та надасть інформацію по даному питанню.
З повагою, ПриватБанк.
Дякуємо за відгук. Вам зателефонує наш профільний фахівець та надасть інформацію по даному питанню.
З повагою, ПриватБанк.
В прошлом году декабря месяца решил снять деньги в г. Черкассы картой банку партнером Укрсиббанк, в банкомате приват, надо было снять 2000 так как стоит ограничении до 1000, пришлось разделить на 2 снятия, по 1000 гр.Первое снятие выдал, а на втором на процесе выдачи денег завис, и денег не выдал, а смс пришло что произошло снятие.После долгих звонков на приват и свой банк Укрсиббанк приняли заяву, и уже прошло 2 месяца ни кто ничего не собираеться делать.Укрсиббанк говорит запрос отправили и все тишина, ссылаються на сроки от 60 до 120 дней.Это просто ужас как вернуть деньги клиенту и за их проблемного банкомата так все морозяться. А как не бой просрочишь выплату то армия операторов доведут тебя до нервного срыва.Когда же наконец то наступит справедливость, и измениться у привата отношение к людям.Это было в банкомате на бул. Шевченко 145 Трц Плазма Gotivka: CACS9096 23.12.2021 09:10:16. Kartka 535432****6557. Suma 1000.00UAH. Dostupno 30.00UAH.Detali: my.ukrsibbank.com
Коментарі (3)
Ответ банка
17 лютого 2022, 10:54
Добрий день!
Приносимо свої вибачення за незручності спричинені некоректною роботою банкомату.
Згідно правил встановилених міжнародною платіжною системою в такому випадку банк, що видав картку, має створити запит на оскарження операції, який може розглядатись до 120-ти днів. Зі своєї сторони при отриманні запиту ми завжди прагнемо його розглянути та надати відповідь у найкоротші строки. На жаль, нам не вдалося знайти запит на оскарження по картці та банкомату, які ви вказали у відгуці. Для уточнення стану заявки ви можете звернутись до свого банку.
Приносимо свої вибачення за незручності спричинені некоректною роботою банкомату.
Згідно правил встановилених міжнародною платіжною системою в такому випадку банк, що видав картку, має створити запит на оскарження операції, який може розглядатись до 120-ти днів. Зі своєї сторони при отриманні запиту ми завжди прагнемо його розглянути та надати відповідь у найкоротші строки. На жаль, нам не вдалося знайти запит на оскарження по картці та банкомату, які ви вказали у відгуці. Для уточнення стану заявки ви можете звернутись до свого банку.
Наверное, не существует объекта или субъекта, о котором можно говорить только в позитивном или негативном ключе. Случается разное. Мы с мужем являемся клиентами ПриватБанка уже много лет. Уже и не скажу точно сколько. Кредитовались, получали зарплату, имеем кредитные карты этого учреждения. Все-таки, приятных моментов в обслуживании намного больше. Карта «УНИВЕРСАЛЬНАЯ world» спасает регулярно. Пользовалась нею за пределами Украины и всегда все было чётко и гладко, без проблем. Возможно, мне очень везёт на встречи с хорошими людьми, но все служащие банка к которым я обращалась всегда были воспитаны, сдержаны, позитивно настроены. Во всех ситуациях старались помочь и подсказать как лучше поступить. Терминалов и банкоматов достаточно, но были и негативные моменты:
• Большие очереди к сотрудникам-консультантам;
• В банкоматах, очень часто, банкноты только крупного номинала, что не позволяет снять сумму меньше 100 грн;
• В один прекрасный день, мужу снизили кредитный лимит без вменяемых объяснений, не предупредив заблаговременно. Хотя, понимаю, что хозяин денег вправе не дать в долг, но можно было бы предупредить.
В целом, благодарна банку и сотрудникам за то, что помогают выжить в наше непростое время. Надеюсь, что и дальше будем получать взаимное удовольствие от сотрудничества.
Написати коментар
• Большие очереди к сотрудникам-консультантам;
• В банкоматах, очень часто, банкноты только крупного номинала, что не позволяет снять сумму меньше 100 грн;
• В один прекрасный день, мужу снизили кредитный лимит без вменяемых объяснений, не предупредив заблаговременно. Хотя, понимаю, что хозяин денег вправе не дать в долг, но можно было бы предупредить.
В целом, благодарна банку и сотрудникам за то, что помогают выжить в наше непростое время. Надеюсь, что и дальше будем получать взаимное удовольствие от сотрудничества.
Ответ банка
29 травня 2020, 9:58
Доброго ранку!
Дякуємо Вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Активно проводиться робота для розвитку сервісів та відкриття нових відділень, щоб наші клієнти могли обслуговуватися в найкоротші строки. Також хочемо звернути Вашу увагу, що для здійснення операцій, Ви можете скористатися терміналами самообслуговування, Приват24, послугою «Платежі за телефоном 3700», командами SMS-банкінгу.
Що ж стосується номіналу банкнот, банкомати наповнюються купюрами в залежності від попиту в тому чи іншому місці.
Підвищення рівня обслуговування Клієнтів – основне завдання всіх співробітників банку.
У випадку, якщо у Вас є зауваження чи пропозиції для покращення сервісу – будемо вдячні за зворотній зв'язок.
Дякуємо Вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Активно проводиться робота для розвитку сервісів та відкриття нових відділень, щоб наші клієнти могли обслуговуватися в найкоротші строки. Також хочемо звернути Вашу увагу, що для здійснення операцій, Ви можете скористатися терміналами самообслуговування, Приват24, послугою «Платежі за телефоном 3700», командами SMS-банкінгу.
Що ж стосується номіналу банкнот, банкомати наповнюються купюрами в залежності від попиту в тому чи іншому місці.
Підвищення рівня обслуговування Клієнтів – основне завдання всіх співробітників банку.
У випадку, якщо у Вас є зауваження чи пропозиції для покращення сервісу – будемо вдячні за зворотній зв'язок.
Всем привет! Часто пользуюсь по работе кредитной карточкой и так получилось, что использовать успел, а вернуть карантин не дал. А именно оставил меня без работы в самый пик сезона. И как итог, сижу без работы 2 месяца и радуюсь как бегут проценты. Ребята, это форс мажорная ситуация, в которой я не виноват! Какие проценты? Вы слышали, что в нормальных странах людям помогают, материально, в том числе. А вы что делаете? Нельзя перерыв сделать? Обеднеете сильно?! О, да, еще и неприятная беседа по телефону с вашей сотрудницей, которая посоветовала обращаться за помощью к родственникам! Как вам такое? Вообщем, молодцы, так держать!
Коментарі (6)
Ответ банка
27 травня 2020, 10:39
Добрий день!
ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.
Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.
Отже, 9.06 в 12:35 за адресою Шевченко 145 банкомат не видав кошти, при цьому одразу списав 20 тис з мого рахунку. Ніяких пояснень чи помилок банкомат не відобразив.
Зателефонувавши до оператора, з проханням обробити заявку в цей же день, тому що потрібні кошти на погашення оренди, я почула, що це залежить від складності опрацювання заявки і може зайняти від 1−14 днів. Потім, операторка, щоб я відстала додала: «я бачу, що заявка в роботі і буде опрацьована протягом 24 годин, незважаючи на вихідні «.
Вже минула майже доба, коштів мені не повернули.
Інкасатори на місті банкомату вчора були, так в чому проблема?
* чому я вважаю цю ситуацію «відмиванням коштів».
Таких, як я жертв приват банку вчора було багато, тому що банкомат не відображав помилку на екрані і люди не підозрюючи про хитрість системи, пробували зняти кошти. Були сльози і благання повернути гроші, тому що у багатьох вони могли бути останні на ліки, допомогу, їжу.
Отже, по-перше, я все ж таки сподіваюсь, що мені повернуть мої кошти сьогодні, як і пообіцяли.
По-друге, вам потрібно покращувати ваш сервіс, і у вас є гарний приклад вашого гідного конкурента Монобанк, який до речі обробляє такі запити, як критичні і повертає кошти протягом 20 хвилин, ще навіть компенсує свою помилку компліментом.